hoe noem je dat op zijn noors?quote:
Lakris.quote:
ooh tuurlijk dat wist ik wel want ik koop altijd van die lakrisal snoepjesquote:Op zondag 31 januari 2021 18:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lakris.
In het Deens is het lakrids, heb het in Denemarken besteld. Take your pick
Ah je hebt hier ook van die rolletjes Lakris, maar volgens mij is dat meer zwart-wit of zo.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lakris.
In het Deens is het lakrids, heb het in Denemarken besteld. Take your pick
quote:Op zondag 31 januari 2021 18:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En dat heb je niet in huis natuurlijk
van die gladde ronde salmiaktabletjes tochquote:Op zondag 31 januari 2021 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah je hebt hier ook van die rolletjes Lakris, maar volgens mij is dat meer zwart-wit of zo.
quote:Op zondag 31 januari 2021 18:41 schreef Fogel het volgende:
Lakrisal is een verkorting voor lakri(d)s en salmiak...
Je bent mij net voor.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:41 schreef Fogel het volgende:
Lakrisal is een verkorting voor lakri(d)s en salmiak...
Das kudt last van je maag. Doe maar kalm aanquote:Op zondag 31 januari 2021 18:28 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Niet sporten, gewoon maag die iets van streek is.
quote:Op zondag 31 januari 2021 18:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
van die gladde ronde salmiaktabletjes toch
Ha ha ik was lekker snellerquote:
Wat is dat dan? Beterschap en tot.....quote:Op zondag 31 januari 2021 18:33 schreef Tjalala het volgende:
Anyway, ik ga er weer vandoor. Bedankt allen voor deze maand en tot een volgende keer. Ik zal vast nog wel een keer komen neuzen maar het zal denk ik niet morgen zijn. Dm me maar als er echt iets schokkends gebeurd of je zin hebt in een kop koffie.
![]()
Nou, nee. Ik moet aan mijn lijn denkenquote:
Nou dan kan je af en toe wel een dropje eten hoorquote:Op zondag 31 januari 2021 18:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, nee. Ik moet aan mijn lijn denken
Dan eet ik er eentje en een half uur later heeft muis de hele zak leeg gegeten waarna ze gaat lopen klagen waarom afvallen niet echt wil lukkenquote:Op zondag 31 januari 2021 18:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou dan kan je af en toe wel een dropje eten hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |