Willen we dat zienquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
TT![]()
streamtip
Cosseh zonder onderbroek
Zou best kunnen dat we alleen de regels missen. In de story op INstagram staat wel nadrukkelijk dat we mee kunnen kijken. Dat is tot op heden wel elke keer het geval geweestquote:
Ze begrijpen er helemaal niets van bij de productie.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:07 schreef WAvanBuren het volgende:
En we mogen uiteraard weer niet meekijken.
Waar gaat dit over als je niets kunt zien? Samenwerking met de social media redactie en de productie gaat niet helemaal vlekkeloos zo...quote:
Ik moet juist zeggen dat het elke keer wel aardig op orde is. Ik hoop/verwacht dan ook dat we straks gewoon beeld hebben. Anders heeft deze spoof ook geen zinquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waar gaat dit over als je niets kunt zien? Samenwerking met de social media redactie en de productie gaat niet helemaal vlekkeloos zo...
Ja inderdaad, zou kunnen dat er straks 12 uur lang elke keer een duo aan het dansen moet zijn o.i.d.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:15 schreef Benny het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat we alleen de regels missen. In de story op INstagram staat wel nadrukkelijk dat we mee kunnen kijken. Dat is tot op heden wel elke keer het geval geweest
Maar de gameroom is wel ingericht als dansruimte dus de opdracht gaat effectief wel daardoor. Het zou me vreemd lijken als ze de regels niét uitzenden, maar daarna wel live gaan uitzenden vanuit de gameroom.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:15 schreef Benny het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat we alleen de regels missen. In de story op INstagram staat wel nadrukkelijk dat we mee kunnen kijken. Dat is tot op heden wel elke keer het geval geweest
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
TT![]()
streamtip
Cosseh zonder onderbroek
Doe ik altijdquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
TT![]()
streamtip
Cosseh zonder onderbroek
Ah, kwam net etrug van tanden poetsen en dacht "is m'n wifi nou alweer verbroken?"quote:
Maar dit klopt toch niet. Ze doen het voorkomen alsof we mee mogen kijken wat dus niet zo is.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:17 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik moet juist zeggen dat het elke keer wel aardig op orde is. Ik hoop/verwacht dan ook dat we straks gewoon beeld hebben. Anders heeft deze spoof ook geen zin
Lekker luchtigquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:21 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Ik zal m ook maar uittrekken dan...
Jill had laarsjes aanquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:09 schreef FOKoffieleut het volgende:
julie 4 glaasjes voor ons zilverfeetje
jill 3.5 glaasjes, zonde van die witte majorette sneakers
liese 3 glaasjes, mag wel wat spannender
zoey 2 glaasjes, mag wel wat minder
naomi 3.5 glaasjes, sober maar stijlvol
thomas 3 glaajes, maokraag met maokapsel
nick 1.5 glaasjes, linedancen is zo gabber
michel 2.5 glaasjes
pat 2.5 glaasjes
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:20 schreef spapaars het volgende:
Het is een feit. Dit is de meest waardeloze reality die ooit op streams en tv is vertoond.
Mwah, er is in ieder geval weer iets van een RLS. Maar ben er wel zeker van dat Utopia 10x beter was. JdM heeft dus weer inspiratie om hier tegen in te gaan en iets beters neer te gaan zetten binnenkort....quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:20 schreef spapaars het volgende:
Het is een feit. Dit is de meest waardeloze reality die ooit op streams en tv is vertoond.
yepquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:20 schreef spapaars het volgende:
Daarom vermoed ik dat we straks gewoon beeld hebben vanuit de gameroom. Anders zijn we inderdaad voorgelogenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar dit klopt toch niet. Ze doen het voorkomen alsof we mee mogen kijken wat dus niet zo is.
Ja wie weet. Maar vooralsnog heb ik er geen fiducie in.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:23 schreef Benny het volgende:
[..]
Daarom vermoed ik dat we straks gewoon beeld hebben vanuit de gameroom. Anders zijn we inderdaad voorgelogen
Dan maar wat ouwehoeren hierquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja wie weet. Maar vooralsnog heb ik er geen fiducie in.
En dat met de voorgeschiedenis van de andere reality soaps. Knap om het dan te verneukenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:20 schreef spapaars het volgende:
Kan mij niet voorstellen dat we 12uur lang een SL hebbenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:23 schreef Benny het volgende:
[..]
Daarom vermoed ik dat we straks gewoon beeld hebben vanuit de gameroom. Anders zijn we inderdaad voorgelogen
12 uur houdt niemand daar volquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:24 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Vind het ook wel kansloos dat we die streamlocks zo vaak krijgen.
Zeker nu met die dansmarathon.
Want 100% dat er van die 12 uur maximaal 10 minuten te zien is op de TV, want een losse uitzending van 60 minuten gaan ze er niet aan wijden natuurlijk.
Beter is dat jij dat even komt doen...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:27 schreef mario390 het volgende:
jullie zijn toch naast bij,hoezo
rijd niet jemand naaar de produktie
en zeggen dat het zo niet gaat
Zou wel willen, maar de parkeerplaats daar is bezet.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:27 schreef mario390 het volgende:
Volgens mij ging die "12 uur" in het bericht op Instagram niet over de duur, maar over het tijdstip waarop het ongeveer zou gaan beginnenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:24 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Vind het ook wel kansloos dat we die streamlocks zo vaak krijgen.
Zeker nu met die dansmarathon.
Want 100% dat er van die 12 uur maximaal 10 minuten te zien is op de TV, want een losse uitzending van 60 minuten gaan ze er niet aan wijden natuurlijk.
Ik dacht al dat er iets aan de hand was omdat ik keek niets zag.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:27 schreef suzi1 het volgende:
als ze een sl doen van 12 uur wil ik dat wel graag weten, want dan kan ik iets anders gaan doen
Ik rijd meteen even door naar Rutte toe en geef hem aan dat ik ook klaar ben met die lockdownquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:27 schreef mario390 het volgende:
en als je kijkt en je ziet wel iets... dan is er nog niks aan de handquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht al dat er iets aan de hand was omdat ik keek niets zag.
Topquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik rijd meteen even door naar Rutte toe en geef hem aan dat ik ook klaar ben met die lockdown
Zeg dan gelijk dat je dat virus ook zat ben als je toch naar toe gaatquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik rijd meteen even door naar Rutte toe en geef hem aan dat ik ook klaar ben met die lockdown
Dat is ook weer waarquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:29 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
en als je kijkt en je ziet wel iets... dan is er nog niks aan de hand
en dat de restaurants weer open moetenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeg dan gelijk dat je dat virus ook zat ben als je toch naar toe gaat
Die gaan ons echt niet 12 uur lang het decor van de woonkamer laten zienquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zou dat
12 uur live vanuit de gameroom
de tijd zijn dat ze begonnen
12uur..dus
koekoek spuit elf
.
versta jij hun?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
https://canaismax.com/ass(...)ao-21-em-hd-24-horas
heb je daar ook een soort FOK? waar je over de streams praat?quote:
Maar aan de andere kant... bij een dansmarathon verwacht ik ook niet dat het in een uurtje klaar is.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die gaan ons echt niet 12 uur lang het decor van de woonkamer laten zien
Flink hard stampen met de hakjesquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
glasplaat ..
prima om de horlepiep op te doen
broekje uitquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:31 schreef MissyZ het volgende:
Ben benieuwd.
Michel zal OOK wel weer KUNNEN dansen.
Tsss. Uitslover.
Doe dan je shirtje uit of iets.....
forum.fok.brquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je daar ook een soort FOK? waar je over de streams praat?
jij verstaat dus best veel talen? dacht dat jij heel jong was (al kan je dan ook wel een talenknobbel hebben natuurlijk)quote:
Een woeste tango met shirt uit en roos tussen de tandjesquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:31 schreef MissyZ het volgende:
Ben benieuwd.
Michel zal OOK wel weer KUNNEN dansen.
Tsss. Uitslover.
Doe dan je shirtje uit of iets.....
doet swansie hierquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of hij speelt mank, zodat ie niet hoeft te dansenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:32 schreef spapaars het volgende:
Pat zal daar wel rondlopen omdat hij mank is, en niet kan dansen.
twitter, mar nu zijn ze om 8 00 vor melde wakker gemakt,quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kijk, wij weten wel wat tv maken is....quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een woeste tango met shirt uit en roos tussen de tandjes
de houten klazendansquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of hij speelt mank, zodat ie niet hoeft te dansen
ja heir hebben we toch nur de sofas,quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
doet swansie hier
swansie is goed in talen
Kun jij niet het songfestival 2021 aan elkaar praten?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
twitter, mar nu zijn ze om 8 00 vor melde wakker gemakt,
slapen zijn ze om 11 00 onze tijd also 1,5 uren slaap
Jij moet een parkinson vinger hebben.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Was 1 seconde in beeld toen Pat naar buiten liep
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:35 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Kun jij niet het songfestival 2021 aan elkaar praten?
Wordt een heel spannende stream dagquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:37 schreef MissyZ het volgende:
Pat Mies en Nick zijn al in de keuken.
22 uur dansen zegt men.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Febo![]()
![]()
laat is wat muizen los daar![]()
of ratten ..beter
van die dikke riool ratten
geblinddoekt dansen en dan voelen wie je tegenover je hebtquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:38 schreef greysbones het volgende:
Deur Game room op slot en die nieuwen erin!
"22 uur 25, dat is 10 uur" zei Michel.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:37 schreef MissyZ het volgende:
Pat Mies en Nick zijn al in de keuken.
22 uur dansen zegt men.
ik zou niet geblindoekt willen dansen met Patquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:38 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
geblinddoekt dansen en dan voelen wie je tegenover je hebt
Zoey wordt er zo uitgehaald als ze moeten voelen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:38 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
geblinddoekt dansen en dan voelen wie je tegenover je hebt
Michel is de soep aan het makenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:39 schreef MissyZ het volgende:
Ja dames en heren we geven live verslag uit de gameroom alwaar Patje zorgt voor versnaperingen.
Michel heeft zijn shirt al uit, en neemt de neptietekes van Zoey onder zijn oksels.
Nick probeert te dansen met Liese, maar die verschuilt zich achter Thomas.
En Thomas en Jill oefenen ondertussen de lift uit I Had the time of my Life, dirty dancing.
Van Julie weten we niet meer dan dat ze er naar binnen ging. Ze kan onder het podium zijn doorgeschoten.
en onder het podium zitten die nieuwenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:39 schreef MissyZ het volgende:
Ja dames en heren we geven live verslag uit de gameroom alwaar Patje zorgt voor versnaperingen.
Michel heeft zijn shirt al uit, en neemt de neptietekes van Zoey onder zijn oksels.
Nick probeert te dansen met Liese, maar die verschuilt zich achter Thomas.
En Thomas en Jill oefenen ondertussen de lift uit I Had the time of my Life, dirty dancing.
Van Julie weten we niet meer dan dat ze er naar binnen ging. Ze kan onder het podium zijn doorgeschoten.
Stream 2quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:40 schreef Blackprinces het volgende:
Snap niet dat jullie dingen horen?
Ik heb geen geluid.
En ik loop nu ook achter omdat ik een enorme sl verwacht had en de tv is nu van me dochter
Ondefinieerbaar gegil......quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:40 schreef Blackprinces het volgende:
Snap niet dat jullie dingen horen?
Ik heb geen geluid.
En ik loop nu ook achter omdat ik een enorme sl verwacht had en de tv is nu van me dochter
Had Michel er tegenaan moeten daggeren, dan was er geld gebleven!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:42 schreef MissyZ het volgende:
Zoey ging twerken, er moeten er altijd 2 blijven dansen. Ze gaan allemaal kijken hoe Zoey twerkt en ze verliezen 250 euro omdat er dus geen 2 dansten.
ook lekker slim.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:42 schreef MissyZ het volgende:
Zoey ging twerken, er moeten er altijd 2 blijven dansen. Ze gaan allemaal kijken hoe Zoey twerkt en ze verliezen 250 euro omdat er dus geen 2 dansten.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:43 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Sowieso kijk naar hoe iemand twerktDat vind ik een van de minst aantrekkelijke vormen van "Dans" ooit
![]()
Het is dus blijkbaar 10 uur lang, maar toch close.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja inderdaad, zou kunnen dat er straks 12 uur lang elke keer een duo aan het dansen moet zijn o.i.d.
De dansvloer is ook iets te klein voor alle bewoners tegelijk.
stream 2quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:43 schreef lonneberga het volgende:
Ik zal het van jullie verslagen moeten hebben ,,zie een lege woonkamer.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die zullen ze wel bewaren voor de live uitzending
7quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:45 schreef greysbones het volgende:
maar betekent dus wel dat we 10 uur lang af en toe een bewoner zullen zien...
Dat moet toch te doen zijn?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:46 schreef MissyZ het volgende:
10 u lang, elk kwartier is 250 euro, maar er moeten ten alle tijde 2 mensen dansen.
Patje gaat coachen
Nick kan niet langer dan 30 min dansen.
(Missyz danste vroeger een wedstrijd 12 u lang)
Thomas in de keuken bij Nick.
Jup.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat moet toch te doen zijn?
Als twerken ook onder dansen valt, dan zal t allemaal niet super uitgebreid hoeven
Stap link, stap rechtsm shake, klaar.
7 bewohner zien we,snapjuh?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee 10 uur lang dansen hadden ze het over
10 jaar hiphop, 2,5 jaar ballroom, 2 jaar modern.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:48 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Jup.
Kunnen wij.
Appeltje eitje.
Zonder onnodig met mijn kontje te schudden.
Haha, wat leuk, zo'n saturday night fever vloerquote:
stel je voor dat zij als dj er boven uit schreeuwt als ze aan het draaien isquote:
Julie dacht "10 uur?! Gympen onder de outfit dan"quote:
Dat is toch easy, af en toe half uurtje dansen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:47 schreef greysbones het volgende:
ben benieuwd hoe lang ze het echt gaan volhouden...
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
10 jaar hiphop, 2,5 jaar ballroom, 2 jaar modern.
Wij gaan keihard de pan uit swingen!
Maar die lift van Dirty Dancing zal ik laten zitten
Ik heb invloed op het universum. Ze hebben de stream ook voor België opgezet.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:50 schreef aswesleep het volgende:
Geniale productie dit. België mag 12uur naar een lege woonkamer kijken.![]()
Wissel die streams dan even.
Kom, we gaan dat huis in!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:50 schreef MissyZ het volgende:
[..]![]()
Die doen we niet.
6 jaar ballroom topnivo gehad.
Jazz, freestyle en nu............heb ik de overgang.........![]()
![]()
Jezus Thomas!quote:
10 uur dansen, minimaal altijd 2 mensen aan het dansen, anders 250 euro van het "prijzengeld" af.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:54 schreef Joyce-43 het volgende:
wat is nou de werkelijke opdracht
10 uur dansen ofzo ?
Dan zitten er vaak wel wat dingetjes in he. Óf heel veel drank óf een pilletjequote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:56 schreef Joyce-43 het volgende:
nou allemaal jonge gasten die naar festivals gaan enzo dus moeten zoiezo 5 uur achter elkaar wel dansen denk ik hahahha
maar hij doet het wel hahaquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:56 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
De motoriek van Thomas is wel
Gitaar spelen gaat ook niet echt met veel ritme..quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:57 schreef greysbones het volgende:
zou helemaal uit mijn ritme gaan van thomas.. onbegrijpelijk dat hij wel gitaar kan spelen.. totaal geen gevoel voor ritme
10j lang gedaan zonder drugs.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:57 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
D
[..]
Dan zitten er vaak wel wat dingetjes in he. Óf heel veel drank óf een pilletje
Hij is nu al uitgeput.quote:
en weet je de winst ook misschien ? top dat je dat te weten bent gekomen heb niet veel gehoordquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
10 uur dansen, minimaal altijd 2 mensen aan het dansen, anders 250 euro van het "prijzengeld" af.
Zoiets iig.
vaak naar festivals geweest, altijd zonder drank en drugs.. heerlijkquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:57 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
D
[..]
Dan zitten er vaak wel wat dingetjes in he. Óf heel veel drank óf een pilletje
Alcoholvrij iig, afgaande op gesprekje tussen Liese en Michel.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:58 schreef dakpanlos het volgende:
Wat zit er aan drank in die glaasjes?
"Doe gewoon net alsof er alcohol in zit", zei Liese net tegen Michelquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:58 schreef dakpanlos het volgende:
Wat zit er aan drank in die glaasjes?
top !!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
10j lang gedaan zonder drugs.
Gewoon een beetje conditie en dosering!
Hoppa
Heel veel drank werkt averechts, dan kan je in na een tijd.
Is dat niet ooit hoe fok ontstaan is? Big Brother?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze moeten hier echt wel meelezen. Wij hebben het erover en boem, dansmarathon.
Ik wil die vloertegelsquote:
We hebben Fok groot gemaakt.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat niet ooit hoe fok ontstaan is? Big Brother?
Michel doet het verstandig gedoseerd. Thomas haalt het einde niet op zijn manier.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:01 schreef greysbones het volgende:
Michel mag de heupjes ook wel wat meer los gooien
Precies dat. Ze zijn net een uur bezig of zo. Niet meteen vol gas!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:02 schreef Jockari het volgende:
[..]
Michel doet het verstandig gedoseerd. Thomas haalt het einde niet op zijn manier.
Ik kan me wel voorstellen dat t ff fijn is, iETS te doen. En dan ook met muziek.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:03 schreef Shola het volgende:
Thomas heeft Colombiaanse vifit gesnoven, ik zie geen andere verklaring.
Die wordt straks afgevoerd met hartproblemen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:02 schreef Jockari het volgende:
[..]
Michel doet het verstandig gedoseerd. Thomas haalt het einde niet op zijn manier.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:03 schreef Blackprinces het volgende:
Ik zeg gooi er ff lekker een snoeihard metal nummer in
*Wraaaaahhhh*
*luchtgitaar*
Thomas heeft al pauze, is even in de tuin.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die wordt straks afgevoerd met hartproblemen.
O la la, die outfit van Zoey!quote:
Of even iets van Killing in the Name ofzo.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:03 schreef Blackprinces het volgende:
Ik zeg gooi er ff lekker een snoeihard metal nummer in
*Wraaaaahhhh*
*luchtgitaar*
schitterend die schoenen onder dat pakquote:
Thomas is hierna ook kapot. Ziekenhuis alles gok ik zo.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat t ff fijn is, iETS te doen. En dan ook met muziek.
Soort van uitgaan, ook iets wat je al maanden niet hebt kunnen doen.
Ik zou ook knalhard los gaan
Een oud deelneemster zou zeggen dat ze bipolair is.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:04 schreef Ebinas het volgende:
Wat een contrasten heeft Zoey
Nu weer helemaal over de top en andere keren als een slons.
En beide keren komt op tv
kweet niet wat dat is, maar bipolairquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:07 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Een oud deelneemster zou zeggen dat ze bipolair is.
mooiste vind ik wel dat ze der maling aan heeftquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:04 schreef Ebinas het volgende:
Wat een contrasten heeft Zoey
Nu weer helemaal over de top en andere keren als een slons.
En beide keren komt op tv
Niet te geloven dat hij dit in dit tempo volhoudt.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:08 schreef Aggie46 het volgende:
Thomas komt weer binnen en lossss
[ afbeelding ]
is al heel lang niet meer hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:05 schreef Gerrie_55 het volgende:
Die Zoey kan zo door naar achter het centraal
Er was een oud-deelneemster. We noemen geen namen, maar begon met D en eindigt op aan, die vrij losjes strooide met die term bij mensen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
kweet niet wat dat is, maar bipolair
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |