En dan bijna elke zin afsluiten met Voila. Ze is echt zo leuk.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:57 schreef Amarinthe het volgende:
Wat is ze toch een lieve mooie (niet als in knap, wat ze overigens ook is) vrouw. Ik vind het extra leuk om te cheeren voor iemand die zo leuk is.
Ik zou ze douze points geven en niet douce. Zachte punten?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 07:55 schreef Subw00fer het volgende:
Fantastisch nummer, hele goede zangeres: kwetsbaar en mooi.
Eindelijk weer een ouderwetse Franse chanson. Edith Piaf 2.0
Douce points. Ik hoop dat dit nummer gaat winnen.
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zou ze douze points geven en niet douce. Zachte punten?
Geweldige foto!quote:
Ha tof! Ik zei gister na de eerste doorloop van de finale tegen Cee 'volgens mij geeft ze aan het eind die cameraman die de hele tijd in haar gezicht staat een boks!' maar we durfden het niet te tweeten want ik twijfelde of ik het goed zag haha. Leuk om het nu zo te zien!quote:
Wende snijders deed Edith Piaf na.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:28 schreef meneertje1972 het volgende:
Ze doet een beetje Wende Snijders na.
Je woont in Frankrijk?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:04 schreef Prego het volgende:
Ik kan niet voor haar stemmen omdat ze mijn landgenoot is. Leuk jullie enthousiasme voor haar
Dat is dan inderdaad wel balen. Het staat bij mij niet in de top drie (wel net daaronder). Maar het mag van mij zeker wel winnen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 19:52 schreef Prego het volgende:
[..]
Yep, wat dit jaar een nadeel ismaar in 2019 was het een voordeel omdat Duncan
Niks mis met brood met aardbei, vroeger zo vaak gegeten.quote:
Heerlijk ja, maar aan de reacties te zien is dat niet overal normaalquote:Op zaterdag 22 mei 2021 19:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niks mis met brood met aardbei, vroeger zo vaak gegeten.![]()
En nee, ik heb haar niet die broodjes gebracht.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |