Wende snijders deed Edith Piaf na.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:28 schreef meneertje1972 het volgende:
Ze doet een beetje Wende Snijders na.
Je woont in Frankrijk?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:04 schreef Prego het volgende:
Ik kan niet voor haar stemmen omdat ze mijn landgenoot is. Leuk jullie enthousiasme voor haar
Dat is dan inderdaad wel balen. Het staat bij mij niet in de top drie (wel net daaronder). Maar het mag van mij zeker wel winnen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 19:52 schreef Prego het volgende:
[..]
Yep, wat dit jaar een nadeel ismaar in 2019 was het een voordeel omdat Duncan
Niks mis met brood met aardbei, vroeger zo vaak gegeten.quote:
Heerlijk ja, maar aan de reacties te zien is dat niet overal normaalquote:Op zaterdag 22 mei 2021 19:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niks mis met brood met aardbei, vroeger zo vaak gegeten.![]()
En nee, ik heb haar niet die broodjes gebracht.![]()
Hier idem. Al kan ik wel leven met Italië. En Zwitserland mocht trouwens ook in mijn top 3.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:06 schreef Em31 het volgende:
Ik gun het Italië, maar had liever Frankrijk gehad. Vond het weer prachtigtoch jammer.
Je vindt Italië niks en je noemt mensen die op hen gestemd hebben zwakzinnigen of doven, we weten het nu wel, het is wel goed zo.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:42 schreef DJ11 het volgende:
Eigenlijk is Frankrijk dit jaar de winnaar van het Songfestival. Dat wat op #1 is geëindigd kun je namelijk met de beste wil van de wereld geen "song" noemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |