Die is echt de beste in flatsen!quote:Op zondag 31 januari 2021 19:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bolkeis wel goed met flatsen ja toch @:Grrrrrrrr
Wat had je ook weer voor speakers?quote:Op zondag 31 januari 2021 19:56 schreef ToT het volgende:
Nou, volgens mij zijn OF de tweeters van beide speakers opgeblazen (wat me erg sterk lijkt), OF het is de electronica in de speakers zelf (wat mogelijk is, want dat schijnt vrij kwetsbaar te zijn in deze modellen), OF het is een filter in het B&O kastje zelf wat kaduuk is gegaan.
Ik gok dat het het 2e scenario is, dat intern in beide speakers er iets kapot is gegaan.
Wel toevallig dat beide tegelijk stuk zijn...quote:Op zondag 31 januari 2021 19:56 schreef ToT het volgende:
Nou, volgens mij zijn OF de tweeters van beide speakers opgeblazen (wat me erg sterk lijkt), OF het is de electronica in de speakers zelf (wat mogelijk is, want dat schijnt vrij kwetsbaar te zijn in deze modellen), OF het is een filter in het B&O kastje zelf wat kaduuk is gegaan.
Ik gok dat het het 2e scenario is, dat intern in beide speakers er iets kapot is gegaan.
Nee, Mini-ToT propte de kabel van een USB-lader (waar dus stroom op stond) in de USB-poort van m'n pc.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wel toevallig dat beide tegelijk stuk zijn...
Had je 'm te hard staan?
Zien er wel strak uit!quote:Op zondag 31 januari 2021 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bang&Olufsen Beolab 8002.
Jeetjequote:Op zondag 31 januari 2021 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, Mini-ToT propte de kabel van een USB-lader (waar dus stroom op stond) in de USB-poort van m'n pc.
Kortsluiting, spanningspiek, zekering is er uit geknald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |