Willen we dat zienquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
TT![]()
streamtip
Cosseh zonder onderbroek
Zou best kunnen dat we alleen de regels missen. In de story op INstagram staat wel nadrukkelijk dat we mee kunnen kijken. Dat is tot op heden wel elke keer het geval geweestquote:
Ze begrijpen er helemaal niets van bij de productie.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:07 schreef WAvanBuren het volgende:
En we mogen uiteraard weer niet meekijken.
Waar gaat dit over als je niets kunt zien? Samenwerking met de social media redactie en de productie gaat niet helemaal vlekkeloos zo...quote:
Ik moet juist zeggen dat het elke keer wel aardig op orde is. Ik hoop/verwacht dan ook dat we straks gewoon beeld hebben. Anders heeft deze spoof ook geen zinquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waar gaat dit over als je niets kunt zien? Samenwerking met de social media redactie en de productie gaat niet helemaal vlekkeloos zo...
Ja inderdaad, zou kunnen dat er straks 12 uur lang elke keer een duo aan het dansen moet zijn o.i.d.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:15 schreef Benny het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat we alleen de regels missen. In de story op INstagram staat wel nadrukkelijk dat we mee kunnen kijken. Dat is tot op heden wel elke keer het geval geweest
Maar de gameroom is wel ingericht als dansruimte dus de opdracht gaat effectief wel daardoor. Het zou me vreemd lijken als ze de regels niét uitzenden, maar daarna wel live gaan uitzenden vanuit de gameroom.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:15 schreef Benny het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat we alleen de regels missen. In de story op INstagram staat wel nadrukkelijk dat we mee kunnen kijken. Dat is tot op heden wel elke keer het geval geweest
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
TT![]()
streamtip
Cosseh zonder onderbroek
Doe ik altijdquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
TT![]()
streamtip
Cosseh zonder onderbroek
Ah, kwam net etrug van tanden poetsen en dacht "is m'n wifi nou alweer verbroken?"quote:
Maar dit klopt toch niet. Ze doen het voorkomen alsof we mee mogen kijken wat dus niet zo is.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:17 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik moet juist zeggen dat het elke keer wel aardig op orde is. Ik hoop/verwacht dan ook dat we straks gewoon beeld hebben. Anders heeft deze spoof ook geen zin
Lekker luchtigquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:21 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Ik zal m ook maar uittrekken dan...
Jill had laarsjes aanquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:09 schreef FOKoffieleut het volgende:
julie 4 glaasjes voor ons zilverfeetje
jill 3.5 glaasjes, zonde van die witte majorette sneakers
liese 3 glaasjes, mag wel wat spannender
zoey 2 glaasjes, mag wel wat minder
naomi 3.5 glaasjes, sober maar stijlvol
thomas 3 glaajes, maokraag met maokapsel
nick 1.5 glaasjes, linedancen is zo gabber
michel 2.5 glaasjes
pat 2.5 glaasjes
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:20 schreef spapaars het volgende:
Het is een feit. Dit is de meest waardeloze reality die ooit op streams en tv is vertoond.
Mwah, er is in ieder geval weer iets van een RLS. Maar ben er wel zeker van dat Utopia 10x beter was. JdM heeft dus weer inspiratie om hier tegen in te gaan en iets beters neer te gaan zetten binnenkort....quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:20 schreef spapaars het volgende:
Het is een feit. Dit is de meest waardeloze reality die ooit op streams en tv is vertoond.
yepquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:20 schreef spapaars het volgende:
Daarom vermoed ik dat we straks gewoon beeld hebben vanuit de gameroom. Anders zijn we inderdaad voorgelogenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar dit klopt toch niet. Ze doen het voorkomen alsof we mee mogen kijken wat dus niet zo is.
Ja wie weet. Maar vooralsnog heb ik er geen fiducie in.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:23 schreef Benny het volgende:
[..]
Daarom vermoed ik dat we straks gewoon beeld hebben vanuit de gameroom. Anders zijn we inderdaad voorgelogen
Dan maar wat ouwehoeren hierquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja wie weet. Maar vooralsnog heb ik er geen fiducie in.
En dat met de voorgeschiedenis van de andere reality soaps. Knap om het dan te verneukenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:20 schreef spapaars het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |