Ja maar dit was dus gepland terugkomen, alleen de landing ging niet goed.. 2 bellyflips gezienquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zag een tijdje terug een docu over de Nazi's die de V2 aan het maken waren. Daar zijn ook heel veel van dit soort beelden van, raketten die weer snel terugkwamen zeg maar.
Das voor later ..quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
Oh, ze hoeven niet ineens door outerspace in?
tot 10 km omhoog -> draaien -> hard naar beneden - > vlak voor dat de grond bereikt is terugdraaien - > landenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
Oh, ze hoeven niet ineens door outerspace in?
Niemand die toch in zo'n ding stapt. Als ie hier niet kan landen kan hij het ergens anders ook nietquote:
Leuke theorie jaquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:46 schreef pullup het volgende:
[..]
tot 10 km omhoog -> draaien -> hard naar beneden - > vlak voor dat de grond bereikt is terugdraaien - > landen
Maar dat laatste is wat lastig
Daarom al die testvluchten ..quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niemand die toch in zo'n ding stapt. Als ie hier niet kan landen kan hij het ergens anders ook niet
Alleen leren ze niet van hun fouten?quote:
Dat is wel de bedoeling ghehequote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen leren ze niet van hun fouten?
Er hoeft ook niemand in te stappenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niemand die toch in zo'n ding stapt. Als ie hier niet kan landen kan hij het ergens anders ook niet
Voor mij nooit een tesla dusquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling ghehe
En tot het zover is mollen ze wat raketjes
Nou ja, lijkt me toch het uiteindelijke doel.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:58 schreef engine het volgende:
[..]
Er hoeft ook niemand in te stappen![]()
De eerste vluchten zullen onbemand zijn.
Was ook meteen redelijk het einde van het zeppelin tijdperk.quote:
Ik kreeg daarnet er wel zo'n gevoel bij.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was ook meteen redelijk het einde van het zeppelin tijdperk.
Dit is juist goede reclame. Met zo'n test bewijzen ze weer heel ver voor te liggen en door te blijven gaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, lijkt me toch het uiteindelijke doel.
Alleen zo maak je geen reclame voor jezelf.
Niet heel raar neequote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kreeg daarnet er wel zo'n gevoel bij.
Wat je zei met dat reclame voor jezelf maken![]()
Vraag het me echt af, als dit te vaak gebeurt blijven die negatieve beelden hangen. En om dat nou zomaar om te draaien.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:04 schreef engine het volgende:
[..]
Dit is juist goede reclame. Met zo'n test bewijzen ze weer heel ver voor te liggen en door te blijven gaan.
Nu nog niet. Tot het ze wel lukt.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |