Ja maar dit was dus gepland terugkomen, alleen de landing ging niet goed.. 2 bellyflips gezienquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zag een tijdje terug een docu over de Nazi's die de V2 aan het maken waren. Daar zijn ook heel veel van dit soort beelden van, raketten die weer snel terugkwamen zeg maar.
Das voor later ..quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
Oh, ze hoeven niet ineens door outerspace in?
tot 10 km omhoog -> draaien -> hard naar beneden - > vlak voor dat de grond bereikt is terugdraaien - > landenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
Oh, ze hoeven niet ineens door outerspace in?
Niemand die toch in zo'n ding stapt. Als ie hier niet kan landen kan hij het ergens anders ook nietquote:
Leuke theorie jaquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:46 schreef pullup het volgende:
[..]
tot 10 km omhoog -> draaien -> hard naar beneden - > vlak voor dat de grond bereikt is terugdraaien - > landen
Maar dat laatste is wat lastig
Daarom al die testvluchten ..quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niemand die toch in zo'n ding stapt. Als ie hier niet kan landen kan hij het ergens anders ook niet
Alleen leren ze niet van hun fouten?quote:
Dat is wel de bedoeling ghehequote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen leren ze niet van hun fouten?
Er hoeft ook niemand in te stappenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niemand die toch in zo'n ding stapt. Als ie hier niet kan landen kan hij het ergens anders ook niet
Voor mij nooit een tesla dusquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling ghehe
En tot het zover is mollen ze wat raketjes
Nou ja, lijkt me toch het uiteindelijke doel.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:58 schreef engine het volgende:
[..]
Er hoeft ook niemand in te stappen![]()
De eerste vluchten zullen onbemand zijn.
Was ook meteen redelijk het einde van het zeppelin tijdperk.quote:
Ik kreeg daarnet er wel zo'n gevoel bij.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was ook meteen redelijk het einde van het zeppelin tijdperk.
Dit is juist goede reclame. Met zo'n test bewijzen ze weer heel ver voor te liggen en door te blijven gaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, lijkt me toch het uiteindelijke doel.
Alleen zo maak je geen reclame voor jezelf.
Niet heel raar neequote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kreeg daarnet er wel zo'n gevoel bij.
Wat je zei met dat reclame voor jezelf maken![]()
Vraag het me echt af, als dit te vaak gebeurt blijven die negatieve beelden hangen. En om dat nou zomaar om te draaien.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:04 schreef engine het volgende:
[..]
Dit is juist goede reclame. Met zo'n test bewijzen ze weer heel ver voor te liggen en door te blijven gaan.
Nu nog niet. Tot het ze wel lukt.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hard en met veel vlammetjesquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nu nog niet. Tot het ze wel lukt.
Shit kan hard gaan.
Goed oefenen dan maarquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Shit kan hard gaan.
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, nu nog. Tot het wel gaat zonder brokken. En dat kan snel gaan.
Toch lieten ze die ook niet 20keer crashen in een bocht voor het goed gingquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:11 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zo is ook de stoomlocomotief ooit verguist omdat koeien er zure melk van zouden geven.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Shit kan hard gaan.
Ja, alleen ga je daar niet zo snel dood aan zeg maar.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:11 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zo is ook de stoomlocomotief ooit verguist omdat koeien er zure melk van zouden geven.
Dat kan. Maar hoeveel stoommachines zijn er ontploft voor het veilig was?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Toch lieten ze die ook niet 20keer crashen in een bocht voor het goed ging
Daar dachten ze toen anders over.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, alleen ga je daar niet zo snel dood aan zeg maar.
Misschien zijn de ontwerpers wel naast de heksen gehangenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Daar dachten ze toen anders over.
Het is onduidelijk of ze bleven drijven.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien zijn de ontwerpers wel naast de heksen gehangen
Gewoon nog een keer proberen dan natuurlijkquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:17 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het is onduidelijk of ze bleven drijven.
Na ja, ik ben niet echt gecharmeerd van deze crash and burn tactiek om te experimenteren eigenlijk. Heel subtiel is het nietquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat kan. Maar hoeveel stoommachines zijn er ontploft voor het veilig was?
Nee, dat weet ik ook niet. Toen was er geen continue informatiestroom waardoor alles direct op straat lag.
Waar gehakt wordt vallen spaanders.
Subtiel is het ook niet, dat ben ik met je eens. Maar als je niks probeert kom je ook niet verder.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Na ja, ik ben niet echt gecharmeerd van deze crash and burn tactiek om te experimenteren eigenlijk. Heel subtiel is het niet
Trusten Sodequote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:33 schreef Sodeknetters het volgende:
Maar goed, om 04:00 gaat de wekker weer. Mij gaan zoeken vlooienbunker.
Laterss.
Ik heb ze ook niet allemaal gezienquote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
Had toch naar ManU moeten blijven kijken
T waren er wel veulquote:
Jij bent er vroeg bijquote:
De temperatuur is vooralsnog niet wintersquote:Op woensdag 3 februari 2021 06:16 schreef pullup het volgende:
Ja ga hier net aan de derde bak![]()
Ziet er naar uit dat ik niet ga bevriezen of kledder ga worden zometeen
Het is de warmste ochtend sinds half november denk ikquote:Op woensdag 3 februari 2021 06:18 schreef chufi het volgende:
[..]
De temperatuur is vooralsnog niet winters
Nou er waren volgens mij nog wel een paar nachten waarbij de temperatuur opliep deze winter ..quote:Op woensdag 3 februari 2021 06:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is de warmste ochtend sinds half november denk ik
Niet tot 10 gradenquote:Op woensdag 3 februari 2021 06:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou er waren volgens mij nog wel een paar nachten waarbij de temperatuur opliep deze winter ..
Ik zou voor de zekerheid toch maar iets extra meenemen.. Mar ik ben natuurlijk ook niet zo'n bikkel als jij elke dag met weer of geen weer ... Respectquote:Op woensdag 3 februari 2021 06:28 schreef pullup het volgende:
Hoef me niet eens in te pakken zo.
Alleen wat regenkleding mee
We gaan het zienquote:Op woensdag 3 februari 2021 06:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid toch maar iets extra meenemen.. Mar ik ben natuurlijk ook niet zo'n bikkel als jij elke dag met weer of geen weer ... Respect
Dealquote:Op woensdag 3 februari 2021 06:31 schreef pullup het volgende:
[..]
We gaan het zienen de rest van het jaar is het weer lekker
Die familie blijkbaarquote:
Ja nu je het zegt, maar het is wel ook meerstemmigquote:Op woensdag 3 februari 2021 07:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Die familie blijkbaar![]()
Ze hadden ook last van het korte termijn geheugen want ik neem aan dat je dat kleine stukje muziek anders wel uit je hoofd zou kennen na een paar keer
Ah dan kan je elke dag van set wisselen jaquote:Op woensdag 3 februari 2021 07:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt, maar het is wel ook meerstemmig
Een boom groeit naar het licht , dus als het in de schaduw van een andere boom komt groeit ie een andere richting op naar boven ....quote:Op woensdag 3 februari 2021 07:23 schreef pullup het volgende:
Ook interessant
Ik ben er vandoor en zal onderweg even puzzelen hoe dit fenomeen te verklaren is![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Weer wat geleerdquote:Op woensdag 3 februari 2021 08:06 schreef Mrsloveable het volgende:
Auxine
Het antwoord zit hem in een stofje genaamd auxine, een hormoon dat een belangrijke rol speelt bij de groei van een plant. Auxine zit in eerste instantie in het topje van een plantenstengel. Maar onder invloed van licht zakt het hormoon een stukje lager de stengel in.
En daar gebeurt het. De cellen aan de kant van de stengel waar licht op schijnt, ontvangen weinig auxine. Aan de schaduwkant ontstaat juist een veel hogere concentratie auxine in de cellen. Auxine zorgt ervoor dat de cellen zich gaan uitrekken.
Aan de schaduwkant van de stengel worden ze steeds langer, terwijl de cellen aan de zonkant vrijwel gelijk blijven. De schaduwkant van de stengel groeit dus sneller, waardoor de stengel naar de zonkant toe buigt. Kijk maar eens naar een gebogen rietje; in de buitenbocht zijn de segmenten veel langgerekter dan in de binnenbocht.
Wist het ook niet, ging even op Google zoeken en vond ik ditquote:
quote:Op woensdag 3 februari 2021 08:06 schreef Mrsloveable het volgende:
Auxine
Het antwoord zit hem in een stofje genaamd auxine, een hormoon dat een belangrijke rol speelt bij de groei van een plant. Auxine zit in eerste instantie in het topje van een plantenstengel. Maar onder invloed van licht zakt het hormoon een stukje lager de stengel in.
En daar gebeurt het. De cellen aan de kant van de stengel waar licht op schijnt, ontvangen weinig auxine. Aan de schaduwkant ontstaat juist een veel hogere concentratie auxine in de cellen. Auxine zorgt ervoor dat de cellen zich gaan uitrekken.
Aan de schaduwkant van de stengel worden ze steeds langer, terwijl de cellen aan de zonkant vrijwel gelijk blijven. De schaduwkant van de stengel groeit dus sneller, waardoor de stengel naar de zonkant toe buigt. Kijk maar eens naar een gebogen rietje; in de buitenbocht zijn de segmenten veel langgerekter dan in de binnenbocht.
Kijk kwam ik met mn simpele redenering toch aardig in de richtingquote:Op woensdag 3 februari 2021 08:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wist het ook niet, ging even op Google zoeken en vond ik dit
Goedemorgen engine
Jaa, klinkt op zich ook wel logisch eigenlijk als je er zo bij na denktquote:Op woensdag 3 februari 2021 08:14 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Kijk kwam ik met mn simpele redenering toch aardig in de richting
Dat zeg ik niet..quote:Op woensdag 3 februari 2021 08:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Dus eingelijk helpt planten voeding ook niet, wat ze verkopen in tuincentrums?
Nee maar ik wel en het is een vraagquote:
Misschien dat onze @Domnivoor daar antwoord op heeftquote:Op woensdag 3 februari 2021 08:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee maar ik wel en het is een vraag
Oh die weet veel?quote:Op woensdag 3 februari 2021 08:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat onze @:domnivoor daar antwoord op heeft
Ah ok, dan wachten op zijn antwoordtquote:
ik heb het gezienquote:
dit ziet er bizar uitquote:Op woensdag 3 februari 2021 06:04 schreef pullup het volgende:
Die kende ik nog niet![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Huh?quote:Op woensdag 3 februari 2021 08:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat onze @:domnivoor daar antwoord op heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |