Eens, die verwijder ik hiernaquote:Op zondag 31 januari 2021 18:06 schreef maxi-mus het volgende:
Mooi dat we van straks van die reeks van AZ af zijn.
Volgende week Utrecht en daarna Heracles Heracles uit, dat zijn wel weer potentiele uitglijders.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:07 schreef Adames het volgende:
Ajax ligt nu te ver voor op schema om in de kuip kampioen te worden
Altijd tegen onsquote:Op zondag 31 januari 2021 18:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgende week Utrecht en daarna Heracles Heracles uit, dat zijn wel weer potentiele uitglijders.
Nee hier in dit topicquote:
7 al.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hier in dit topic
Deze reactie heeft al 6(!) likes te pakken VBL / [Zondag 31 januari 16:45] AZ - Ajax #2
en niet van de minste fokkers
Sky is the limit.quote:
Zijn ook bizarre tijdenquote:Op zondag 31 januari 2021 18:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar niet om het 1 of het ander maar ik ben mij niet echt aan het vermaken.
Op dit moment niet nee maar als Tagliafico weggaat kan je wellicht kijken of je hem voor leuk prijsje kan krijgenquote:Op zondag 31 januari 2021 18:15 schreef Adames het volgende:
[..]
Blijf gecharmeerd van wijndal, maar geen noodzaak om hem voor 15 miljoen te kopen
Staat eenhoorn boos op de stoepquote:Op zondag 31 januari 2021 18:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op dit moment niet nee maar als Tagliafico weggaat kan je wellicht kijken of je hem voor leuk prijsje kan krijgen
Huiberts en co gaan echt de hoofdprijs vragen + 50% als Ajax aanklopt hoor. Lekker laten.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op dit moment niet nee maar als Tagliafico weggaat kan je wellicht kijken of je hem voor leuk prijsje kan krijgen
Vast wel ja, zijn ongetwijfeld nog ziedendquote:Op zondag 31 januari 2021 18:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Huiberts en co gaan echt de hoofdprijs vragen + 50% als Ajax aanklopt hoor. Lekker laten.
8 februariquote:Op zondag 31 januari 2021 18:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vanaf wanneer word je weer met het busje opgehaald?
Bijna alweer voorjaarsvakantie toch.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Moet jojoortje weer werken voor haar geld
Bedankt Mexicanoquote:Op zondag 31 januari 2021 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit leek mij buitenspel? Geen idee of Blind hem raakt.
Buitenspel is buitenspel.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Eens
Var is veel te bepalend in buitenspel
Durf een beetje risico te nemen Stijnquote:Op zondag 31 januari 2021 18:22 schreef El-Stinho het volgende:
Ik wil iets schrijven over AZ maar ik doe het nog niet anders krijg ik de wind van voren mocht er nog een wonder gebeuren
Dan wachten we rustig afquote:Op zondag 31 januari 2021 18:22 schreef El-Stinho het volgende:
Ik wil iets schrijven over AZ maar ik doe het nog niet anders krijg ik de wind van voren mocht er nog een wonder gebeuren
Ja het is niet alsof op FOK dat soort uitspraken nog jaren later worden aangehaald.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Durf een beetje risico te nemen Stijn
Wat boeit het als je er later naast bleek te zitten.
Ziyech.Komt.Nietquote:Op zondag 31 januari 2021 18:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja het is niet alsof op FOK dat soort uitspraken nog jaren later worden aangehaald.
toen las ik niet mee denk ikquote:Op zondag 31 januari 2021 18:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Kleine referentie naar discussie over linssen doelpunt
Of dat de mening van fok er ook maar enigszins toe doet.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja het is niet alsof op FOK dat soort uitspraken nog jaren later worden aangehaald.
Ik dacht eigenlijk dat hij zijn kans al verneukte door de bal zover vooruit te spelenquote:Op zondag 31 januari 2021 18:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Counterspits Boadu mist zelfs deze kans.
Na die 5 tegen 1 situatie bij ajax durf ik nergens meer om te lachenquote:Op zondag 31 januari 2021 18:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Counterspits Boadu mist zelfs deze kans.
Dat was een leuke rubriek bij Ajax in de groepsfase EL 2016/17.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:25 schreef Adames het volgende:
[..]
Na die 5 tegen 1 situatie bij ajax durf ik nergens meer om te lachen
Dacht ook dat Onana zou komen.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat hij zijn kans al verneukte door de bal zover vooruit te spelen
Alleen jammer dat de opstootjes uitblijven.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Lekker hoor al die schwalbes vandaag
Interessante gedachte.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:28 schreef GGMM het volgende:
En als dit geen overtreding was dan is het een schwalbe lijkt me
Lichte aanraking kan ookquote:Op zondag 31 januari 2021 18:28 schreef GGMM het volgende:
En als dit geen overtreding was dan is het een schwalbe lijkt me
Dat wordt tegenwoordig verzorgd door een directielid van een jaar of 50 bij AZ.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de opstootjes uitblijven.
Noem je hem gekscherend zo in je te komen artikel? Hij werd na Feyenoord immers wel bijna tot die hoogte verhevenquote:
Welk artikel? Ik schrijf alleen op ongezette tijden wat over de Liga.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Noem je hem gekscherend zo in je te komen artikel? Hij werd na Feyenoord immers wel bijna tot die hoogte verheven
Dat doen ze vaker de laatste tijd, erg matig is dat.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:29 schreef GGMM het volgende:
Ik zou vooral gewoon even een herhaling willen zien, maar ESPN vond het niet belangrijk blijkbaar.
Je zou iets over AZ schrijven.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Welk artikel? Ik schrijf alleen op ongezette tijden wat over de Liga.
Extra sappig als een analist het dan alsnog laat zien. @KingRoland en ik vinden dit slimquote:Op zondag 31 januari 2021 18:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat doen ze vaker de laatste tijd, erg matig is dat.
Ik ben hier echt pissig overquote:Op zondag 31 januari 2021 18:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat doen ze vaker de laatste tijd, erg matig is dat.
Oh, een kleine postquote:
Om eerlijk te zijn kijk ik niet uit naar tweeluik met Lillequote:Op zondag 31 januari 2021 18:31 schreef maxi-mus het volgende:
Op naar het volgende blokje:
07 februari : Ajax-FC Utrecht
10 februari : Ajax - PSV
13 februari : Heracles - Ajax
18 februari : Lille - Ajax
21 februari : Ajax - Sparta
25 februari : Ajax - Lille
28 februari : PSV - Ajax
Gelachen.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor scrummie is elke post langer dan 2 zinnen een artikel.
LR begon over een artikel, ik niet!quote:Op zondag 31 januari 2021 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. De eerste pot is ook nog zonder Gravenberch.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn kijk ik niet uit naar tweeluik met Lille
Bij mij zeker. Daarom ben ik nu al aan het vissen of het doorlezen het waard zal zijnquote:Op zondag 31 januari 2021 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja al 6 wekenquote:Op zondag 31 januari 2021 18:33 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kijk vooral uit naar de terugkeer van KOEDOES.
Ah leuk, Klaassen en Alvarez op 6. Een kan niet verdedigen en ander niet voetballenquote:Op zondag 31 januari 2021 18:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. De eerste pot is ook nog zonder Gravenberch.
Maar Midtsjo vind ik eigenlijk nog de meest onderschatte voetballer in dit AZquote:Op zondag 31 januari 2021 18:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij mij zeker. Daarom ben ik nu al aan het vissen of het doorlezen het waard zal zijn
Die man is echt een soort mythe geworden hè?quote:Op zondag 31 januari 2021 18:33 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kijk vooral uit naar de terugkeer van KOEDOES.
Nou ja iedereen die niet compleet blind is kon meteen zien dat die man wel wat kan.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die man is echt een soort mythe geworden hè?
Boh lekker doelpunt. En tadic is ziyech voorbij!!!
Ah leuk, de Shreyasact.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:35 schreef Shreyas het volgende:
Nou voor het eerst dit seizoen heb ik het gevoel dat Ajax, met een fors slechtere selectie dan PSV, meedoet om het kampioenschap
Jij leest zijn postsquote:Op zondag 31 januari 2021 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah leuk, de Shreyasact.
Was er al de hele dag op aan het wachten
Was Daley zo kritisch? Hahahaquote:Op zondag 31 januari 2021 18:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja iedereen die niet compleet blind is kon meteen zien dat die man wel wat kan.
Ik had deze verwacht maar niet van jou. Dit valt mij vies tegen.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was Daley zo kritisch? Hahaha
Ik stop snel op mijn hoogtepunt. Tot volgende week.
Wees blij dat ik tijdens de wedstrijd van jouw club niet van me heb laten horen. Maar wel nog gefeliciteerd met de overwinning en bedankt dat mede dankzij dat resultaat Ajax nu zeven punten los staatquote:Op zondag 31 januari 2021 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah leuk, de Shreyasact.
Was er al de hele dag op aan het wachten
Zeer zekerquote:Op zondag 31 januari 2021 18:28 schreef maxi-mus het volgende:
@:tagliano zit je al klaar voor flappie?
Voor Feyenoord toch een prima uitslag? Jullie hebben echt een topweekend.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:38 schreef Scrummie het volgende:
Al met al een matige wedstrijd, met een matige uitslag.
@Scrummie is typisch zo iemand die liever heeft dat Ajax verliest dan dat zijn eigen club profijt heeft.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor Feyenoord toch een prima uitslag? Jullie hebben echt een topweekend.
11 tegen 11 , bal is rond , Ihattaren is smerig dikquote:Op zondag 31 januari 2021 18:39 schreef El-Stinho het volgende:
''Dat we daar heel even niet aan moeten denken''
Dit impliceert dat hij de deur op een kier houdt?!?!?!?!?
Het moet niet te lastig worden voor Valentijn.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:40 schreef Tagliano het volgende:
GIF VUILE METERS OVER MIJN LIJKMENTALITEIT
De analisten gaan ook goed los
Had liever AZ zien winnen of een gelijkspel. AZ is zo wisselvallig, net als wij dus dat gaat sowieso nog wel spannend worden.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor Feyenoord toch een prima uitslag? Jullie hebben echt een topweekend.
Ik ben wel blij dat Ajax gewonnen heeft.quote:
Als het spannend gaat worden konden ze toch beter verliezen????quote:Op zondag 31 januari 2021 18:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Had liever AZ zien winnen of een gelijkspel. AZ is zo wisselvallig, net als wij dus dat gaat sowieso nog wel spannend worden.
Dit heb ik ook met open mond gelezen vanochtend ja.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:43 schreef El-Stinho het volgende:
@:maxi-mus wat is dit?!?!?!?!?
[ tweet ]
Nee, als het dan toch spannend gaat worden zie ik liever Ajax verliezen dan AZ.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als het spannend gaat worden konden ze toch beter verliezen????
Ik volg deze redenatie niet, ik geef het op.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, als het dan toch spannend gaat worden zie ik liever Ajax verliezen dan AZ.
Het is echt niet zo moeilijk, maar ik zal het vast verkeerd uitleggen.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik volg deze redenatie niet, ik geef het op.
quote:Op zondag 31 januari 2021 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik volg deze redenatie niet, ik geef het op.
Uit feyenoordperspectief perfect toch of ben je een dromer?quote:Op zondag 31 januari 2021 18:38 schreef Scrummie het volgende:
Al met al een matige wedstrijd, met een matige uitslag.
@maxi-mus snapt mij ook al niet, dus ik doe geen poging tot nieuwe uitleg.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uit feyenoordperspectief perfect toch of ben je een dromer?
Eensquote:Op zondag 31 januari 2021 18:46 schreef Tagliano het volgende:
Ik moet trouwens zeggen: best aardige tactische zet van Ten Hag
quote:Op zondag 31 januari 2021 18:47 schreef GGMM het volgende:
Let op het gaat hier om dit seizoen, dus niet om domme beweringen van vorige seizoenen
Wie moet Ten Hag opvolgen volgens jou?quote:Op zondag 31 januari 2021 18:47 schreef GGMM het volgende:
Let op het gaat hier om dit seizoen, dus niet om domme beweringen van vorige seizoenen
Als je het pad der verstandigen bewandelt (zoals ik); na dit seizoen mag er best een nieuwe coach komen.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:47 schreef GGMM het volgende:
Net als de halve selectie. Ze spelen wellicht best aardig maar ze zijn toch onwaardig.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens
Als het aan bepaalde mensen hier lag was hij alweer weggestuurd dit seizoen
Ik hoop op Regi Blinker daar waar ik hem nog altijd als analist mis.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wie moet Ten Hag opvolgen volgens jou?
Creatiefquote:Op zondag 31 januari 2021 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop op Regi Blinker daar waar ik hem nog altijd als analist mis.
Even serieus; ik heb alleen gelezen dat Overmars Bosz 'weer' op zijn lijstje heeft, verder geen idee.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop op Regi Blinker daar waar ik hem nog altijd als analist mis.
Jammer, geen verklaring van de Witte Chinees waarom Stengsboadu andermaal heeft gefaald.quote:
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=383596quote:Op zondag 31 januari 2021 19:05 schreef Tagliano het volgende:
Ik mis die Valentijngimmick een beetje jongens
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=383596quote:Op zondag 31 januari 2021 19:05 schreef Tagliano het volgende:
Ik mis die Valentijngimmick een beetje jongens
quote:Op zondag 31 januari 2021 19:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=383596
De Stem van het Volk is weer netjes vertegenwoordigd in de Telegraafquote:Op zondag 31 januari 2021 19:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=383596
quote:Op zondag 31 januari 2021 19:01 schreef El-Stinho het volgende:
Hopelijk kan Valentijn de analyse bijhouden.
quote:Op zondag 31 januari 2021 19:12 schreef El-Stinho het volgende:
@:Maxi-mus voor AJA-UTR hebben ze het al ALTIJD BELADEN genoemd, ESPN-genot.
WIL OM TE WINNEN nu als kop van de analyse bij FEY-PSV @ ESPNquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |