Enige vraag is van welk zusje krijgen ze een beurt?quote:
Het wordt "de tulp" genoemd.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:01 schreef Homijn het volgende:
[..]
Die lijkt dan weer op een soort paasei
Geen idee; ik zag het vanuit m'n ooghoek gebeuren....ja ÓF het is puur toeval; misschien dat de speakers zelf problemen gaven en dat juist daardoor de stroom is uitgevallen?quote:Op zondag 31 januari 2021 20:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe kan dat nou - zo'n USB lader heeft een laadstroom van niks...Hoe kan daar zo'n kortsluiting door ontstaan...
Bilkquote:
Hmja. In elk geval heel zuur.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee; ik zag het vanuit m'n ooghoek gebeuren....ja ÓF het is puur toeval; misschien dat de speakers zelf problemen gaven en dat juist daardoor de stroom is uitgevallen?
Hey Mazikeen. Dat is lief dank je 😘quote:
Dank je wel GG 😘quote:Op zondag 31 januari 2021 20:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja. Dotteke: gefeliciteerd met de overwinning..
Ik heb nog garantie op de speakers.quote:
Alleen liever 😛quote:
Dat vind ik lastig beoordelen. Ik vind Haags ook een prima kerel. Niet dat jij een kerel bent Dot, maar je snapt wat ik bedoel.quote:
Vrouwen zijn altijd liever 😉quote:Op zondag 31 januari 2021 20:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat vind ik lastig beoordelen. Ik vind Haags ook een prima kerel.
Ik kan wel een clownsneus op mijn rookworst zetten, maar dan crashen de servers van FOK!, die kunnen niet zulke grote dingen aanquote:Op zondag 31 januari 2021 20:14 schreef Homijn het volgende:
* Homijn wil nu een plaatje van een rookworst met een clownsneus zoeken, maar die bestaan niet
Ja, misschien lijkt het alleen maar zo.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb nog garantie op de speakers.
Ik zal ze morgen ff rechtstreeks op de DAC van m'n pc aansluiten, kijken hoe het dan is.
Ha nee dat de tweeters niks meer doen is sowieso erg duidelijk. Daar zijn mijn oren wel erg blij mee; veel minder triggerend voor m'n tinnitus, dit.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, misschien lijkt het alleen maar zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |