Ah ok,quote:Op zondag 31 januari 2021 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja alleen dat we met die vakjesborden moeten werken en altijd iets van groente of fruit in minstens 1 van die bakjes moeten hebben.
Toeval of lotsbestemming?quote:Op zondag 31 januari 2021 18:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wow, die heb ik een half uur geleden net bekeken
Een user hier op FOK! heeft er ook nog een verhaaltje geschreven. Had iets te maken met een krant waarin dingen van de toekomst in stonden (gebaseerd op een bestaande film) en dat z'n moeder vermoord zou worden.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vooral die verhalen over creepers die mannen achterna zit
Ja, misschien wel beter ook.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Of een paar maandjes bij boeddistische monniken in Thailand Om Mani Padme Hummen om zichzelf te ontdekken of zo.
OLKLKquote:Op zondag 31 januari 2021 18:21 schreef Fogel het volgende:
Kachel aangestookt, Jura 16 y/o in mijn glas, Parks & Recreation op TV en lekker jullie bolken. Life is good.
quote:Op zondag 31 januari 2021 18:21 schreef Fogel het volgende:
Kachel aangestookt, Jura 16 y/o in mijn glas, Parks & Recreation op TV en lekker jullie bolken. Life is good.
Olk, olk, olk, soep een je met een....?quote:
Neequote:Op zondag 31 januari 2021 18:21 schreef Fogel het volgende:
bolkquote:Op zondag 31 januari 2021 18:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Olk, olk, olk, soep een je met een....?
Linkdrop?quote:Op zondag 31 januari 2021 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Een user hier op FOK! heeft er ook nog een verhaaltje geschreven. Had iets te maken met een krant waarin dingen van de toekomst in stonden (gebaseerd op een bestaande film) en dat z'n moeder vermoord zou worden.
Dat is minderquote:
Wat heb je dan. Een hoezo paar dagen rustquote:Op zondag 31 januari 2021 18:25 schreef Tjalala het volgende:
[..]
We overleven het wel weer en nu weer een paar dagen rust
Van een glas dronken worden?quote:Op zondag 31 januari 2021 18:27 schreef Homijn het volgende:
Jullie moeten allemaal dronken worden, net als Fogel. Hoe meer bier en whisk(e)y, hoe beter.
Niet sporten, gewoon maag die iets van streek is.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat heb je dan. Een hoezo paar dagen rust
Ik heb geen zin in een dronken orgiequote:Op zondag 31 januari 2021 18:27 schreef Homijn het volgende:
Jullie moeten allemaal dronken worden, net als Fogel. Hoe meer bier en whisk(e)y, hoe beter.
Owwwww nice!quote:Op zondag 31 januari 2021 18:21 schreef Fogel het volgende:
quote:Op zondag 31 januari 2021 18:27 schreef Homijn het volgende:
quote:Op zondag 31 januari 2021 18:31 schreef Homijn het volgende:
Als jullie maar stil zijn dan. Ik moet dat vleesafvalproduct van de normaalste zaak van de wereld nog voorbij.
quote:Op zondag 31 januari 2021 18:33 schreef Tjalala het volgende:
Anyway, ik ga er weer vandoor. Bedankt allen voor deze maand en tot een volgende keer. Ik zal vast nog wel een keer komen neuzen maar het zal denk ik niet morgen zijn. Dm me maar als er echt iets schokkends gebeurd of je zin hebt in een kop koffie.
![]()
quote:
Oh jammer weer zeg, maar tot de volgende keerquote:Op zondag 31 januari 2021 18:33 schreef Tjalala het volgende:
Anyway, ik ga er weer vandoor. Bedankt allen voor deze maand en tot een volgende keer. Ik zal vast nog wel een keer komen neuzen maar het zal denk ik niet morgen zijn. Dm me maar als er echt iets schokkends gebeurd of je zin hebt in een kop koffie.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |