Voor punten zullen die laatste 4 uurtjes niet meer veel uitmaken ben ik bang.quote:
Die moet er nog even uitgesloopt worden.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je zit al in de top 20, want de score van Murp telt niet mee - door dat slotjegebeuren van een paar weken geleden.
Wie jij?quote:
quote:
Je weet het niet héquote:Op zondag 31 januari 2021 19:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor punten zullen die laatste 4 uurtjes niet meer veel uitmaken ben ik bang.
@hemarookworst ookquote:
Alleen mijn postaantal word gekrikt.quote:
Arme jij 🙃quote:Op zondag 31 januari 2021 19:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alleen mijn postaantal word gekrikt.
quote:
Ik kan niet kiezen tussen Homijn en hema dus ik bolk gewoon maar wat.quote:
quote:Op zondag 31 januari 2021 19:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Ik kan niet kiezen tussen Homijn en hema dus ik bolk gewoon maar wat.
Ik zal mij van het bolken onthouden...quote:Op zondag 31 januari 2021 19:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Dan kies je dus echt hemaquote:Op zondag 31 januari 2021 19:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat niet, dat is een feitquote:Op zondag 31 januari 2021 19:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als jij dat vindt. Dan mag dat best
Ik kan wel kiezen en ga voor een lekker worstje ik heb maar een lief konijntjuh en dat is DerRabbit 😉quote:Op zondag 31 januari 2021 19:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
quote:
Ik wist gewoon dat hier gezeik van zou komenquote:
Aan het werk lekker worstje dat konijn wil je verstotenquote:
Ja zeg wat een gedoe elke week. Gelukkig is de animo een stuk minder inmiddels.quote:
Alsof dat luktquote:Op zondag 31 januari 2021 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aan het werk lekker worstje dat konijn wil je verstoten
ja en dat terwijl het waterkanon dicht is gevrorenquote:Op zondag 31 januari 2021 19:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja zeg wat een gedoe elke week. Gelukkig is de animo een stuk minder inmiddels.
Het was ook flink koud, dat helpt ook wel mee.
Als er niemand is welquote:
quote:
Niet als ik er ben 😛quote:Op zondag 31 januari 2021 19:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Tip voor Homijn: gewoon een paar nachten 's ochtends vroeg hier zitten, dan lopen de punten echt behoorlijk op.
Die is echt de beste in flatsen!quote:Op zondag 31 januari 2021 19:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bolkeis wel goed met flatsen ja toch @:Grrrrrrrr
Wat had je ook weer voor speakers?quote:Op zondag 31 januari 2021 19:56 schreef ToT het volgende:
Nou, volgens mij zijn OF de tweeters van beide speakers opgeblazen (wat me erg sterk lijkt), OF het is de electronica in de speakers zelf (wat mogelijk is, want dat schijnt vrij kwetsbaar te zijn in deze modellen), OF het is een filter in het B&O kastje zelf wat kaduuk is gegaan.
Ik gok dat het het 2e scenario is, dat intern in beide speakers er iets kapot is gegaan.
Wel toevallig dat beide tegelijk stuk zijn...quote:Op zondag 31 januari 2021 19:56 schreef ToT het volgende:
Nou, volgens mij zijn OF de tweeters van beide speakers opgeblazen (wat me erg sterk lijkt), OF het is de electronica in de speakers zelf (wat mogelijk is, want dat schijnt vrij kwetsbaar te zijn in deze modellen), OF het is een filter in het B&O kastje zelf wat kaduuk is gegaan.
Ik gok dat het het 2e scenario is, dat intern in beide speakers er iets kapot is gegaan.
Nee, Mini-ToT propte de kabel van een USB-lader (waar dus stroom op stond) in de USB-poort van m'n pc.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wel toevallig dat beide tegelijk stuk zijn...
Had je 'm te hard staan?
Zien er wel strak uit!quote:Op zondag 31 januari 2021 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bang&Olufsen Beolab 8002.
Jeetjequote:Op zondag 31 januari 2021 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, Mini-ToT propte de kabel van een USB-lader (waar dus stroom op stond) in de USB-poort van m'n pc.
Kortsluiting, spanningspiek, zekering is er uit geknald.
Da's een oud model subwoofer!quote:Op zondag 31 januari 2021 19:59 schreef Homijn het volgende:
Die hadden ze beter de 11 kunnen noemen.
Die lijkt dan weer op een soort paaseiquote:Op zondag 31 januari 2021 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's een oud model subwoofer!
[ afbeelding ]
Maarja, daarom is het ook B&Oquote:
Morgen even een winkel van B&O bellen.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bang&Olufsen Beolab 8002.
Ik denk daar helemaal niet aan he. Kom dan toch niet buiten.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:00 schreef Maanvis het volgende:
Nog een uurtje voor de spertijd weer begint!
hoeft ook niet, zelfs zonder op de punten te letten weet hij mij niet in te halenquote:Op zondag 31 januari 2021 20:05 schreef Dotteke het volgende:
Was even afgeleid en Hema let zelf niet goed op
Nog maar 15 hequote:Op zondag 31 januari 2021 20:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hoeft ook niet, zelfs zonder op de punten te letten weet hij mij niet in te halen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |