Verkapt: Zie mij eens veel verdienen, mag ik je aanraken?quote:Op maandag 1 februari 2021 10:33 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik klaag niet. Ik zeg waarom ik geen leraar word
Waar haal je cijfers vandaan van 22/163, 10/183 en 3/209?quote:Op maandag 1 februari 2021 08:15 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Op basis van deze gegevens (elke week ongeveer een verdubbeling) zou je denken dat de schatting eerder te laag dan te hoog was. Als het aan hetzelfde tempo zou toenemen zou je uitkomen op ongeveer 32% in week 3 (18 tot 24 jan), 46% in week 4 (25 tot 31 jan), 63% in week 5 (eerste week van februari).
Maar het aantal samples ligt zo laag dat de foutmarge vrij groot is (de 11.9% betrof 22 positieve samples op 163, de 5.2% 10 op 183, de week daarvoor waren het slechts 3 op 209).
En de GGD's en overheid wisten tot vorige week nog niks over leveringen. Dat was totaal niet bekend bij ze en komt nu als donderslag bij heldere hemel!quote:Op maandag 1 februari 2021 10:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het moet wel zorgvuldig gebeuren!
Ik heb nu geen 6000 hoorquote:Op maandag 1 februari 2021 10:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Verkapt: Zie mij eens veel verdienen, mag ik je aanraken?
Ik moet zeggen dat de bezoekjes in de avonduren hier in de buurt echt wel voorbij zijn.quote:Op maandag 1 februari 2021 10:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh, maar het is wel zoals iedereen al zei: nauwelijks effect en de mensen die er al schijt aan hadden vegen hun reet af met die paar tientjes boete.
Wat dat betreft blijft het niveau daar prima op het zelfde niveau.quote:Op maandag 1 februari 2021 10:35 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
En de GGD's en overheid wisten tot vorige week nog niks over leveringen. Dat was totaal niet bekend bij ze en komt nu als donderslag bij heldere hemel!
Wat lul je dan slap.quote:Op maandag 1 februari 2021 10:35 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik heb nu geen 6000 hoor
Ik vind alleen met max absurd laag
Basisschool verdient gewoon goed. Ook uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden.quote:Op maandag 1 februari 2021 10:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Middelbaar onderwijs verdient behoorlijk goed, Basisschool, redelijk.
Klopt, als het op salaris aankomt, dan hebben leraren een enorm goede marketingmachine achter zich staan.quote:Op maandag 1 februari 2021 10:36 schreef Jappie81 het volgende:
[..]
Basisschool verdient gewoon goed. Ook uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden.
hij krijgt veel......verdienen is een ander verhaalquote:Op maandag 1 februari 2021 10:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
https://www.parool.nl/ned(...)aatregelen~b0b84f72/quote:Op maandag 1 februari 2021 10:10 schreef byah het volgende:
de basisschoolleraren hebben ook weer een moment gevonden om te klagen hoorNog even volhouden helden, bijna weer een week vakantie.
Dit advies is van vrijdag, hè. En met een reproductiegetal van 0,9 tot 0,95 lijkt me nou niet echt sprake van een forse daling.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Uit dat OMT-advies: 'er is een lichte daling in het aantal meldingen van nieuw gediagnosticeerde gevallen van COVID-19'.
Vandaag 1200 minder dan vorige week zondag.
Hoe bedoel je?quote:
Wel zo gunstig mogelijk geschat natuurlijk, in die berekening gaan ze ervan uit dat er uit elk Pfizer-flesje een zesde dosis te halen is.quote:Op maandag 1 februari 2021 10:32 schreef Predator40 het volgende:
Als het goed is worden de eerste vaccins van AZ volgende week geleverd, de huisartsen zouden die moeten gaan prikken.
waarom is er dan nog steeds helemaal niks bekend bij de huisartsen ?
best kort dag zou je zeggen ?
of gaan we ze eerst weer weken opslaan en dan schatten dat er 200.000 zijn gezet ?![]()
https://www.ctvnews.ca/he(...)xperts-say-1.5286903quote:Retired Gen. Rick Hillier, who is in charge of Ontario’s vaccine rollout, acknowledged how challenging it can be to extract a sixth vaccine from a vial, saying it’s become “almost a competition” for those administering the vaccines.
“They succeed sometimes. In some batches up to 80 per cent of the time. In some batches, not at all,” Hillier said.
Pharmacists and health care workers on the frontlines have known about the possibility of getting a sixth dose for a while, and having a 1-millilitre syringe makes all the difference, Hillier said — but they’re far from guaranteed.
1,5 meter.quote:Op maandag 1 februari 2021 10:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 1 februari 2021 10:33 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik klaag niet. Ik zeg waarom ik geen leraar word
Die oproep is waanzin wat mij betreft. Het duurt maanden, en gaat ten koste van mensen die de vaccins harder nodig hebben.quote:Op maandag 1 februari 2021 10:38 schreef zalkc het volgende:
[..]
https://www.parool.nl/ned(...)aatregelen~b0b84f72/
Uiteraard moeten ze allemaal eerst ingeënt worden voordat de scholen open kunnen. Als ze morgen beginnen + 3 weken voor de 2e prik + 3 weken voor effect dan kunnen de scholen in april weer open![]()
Daarbij is er ruim voorradig ze hoeven maar 2 weken te wachten op voldoende vaccin en is een weekje tijd om de afspraak in te plannen wel handig, zit je toch al rap tegen de meivakantie aan.
En uiteraard kunnen de ouderen wel even wachten, die lopen toch een stuk minder risico dan Rianne van 30 op de kleutergroep.
Nu even een oprechte vraag, lopen de leraren ook meer risico dan iemand achter de kassa van het Kruidvat? Dat er besmettingen zijn geloof ik direct, maar die zijn er overal, maar is het zo dat er bovengemiddeld veel besmettingen zijn bij deze groep in vergelijking met andere groepen?
Ja maar waarom lul ik slap?quote:
Ik nietquote:Op maandag 1 februari 2021 10:39 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dit advies is van vrijdag, hè. En met een reproductiegetal van 0,9 tot 0,95 lijkt me nou niet echt sprake van een forse daling.
Tel daarbij dat het OMT niet adviseert o.b.v. de waan van de dag (maar meestal naar oudere cijfers kijkt) en ik vind een "lichte daling" een vrij logische kwalificatie.
En geld het ook voor verpleeghuizen en huisartsen? Of zijn die misschien wat minder snel met de administratie?quote:Op maandag 1 februari 2021 10:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja maar rapportagevertraging. Overigens noemen de ziekenhuizen dat “aperte onzin”...
Uit die tweet:quote:Op maandag 1 februari 2021 10:34 schreef Montov het volgende:
[..]
Waar haal je cijfers vandaan van 22/163, 10/183 en 3/209?
Waarom dan? Mijn mening is niet afhankelijk van salarissen van anderen naar naar wat ik kan verdienen.quote:Op maandag 1 februari 2021 10:41 schreef Gunner het volgende:
[..]
Je zit een beetje snobby te doen dat je 6K te weinig vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |