Enige vraag is van welk zusje krijgen ze een beurt?quote:
Het wordt "de tulp" genoemd.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:01 schreef Homijn het volgende:
[..]
Die lijkt dan weer op een soort paasei
Geen idee; ik zag het vanuit m'n ooghoek gebeuren....ja ÓF het is puur toeval; misschien dat de speakers zelf problemen gaven en dat juist daardoor de stroom is uitgevallen?quote:Op zondag 31 januari 2021 20:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe kan dat nou - zo'n USB lader heeft een laadstroom van niks...Hoe kan daar zo'n kortsluiting door ontstaan...
Bilkquote:
Hmja. In elk geval heel zuur.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee; ik zag het vanuit m'n ooghoek gebeuren....ja ÓF het is puur toeval; misschien dat de speakers zelf problemen gaven en dat juist daardoor de stroom is uitgevallen?
Hey Mazikeen. Dat is lief dank je 😘quote:
Dank je wel GG 😘quote:Op zondag 31 januari 2021 20:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja. Dotteke: gefeliciteerd met de overwinning..
Ik heb nog garantie op de speakers.quote:
Alleen liever 😛quote:
Dat vind ik lastig beoordelen. Ik vind Haags ook een prima kerel. Niet dat jij een kerel bent Dot, maar je snapt wat ik bedoel.quote:
Vrouwen zijn altijd liever 😉quote:Op zondag 31 januari 2021 20:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat vind ik lastig beoordelen. Ik vind Haags ook een prima kerel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |