Ben er nooit mee begonnen dus hoef ook niet te stoppen en ik ben 65 en best goede huid nogquote:Op zondag 31 januari 2021 21:54 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende: [..] Als je stopt met dagelijks te gebruiken heeft het geen effect meer
Ik versta ook maar 20% of zoquote:Op zondag 31 januari 2021 22:01 schreef suzi1 het volgende:
het erge is dat als de ene gaat fluisteren dat de andere dat ook gaat doen. versta zoey en thomas amper
Thomas wil er niet uit als de ultieme bad guyquote:Op zondag 31 januari 2021 22:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey is niet gekomen om kado's weg te geven, ze is gekomen om te winnen. Het is geen Center Parcs
Vochtplekken op die bankquote:Op zondag 31 januari 2021 22:07 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
de afstand wordt al korter
Ook vegan ?quote:Op zondag 31 januari 2021 22:06 schreef mario390 het volgende:
misschien komt en
nererlandse naomi binnen
Ja, dan heeft ze geen slaap.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:07 schreef Angel79 het volgende:
Het enige wat zoey kan is fluisteren,bb doe er wat aan!!!!!
de afstand tussen zijn benen nietquote:Op zondag 31 januari 2021 22:07 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
de afstand wordt al korter
Of 2, of 3quote:Op zondag 31 januari 2021 22:06 schreef mario390 het volgende:
misschien komt en
nererlandse naomi binnen
Volledig mee eens. Vals tot en met.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:07 schreef Angel79 het volgende:
Het enige wat zoey kan is fluisteren,bb doe er wat aan!!!!!
quote:Op zondag 31 januari 2021 22:09 schreef cheanny het volgende:
Ze verstaan elkaar ook niet hoor...
Thomas: roeien met de riemen dat je hebt.. Zoey 3 x: Wat zeg je?
Heftig dat het ze zó veel doet mentaal.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey : 'De anderen zijn opgelucht, en ik snap dat..'
Thomas : 'Als u bij mij moet komen om uw ei kwijt te kunnen, dan kan dat altijd, dat zal ik nooit gebruiken of belachelijk maken'
Zoey : 'Vandaag is al weer beter dan gisteren'
Thomas : 'Ik heb vandaag 3 kwartier gehuild (gebleid) in de DBK
Zoey : 'Ik ook'
Nope gehaaide zoey is thomas aan t uithorenquote:Op zondag 31 januari 2021 22:07 schreef cheanny het volgende:
Zoey en Thomas zijn heel eerlijk, hadden Jowie gewoon nodig maar hebben elkaar nu gevonden.
Ben benieuwd wat dit nieuwe bondje gaat brengen...
Misschien moet je het niet zo serieus nemen, ouwe liphanger.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar zeker niet,is 1 meter weg de lip
FTFYquote:Op zondag 31 januari 2021 22:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Valt me wel op dat nu ineens iedereen in die hottub gaat.
Kennelijk had niemand zin om met Naat te zitten.
ik weet het niet.. Zoey geeft zelf aan dat ze haar niet zien in de finale dus ze voelt de bui al hangen!quote:Op zondag 31 januari 2021 22:11 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Nope gehaaide zoey is thomas aan t uithoren
haha ik lees jou wel ipv vol luid de koptelefoonquote:Op zondag 31 januari 2021 22:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas : Mij zijn ze aan het overschatten op dit moment. Ik ga echt strijden, maar als ik tegenover Jill kom weet ik het niet meer.
Zoey : Dat is mijn grote angst
Zoey is hofdame van de koningin.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:11 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Nope gehaaide zoey is thomas aan t uithoren
Ik ook, geluk is dat ze eigenlijk nog weinig kunnen plannen omdat ze totaal niet weten hoe het gaat lopen....quote:Op zondag 31 januari 2021 22:14 schreef odie22 het volgende:
ik vond de regel, niet praten over nomineren toch leuker, achteraf gezien
echt hé, was ook in mijn ideeënquote:Op zondag 31 januari 2021 22:14 schreef odie22 het volgende:
ik vond de regel, niet praten over nomineren toch leuker, achteraf gezien
Zou ut?quote:Op zondag 31 januari 2021 22:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Kennelijk had niemand zin om met Els en Naat te zitten.
Doet me denken aan White Goodman (mijn usericon).quote:
zou het ?quote:Op zondag 31 januari 2021 22:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Laat dat kennelijk maar weg.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
quote:Op zondag 31 januari 2021 22:13 schreef cheanny het volgende:
[..]
ik weet het niet.. Zoey geeft zelf aan dat ze haar niet zien in de finale dus ze voelt de bui al hangen!
Dat klinkt heel lief. Benieuwd wat er van waar isquote:Op zondag 31 januari 2021 22:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas : 'Ik heb het echt moeilijk, moeilijker dan Jill. Maar ik probeer er wel voor haar te zijn, want stel dat ik volgende week weg ben, dan moet ze door'
Zoey : 'Ik ga er alles aan doen, ik heb gezegd, Jill, je bent niet alleen. Ik kan heel slecht tegen mensen die worden buitengesloten.'
Dat waren vast Natte en Els en Renequote:Op zondag 31 januari 2021 22:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey : 'Jill heeft geen slechte intenties, ze is gewoon gebruikt'
Thomas : 'Er zijn mensen naar haar toegekomen die hebben gezegd wat ze moest stemmen. Dat doe je toch niet, dat zou ik nooit doen.'
Nathalie en Daan hebben zichzelf weggepest.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey : "alles heeft er toe geleid dat zij (Nat/Daan/Jowi) zijn vertrokken. Ik heb het gevoel dat ze zijn weggepest. Uiteindelijk wel hun eigen beslissing natuurlijk. Maar het had opgelost kunnen worden als we gewoon even met z'n allen aan tafel waren gaan zitten.'
Het erge is dat dit écht 100 % waar isquote:Op zondag 31 januari 2021 22:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nathalie en Daan hebben zichzelf weggepest.
Zoey zit nu echt dom te lullen . Jowie was degene die samen met Daan en Natte de boel zat te manipulerenquote:Op zondag 31 januari 2021 22:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey : "alles heeft er toe geleid dat zij (Nat/Daan/Jowi) zijn vertrokken. Ik heb het gevoel dat ze zijn weggepest. Uiteindelijk wel hun eigen beslissing natuurlijk. Maar het had opgelost kunnen worden als we gewoon even met z'n allen aan tafel waren gaan zitten.'
Zoey : 'Allebei de kampen fucked up. Ik voel me zo schuldig dat ik er niks aan heb kunnen doen.'
Dit.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Rene heeft haar er van weerhouden om met het bondje mee te spelen.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat waren vast Natte en Els en Rene
quote:Op zondag 31 januari 2021 22:21 schreef engine het volgende:
[..]
Dat klinkt heel lief. Benieuwd wat er van waar is
Zoey stemde eerder al op Jill omdat ze een zwakke speler is..... Zoey prat maar wat en waait mee met de windquote:Op zondag 31 januari 2021 22:21 schreef engine het volgende:
[..]
Dat klinkt heel lief. Benieuwd wat er van waar is
Echt top dat je het uitschrijft. Kan niet kijken nu dus waardeer het echt!quote:Op zondag 31 januari 2021 22:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas : 'Ik heb het echt moeilijk, moeilijker dan Jill. Maar ik probeer er wel voor haar te zijn, want stel dat ik volgende week weg ben, dan moet ze door'
Zoey : 'Ik ga er alles aan doen, ik heb gezegd, Jill, je bent niet alleen. Ik kan heel slecht tegen mensen die worden buitengesloten.'
Zolang ze niet weten of ze wel moeten nomineren gaat deze groep geen game talken hoorquote:Op zondag 31 januari 2021 22:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kijk al bijna 24 uur zonder gametalk
Niet helemaal waarquote:Op zondag 31 januari 2021 22:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Rene heeft haar er van weerhouden om met het bondje mee te spelen.
Ben de hele dag onderweg geweest, maar sinds ik kijk is het leuk om te kijken.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kijk al bijna 24 uur zonder gametalk
Ik begrijp het niet hoor. Liese is heel erg aardig voor haar. En andersom ook. Denk dat Naomi zelf ook nog kinderlijk is en de andere meer volwassen.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:25 schreef Jockari het volgende:
Tof dat Jill bij de anderen aansluit. Of mag aansluiten. Die klik zal ze niet direct met Liese hebben denk ik. Komaan Jill, je gaat voor de finale.
ja mooi om te zien. Ze zei al eerder tegen Thomas dat ze er voor ging! Ik ga super vrolijk doen met iedereen!quote:Op zondag 31 januari 2021 22:25 schreef Jockari het volgende:
Tof dat Jill bij de anderen aansluit. Of mag aansluiten. Die klik zal ze niet direct met Liese hebben denk ik. Komaan Jill, je gaat voor de finale.
Ze vertelde vanmiddag tegen Thomas dat BB haar ook had gezegd dat ze zich meer met anderen moest mengen.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:25 schreef Jockari het volgende:
Dat zou heel mooi zijn , want die moeten echt uit elkaar .quote:
Maar wel de helft. Beide hebben dat gedaan. Rene was toen ook nog zoekende samen met Jill. De eerste stemming.quote:
+w?quote:
net een nominatie te vroeg vind ik, nu kan je thomas eruit spelen, moet je dat ook doenquote:Op zondag 31 januari 2021 22:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zou heel mooi zijn , want die moeten echt uit elkaar .
De sfeer is niet meer om te snijden......quote:Op zondag 31 januari 2021 22:30 schreef cheanny het volgende:
Toch vind ik het leuk dat Thomas en Zoey een momentje hebben samenZe hebben zowaar lol samen.
Was niet gebeurd als NatJowDaa er nog waren denk ik.
Zoey gooit iedereen onder de bus om maar te winnen. Heeft al die tijd een dubbelspel gespeeld.quote:
die is er nu echt for the win! Geeft ze gelukkig zelf toe. Liever eerlijk toegeven dat je nu gaat spelen dan sneaky sneaky doen!quote:Op zondag 31 januari 2021 22:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zoey gooit iedereen onder de bus om maar te winnen. Heeft al die tijd een dubbelspel gespeeld.
Rene dacht dat hij het helemaal begreep en zat ook vast in complot gedachten . Hij sloot zich aan bij het zure groepje die eigenlijk bepaalde hoe wat of wie genomineerd moesten worden .quote:Op zondag 31 januari 2021 22:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar wel de helft. Beide hebben dat gedaan. Rene was toen ook nog zoekende samen met Jill. De eerste stemming.
OMGquote:Op zondag 31 januari 2021 22:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Jill kent Hasselt ook, want daar is Plopsaland.
Lichamelijke opvoeding gym lesquote:Op zondag 31 januari 2021 22:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Zoey had op school een hekel aan LO: "What the fuck moet ik in mijn leven met bokspringen?"
Plopsa Indoorquote:
Jill heeft altijd duidelijk tegen Thomas(en de rest) gezegd dat ze hem als een maatje zagquote:
Ik heb niet het idee dat Thomas daar mee zit. Volgens mij ziet hij haar ook gewoon als vriend.quote:
Zelfde productieteam als Hollands Hoop. Je ziet ook raakvlakken in die twee series, maar HH vond ik toch leuker.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Geweldige serie was dat. Heb hem onlangs op Netflix gekeken.
Voor de liefhebbers: https://www.npostart.nl/first-dates/05-01-2021/BV_101402144quote:Op zondag 31 januari 2021 22:35 schreef cheanny het volgende:
Heb het niet gezien, First dates met Jill en Surfguy.
Ook niet.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:35 schreef cheanny het volgende:
https://www.npo3.nl/first(...)144/POMS_BV_16397717quote:Op zondag 31 januari 2021 22:35 schreef cheanny het volgende:
Thanksquote:Op zondag 31 januari 2021 22:36 schreef Collide het volgende:
[..]
Voor de liefhebbers: https://www.npostart.nl/first-dates/05-01-2021/BV_101402144
Hollands Hoop heb ik dan niet gezien. Ben nu al die Vlaamse series aan het kijken, zit nu in Gevoel voor Tumor. Zit diezelfde acteur in als in Eigen Kweek.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zelfde productieteam als Hollands Hoop. Je ziet ook raakvlakken in die twee series, maar HH vond ik toch leuker.
Jill lijkt me zeker geen verkeerde. Maar ze is nog best wel kinds en komt vrij eh, domquote:Op zondag 31 januari 2021 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jill heeft soms trekjes van een kind van 12
Dat maakt ze ook zo aimable.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jill heeft soms trekjes van een kind van 12
maw ze wil een mooie gast met de persoonlijkheid van Thomasquote:Op zondag 31 januari 2021 22:34 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
"Ik zie Thomas gewoon echt als een vriend"
"En andersom?"
"Ik hoop het..." OEI
Ik zag het gisteren toevallig nog op tv . Daarom moest ik vandaag ook zo lachen om @Benny die het had over papier steen schaarquote:Op zondag 31 januari 2021 22:35 schreef cheanny het volgende:
Het typisch "Waarom zijn er niet meer mensen zoals jij?"quote:Op zondag 31 januari 2021 22:39 schreef ben34567 het volgende:
[..]
maw ze wil een mooie gast met de persoonlijkheid van Thomas
Ah, Jill houdt dus wel van tv aandachtquote:Op zondag 31 januari 2021 22:36 schreef Collide het volgende:
[..]
Voor de liefhebbers: https://www.npostart.nl/first-dates/05-01-2021/BV_101402144
Ik wilde kijken, maar niet mogelijk vanuit belgië blijkbaar. Geen zin om nu nog een vpn op te zetten.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
https://www.npo3.nl/first(...)144/POMS_BV_16397717
Zo vul jij dat inquote:Op zondag 31 januari 2021 22:40 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Het typisch "Waarom zijn er niet meer mensen zoals jij?"
Of te wel "Ik vind jouw karakter wel leuk, alleen de rest, sja..."
Het KAN dus welquote:Op zondag 31 januari 2021 22:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
We hebben een unicum toch wel. We zitten in de hottub zonder gametalk
Zeggen we hier toch vaker en daar hebben ze het toch al eens over gehad samenquote:Op zondag 31 januari 2021 22:34 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
"Ik zie Thomas gewoon echt als een vriend"
"En andersom?"
"Ik hoop het..." OEI
Jill vertelde in zijn bijzijn dat ze hoopte op een nieuwe mooie jongen. Dit is toch wel een steek naar hem toe om te zeggen : 'ik vind u leuk maar niet aantrekkelijk'.quote:
Jill ziet hem als maatje , dat anderen daar meer in willen zien zegt meer van die anderen .quote:Op zondag 31 januari 2021 22:43 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Denk dat de meeste het zo invullen, en degene die zoiets zegt het ook wel zo bedoelt
Precies dit bovenstaandequote:Op zondag 31 januari 2021 22:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jill ziet hem als maatje , dat anderen daar meer in willen zien zegt meer van die anderen .
ach kijk anquote:Op zondag 31 januari 2021 22:28 schreef Jockari het volgende:
Jill lert een pintje bestellen op z'n belgisch
[ afbeelding ]
Nee ik las die zin niet zo, en hoorde hem ook niet zo, ik hoorde haar zeggenquote:Op zondag 31 januari 2021 22:43 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Denk dat de meeste het zo invullen, en degene die zoiets zegt het ook wel zo bedoelt
Hoezo steek? Dat is ook jouw invulling . En een behoorlijk negatieve invulling .quote:Op zondag 31 januari 2021 22:45 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Jill vertelde in zijn bijzijn dat ze hoopte op een nieuwe mooie jongen. Dit is toch wel een steek naar hem toe om te zeggen : 'ik vind u leuk maar niet aantrekkelijk'.
Toch als haar ouders zijnde had ik dit programma ten zeerste afgeraden....of ze moeten ook tvgeil zijn, Want had een familielid niet haar voor één van de twee opgegeven.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jill ziet hem als maatje , dat anderen daar meer in willen zien zegt meer van die anderen .
Ze heeft vooral contact met haar opa en oma toch? Denk dat die alles al lang leuk vinden. Want oude mensen geven geen fuck over het algemeen.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Toch als haar ouders zijnde had ik dit programma ten zeerste afgeraden....of ze moeten ook tvgeil zijn, Want had een familielid niet haar voor één van de twee opgegeven.
Dat moet ze toch helemaal zelf wetenquote:Op zondag 31 januari 2021 22:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Toch als haar ouders zijnde had ik dit programma ten zeerste afgeraden....of ze moeten ook tvgeil zijn, Want had een familielid niet haar voor één van de twee opgegeven.
Jezus wat erg ditquote:Op zondag 31 januari 2021 22:50 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ze heeft vooral contact met haar opa en oma toch? Denk dat die alles al lang leuk vinden. Want oude mensen geven geen fuck over het algemeen.
Als ik haar vader was geweest had ik 't haar ook afgeraden.
sinds dat Els weg is, is er volgens mij hout genoegquote:Op zondag 31 januari 2021 22:50 schreef Jockari het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met de voorraad houtblokjes ?
Achterlijk wel, gek niet.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat moet ze toch helemaal zelf weten![]()
Ze mag dan wel kinderlijk overkomen en niet alles helemaal weten , maar ze is niet achterlijk
wat een idiote redenatie dat oude mensen geen fuck geven over het algemeen.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:50 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ze heeft vooral contact met haar opa en oma toch? Denk dat die alles al lang leuk vinden. Want oude mensen geven geen fuck over het algemeen.
ja ze wil haar eigen show. Weet niet meer wat precies. Maar denk dat iedereen in dat huis dat wel heeft. Moet toch wel want je bent 24/7 in beeld.quote:
Ze is niet achterlijk nee. Maar je komt wel 60 minuten per dag op TV voor 300-500k mensen. En je bent voor een 20-30k aan kijkers 24/7 live op een stream.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze mag dan wel kinderlijk overkomen en niet alles helemaal weten , maar ze is niet achterlijk
Weet het niet volgens mij woont ze nu gewoon bij haar moeder en af en toe bij haar vader. opa en oma hoeven niet meer op te passen. Ze gaat nog wel veel op bezoek maar woont gewoon thuis.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:50 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Hoe ouder je word hoe minder je iets geeft over hoe je overkomt bij anderen, dat bedoel ik meer.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:51 schreef Verida het volgende:
[..]
wat een idiote redenatie dat oude mensen geen fuck geven over het algemeen.
onzin dusquote:Op zondag 31 januari 2021 22:53 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Hoe ouder je word hoe minder je iets geeft over hoe je overkomt bij anderen, dat bedoel ik meer.
Jawel, maar ze is nog erg kinds, en denk dat het mentaal voor haar niks is om daar zo lang te zitten.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:51 schreef suzi1 het volgende:
er wordt hier gesproken alsof ze een beperking heeft. het is gewoon een leuke meid die vrolijk in het leven staat. maar dat is niet goed blijkbaar
dat was het ook niet voor theo, daan, jowi en theo. zoek de verschillenquote:Op zondag 31 januari 2021 22:53 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Jawel, maar ze is nog erg kinds, en denk dat het mentaal voor haar niks is om daar zo lang te zitten.
denk juist omdat ze niet alles overdenkt het makkelijker voor haar is.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:53 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Jawel, maar ze is nog erg kinds, en denk dat het mentaal voor haar niks is om daar zo lang te zitten.
quote:Op zondag 31 januari 2021 22:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Jill: "Sennheiser, wat is dat? Dat hangt overal hier.."
Ze heeft ook met first dates meegedaan en daar was ze net als nu Jillquote:Op zondag 31 januari 2021 22:51 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ze is niet achterlijk nee. Maar je komt wel 60 minuten per dag op TV voor 300-500k mensen. En je bent voor een 20-30k aan kijkers 24/7 live op een stream.
Dat is wel heftig.
Mmhhhh, zo kan je het ook zien.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:54 schreef cheanny het volgende:
[..]
denk juist omdat ze niet alles overdenkt het makkelijker voor haar is.
Dan lees je hier niet meerquote:Op zondag 31 januari 2021 22:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze heeft ook met first dates meegedaan en daar was ze net als nu Jill
daar gaat hem om . Dat anderen haar zo onderschatten zegt alles van die anderen.
Ik vind het te zot voor woorden wat ik lees .
Klopt, en voor Jowi was dit gewoon het beste wat hij kon doen, voor zichzelfquote:Op zondag 31 januari 2021 22:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Iemand riep zelfs halloquote:Op zondag 31 januari 2021 22:54 schreef Jockari het volgende:
De hottubbers horen buiten de omheining stappen en schuifdeuren.
Na het vernielen van 4 kapsels en de kookplaat, kon hij niet anders.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:55 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Klopt, en voor Jowi was dit gewoon het beste wat hij kon doen, voor zichzelf
Jij zou nooit meer op FOK! komen met je drama verhaal.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:55 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Dan lees je hier niet meer
ze is in ieder geval mentaal sterker dan Theo, Jowi, Naat en Daanquote:Op zondag 31 januari 2021 22:53 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
interessant. linkjequote:Op zondag 31 januari 2021 22:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij zou nooit meer op FOK! komen met je drama verhaal.
Stel je niet zo aan.
Oke meidquote:Op zondag 31 januari 2021 22:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan.
Gaat niet alleen over kinderlijk maar ook emotioneel. Dat die drie weg gingen was ze heel erg overstuur en voelde zich weer ziek worden. Weer kwam die buikpijn te voorschijn zei ze. Maar wilde er verder niet over praten. En nu zit ze in een goede groep maar dat weet je van te voren ook niet. En een kind van zestien of nog jonger laat je daar ook niet zitten. Heeft niks met achterlijk te maken.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds van mening, dat hij door het slopen van die kookplaat op het matje is geroepen door Big Brother en hij toen heeft besloten om weg te gaan.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Na het vernielen van 4 kapsels en de kookplaat, kon hij niet anders.
Dit ja!quote:Op zondag 31 januari 2021 22:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gaat niet alleen over kinderlijk maar ook emotioneel. Dat die drie weg gingen was ze heel erg overstuur en voelde zich weer ziek worden. Weer kwam die buikpijn te voorschijn zei ze. Maar wilde er verder niet over praten. En nu zit ze in een goede groep maar dat weet je van te voren ook niet. En een kind van zestien of nog jonger laat je daar ook niet zitten. Heeft niks met achterlijk te maken.
Dat was ik....quote:Op zondag 31 januari 2021 22:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan.
Lijkt me niet. Big brother zou en nieuwe bewoner niet aan de poort hallo laten roepenquote:Op zondag 31 januari 2021 22:59 schreef Kefke04 het volgende:
de hottubers denken dat de nieuwe bewoner er is
Nee ik heb ook een post gemaakt 2 weken terug waarin ik aangaf niet meer op FOK! te postenquote:
Nee dat zou wel heel weird zijnquote:Op zondag 31 januari 2021 23:01 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Big brother zou en nieuwe bewoner niet aan de poort hallo laten roepen
Als Thomas weg zou gaan zou ze het wel moeilijk krijgen. Had ze na vertrek van Rene ook. Tenzij ze toch weer iemand in het huis vindt waar ze zich goed bij voelt. Denk dat ze zich dan weer prima kan redden.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:58 schreef zodeju het volgende:
Gaat niet alleen over kinderlijk maar ook emotioneel. Dat die drie weg gingen was ze heel erg overstuur en voelde zich weer ziek worden. Weer kwam die buikpijn te voorschijn zei ze. Maar wilde er verder niet over praten. En nu zit ze in een goede groep maar dat weet je van te voren ook niet. En een kind van zestien of nog jonger laat je daar ook niet zitten. Heeft niks met achterlijk te maken.
Kost ze hun baan, als ze voor Endemol shine kijken. Bewoners mogen immers geen contact met de buitenwereldquote:Op zondag 31 januari 2021 23:03 schreef freaky40 het volgende:
Misschien wat verveelde bewakers rondom het terrein die even 'hallo' roepen.
Mijn hemel . Ongelofelijkquote:Op zondag 31 januari 2021 22:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
op die foto lijkt ze 20 jaar jongerquote:Op zondag 31 januari 2021 23:03 schreef rinardo het volgende:
https://www.facebook.com/(...)=gm.2847083628872544 danielle laat ook van zich horen
Lang leven filters en een foto nemen in zwart/wit.quote:Op zondag 31 januari 2021 23:04 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
op die foto lijkt ze 20 jaar jonger
op de rechtstreekse link van instagram staan niet zulke leuke berichten onder haar post https://www.instagram.com/p/CKuaNk7DKnX/quote:Op zondag 31 januari 2021 23:03 schreef rinardo het volgende:
https://www.facebook.com/(...)=gm.2847083628872544 danielle laat ook van zich horen
quote:Op zondag 31 januari 2021 23:05 schreef Kefke04 het volgende:
die stream op een drijvend patje mag ook is veranderen
Zou HILARISCH zijn.quote:Op zondag 31 januari 2021 23:06 schreef GayGuy het volgende:
Weer zo'n vaag FB gerucht, dat er exen in huis komen. Jaja, alsof Big Brother nederland dat durft🤣
daar weten we alvast zijn naam vanquote:Op zondag 31 januari 2021 23:07 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Zou HILARISCH zijn.
Of de First Date van Jill
Dat heeft BB al in vorige editie gedaan....was hilarisch.....quote:Op zondag 31 januari 2021 23:06 schreef GayGuy het volgende:
Weer zo'n vaag FB gerucht, dat er exen in huis komen. Jaja, alsof Big Brother nederland dat durft🤣
Alles op FB moet je met een emmer zout nemen . wat een tokkies zitten daar opquote:Op zondag 31 januari 2021 23:06 schreef GayGuy het volgende:
heeft ze nu fillers of een filter??quote:Op zondag 31 januari 2021 23:03 schreef rinardo het volgende:
Linkje?quote:Op zondag 31 januari 2021 23:06 schreef GayGuy het volgende:
De reacties eropquote:Op zondag 31 januari 2021 23:03 schreef rinardo het volgende:
Zit bij de pokerles. Michel leert de dames pokeren.quote:Op zondag 31 januari 2021 23:05 schreef Kefke04 het volgende:
die stream op een drijvend patje mag ook is veranderen
de first date van Jill, die noemde Samuel, ze had de sneeuwpop dezelfde naam gegeven.quote:Op zondag 31 januari 2021 23:08 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Hoe? Of mis ik nu iets?Want zag wel iets langskomen
Lijkt me een bericht wat ze niet zelf heeft geplaatst maar via BB is geconstruct of zoquote:Op zondag 31 januari 2021 23:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit wil je toch niet....of kunnen ze dit niet weigeren en ben je dit verplicht van BB
eentje zij els is weg en heel de famillie flodder is meequote:Op zondag 31 januari 2021 23:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit wil je toch niet....of kunnen ze dit niet weigeren en ben je dit verplicht van BB
het staat op haar eigen instagramquote:Op zondag 31 januari 2021 23:13 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Lijkt me een bericht wat ze niet zelf heeft geplaatst maar via BB is geconstruct of zo
Die Lourens zei wel dat hij tot vanavond 12 uur in quarantaine zat of iets dergelijks. Maar daar mogen we het hier verder niet over hebbenquote:Op zondag 31 januari 2021 22:59 schreef Kefke04 het volgende:
de hottubers denken dat de nieuwe bewoner er is
Na social media-bezoek lijkt ze 20 jaar ouder.quote:Op zondag 31 januari 2021 23:04 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
op die foto lijkt ze 20 jaar jonger
Waarom nie?quote:Op zondag 31 januari 2021 23:14 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
Die Lourens zei wel dat hij tot vanavond 12 uur in quarantaine zat of iets dergelijks. Maar daar mogen we het hier verder niet over hebben
Dat gebeurde hier in BB5 (Ralf de brandweerman)quote:Op zondag 31 januari 2021 23:06 schreef GayGuy het volgende:
Jammerquote:Op zondag 31 januari 2021 23:16 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Kan het bericht nergens meer terugvinden
Daar zijn anderen programma's voorquote:Op zondag 31 januari 2021 23:06 schreef GayGuy het volgende:
quote:Op zondag 31 januari 2021 23:16 schreef tasebi het volgende:
gezien wat THOMAS deed? bij het binnenkomen veranderde hij t uur van de oven hahaha
Ja, heette zij ook niet Nathalie en vriendin van Dido .quote:Op zondag 31 januari 2021 23:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat gebeurde hier in BB5 (Ralf de brandweerman)
Morgen om 12:00 uur kunnen ze de klok weer op de juiste tijd zetten.quote:Op zondag 31 januari 2021 23:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij doet vaker sneaky , zoals afluisteren
Ze heeft wel mooie kindjes! (Maar geloof dat ik mijn insta nu wel op privé zou zetten, juist vanwege die kindjesquote:Op zondag 31 januari 2021 23:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
op de rechtstreekse link van instagram staan niet zulke leuke berichten onder haar post https://www.instagram.com/p/CKuaNk7DKnX/
quote:Op zondag 31 januari 2021 23:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, heette zij ook niet Nathalie en vriendin van Dido .
Verrek!!quote:Op zondag 31 januari 2021 23:20 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Morgen om 12:00 uur kunnen ze de klok weer op de juiste tijd zetten.
Ik zit het net te bekijken, en dacht exact het zelfde...quote:Op zondag 31 januari 2021 23:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze heeft wel mooie kindjes! (Maar geloof dat ik mijn insta nu wel op privé zou zetten, juist vanwege die kindjes)
Nathalie Malherbe.quote:Op zondag 31 januari 2021 23:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, heette zij ook niet Nathalie en vriendin van Dido .
bij daan zijn er vast een paar positieve maar bij Naat verwacht ik dit niet direct.quote:Op zondag 31 januari 2021 23:23 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik zit het net te bekijken, en dacht exact het zelfde...
Bij Nathalie is het account potdicht, maar in de bio staat wel “what goes around, comes around”
https://www.videoland.com(...)Big%20Brother/replayquote:Op zondag 31 januari 2021 23:17 schreef jameshond7 het volgende:
Kan iemand een link doorsturen van die stream op videoland? Bij mij staan de lives niet meer in het overzicht en met de zoekfunctie kan ik ze ook niet vinden
Michel kan inpakken!quote:Op zondag 31 januari 2021 23:25 schreef odie22 het volgende:
De meest verleidelijke blik van Thomas![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik had het idee dat ze stom zaten te soppen. nou ja het is uiteindelijk dus nog steeds stomquote:Op zondag 31 januari 2021 23:28 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Patrick die zijn edele delen wast.
Kom maar op met die fotoquote:Op zondag 31 januari 2021 23:29 schreef Toweler het volgende:
[..]
Komt nu een foto van een nieuwe bewoner op te staan
wie zei dat ?quote:Op zondag 31 januari 2021 23:29 schreef Toweler het volgende:
[..]
Komt nu een foto van een nieuwe bewoner op te staan
En jill ja hadden het er overquote:Op zondag 31 januari 2021 23:31 schreef Tourniquet het volgende:
Hier hadden ze het vanmiddag over (Thomas en ...??), dat ze Peter achter de wand hoorden praten:
https://www.instagram.com/p/CKt_VuflTkn/
Peter vd Vorst???quote:Op zondag 31 januari 2021 23:31 schreef Tourniquet het volgende:
Hier hadden ze het vanmiddag over (Thomas en ...??), dat ze Peter achter de wand hoorden praten:
https://www.instagram.com/p/CKt_VuflTkn/
Alles ligt open op dit moment Toweler... ik ben zeer benieuwdquote:
hij moest heel lang nadenken toen julie er om vroeg daarstraksquote:Op zondag 31 januari 2021 23:30 schreef suzi1 het volgende:
gaat michel weer een spannend verhaal vertellen over piraterijen
Hij slaapt al.....tussen al die gesprekken.quote:Op zondag 31 januari 2021 23:36 schreef odie22 het volgende:
[..]
hij moest heel lang nadenken toen julie er om vroeg daarstraks
ze waarschuwen niet voor niets, niet via openbare wifi doenquote:Op zondag 31 januari 2021 23:37 schreef aswesleep het volgende:
Nick vertrouwt online bankieren niet.
nee nee, zijn oogmaskertje moet nog opquote:Op zondag 31 januari 2021 23:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij slaapt al.....tussen al die gesprekken.
doggystylequote:Op zondag 31 januari 2021 23:38 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat bed is ook niks te breed. Dat wordt nog wat als Thomas op de pickup moet.![]()
[ afbeelding ]
Openbare wifi gebruik ik ook nooit, maar je kan dat toch gewoon thuis aan online bankieren doen.quote:Op zondag 31 januari 2021 23:38 schreef odie22 het volgende:
[..]
ze waarschuwen niet voor niets, niet via openbare wifi doen
Bovenste bed, dicht bij het plafond.quote:
en dan doe je het via een kabeltje, is vast iets belgischquote:Op zondag 31 januari 2021 23:39 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Openbare wifi gebruik ik ook nooit, maar je kan dat toch gewoon thuis aan online bankieren doen.
Gaat niet gebeuren. Hoop ikquote:Op zondag 31 januari 2021 23:38 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat bed is ook niks te breed. Dat wordt nog wat als Thomas op de pickup moet.![]()
[ afbeelding ]
zie het al voor me , thomas helemaal tegen het plafond gedruktquote:Op zondag 31 januari 2021 23:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bovenste bed, dicht bij het plafond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |