Ik roep dit ook al de hele week naar mijn scherm als Jill klaagt dat ze geen aansluiting heeft. Dat Naomi haar oprecht mistte en ze daar vriendinnn mee moeest wordenquote:Op maandag 1 februari 2021 21:07 schreef cheanny het volgende: Wel leuk om t zien dat Naomi oprecht haar best doet bij Jill. Niets geforceerd zoals bij sommige anderen.
Ze vind het, terecht en begrijpelijk, geweldig om over dit soort ervaringen te vertellen.quote:Op maandag 1 februari 2021 21:09 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Ze misbruiken de naam van ZoeyVind zich óók iets te interessant volgens mij
vibenquote:Op maandag 1 februari 2021 21:11 schreef FOKoffieleut het volgende:
insluipert
dreek
veterhakken
tutu
palletstapels
Is dit een person, woman, man, camera, tv rijtje? Vindt deze wel moeilijkerquote:Op maandag 1 februari 2021 21:11 schreef FOKoffieleut het volgende:
insluipert
dreek
veterhakken
tutu
palletstapels
Ja tuurlijk zou ik ook wel over die ervaringen vertellen, is hartstikke tof!quote:Op maandag 1 februari 2021 21:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ze vind het, terecht en begrijpelijk, geweldig om over dit soort ervaringen te vertellen.
Kom op, zou jij ook doen!!
We zijn werkelijkwaar 1 dag in de 2de maand hequote:Op maandag 1 februari 2021 21:13 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Thomas is vergeleken met de eerste maand echt al goed afgevallen
Als ze daar over vragen stellen krijgen ze die verhalen hequote:Op maandag 1 februari 2021 21:13 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ja tuurlijk zou ik ook wel over die ervaringen vertellen, is hartstikke tof!
Maar het gaat alleen maar over Zoey, en hoe belangrijk ze is, hoe goed mensen haar vinden etc. Dat is een beetje té...
heel herkenbaar dat roepen naar mijn schermquote:Op maandag 1 februari 2021 21:11 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik roep dit ook al de hele week naar mijn scherm als Jill klaagt dat ze geen aansluiting heeft. Dat Naomi haar oprecht mistte en ze daar vriendinnn mee moeest worden
schoenquote:Op maandag 1 februari 2021 21:11 schreef FOKoffieleut het volgende:
insluipert
dreek
veterhakken
tutu
palletstapels
Ja nou. Vergeleken met hoe hij het huis binnenkwam is't significant minder qua vormquote:Op maandag 1 februari 2021 21:15 schreef Mickytjuh het volgende:
W
[..]
We zijn werkelijkwaar 1 dag in de 2de maand he
[..]
Als ze daar over vragen stellen krijgen ze die verhalen he
De BBpsych is nog steeds met Nathalie bezig.quote:Op maandag 1 februari 2021 21:16 schreef cheanny het volgende:
we
[..]
heel herkenbaar dat roepen naar mijn schermvaak gebeurd de afgelopen weken!
Erg eigenlijk.. what is happening with me!!mag ik ook even langs de psych in de DBK
Het is wel de manier waarop ze erover vertelt die mij stoort. Nick verteld ook wel eens dj verhalen en daar stoor ik me helemaal niet aan. Hij klinkt enthousiast over het optreden en de muziek terwijl Zoey klinkt alsof ze vooral interesse heeft in alles wat erbij komt.quote:Op maandag 1 februari 2021 21:15 schreef Mickytjuh het volgende:
W
[..]
We zijn werkelijkwaar 1 dag in de 2de maand he
[..]
Als ze daar over vragen stellen krijgen ze die verhalen he
Precies datquote:Op maandag 1 februari 2021 21:17 schreef engine het volgende:
[..]
Het is wel de manier waarop ze erover vertelt die mij stoort. Nick verteld ook wel eens dj verhalen en daar stoor ik me helemaal niet aan. Hij klinkt enthousiast over het optreden en de muziek terwijl Zoey klinkt alsof ze vooral interesse heeft in alles wat erbij komt.
quote:Op maandag 1 februari 2021 21:18 schreef Jockari het volgende:
Zer die arrogante Zoey buiten. ergert deCossers, de kijkers en medebewoners. Is de de belgische Snapjeu. Veel pretentie !
Maar vervolgens wel klagen dat ze alleen geboekt word door "hoe ze er uit ziet" joh. Als je thuis je remixje in elkaar flanst, of laat flansen waarschijnlijk, en je drukt in zo'n zaal alleen op play, dan krijgen mensen dat écht wel door, en word je inderdaad alleen nog maar geboekt vanwege je uiterlijk, want dat genereert ook volk.quote:Op maandag 1 februari 2021 21:19 schreef suzi1 het volgende:
zoey heeft enkel een portemonee nodig waar ze haar usb stickje in kan doen voor dr dj at work
Nee joh !!quote:Op maandag 1 februari 2021 21:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ze vind het, terecht en begrijpelijk, geweldig om over dit soort ervaringen te vertellen.
Kom op, zou jij ook doen!!
nieuwe generatie "DJ's"quote:Op maandag 1 februari 2021 21:19 schreef suzi1 het volgende:
zoey heeft enkel een portemonee nodig waar ze haar usb stickje in kan doen voor dr dj at work
Ja dat is zeker waar, Thomas gaat echt goed!quote:Op maandag 1 februari 2021 21:16 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ja nou. Vergeleken met hoe hij het huis binnenkwam is't significant minder qua vorm
En tuurlijk, als mensen er vragen overstellen krijgen ze verhalen, maar je kan ze ook een beetje indimmen zodat het niet lijkt alsof je jezelf té serieus neemt..
PoenHoertjequote:Op maandag 1 februari 2021 21:19 schreef suzi1 het volgende:
ze was zooooo onder de indruk van de dure flessen champagnequote:
quote:Op maandag 1 februari 2021 21:22 schreef Toweler het volgende:
Iemand foto's van Thomas in het begin en nu? Kijk pas 2 weken
Vergeleken met deze foto is hij echt wat afgevallen.quote:
Ja nu je het zegt..quote:Op maandag 1 februari 2021 21:24 schreef Yolk het volgende:
Ik denk dat Patje het dichtstbij mijn muzieksmaak komt. Geen fan van Joe Cocker zozeer, maar dat de rest hem niet kende.. dat zegt wel iets.
Welke FOK!er is dit?quote:Op maandag 1 februari 2021 21:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee joh !!
Hoe kom je daar nou bij![]()
quote:Op maandag 1 februari 2021 21:31 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Die is zeker wel 20 kilo kwijt minder ga je niet zo duidelijk zien ,spreek uit ervaring
Nee johquote:Op maandag 1 februari 2021 21:31 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Die is zeker wel 20 kilo kwijt minder ga je niet zo duidelijk zien ,spreek uit ervaring
Heb het idee dat ze zich boven iedereen ziet staanquote:Op maandag 1 februari 2021 21:31 schreef Clasientje het volgende:
Julie vond ik all niks maar om Liese kan ik nog steeds niet wennen ik vind haar arrogant en stom ik weet het niet niet ik vind haar gewoon niet leuk.🙄
quote:Op maandag 1 februari 2021 21:32 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Nee joh20 Kilo in 1 maand
4 week 20 kilo ??quote:Op maandag 1 februari 2021 21:31 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
ja geld enz ga maar eens fotos bekijken van der met alle dure dingen en dan ook der tieten nog hequote:
Ja, maar het is écht geen 20 kiloquote:
ja denk je echt die laatste geplaatste foto hier was die echt dik ja ze broek zit ook erg wijd in huis. maar toen Jill het vroeg bij terugkomst of hij afgevallen was zei hij nee, maar volgens mijn weegt hij ze eigen ook nietquote:Op maandag 1 februari 2021 21:31 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
nou misschien wel hoorquote:Op maandag 1 februari 2021 21:32 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Misschien heel ander eetpatroon en meer beweging ,6 of 8 kilo zie je echt niet op zo een lichaam ik woog 112 en ben 10 jaar terug 40 kilo afgevallen in 1 jaar in begin gaat het heel hardquote:Op maandag 1 februari 2021 21:32 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb hier geen ervaring mee maar 20 kilo?! Hoe dan?!!
in begin gaat het snel nu staat het even stil denk ikquote:Op maandag 1 februari 2021 21:36 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ja, maar het is écht geen 20 kilo![]()
Als hij 10 kilo is afgevallen in 1 maand tijd dan vind ik dat een hele knappe prestatie. Als hij 20 kilo is afgevallen moet hij stoppen met Big Brother en snel langs een huisarts want dan is er iets niet in orde.
Ab-so-luut niet.quote:
vind de dbk gesprekken altijd wel leuk in de uitzendingquote:Op maandag 1 februari 2021 21:41 schreef greysbones het volgende:
Daan komt er slecht vanaf .. bla bla bla bla bla
quote:Op maandag 1 februari 2021 21:39 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Misschien heel ander eetpatroon en meer beweging ,6 of 8 kilo zie je echt niet op zo een lichaam ik woog 112 en ben 10 jaar terug 40 kilo afgevallen in 1 jaar in begin gaat het heel hard
Zijn wangen zijn een heel klein beetje ingevallen. Niet meer dat bolle. Maar zijn lichaam is nog wel erg dik. (zag ik net in de tub)quote:Op maandag 1 februari 2021 21:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
in begin gaat het snel nu staat het even stil denk ik
6-8 kilo zie je echt duidelijk wel. Niet persé op het lichaam zelf al kán dat wel. Maar zeker wel in het gezicht.quote:Op maandag 1 februari 2021 21:39 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Misschien heel ander eetpatroon en meer beweging ,6 of 8 kilo zie je echt niet op zo een lichaam ik woog 112 en ben 10 jaar terug 40 kilo afgevallen in 1 jaar in begin gaat het heel hard
zuur vlees?quote:Op maandag 1 februari 2021 21:42 schreef FOKoffieleut het volgende:
botox, fillers
zoey wil haar gezicht verbouwen, usb poortje erbij
liese alleen haar neus
azijnzuur, boontjes met zuur, hyaluronzuur
zoey ff clinic pluggen, uit istanbul
Dit is in 4 weken , en het is ook zeker geen 20 kilo .quote:Op maandag 1 februari 2021 21:39 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
vind Dat stukken beter als dat gehannes dat je had bij utoquote:Op maandag 1 februari 2021 21:43 schreef Joyce-43 het volgende:
ze kunnen ook wel snel beslissen om te gaan hoor bij andere BB was dat niet zo
Ze is heel aanwezig, en die aanwezigheid is heel irritant.quote:
uto?quote:Op maandag 1 februari 2021 21:44 schreef greysbones het volgende:
V
[..]
vind Dat stukken beter als dat gehannes dat je had bij uto
Jaquote:Op maandag 1 februari 2021 21:45 schreef engine het volgende:
Is wat Jowi nu aan de groep verteld op stream te zien geweest?
hij zegt men doet alles voor de camera miss congeniality .quote:Op maandag 1 februari 2021 21:43 schreef greysbones het volgende:
Jowi in de dbk..
Hij zegt nu dat alles komt omdat mensen zichzelf niet zijn..
Enige wat ze kan misschien?quote:Op maandag 1 februari 2021 21:45 schreef Jockari het volgende:
Wtf ! Meisjes aan het werken in de keuken. Julie vooral met haar kont aan't schudden.
die zal hij ook best wel bedoelenquote:Op maandag 1 februari 2021 21:46 schreef rinardo het volgende:
[..]
hij zegt men doet alles voor de camera miss congeniality .
dat is wat ik al de hele tijd zeg over liese
Vond ik zo raar gaan allemaalquote:Op maandag 1 februari 2021 21:43 schreef greysbones het volgende:
Jowi in de dbk..
Hij zegt nu dat alles komt omdat mensen zichzelf niet zijn..
Denk meer in conflict met zichzelf..quote:Op maandag 1 februari 2021 21:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vond ik zo raar gaan allemaal![]()
Ineens wilde hij weg 'omdat mensen zichzelf niet zijn'
Wat een huichelaar
quote:Op maandag 1 februari 2021 21:47 schreef Jockari het volgende:
Naomi is blijkbaar de enige "huisvrouw", kijkt bedenkelijk als Liese en vooral Joey indruk staan te maken.
Slaappillen kreeg ze vanmorgen welquote:Op maandag 1 februari 2021 21:48 schreef Keep_on_Track het volgende:
Heeft Zoey een pilletje op ofwah!
Heeft ze vast gesnoven danquote:Op maandag 1 februari 2021 21:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Slaappillen kreeg ze vanmorgen wel
Waarschinlijk een xtc'tje. Normaal in dat wereldje.quote:Op maandag 1 februari 2021 21:48 schreef Keep_on_Track het volgende:
Heeft Zoey een pilletje op ofwah!
wie is joey??quote:Op maandag 1 februari 2021 21:47 schreef Jockari het volgende:
Naomi is blijkbaar de enige "huisvrouw", kijkt bedenkelijk als Liese en vooral Joey indruk staan te maken.
Ja mij best hoor. Hele huis aan de pillenquote:Op maandag 1 februari 2021 21:49 schreef Jockari het volgende:
W
[..]
Waarschinlijk een xtc'tje. Normaal in dat wereldje.
Nou er zitten er alweer 20 aan 🙄quote:Op maandag 1 februari 2021 21:42 schreef engine het volgende:
[..]Netjes!
Ik zie hem gewoon niet zoveel bewegen maarja. Ik hoop het voor hem
Die kunnen er volgende maand vanaf zijnquote:Op maandag 1 februari 2021 21:52 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou er zitten er alweer 20 aan 🙄
quote:Op maandag 1 februari 2021 21:53 schreef engine het volgende:
[..]
Die kunnen er volgende maand vanaf zijn![]()
![]()
ze had het nooit zo moeten afsluiten van de lucht. Ik heb altijd geleerd : schaafwondjes aan de lucht laten, dan komt er het snelste een korstje opquote:
Preciesquote:Op maandag 1 februari 2021 21:55 schreef Verida het volgende:
[..]
ze had het nooit zo moeten afsluiten van de lucht. Ik heb altijd geleerd : schaafwondjes aan de lucht laten, dan komt er het snelste een korstje op
Watquote:Op maandag 1 februari 2021 21:55 schreef FOKoffieleut het volgende:
biologie gestudeerd
ratten opengesneden
pijn
quote:Op maandag 1 februari 2021 21:57 schreef Whuzz het volgende:
Naomi: Ik denk dat ik teveel kleren aan heb.
Dat denk ik ook Naomi! Meer uit, meer uit, meer uit!
I approve this messagequote:Op maandag 1 februari 2021 21:57 schreef Whuzz het volgende:
Naomi: Ik denk dat ik teveel kleren aan heb.
Dat denk ik ook Naomi! Meer uit, meer uit, meer uit!
Als hevige Doe Maar fan kan ik het niet laten :quote:Op maandag 1 februari 2021 22:00 schreef Lobmans het volgende:
"Waar zijn watjes?" vraagt Liese.
Die zijn zaterdagmiddag al het huis uit gegaan.
De eerste weken dat ik ging fitnessen, viel ik zo'n 3 kilo per week af. In een maand ging ik van 119, naar 104, dus het is mogelijkquote:Op maandag 1 februari 2021 21:32 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ja lekker man, Doe Maarquote:Op maandag 1 februari 2021 22:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als hevige Doe Maar fan kan ik het niet laten :
Ach iemand die alleen maar zo in beeld komt heeft wel genoeg van zichzelf laten zienquote:Op maandag 1 februari 2021 22:04 schreef greysbones het volgende:
Poeh wat Daan er allemaal uitgooit.. hadden Ze best wat mogen tegenspreken met beelden van hoe Daan zelf doet tegen anderen die niet tot haar groepje horen
Karmaquote:Op maandag 1 februari 2021 22:04 schreef greysbones het volgende:
Poeh wat Daan er allemaal uitgooit.. hadden Ze best wat mogen tegenspreken met beelden van hoe Daan zelf doet tegen anderen die niet tot haar groepje horen
Hij zit weer goedquote:
De eerste weken dat ik ging fitnessen, viel ik zo'n 3 kilo per week af. In een maand ging ik van 119, naar 104, dus het is mogelijkquote:Op maandag 1 februari 2021 21:32 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
kwijl kwijlquote:
Nederlandse vriendin uit Goirle (20 jaar) van mijn zoon (intussen in nederland wonend) kende Hennie Vrienten niet, laat staan Doe Maar niet. Zucht...quote:Op maandag 1 februari 2021 22:04 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ja lekker man, Doe Maar3 jaar geleden live gezien in Carré. Waanzinnige show
quote:Op maandag 1 februari 2021 22:05 schreef GayGuy het volgende:
[..]
De eerste weken dat ik ging fitnessen, viel ik zo'n 3 kilo per week af. In een maand ging ik van 119, naar 104, dus het is mogelijk
[..]
kwijl kwijl![]()
Hennyquote:Op maandag 1 februari 2021 22:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nederlandese vriendin uit Goirle (20 jaar) van mijn zoon (intussen in nederland wonend) kende Hennie Vrienten, laat staan Doe Maar niet. Zucht...
Ja, maar dan uitgebreider. Alle gesprekken bijelkaar duurde zo'n 2 uurquote:Op maandag 1 februari 2021 21:45 schreef engine het volgende:
Is wat Jowi nu aan de groep verteld op stream te zien geweest?
ntastischquote:Op maandag 1 februari 2021 22:10 schreef engine het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik heb dit niet zo gezien op de stream
Eerste weken kunnen zeer snel gaan, maar 20 kilo is uitzonderlijk, maar wel haalbaarquote:Op maandag 1 februari 2021 21:32 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb hier geen ervaring mee maar 20 kilo?! Hoe dan?!!
Helemaal mee eens. Dat je toch al genomineerd wordt...zo lafquote:Op maandag 1 februari 2021 22:10 schreef Mickytjuh het volgende:
Daan is echt een mietje..
De reden dat ze gaat is zo ontzettend sneu.
Arrogant labiel mokkel is'tquote:Op maandag 1 februari 2021 22:11 schreef greysbones het volgende:
Zelf met niemand praten behalve haar groepje.. en dan uitvallen tegen zoey blegh
Ja.. Dan ben je echt sneu..quote:Op maandag 1 februari 2021 22:11 schreef engine het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Dat je toch al genomineerd wordt...zo laf
Beidequote:Op maandag 1 februari 2021 22:11 schreef Verida het volgende:
Is dit de COS of gaat dit over de tv uitzending?
Vind dat zo laag.. het op een ander afschuivenquote:Op maandag 1 februari 2021 22:11 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Arrogant labiel mokkel is't
Gaat inderdaad nogal door elkaar.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:11 schreef Verida het volgende:
Is dit de COS of gaat dit over de tv uitzending?
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 1 februari 2021 22:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja.. Dan ben je echt sneu..
Jowi wist dat hij de finale kon halen maar wilde het spel niet spelen.
Dan ben je een man als je vertrekt.
Nee ook niet. Dan had je niet mee moeten doen. Ook een mietje.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja.. Dan ben je echt sneu..
Jowi wist dat hij de finale kon halen maar wilde het spel niet spelen.
Dan ben je een man als je vertrekt.
Het probleem zit hem in dat er geen topic is voor videoland mensen die vooruit kunnen kijken...quote:Op maandag 1 februari 2021 22:12 schreef Benny het volgende:
[..]
Gaat inderdaad nogal door elkaar.
Voor de TV uitzending is een aparte reeks: BB / [TV / Live #16] Big Brother 2021 - 21.30 uur | RTL 5 Spoilersverboden
Hopelijk moet Michel als Medic van de Special Forces geen amputatie uitvoeren. Misschien een diepe injectie als redding.quote:
Noemt al weken iemand bipolair op dequote:
dat is dan jouw probleem, maar dan hoeft het nog niet in de COS neergegooid te worden.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het probleem zit hem in dat er geen topic is voor videoland mensen die vooruit kunnen kijken...
Ruusstaaaahhhhggggggquote:Op maandag 1 februari 2021 22:15 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is dan jouw probleem, maar dan hoeft het nog niet in de COS neergegooid te worden.
Ja een aantal, was Vrijdag geloof ikquote:Op maandag 1 februari 2021 22:15 schreef engine het volgende:
Maar BB heeft dat avontuur met de tweets niet laten zien
Dan is het wel relevanter voor het TV topic dan het topic over de streamsquote:Op maandag 1 februari 2021 22:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het probleem zit hem in dat er geen topic is voor videoland mensen die vooruit kunnen kijken...
Stream 2quote:Op maandag 1 februari 2021 22:15 schreef Ireth het volgende:
* Ireth is emotioneel incontinent....
Een huilende Jill![]()
misschien mijn moedergevoel, maar ik kan daar zo niet tegen...
quote:Op maandag 1 februari 2021 22:15 schreef Ireth het volgende:
Een huilende Jill![]()
Huilend daarnet ? Gemist? Arm schaap.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:15 schreef Ireth het volgende:
Een huilende Jill![]()
Zo, lekkere persoonlijke aanval van je.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:15 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is dan jouw probleem, maar dan hoeft het nog niet in de COS neergegooid te worden.
huh wat is er hier abnormaal dan? iedereen kan toch op dit moment de tv zien, we kijken niet in voren toch?quote:Op maandag 1 februari 2021 22:16 schreef Verida het volgende:
[..]
maak ik zelf wel uit.
Het is haast ondoenlijk om gewoon een normale COS te lezen
Dit is een topic over de streams, wat zich op dit moment afspeelt op de streams. Voor andere zaken zijn zat andere topics te vindenquote:Op maandag 1 februari 2021 22:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
huh wat is er hier abnormaal dan? iedereen kan toch op dit moment de tv zien, we kijken niet in voren toch?
Meisje heeft het niet gemakkelijke aansluiting bij de Belgen en Michel (enkel Thomas).quote:Op maandag 1 februari 2021 22:20 schreef Clasientje het volgende:
Ik begin me wel te irriteren aan Jill hopenlijk snel een verandering
Op de stream?? Of bedoel je op tv?quote:Op maandag 1 februari 2021 22:15 schreef Ireth het volgende:
Een huilende Jill![]()
Dat mag toch ook wel?quote:
Zoveel mensen die hier voor mod willen spelenquote:Op maandag 1 februari 2021 22:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat mag toch ook wel?
Het is niet dat de hele tv uitzending hier wordt besproken
Op tv maar geloof dat dat niet meer mag hier??quote:Op maandag 1 februari 2021 22:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Op de stream?? Of bedoel je op tv?
Nee, we hebben onze eigen mod hier hequote:Op maandag 1 februari 2021 22:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Op tv maar geloof dat dat niet meer mag hier??
Ik hoorde hem zeggen dat hij het prettig vindt met de NLers omdat ze direct zijn en hij dan meteen weet waar het op staat.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:01 schreef Clasientje het volgende:
De meesten belgen echt wat een koude kakkers zijn het.je merkt wel het verschil Nederlanders zijn anders alleen Thomas lijkt wel een Nederlander kwa zijn karakter.
Ik denk ook wel dat hij weet waar hij staat bij de Belgen.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:28 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ik hoorde hem zeggen dat hij het prettig vindt met de NLers omdat ze direct zijn en hij dan meteen weet waar het op staat.
Wat die allemaal in en op zichzelf smeert vind ik echt bizar.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:31 schreef FOKoffieleut het volgende:
heeft zoey een thuiskit coronatest ofzo
Op nen duur ziede zwart denk ik.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:32 schreef engine het volgende:
[..]
Wat die allemaal in en op zichzelf smeert vind ik echt bizar.
quote:
Maar wat heeft dit voor zin? Echt geen idee waar ik naar zit te kijken.quote:
Die Belgen en Michel doen echt hun best....het is Jill die zich niet op haar gemak voelt. Misschien toch omdat ze ze niet goed verstaat, ik weet het niet. Er is niemand naar tegen haar.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Meisje heeft het niet gemakkelijke aansluiting bij de Belgen en Michel (enkel Thomas).
Ja vroeg me al af wat ze nu zei.. verstond etjesquote:
Schram op haar hiel. Nick heeft direct ingegrepen en ze helemaal ingezwachteld. Michel dacht waarschijnlijk als Medic Special Fores aan een amputatie. Hier thuis dachten wij eigenlijk gewoon aan de lucht blootstellen om te stelpen... maar ja is BB hè !quote:Op maandag 1 februari 2021 22:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat is gebeurd met naomi. Ze had pijntjes.
nutteloos. ze gaat zo in bed dusquote:Op maandag 1 februari 2021 22:34 schreef engine het volgende:
[..]
Maar wat heeft dit voor zin? Echt geen idee waar ik naar zit te kijken.
Vond het vandaag allemaal best goed/gezellig met elkaarquote:Op maandag 1 februari 2021 22:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die Belgen en Michel doen echt hun best....het is Jill die zich niet op haar gemak voelt. Misschien toch omdat ze ze niet goed verstaat, ik weet het niet. Er is niemand naar tegen haar.
Is dat zo'n eenzijdig volk dan?quote:Op maandag 1 februari 2021 22:30 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat hij weet waar hij staat bij de Belgen.
Serieus? Sjongejongejongejongequote:Op maandag 1 februari 2021 22:32 schreef suzi1 het volgende:
mooi dat liese zich niet om laat lullen om te gaan instagrammen of wat dan ook voor graties behandelingen in turkije. zoey doet dat maar lekker zelf
edgesquote:Op maandag 1 februari 2021 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja vroeg me al af wat ze nu zei.. verstond etjes
Na Big Brother een experiment in de Apenheul? Camera's erbij en kijken hoe lang ze't volhoudt.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:34 schreef Benny het volgende:
Zoey kan echt uit het niks enorm schreeuwen.
Oh, gelukkig. Ik keek tv en op dat moment geen stream. Als ik dan hier lees dat Jill in tranen is denk ik: huh nu op de stream ook?quote:Op maandag 1 februari 2021 22:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Op tv maar geloof dat dat niet meer mag hier??
ja serieus. gelukkig had liese ook zoiets van ik betaal er liever teveel voor dan op die manierquote:Op maandag 1 februari 2021 22:36 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Serieus? Sjongejongejongejonge
Djeezes ! Dan laat ik me nog liever knippen door Jowie, dan in Turkije iets te laten doen !quote:Op maandag 1 februari 2021 22:32 schreef suzi1 het volgende:
mooi dat liese zich niet om laat lullen om te gaan instagrammen of wat dan ook voor graties behandelingen in turkije. zoey doet dat maar lekker zelf
Naomi is ook heel lief tegen Jill. Daar voelt ze zich wel bij op haar gemak. De anderen praten soms tegen haar alsof ze een klein kind is. Dat is niet bevorderlijk voor haar zelfvertrouwen.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:35 schreef zodeju het volgende:
Die Belgen en Michel doen echt hun best....het is Jill die zich niet op haar gemak voelt. Misschien toch omdat ze ze niet goed verstaat, ik weet het niet. Er is niemand naar tegen haar.
Te fanatiek de timmerman gedaanquote:Op maandag 1 februari 2021 22:39 schreef mario390 het volgende:
werd jemand beantworten hoor?
wat heeft zij zich gedaan?
de wondpflaster pickt
an de wonde fast
Ik snap dat echt niet.. die man zit hele dagen op de bank te mijmerenquote:Op maandag 1 februari 2021 22:39 schreef IkFok het volgende:
[..]
Die zit zichzelf volgens mij ook af te vragen waar ben ik eigenlijk aan begonnen
Niet teveel jonge mensen, die geven te snel op.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:40 schreef Yolk het volgende:
Patrick denkt: ik moet nu m'n ruust nog pakken voordat er nóg meer van die gillende jonge mensen bijkomen.
in huis?quote:Op maandag 1 februari 2021 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Te fanatiek de timmerman gedaan
Vragen ons ook af wat de code is.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Patje heeft de code gekraakt zegt hij
Verschil is dat pat dit de hele dag doet...quote:Op maandag 1 februari 2021 22:41 schreef Benny het volgende:
Dit beeld van Patrick doet me denken aan het beeld van Thomas. Die zat toen helemaal alleen buiten. Camera was op hem gefocust. Hij moest glimlachen en liet ook een paar traantjes. Totdat hij werd gestoord door Danielle die vroeg of hij naar binnen kwam. Op de een of andere manier vond ik dat toen echt een heel mooi en sprekend beeld en is het toch bijgebleven.
"Nu is Big Brother natuurlijk benieuwd wat de code is. Maar ik kan de code niet hardop zeggen"quote:Op maandag 1 februari 2021 22:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
De helft van de opgevers is 40+.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niet teveel jonge mensen, die geven te snel op.
De oudste Theo ging weg.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niet teveel jonge mensen, die geven te snel op.
Welke code?quote:Op maandag 1 februari 2021 22:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat klopt. Er zit een heel verschil in.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Verschil is dat pat dit de hele dag doet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |