Ik roep dit ook al de hele week naar mijn scherm als Jill klaagt dat ze geen aansluiting heeft. Dat Naomi haar oprecht mistte en ze daar vriendinnn mee moeest wordenquote:Op maandag 1 februari 2021 21:07 schreef cheanny het volgende: Wel leuk om t zien dat Naomi oprecht haar best doet bij Jill. Niets geforceerd zoals bij sommige anderen.
Ze vind het, terecht en begrijpelijk, geweldig om over dit soort ervaringen te vertellen.quote:Op maandag 1 februari 2021 21:09 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Ze misbruiken de naam van ZoeyVind zich óók iets te interessant volgens mij
vibenquote:Op maandag 1 februari 2021 21:11 schreef FOKoffieleut het volgende:
insluipert
dreek
veterhakken
tutu
palletstapels
Is dit een person, woman, man, camera, tv rijtje? Vindt deze wel moeilijkerquote:Op maandag 1 februari 2021 21:11 schreef FOKoffieleut het volgende:
insluipert
dreek
veterhakken
tutu
palletstapels
Ja tuurlijk zou ik ook wel over die ervaringen vertellen, is hartstikke tof!quote:Op maandag 1 februari 2021 21:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ze vind het, terecht en begrijpelijk, geweldig om over dit soort ervaringen te vertellen.
Kom op, zou jij ook doen!!
We zijn werkelijkwaar 1 dag in de 2de maand hequote:Op maandag 1 februari 2021 21:13 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Thomas is vergeleken met de eerste maand echt al goed afgevallen
Als ze daar over vragen stellen krijgen ze die verhalen hequote:Op maandag 1 februari 2021 21:13 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ja tuurlijk zou ik ook wel over die ervaringen vertellen, is hartstikke tof!
Maar het gaat alleen maar over Zoey, en hoe belangrijk ze is, hoe goed mensen haar vinden etc. Dat is een beetje té...
heel herkenbaar dat roepen naar mijn schermquote:Op maandag 1 februari 2021 21:11 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik roep dit ook al de hele week naar mijn scherm als Jill klaagt dat ze geen aansluiting heeft. Dat Naomi haar oprecht mistte en ze daar vriendinnn mee moeest worden
schoenquote:Op maandag 1 februari 2021 21:11 schreef FOKoffieleut het volgende:
insluipert
dreek
veterhakken
tutu
palletstapels
Ja nou. Vergeleken met hoe hij het huis binnenkwam is't significant minder qua vormquote:Op maandag 1 februari 2021 21:15 schreef Mickytjuh het volgende:
W
[..]
We zijn werkelijkwaar 1 dag in de 2de maand he
[..]
Als ze daar over vragen stellen krijgen ze die verhalen he
De BBpsych is nog steeds met Nathalie bezig.quote:Op maandag 1 februari 2021 21:16 schreef cheanny het volgende:
we
[..]
heel herkenbaar dat roepen naar mijn schermvaak gebeurd de afgelopen weken!
Erg eigenlijk.. what is happening with me!!mag ik ook even langs de psych in de DBK
Het is wel de manier waarop ze erover vertelt die mij stoort. Nick verteld ook wel eens dj verhalen en daar stoor ik me helemaal niet aan. Hij klinkt enthousiast over het optreden en de muziek terwijl Zoey klinkt alsof ze vooral interesse heeft in alles wat erbij komt.quote:Op maandag 1 februari 2021 21:15 schreef Mickytjuh het volgende:
W
[..]
We zijn werkelijkwaar 1 dag in de 2de maand he
[..]
Als ze daar over vragen stellen krijgen ze die verhalen he
Precies datquote:Op maandag 1 februari 2021 21:17 schreef engine het volgende:
[..]
Het is wel de manier waarop ze erover vertelt die mij stoort. Nick verteld ook wel eens dj verhalen en daar stoor ik me helemaal niet aan. Hij klinkt enthousiast over het optreden en de muziek terwijl Zoey klinkt alsof ze vooral interesse heeft in alles wat erbij komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |