Willen we dat zienquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
TT![]()
streamtip
Cosseh zonder onderbroek
Zou best kunnen dat we alleen de regels missen. In de story op INstagram staat wel nadrukkelijk dat we mee kunnen kijken. Dat is tot op heden wel elke keer het geval geweestquote:
Ze begrijpen er helemaal niets van bij de productie.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:07 schreef WAvanBuren het volgende:
En we mogen uiteraard weer niet meekijken.
Waar gaat dit over als je niets kunt zien? Samenwerking met de social media redactie en de productie gaat niet helemaal vlekkeloos zo...quote:
Ik moet juist zeggen dat het elke keer wel aardig op orde is. Ik hoop/verwacht dan ook dat we straks gewoon beeld hebben. Anders heeft deze spoof ook geen zinquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waar gaat dit over als je niets kunt zien? Samenwerking met de social media redactie en de productie gaat niet helemaal vlekkeloos zo...
Ja inderdaad, zou kunnen dat er straks 12 uur lang elke keer een duo aan het dansen moet zijn o.i.d.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:15 schreef Benny het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat we alleen de regels missen. In de story op INstagram staat wel nadrukkelijk dat we mee kunnen kijken. Dat is tot op heden wel elke keer het geval geweest
Maar de gameroom is wel ingericht als dansruimte dus de opdracht gaat effectief wel daardoor. Het zou me vreemd lijken als ze de regels niét uitzenden, maar daarna wel live gaan uitzenden vanuit de gameroom.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:15 schreef Benny het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat we alleen de regels missen. In de story op INstagram staat wel nadrukkelijk dat we mee kunnen kijken. Dat is tot op heden wel elke keer het geval geweest
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
TT![]()
streamtip
Cosseh zonder onderbroek
Doe ik altijdquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
TT![]()
streamtip
Cosseh zonder onderbroek
Ah, kwam net etrug van tanden poetsen en dacht "is m'n wifi nou alweer verbroken?"quote:
Maar dit klopt toch niet. Ze doen het voorkomen alsof we mee mogen kijken wat dus niet zo is.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:17 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik moet juist zeggen dat het elke keer wel aardig op orde is. Ik hoop/verwacht dan ook dat we straks gewoon beeld hebben. Anders heeft deze spoof ook geen zin
Lekker luchtigquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:21 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Ik zal m ook maar uittrekken dan...
Jill had laarsjes aanquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:09 schreef FOKoffieleut het volgende:
julie 4 glaasjes voor ons zilverfeetje
jill 3.5 glaasjes, zonde van die witte majorette sneakers
liese 3 glaasjes, mag wel wat spannender
zoey 2 glaasjes, mag wel wat minder
naomi 3.5 glaasjes, sober maar stijlvol
thomas 3 glaajes, maokraag met maokapsel
nick 1.5 glaasjes, linedancen is zo gabber
michel 2.5 glaasjes
pat 2.5 glaasjes
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:20 schreef spapaars het volgende:
Het is een feit. Dit is de meest waardeloze reality die ooit op streams en tv is vertoond.
Mwah, er is in ieder geval weer iets van een RLS. Maar ben er wel zeker van dat Utopia 10x beter was. JdM heeft dus weer inspiratie om hier tegen in te gaan en iets beters neer te gaan zetten binnenkort....quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:20 schreef spapaars het volgende:
Het is een feit. Dit is de meest waardeloze reality die ooit op streams en tv is vertoond.
yepquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:20 schreef spapaars het volgende:
Daarom vermoed ik dat we straks gewoon beeld hebben vanuit de gameroom. Anders zijn we inderdaad voorgelogenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar dit klopt toch niet. Ze doen het voorkomen alsof we mee mogen kijken wat dus niet zo is.
Ja wie weet. Maar vooralsnog heb ik er geen fiducie in.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:23 schreef Benny het volgende:
[..]
Daarom vermoed ik dat we straks gewoon beeld hebben vanuit de gameroom. Anders zijn we inderdaad voorgelogen
Dan maar wat ouwehoeren hierquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja wie weet. Maar vooralsnog heb ik er geen fiducie in.
En dat met de voorgeschiedenis van de andere reality soaps. Knap om het dan te verneukenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:20 schreef spapaars het volgende:
Kan mij niet voorstellen dat we 12uur lang een SL hebbenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:23 schreef Benny het volgende:
[..]
Daarom vermoed ik dat we straks gewoon beeld hebben vanuit de gameroom. Anders zijn we inderdaad voorgelogen
12 uur houdt niemand daar volquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:24 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Vind het ook wel kansloos dat we die streamlocks zo vaak krijgen.
Zeker nu met die dansmarathon.
Want 100% dat er van die 12 uur maximaal 10 minuten te zien is op de TV, want een losse uitzending van 60 minuten gaan ze er niet aan wijden natuurlijk.
Beter is dat jij dat even komt doen...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:27 schreef mario390 het volgende:
jullie zijn toch naast bij,hoezo
rijd niet jemand naaar de produktie
en zeggen dat het zo niet gaat
Zou wel willen, maar de parkeerplaats daar is bezet.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:27 schreef mario390 het volgende:
Volgens mij ging die "12 uur" in het bericht op Instagram niet over de duur, maar over het tijdstip waarop het ongeveer zou gaan beginnenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:24 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Vind het ook wel kansloos dat we die streamlocks zo vaak krijgen.
Zeker nu met die dansmarathon.
Want 100% dat er van die 12 uur maximaal 10 minuten te zien is op de TV, want een losse uitzending van 60 minuten gaan ze er niet aan wijden natuurlijk.
Ik dacht al dat er iets aan de hand was omdat ik keek niets zag.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:27 schreef suzi1 het volgende:
als ze een sl doen van 12 uur wil ik dat wel graag weten, want dan kan ik iets anders gaan doen
Ik rijd meteen even door naar Rutte toe en geef hem aan dat ik ook klaar ben met die lockdownquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:27 schreef mario390 het volgende:
en als je kijkt en je ziet wel iets... dan is er nog niks aan de handquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht al dat er iets aan de hand was omdat ik keek niets zag.
Topquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik rijd meteen even door naar Rutte toe en geef hem aan dat ik ook klaar ben met die lockdown
Zeg dan gelijk dat je dat virus ook zat ben als je toch naar toe gaatquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik rijd meteen even door naar Rutte toe en geef hem aan dat ik ook klaar ben met die lockdown
Dat is ook weer waarquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:29 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
en als je kijkt en je ziet wel iets... dan is er nog niks aan de hand
en dat de restaurants weer open moetenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeg dan gelijk dat je dat virus ook zat ben als je toch naar toe gaat
Die gaan ons echt niet 12 uur lang het decor van de woonkamer laten zienquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zou dat
12 uur live vanuit de gameroom
de tijd zijn dat ze begonnen
12uur..dus
koekoek spuit elf
.
versta jij hun?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
https://canaismax.com/ass(...)ao-21-em-hd-24-horas
heb je daar ook een soort FOK? waar je over de streams praat?quote:
Maar aan de andere kant... bij een dansmarathon verwacht ik ook niet dat het in een uurtje klaar is.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die gaan ons echt niet 12 uur lang het decor van de woonkamer laten zien
Flink hard stampen met de hakjesquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
glasplaat ..
prima om de horlepiep op te doen
broekje uitquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:31 schreef MissyZ het volgende:
Ben benieuwd.
Michel zal OOK wel weer KUNNEN dansen.
Tsss. Uitslover.
Doe dan je shirtje uit of iets.....
forum.fok.brquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je daar ook een soort FOK? waar je over de streams praat?
jij verstaat dus best veel talen? dacht dat jij heel jong was (al kan je dan ook wel een talenknobbel hebben natuurlijk)quote:
Een woeste tango met shirt uit en roos tussen de tandjesquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:31 schreef MissyZ het volgende:
Ben benieuwd.
Michel zal OOK wel weer KUNNEN dansen.
Tsss. Uitslover.
Doe dan je shirtje uit of iets.....
doet swansie hierquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of hij speelt mank, zodat ie niet hoeft te dansenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:32 schreef spapaars het volgende:
Pat zal daar wel rondlopen omdat hij mank is, en niet kan dansen.
twitter, mar nu zijn ze om 8 00 vor melde wakker gemakt,quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |