abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 februari 2021 @ 14:10:15 #76
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197778175
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 14:05 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Veel plezier alvast komend weekend!
Moet wel even kanttekening plaatsen dat niet iedereen dat natuurlijk zo maar kan doen, dat is natuurlijk wel zo

Maar áls je het kunt, ookal zit je tien km van je huis vandaan, het is echt verfrissend en opbeurend om er even uit te zijn. Hoe simpel ook

Jij nog plannen?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197778180
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 14:08 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Hier niet op vakantie geweest, slechts 3 dagjes uit in de zomer.
Zie al zo'n 11 maanden bijna geen mens meer en dat voelt zwaar als je leven on hold.
Vraag me ook steeds vaker af waar ik het voor doe met nog 4 mensen in huis die wel gewoon nog een leven hebben (school + vrienden/ werk) en die het vroeg of laat gewoon thuis komen brengen.
Katten, konijnen en kippen zijn mijn gel*l inmiddels zat aan het worden. :D
Kan me goed voorstellen dat het goed zwaar is en dat je je zo voelt. Was iedereen maar zo voorzichtig though, dan hadden we het nu wat beter gehad wellicht.

Gelukkig kan je ook hier op FOK! lekker lullen ;) Hebben je dieren even wat rust.
pi_197778222
quote:

[..]

Zie al zo'n 11 maanden bijna geen mens meer en dat voelt zwaar als je leven on hold.
Vraag me ook steeds vaker af waar ik het voor doe met nog 4 mensen in huis die wel gewoon nog een leven hebben (school + vrienden/ werk) en die het vroeg of laat gewoon thuis komen brengen.
hey niet zo sip he, je hebt mij toch nog :*
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  dinsdag 2 februari 2021 @ 14:13:39 #79
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_197778229
IC weer -10. ^O^
pi_197778247
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 14:10 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Kan me goed voorstellen dat het goed zwaar is en dat je je zo voelt. Was iedereen maar zo voorzichtig though, dan hadden we het nu wat beter gehad wellicht.

Gelukkig kan je ook hier op FOK! lekker lullen ;) Hebben je dieren even wat rust.
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 14:13 schreef Predator40 het volgende:

[..]

hey niet zo sip he, je hebt mij toch nog :*
Psies.... mijn kippen zijn jullie dankbaar! O+ :D
  dinsdag 2 februari 2021 @ 14:14:47 #81
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_197778250
Ben benieuwd of ik over 10 dagen nog een beetje mijn verjaardag kan vieren :+
pi_197778255
quote:

[..]

Juist om die reden zijn wij (het gezin in elk geval) het op een andere manier gaan bekijken. We kijken uit naar ons nieuwe huis dat opgeleverd wordt, maar verder kijken we alleen naar kleine dingetjes uit. Ik ben nu met het gezin 4 keer naar een huisje op een Landal park geweest, zodat onze kleine veel speeltuinen in de buurt had en we er even uit waren.

Dat we in een andere omgeving waren heeft heel veel verschil gemaakt in onze mentale gezondheid. Uiteraard met de kanttekening die @Molo ook noemt. Als je de mogelijkheden hebt, ons heeft het in elk geval geholpen :)

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2021 14:16:51 ]
pi_197778273
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 14:13 schreef Zwansen het volgende:
IC weer -10. ^O^
Kan het niet wat warmer daar? Die mensen hebben het al zo zwaar.
Zonder wrijving geen glans
pi_197778276
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 14:14 schreef Mammietje het volgende:

[..]

[..]

Psies.... mijn kippen zijn jullie dankbaar! O+ :D
Die kippen, maken die veel herrie?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  dinsdag 2 februari 2021 @ 14:17:17 #85
68638 Zwansen
pi_197778286
Op 5 januari lagen er 731 corona-patiënten op de IC (hoogtepunt van deze ‘golf’). Nu nog maar 629. Dat is een daling van 102 (14%) in 4 weken tijd. _O_

Maar... Om het nog even in perspectief te plaatsen, op 30 juli lagen er 14 mensen op de IC met corona. :P
  Moderator dinsdag 2 februari 2021 @ 14:17:33 #86
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_197778289
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 14:15 schreef Haags het volgende:

[..]

Thanks, moest lachen.
pi_197778290
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 14:15 schreef chratnox het volgende:

[..]

Juist om die reden zijn wij (het gezin in elk geval) het op een andere manier gaan bekijken. We kijken uit naar ons nieuwe huis dat opgeleverd wordt, maar verder kijken we alleen naar kleine dingetjes uit. Ik ben nu met het gezin 4 keer naar een huisje op een Landal park geweest, zodat onze kleine veel speeltuinen in de buurt had en we er even uit waren.

Dat we in een andere omgeving waren heeft heel veel verschil gemaakt in onze mentale gezondheid. Uiteraard met de kanttekening die @:Molo ook noemt. Als je de mogelijkheden hebt, ons heeft het in elk geval geholpen :)
Psies.... wel een goed idee.
Laat ik die andere 4 gewoon thuis! *O* :D
pi_197778297
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 14:16 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Die kippen, maken die veel herrie?
Ik meer. :Y :D
  dinsdag 2 februari 2021 @ 14:18:24 #89
68638 Zwansen
pi_197778306
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 14:15 schreef Haags het volgende:

[..]

Toen ik het las, dacht ik al dat zo’n grap zou komen.
pi_197778325
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 14:09 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Weekje Drenthe :') Nee was wel leuk en fijn hoor, dat wel. Maar idd, ik werk voor een hogeschool en dan ook nog eens de ICT afdeling. Dus thuiswerken kan (redelijk) gemakkelijk en aangezien het overheid is houden ze zich er ook gewoon strak aan. Zodoende zit ik dus echt oprecht sinds maart al thuis te werken.

Mind you, ik wil niet weer full time terug naar kantoor als het kan hoor, ik ben nog steeds voor een goeie 50/50 verdeling thuis versus kantoor. Maar een jaar lang 100% thuis werken wordt wel boring as fuck.

Daar komt ook bij dat ik vrij (negatief) gevoelig ben voor grijs winterweer. En ohja, laat het al maanden 85% vd tijd grijs zijn en motregenen. JOEPIE }:|
Met zo'n beroep kan je inderdaad goed thuis werken. M'n man zit ook in de ICT bij een groot bedrijf en vanaf maart staan hun ook alleen nog maar thuis werken toe. Alleen in de zomer was er een paar weken de mogelijkheid om met een selectief groepje op kantoor te werken. Maar alleen als de bedrijfsarts aangaf dat het echt nodig was. Als je dan overdag thuis werkt en je mag 's avonds ook niet echt ergens naar toe....tja. Mooi klaar mee.

Ik hoor inderdaad van aardig wat mensen dat ze na Corona ook gewoon van plan zijn om wat meer thuis te werken. Het heeft toch wel flinke voordelen. Maar de balans is wel nodig. Even het huis uit kunnen, bijpraten met collega's wat net wat makkelijker gaat als je naar kantoor mag.

quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 14:10 schreef Molo het volgende:

[..]

Moet wel even kanttekening plaatsen dat niet iedereen dat natuurlijk zo maar kan doen, dat is natuurlijk wel zo

Maar áls je het kunt, ookal zit je tien km van je huis vandaan, het is echt verfrissend en opbeurend om er even uit te zijn. Hoe simpel ook

Jij nog plannen?
Kan ik me goed voorstellen. Sinds kort wonen wij wat meer in de natuur. Dat maakt het wel iets makkelijker; uitwaaien kan zo fijn zijn als je vol zit met Corona frustratie (of andere soorten frustratie uiteraard) :P

Geen plannen hier, meer binnen zitten en overdag wat wandelen hoogstwaarschijnlijk :)
pi_197778349
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 14:18 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ik meer. :Y :D
Het opperkippetje.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
pi_197778359
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 14:14 schreef Cue_ het volgende:
Ben benieuwd of ik over 10 dagen nog een beetje mijn verjaardag kan vieren :+
Hoop het voor je!

En anders openen we wel een verjaardag topic voor je ;)
pi_197778380
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 14:20 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Met zo'n beroep kan je inderdaad goed thuis werken. M'n man zit ook in de ICT bij een groot bedrijf en vanaf maart staan hun ook alleen nog maar thuis werken toe. Alleen in de zomer was er een paar weken de mogelijkheid om met een selectief groepje op kantoor te werken. Maar alleen als de bedrijfsarts aangaf dat het echt nodig was. Als je dan overdag thuis werkt en je mag 's avonds ook niet echt ergens naar toe....tja. Mooi klaar mee.

Ik hoor inderdaad van aardig wat mensen dat ze na Corona ook gewoon van plan zijn om wat meer thuis te werken. Het heeft toch wel flinke voordelen. Maar de balans is wel nodig. Even het huis uit kunnen, bijpraten met collega's wat net wat makkelijker gaat als je naar kantoor mag.

Ook IT hier, bekend punt. Onze kantoren worden momenteel opnieuw ingericht om meer 'collaboratie' mogelijk te maken en minder werken op kantoor. Dus meetings, workshops en teleconferences zijn altijd mogelijk, maar op kantoor werken om je mail weg te tikken willen ze niet meer toestaan. Scheelt in 't geval van mijn werkgever wereldwijd flink wat kantoren :P

Kan niet wachten tot 't weer warm is, zoals we 't op kantoor noemen: Technisch weer. Oftewel, in zwembroek in je achtertuin werken :D
pi_197778387
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 14:22 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Het opperkippetje.
Zeker! Ze volgen me ook! Mijn eigen fanclubje! O+ :D
  Moderator dinsdag 2 februari 2021 @ 14:25:41 #95
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_197778392
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 14:20 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Kan ik me goed voorstellen. Sinds kort wonen wij wat meer in de natuur. Dat maakt het wel iets makkelijker; uitwaaien kan zo fijn zijn als je vol zit met Corona frustratie (of andere soorten frustratie uiteraard) :P

Geen plannen hier, meer binnen zitten en overdag wat wandelen hoogstwaarschijnlijk :)
Ik ben dus 10 jaar drummer geweest in een metalband (yea, back in the day hehehe) en ik drum nog steeds.
Maar ben dus ook onlangs verhuisd en we hebben de schuur helemaal gestript en opnieuw geisoleerd om hem behoorlijk geluidsdicht te maken, zodat ik daar mijn drumstel kan plaatsen.
Ik weet gifjes mogen niet, maar hopelijk wordt deze mij vergeven.... ik zie er namelijk zo uit als ik drum:

Dat kan ik mijn buren niet aandoen in huis haha dus daarom niet in huis, maar buiten in de schuur drummen! Maar dat heb ik nu dus ook al een dikke maand niet kunnen doen omdat ik nog wacht op de vloer die geleverd moet worden. Dan is ie pas af en kan ik hem gaan inrichten. Dus ja, frustratie-level zit hoog inmiddels. Ik sla dat drumstel helemaal de moeder als ik weer kan :D
pi_197778399
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 14:22 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Hoop het voor je!

Ja hoor. En we nemen er massaal een borrel op! B:)B
We zijn tenslotte ook de beroerdste niet! O+
  dinsdag 2 februari 2021 @ 14:27:08 #97
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_197778406
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 14:22 schreef AlwaysHappy het volgende:

Hoop het voor je!

O+ O+
pi_197778421
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 14:25 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ik ben dus 10 jaar drummer geweest in een metalband (yea, back in the day hehehe) en ik drum nog steeds.
Maar ben dus ook onlangs verhuisd en we hebben de schuur helemaal gestript en opnieuw geisoleerd om hem behoorlijk geluidsdicht te maken, zodat ik daar mijn drumstel kan plaatsen.
Ik weet gifjes mogen niet, maar hopelijk wordt deze mij vergeven.... ik zie er namelijk zo uit als ik drum:

[ afbeelding ]

Dat kan ik mijn buren niet aandoen in huis haha dus daarom niet in huis, maar buiten in de schuur drummen! Maar dat heb ik nu dus ook al een dikke maand niet kunnen doen omdat ik nog wacht op de vloer die geleverd moet worden. Dan is ie pas af en kan ik hem gaan inrichten. Dus ja, frustratie-level zit hoog inmiddels. Ik sla dat drumstel helemaal de moeder als ik weer kan :D
TR meegepakt.
pi_197778426
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 14:25 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Zeker! Ze volgen me ook! Mijn eigen fanclubje! O+ :D
Zou er ook best een paar willen, plek zat maar we hebben al een kleine dierentuin.
[..]
pi_197778440
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 14:25 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Met een bijpassend kapsel voor iedereen nu! *O*
*gaat petitie houden voor de gifjes.... }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')