Ben er nooit mee begonnen dus hoef ook niet te stoppen en ik ben 65 en best goede huid nogquote:Op zondag 31 januari 2021 21:54 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende: [..] Als je stopt met dagelijks te gebruiken heeft het geen effect meer
Ik versta ook maar 20% of zoquote:Op zondag 31 januari 2021 22:01 schreef suzi1 het volgende:
het erge is dat als de ene gaat fluisteren dat de andere dat ook gaat doen. versta zoey en thomas amper
Thomas wil er niet uit als de ultieme bad guyquote:Op zondag 31 januari 2021 22:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey is niet gekomen om kado's weg te geven, ze is gekomen om te winnen. Het is geen Center Parcs
Vochtplekken op die bankquote:Op zondag 31 januari 2021 22:07 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
de afstand wordt al korter
Ook vegan ?quote:Op zondag 31 januari 2021 22:06 schreef mario390 het volgende:
misschien komt en
nererlandse naomi binnen
Ja, dan heeft ze geen slaap.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:07 schreef Angel79 het volgende:
Het enige wat zoey kan is fluisteren,bb doe er wat aan!!!!!
de afstand tussen zijn benen nietquote:Op zondag 31 januari 2021 22:07 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
de afstand wordt al korter
Of 2, of 3quote:Op zondag 31 januari 2021 22:06 schreef mario390 het volgende:
misschien komt en
nererlandse naomi binnen
Volledig mee eens. Vals tot en met.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:07 schreef Angel79 het volgende:
Het enige wat zoey kan is fluisteren,bb doe er wat aan!!!!!
quote:Op zondag 31 januari 2021 22:09 schreef cheanny het volgende:
Ze verstaan elkaar ook niet hoor...
Thomas: roeien met de riemen dat je hebt.. Zoey 3 x: Wat zeg je?
Heftig dat het ze zó veel doet mentaal.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey : 'De anderen zijn opgelucht, en ik snap dat..'
Thomas : 'Als u bij mij moet komen om uw ei kwijt te kunnen, dan kan dat altijd, dat zal ik nooit gebruiken of belachelijk maken'
Zoey : 'Vandaag is al weer beter dan gisteren'
Thomas : 'Ik heb vandaag 3 kwartier gehuild (gebleid) in de DBK
Zoey : 'Ik ook'
Nope gehaaide zoey is thomas aan t uithorenquote:Op zondag 31 januari 2021 22:07 schreef cheanny het volgende:
Zoey en Thomas zijn heel eerlijk, hadden Jowie gewoon nodig maar hebben elkaar nu gevonden.
Ben benieuwd wat dit nieuwe bondje gaat brengen...
Misschien moet je het niet zo serieus nemen, ouwe liphanger.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar zeker niet,is 1 meter weg de lip
FTFYquote:Op zondag 31 januari 2021 22:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Valt me wel op dat nu ineens iedereen in die hottub gaat.
Kennelijk had niemand zin om met Naat te zitten.
ik weet het niet.. Zoey geeft zelf aan dat ze haar niet zien in de finale dus ze voelt de bui al hangen!quote:Op zondag 31 januari 2021 22:11 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Nope gehaaide zoey is thomas aan t uithoren
haha ik lees jou wel ipv vol luid de koptelefoonquote:Op zondag 31 januari 2021 22:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas : Mij zijn ze aan het overschatten op dit moment. Ik ga echt strijden, maar als ik tegenover Jill kom weet ik het niet meer.
Zoey : Dat is mijn grote angst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |