abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin donderdag 22 juli 2021 @ 17:22:52 #277
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_200489323
quote:
In de bioscoop gezien. Vond 'm gewoon erg vermakelijk. Goeie actie, leuke humor en lekker over the top, maar niet zo over the top als bv Crank 1 en 2

7
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Moderator maandag 16 augustus 2021 @ 10:12:37 #278
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_200933241
Patterson

Een Jim Jarmush film over een buschauffeur en part time poeet die zijn dagelijkse rituelen doorloopt. Dat betekent in de bus rijden, dichten en savonds tijdens het hond uitlaten een biertje drinken in de kroeg. Onderwijl is zijn vriendin een creatieveling zichzelf aan het ontplooien. Deze film heeft glansrollen voor Adam Driver en vooral ook de hond. Verwacht geen plot maar let wel op tijdens de films, hoe kan het bijvoorbeeld dat er ineens overal tweelingen zijn? Een erg toffe film waar je van moet houden (lees tegen moet kunnen) wil je een film met een kop en een staart dan is deze film niets voor je. Wil je een avondje meeleven met iemands dromerige leven, dan is het een aanrader. :Y

Tesla

Stylistische film over Nicolai Tesla, deze film breekt continu met de vierde muur en is verschrikkelijk anachroistisch. Het geeft een soort vervreemdend effect een vrij serieus verhaal te zien over de wetenschapper/uitvinden Tesla te zien maar voortdurend onderbroken te worden met grapjes. Ook is het maf om iedereen in de film volledig bewust lijkt van dingen als wifi en draadloze communicatie. De film eindigt met een geweldige renditie van tears for fears everybody wants to rule the world :D En is daarmee een van de absursdste biopics die ik ooit heb gezien, maar tegelijkertijd weet ik nog niet helemaal wat ik er van moet vinden maar dat vind ik dan weer niet zo erg.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 16 augustus 2021 @ 10:43:39 #279
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_200933618
Free Guy (2021) - IMDb
Ik vond hem erg vermakelijk. Ryan Reynolds speelt een NPC in een game waarin spelers voortdurend met allerlei challenges dingen kapot moeten schieten en die normaal elke dag exact hetzelfde doet, maar op een dag besluit het roer om te gooien. Een soort combi tussen Ready player one & de Truman Show. Heb erg zitten lachen om menig verwijzing in de film naar andere films en de 'nerds' achter bepaalde NPCs.

Oh ja, gekeken in 4DX en de 4DX effecten werden hier goed toegepast!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Admin maandag 16 augustus 2021 @ 14:50:58 #280
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_200937101
quote:
2s.gif Op maandag 16 augustus 2021 10:43 schreef SEMTEX het volgende:
Free Guy (2021) - IMDb
Ik vond hem erg vermakelijk. Ryan Reynolds speelt een NPC in een game waarin spelers voortdurend met allerlei challenges dingen kapot moeten schieten en die normaal elke dag exact hetzelfde doet, maar op een dag besluit het roer om te gooien. Een soort combi tussen Ready player one & de Truman Show. Heb erg zitten lachen om menig verwijzing in de film naar andere films en de 'nerds' achter bepaalde NPCs.

Oh ja, gekeken in 4DX en de 4DX effecten werden hier goed toegepast!

Gisteren heen geweest en ik vond 'm erg leuk inderdaad. Niet in 4dx want dat heb ik 1 keer gedaan en vond ik echt de meest irritante bioscoopervaring ooit :')
Krijgt van mij een dikke 8. Sowieso is Ryan Reynolds altijd +1. En Jodie Comer (villeneuve uit Killing Eve) is ok al altijd +1 trouwens
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Moderator maandag 16 augustus 2021 @ 15:19:43 #281
9859 crew  Karina
Woman
pi_200937539
Boss Level (2021) - IMDb op Amazon Prime gekeken.

Het begint een beetje als een hele slechte B-film maar naar gelang de film vordert is het toch best spannend en vol aktie en ook best grappig af en toe. het is een soort ground hog day maar dan geweldadig. Met een rolletje voor o.a. Mel Gibson.

Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator woensdag 18 augustus 2021 @ 21:55:01 #282
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_200973282
The good liar

Wat een leuke film over een oplichter die rijke mensen oplicht door samen met ze in zee te gaan en dan de gedeelde rekening leeg te halen. Dit doet hij ook bij een dame gespeeld door Hellen Mirren, het gaat er geraffineerd aan toe, of zou deze oplichter echt verliefd worden op deze dame... Het klink als ik het zo schrijf niet als een heel spannende film maar Hellen Mirren en Ian McKellen spatten echt van het scherm, ik ben helemaal niet zo'n acteurs persoon maar deze twee dragen deze film compleet. McKellen die feilloos iemand speelt die iemand speelt waar beide lagen zichtbaar aanwezig zijn en je perfect ziet wanneer hij iemand speelt en hij degene is die iemand speelt (speelception ik weet het). De film zelf laat wat te wensen over er zijn wat te dik aangezette momenten dat de plottwist te snel te zien is maar dat voelt minder erg door deze twee rasacteurs. Acteren van de bovenste plank wat mij betreft. En een leuke hollywood film op de koop toe.
pi_200975942
Gister de mini serie 'The North Water', gebinged.
5 afleveringen.

Er goed en erg eng.

Colin Farrel speelt echt een gigantische enge freak.
pi_200999826
Dit is toch films ipv series maar het zal wel. Jojo Rabbit gekeken.Jojo Rabbit (2019) - IMDb
Wat een film, een grappige lollige maar ook een hartverscheurende film. Jonge Hilterjugend (10 jaar oud)is toch niet een held en komt achter een geheim van zijn moeder.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator vrijdag 20 augustus 2021 @ 16:52:21 #285
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_200999870
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 16:49 schreef Soury het volgende:
Dit is toch films ipv series maar het zal wel. Jojo Rabbit gekeken.Jojo Rabbit (2019) - IMDb
Wat een film, een grappige lollige maar ook een hartverscheurende film. Jonge Hilterjugend (10 jaar oud)is toch niet een held en komt achter een geheim van zijn moeder.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die was leuk O+
  Moderator maandag 23 augustus 2021 @ 10:55:33 #286
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_201039325
Cast Away

Al tig keer gezien maar blijft een leuke film, WILSON! Verder gewoon een leuk verhaal en goed gefilmt en de perfecte "ik ben gestrand op een onbewoond eiland"-film. Alleen inmiddels wel concurentie gekregen van swiss army man :D
pi_201039422
Geweldig deze! :D

Why Women Kill

seizoen 1

seizoen 2

Ik weet niet of er nog een derde seizoen komt....

Why Women Kill (TV Series 2019– ) - IMDb
George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E
pi_201067443
A Quiet Place Part II (2020) - IMDb

Alles zal wel in deel 1 gebeurd zijn, want in Part II gebeurt niets :')

5,5.
  Moderator woensdag 25 augustus 2021 @ 14:26:04 #289
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_201067498
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 14:20 schreef JDx het volgende:
A Quiet Place Part II (2020) - IMDb

Alles zal wel in deel 1 gebeurd zijn, want in Part II gebeurt niets :')

5,5.
Was het wel een beetje stil?
pi_201067511
quote:
88s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 14:26 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Was het wel een beetje stil?
M'n speakers gingen soms uit vanwege geen signaal, vet irritant :9

Oh en waarom bewegen die "monsters" met 10 frames per seconde, low budget of moet dat alien lijken.

[ Bericht 8% gewijzigd door JDx op 25-08-2021 14:43:03 ]
pi_201109686
The Suicide Squad (2021) - IMDb

Een gekleurde reuzenzeester :')

5.
  Redactie Frontpage zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:38:30 #292
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_201114543
Gisteren nog een keer Walk the Line gezien op Disney+. Uitstekend acteerwerk en de echte stemmen die exact lijken op de originele stemmen van Johnny Cash en June Carter. Gewoon een dikke 10
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_201135175

In De Kuthoer wordt columniste en auteur Femke elke dag overspoeld met anonieme nare berichten op sociale media en wordt soms zelfs dood gewenst. Op een dag is ze er helemaal klaar mee en ontvlamt de woede in haar. Femke besluit wraak te nemen op haar 'reaguurders'.

Sociale media is gevaarlijk voor mensen die er niet zo goed tegen kunnen

https://www.npo3.nl/film-en-serie/reviews/telefilms-de-kuthoer

Zondag 29 augustus zenden we op NPO 3 de must see De Kuthoer uit. Wij spraken regisseur Ivo van Aart over de spraakmakende film waarin een columniste genadeloos afrekent met anonieme socialmedia-haters. Nice!

In De Kuthoer speelt Katja Herbers de rol van columniste Femke. Ze wordt dagelijks overspoeld met nare anonieme berichten en op social media voor van alles uitgemaakt en dood gewenst. Geen wonder dat ze daar he-le-maal klaar mee is. De woedende columniste laat het er niet bij zitten en besluit wraak te nemen op alle losers die haar digitaal kapot maken. Deze satirische 'slasherfilm' zorgde niet alleen in Nederland voor reuring; hij is inmiddels ook verkocht (en uitgebracht) in landen als Frankrijk, Zuid-Korea, het Verenigd Koninkrijk en Amerika (onder de naam 'The Columnist', 'the Cunt' was een stap te ver). Wij spraken regisseur Ivo van Aart ten tijde van de première in Nederland.

Het zijn net Fokkers die Twitteraars ik zie geen verschil :D

Toetsenborden Helden... :P
pi_201137169
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 01:39 schreef FANNN het volgende:

In De Kuthoer wordt columniste en auteur Femke elke dag overspoeld met anonieme nare berichten op sociale media en wordt soms zelfs dood gewenst. Op een dag is ze er helemaal klaar mee en ontvlamt de woede in haar. Femke besluit wraak te nemen op haar 'reaguurders'.

Sociale media is gevaarlijk voor mensen die er niet zo goed tegen kunnen

https://www.npo3.nl/film-en-serie/reviews/telefilms-de-kuthoer

Zondag 29 augustus zenden we op NPO 3 de must see De Kuthoer uit. Wij spraken regisseur Ivo van Aart over de spraakmakende film waarin een columniste genadeloos afrekent met anonieme socialmedia-haters. Nice!

In De Kuthoer speelt Katja Herbers de rol van columniste Femke. Ze wordt dagelijks overspoeld met nare anonieme berichten en op social media voor van alles uitgemaakt en dood gewenst. Geen wonder dat ze daar he-le-maal klaar mee is. De woedende columniste laat het er niet bij zitten en besluit wraak te nemen op alle losers die haar digitaal kapot maken. Deze satirische 'slasherfilm' zorgde niet alleen in Nederland voor reuring; hij is inmiddels ook verkocht (en uitgebracht) in landen als Frankrijk, Zuid-Korea, het Verenigd Koninkrijk en Amerika (onder de naam 'The Columnist', 'the Cunt' was een stap te ver). Wij spraken regisseur Ivo van Aart ten tijde van de première in Nederland.

Het zijn net Fokkers die Twitteraars ik zie geen verschil :D

Toetsenborden Helden... :P
Maar, is de film volgens jou boeiend genoeg om te kijken? Wat voor een cijfer geef je de film?
pi_201137227
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 10:24 schreef blessed19 het volgende:

[..]
Maar, is de film volgens jou boeiend genoeg om te kijken? Wat voor een cijfer geef je de film?
ik vond het de einde wel ráár....

Maar het gaat dus over een vrouw die helemaal door de lint gaat door de twitteraars want die schrijven
alleen idiote dingen over haar...

Hmmm cijfer.. oké een 8 dan
pi_201137296
Lijkt me echt een kutfilm :9
pi_201137672
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 10:30 schreef FANNN het volgende:

[..]

Maar het gaat dus over een vrouw die helemaal door de lint gaat door de twitteraars want die schrijven
alleen idiote dingen over haar...

Hmmm cijfer.. oké een 8 dan
Oh, best een hoog cijfer voor een nl film. Is het een aanrader voor een horror fan, of is het meer te doen om de drama?
  maandag 30 augustus 2021 @ 11:28:27 #298
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_201137920
Eens kijken of die terug te kijken valt. Katja Herbers O+
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_201138778
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 11:08 schreef blessed19 het volgende:

[..]
Oh, best een hoog cijfer voor een nl film. Is het een aanrader voor een horror fan, of is het meer te doen om de drama?
Echt horror is het niet, meer een drama waarin ze uitwerken wat er zou gebeuren als iemand internetbedreigingen niet meer pikt.
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 10:30 schreef FANNN het volgende:
Moreel komt ze er ook niet echt goed vanaf.
SPOILER
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_201139492
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 12:32 schreef jeroen25 het volgende:

[..]
Echt horror is het niet, meer een drama waarin ze uitwerken wat er zou gebeuren als iemand internetbedreigingen niet meer pikt.
[..]
Moreel komt ze er ook niet echt goed vanaf.
SPOILER
Yes ik know! Die was helemaal van het padje af :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')