Klinkt goed, jammer dat ik die nooit heb gezien.quote:Op zondag 31 januari 2021 14:40 schreef Jockari het volgende:
Wat mis ik de acties van de eerste Belgische BB in 2001 met Spillie, Bart Katrijn, Betty, Jeroen enz... Die hebben hun geld echt moeten verdienen, dag op dag. En de nodige sancties indien niet correct.
quote:Op zondag 31 januari 2021 14:44 schreef Sangha het volgende:
Begon Zoey nou ineens in het Frans te praten?
doet ze vaak, noemde daan ook putain, niet dat ze ongelijk hadquote:Op zondag 31 januari 2021 14:44 schreef Sangha het volgende:
Begon Zoey nou ineens in het Frans te praten?
We weten hoe dat afloopt met zulk stopwoordje.quote:Op zondag 31 januari 2021 14:44 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Zoey heeft het 'snapjuhwaddikbedoel' overgenomen
Ja dat was een woordje, dat zie je vaker in het Vlaams, maar dit was een hele zin!quote:Op zondag 31 januari 2021 14:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
doet ze vaak, noemde daan ook putain, niet dat ze ongelijk had
Dat is waarquote:Op zondag 31 januari 2021 14:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
We weten hoe dat afloopt met zulk stopwoordje.
Echt zeg, en die Julie nu ook al!quote:Op zondag 31 januari 2021 14:44 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Zoey heeft het 'snapjuhwaddikbedoel' overgenomen
Nog niks over gehoord!quote:Op zondag 31 januari 2021 14:46 schreef Lpracing het volgende:
Zijn er eigenlijk al nieuwe huisregels?
Beetje jammer ditquote:
Helaas, het virus is overgesprongen...quote:Op zondag 31 januari 2021 14:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Beetje jammer dit![]()
Dacht ik er eindelijk verlost van te zijn
Daar heb ik idd nog helemaal niets over meegekregenquote:Op zondag 31 januari 2021 14:46 schreef Lpracing het volgende:
Zijn er eigenlijk al nieuwe huisregels?
Vreselijkquote:Op zondag 31 januari 2021 14:48 schreef Sangha het volgende:
[..]
Helaas, het virus is overgesprongen...
Ja, kan hij niet tegenquote:Op zondag 31 januari 2021 14:51 schreef Jockari het volgende:
Thomas geraakt in de verlegenheid door de ode van Jill.
ja die had ik al gevonden idd maar nog niet actief hahaquote:Op zondag 31 januari 2021 14:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
het officiele big brother account op insta heeft iets van 25 volgend, daar staan alle achternamen van de bewoners. Nathalie heeft geen FB Danielle wel.
Klikte net op die stream, maar eerlijk vond het ook erg kinderachtig en ze blijft door zingen.....quote:
kofferspakken was ook een opdrachtquote:Op zondag 31 januari 2021 14:53 schreef Jockari het volgende:
Nick: allez, nu hebben wij deze week maar 1 opdracht gehad...
Dat vind ik dus juist ook zo leuk aan Jillquote:Op zondag 31 januari 2021 14:51 schreef Jockari het volgende:
Thomas geraakt in de verlegenheid door de ode van Jill.
brittwannabe is allemaal nepquote:Op zondag 31 januari 2021 14:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat vind ik dus juist ook zo leuk aan Jill![]()
Wat dat betreft is zij de enige die lekker impulsief is , ik lig vaak in een deuk om haar gekke bekken en gezichtsuitdrukkingen
als ik mijn balzak oprek, dan zie ik haarquote:Op zondag 31 januari 2021 14:55 schreef Joyce-43 het volgende:
ik heb of Sauna of julie en zoey in bed waar zien jullie Jill?
Is alweer afgelopen.quote:Op zondag 31 januari 2021 14:55 schreef Joyce-43 het volgende:
7 min terugspoelenquote:Op zondag 31 januari 2021 14:55 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik praat liever over Jill dan die mensen.quote:Op zondag 31 januari 2021 14:55 schreef Joyce-43 het volgende:
Lekker is anders inderdaad.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:00 schreef puzziepie het volgende:
Knoflook vindt ze ook al vies ruiken![]()
[ afbeelding ]
Zijn hele strategie is om zeep geholpen, dus op zich kan ik het wel begrijpen.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:02 schreef odie22 het volgende:
Thomas kan niet zo goed overweg met crises, als je het door zoiets al niet meer ziet zitten
Ik vrees voor Jill of Thomas, als ik Julie en Zoey net hoordequote:Op zondag 31 januari 2021 15:04 schreef Kinga het volgende:
Thomas jongen, je zit helemaal fout, die Patrick zal nooit in de finale komen. Die is er nu ingehouden om Els te dumpen, halloooo.. eerstvolgende nominatie vliegt ie eruit.
Als die twee eruit gaan kan je beter stoppen met het programma.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik vrees voor Jill of Thomas, als ik Julie en Zoey net hoorde
Dan ben ik ook wel klaar denk ik (nu dan he).quote:Op zondag 31 januari 2021 15:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als die twee eruit gaan kan je beter stoppen met het programma.
Ik kan me niet voorstellen dat het publiek haar laat gaan.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dan ben ik ook wel klaar denk ik (nu dan he).
Maar als de mening van Julie en Zoey door meerderen daar gedeeld wordt, dan wordt het dus kiezen tussene Thomas of Jillquote:Op zondag 31 januari 2021 15:06 schreef Kinga het volgende:
Ze lijken te vergeten dat het publiek stemt uiteindelijk
denk het ook niet, duimen maarquote:Op zondag 31 januari 2021 15:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het publiek haar laat gaan.
Hmmm, ja dat is wel een dingetje... Jill zal er door het publiek toch continue ingehouden worden.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar als de mening van Julie en Zoey door meerderen daar gedeeld wordt, dan wordt het dus kiezen tussene Thomas of Jill
ja ik begrijp het ook wel ,maar dan moet je doorpakken en andere strategie gaan bepalen, niet in een hoekje gaan zitten janken, daarmee los je het probleem niet op.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:03 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zijn hele strategie is om zeep geholpen, dus op zich kan ik het wel begrijpen.
Dan hoop ik dat het Patje vs Jill wordt. Want als het Thomas vs. Jill wordt en Thomas gaat eruit dan heeft Jill helemaal geen maatje meer. Hoe lang zal ze dat volhouden?quote:Op zondag 31 januari 2021 15:09 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hmmm, ja dat is wel een dingetje... Jill zal er door het publiek toch continue ingehouden worden.
Maar hoe moet dat gebeuren, die zullen niet een meerderheid van stemmen krijgen de komende twee weken (als ze stemmen deze komende weken)quote:Op zondag 31 januari 2021 15:08 schreef Kinga het volgende:
Er zitten gewoon te veel belgische dames van dezelfde leeftijd in... die moeten worden opgesplitst
Wellicht heeft hij even nodig om te incasseren.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:09 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja ik begrijp het ook wel ,maar dan moet je doorpakken en andere strategie gaan bepalen, niet in een hoekje gaan zitten janken, daarmee los je het probleem niet op.
En die zijn ook wel een beetje naar elkaar gedreven ook.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:09 schreef Kinga het volgende:
Maar dit is het spel he. K4 heeft nou eenmaal de meerderheid. Shit happens.
goeie, daar zit een kans op een escapequote:Op zondag 31 januari 2021 15:10 schreef Kinga het volgende:
1 van die 2 moet dus immuniteit krijgen in een opdracht... en de ander wordt gered door het publiek.
K4 moet sowieso uit elkaar ..quote:Op zondag 31 januari 2021 15:09 schreef Kinga het volgende:
Maar dit is het spel he. K4 heeft nou eenmaal de meerderheid. Shit happens.
hoezo gezever?quote:Op zondag 31 januari 2021 14:31 schreef 20100 het volgende:
[..]
dan zullen de meeste mensen stoppen met kijken
met dat LBTQHEIELKKBNFNKLKF+ gezever
Zoey mag naar huisquote:
Dat zou ook nog kunnen, want zijn naam viel net ook weer bij Julie en Zoeyquote:Op zondag 31 januari 2021 15:12 schreef lyo het volgende:
Ik denk veel eerder dat Thomas en Michel genomineerd zullen worden (als de nominatie er komt)..
Achtbaan tochquote:
Ik verwacht geen nominatie en er een paar Nederlanders bij.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:12 schreef Collide het volgende:
Er gaat sowieso niet nog 1 Nederlander uit.
steen tussen de twee ogen van een cycloopquote:Op zondag 31 januari 2021 15:16 schreef Whuzz het volgende:
Thomas die David&Goliath aan Jill uitlegt
quote:Op zondag 31 januari 2021 15:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
steen tussen de twee ogen van een cycloop![]()
Dat denk ik niet neequote:Op zondag 31 januari 2021 15:17 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Denk niet dat Jill dan gekozen word maar of ze het zonder Thomas kan stellen dat betwijfel ik
Hij deed zijn best. Was voldoende voor Jill iigquote:Op zondag 31 januari 2021 15:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja zou ik niet missen.quote:
Dat clubje moet iig zo snel mogelijk uit elkaar ... hoe maakt mij niet uitquote:Op zondag 31 januari 2021 15:18 schreef DKUp het volgende:
Van mij mogen die vier Vlaamse dames snel naar huis.
Jill en Thomas verwachten drie nieuwe (Nederlandse) bewoners
Haha, toen hij dat ging zeggen besefte hij dat ook en zei heel snel nog "het was geen cycloop trouwens".quote:Op zondag 31 januari 2021 15:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
jill is van leuk-dom naar irritant-dom aan het gaanquote:Op zondag 31 januari 2021 15:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Trekken elkaar uit misere.
Hebben lol samen
Enorme klik
en leuk om naar te kijken (voor mij iig)
owwwquote:Op zondag 31 januari 2021 15:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
jill is van leuk-dom naar irritant-dom aan het gaan
Liese heeft macht, wat er ook gebeurd de kijker houdt haar er in.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:21 schreef puzziepie het volgende:
Liese en Zoey zijn degenen die zo bezig zijn met populair zijn , veel volgers hebben/krijgen en denken dat ze daardoor een soort van 'macht' hebben?
pffffffquote:Op zondag 31 januari 2021 15:21 schreef puzziepie het volgende:
Liese en Zoey zijn degenen die zo bezig zijn met populair zijn , veel volgers hebben/krijgen en denken dat ze daardoor een soort van 'macht' hebben?
Het gaat steeds meer op gespeeld lijken....ik moet me zwak opstellenquote:Op zondag 31 januari 2021 15:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
jill is van leuk-dom naar irritant-dom aan het gaan
ziggo en rene waren haar tegenspelers, ze maakt geen schijn van kan met de meeste anderenquote:Op zondag 31 januari 2021 15:22 schreef Collide het volgende:
[..]
Liese heeft macht, wat er ook gebeurd de kijker houdt haar er in.
Ik denk dat dit absoluut bij Zoey zo is inderdaad, maar niet bij Liesequote:Op zondag 31 januari 2021 15:21 schreef puzziepie het volgende:
Zet haar maar neer naast Jill, dan is er weinig over van die semi-geile en saaie Liesequote:Op zondag 31 januari 2021 15:22 schreef Collide het volgende:
[..]
echt wel , alles voor de likesquote:Op zondag 31 januari 2021 15:24 schreef lyo het volgende:
[..]
Ik denk dat dit absoluut bij Zoey zo is inderdaad, maar niet bij Liese
Dat weet ik zonet nog niet. Ze (Liese en Naomi) zijn er toen in gebleven omdat ze op dat moment de underdog waren. Maar dat ligt nu anders.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:22 schreef Collide het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 januari 2021 15:22 schreef Collide het volgende:
[..]
Dat stoort mij dus enorm . Heeft ze macht of vindt/denkt ze dat ze macht heeft omdat zij zo gefixeerd is op het hebben van volgers? Mensen die alleen maar bezig zijn met zoveel mogelijk volgers hebben/krijgen zijn voor mij een afknapper.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:22 schreef Collide het volgende:
[..]
Het laatste beeld wat ik van ze zag was spelletjes aan de tafelquote:Op zondag 31 januari 2021 15:29 schreef zodeju het volgende:
Waar zijn Liese, Naomi en Michel.....mannen in de sauna Thomas en Jill en ik heb Juli en Zoey gezien.
Dat doet ze ook niet, als ze in normaal gesprek zit met Thomas en die een beetje opbeurt komt ze veel wijzer over dan die kinderachtige dingen die ze doet. Ik bedoel dat wil ik ook leren en ik kan het niet en ik durf net niet. Terwijl ze wel die kinderachtige dingen durft.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:29 schreef Gerrie_55 het volgende:
Vindt totaal niet dat Jill dit speelt hou je niet vol ze is gewoon zo
Het zijn bepaalde kijkers die haar geil vinden, niet zijzelfquote:Op zondag 31 januari 2021 15:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat stoort mij dus enorm . Heeft ze macht of vindt/denkt ze dat ze macht heeft omdat zij zo gefixeerd is op het hebben van volgers? Mensen die alleen maar bezig zijn met zoveel mogelijk volgers hebben/krijgen zijn voor mij een afknapper.
Linda? is er een nieuwe bewoner ?quote:Op zondag 31 januari 2021 15:31 schreef suzi1 het volgende:
dus zoey en linda zijn de nieuwe natte en els?
Wie?quote:Op zondag 31 januari 2021 15:31 schreef suzi1 het volgende:
zucht....lindaquote:Op zondag 31 januari 2021 15:31 schreef suzi1 het volgende:
Hou eens op met dat ge-Linda van jequote:Op zondag 31 januari 2021 15:31 schreef suzi1 het volgende:
Het kan zomaar zijn dat Thomas ook niet al zijn kaarten bloot gooit. Het is geen koppeltje die later verder samen gaan denk ik dus help je Thomas naar de top denk ik niet dat hij gaat delen.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:29 schreef Yolk het volgende:
Dus als je voor Jill bent, moet je Thomas erin houden, anders ben je niet echt voor Jill. Dan hoef je Thomas niet leuk te vinden, of een "rat", maar anders kun je net zo goed op Zoey stemmen, of een ander willekeurig K3-poppetje. Zonder Thomas wordt het wel erg pittig voor haar, qua volhouden, denk niet qua stemmen.
Misschien een manier om haar onzekerheid te verbergen kan mezelf er wel wat bij voorstellenquote:Op zondag 31 januari 2021 15:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat doet ze ook niet, als ze in normaal gesprek zit met Thomas en die een beetje opbeurt komt ze veel wijzer over dan die kinderachtige dingen die ze doet. Ik bedoel dat wil ik ook leren en ik kan het niet en ik durf net niet. Terwijl ze wel die kinderachtige dingen durft.
nee hoor bart en sabien lopen nu buiten de kippen te voerenquote:Op zondag 31 januari 2021 15:35 schreef rinardo het volgende:
Zijn er hier posters die bewust express andere namen gebruiken voor de bewoners , door het verder ingewikkeld te maken?
kanquote:Op zondag 31 januari 2021 15:35 schreef rinardo het volgende:
Zijn er hier posters die bewust express andere namen gebruiken voor de bewoners , door het verder ingewikkeld te maken?
gister kwam ze binnen gelopen en zei ze ;'ohh lekker knoflook"quote:Op zondag 31 januari 2021 15:00 schreef puzziepie het volgende:
Knoflook vindt ze ook al vies ruiken![]()
[ afbeelding ]
Whuutt?quote:Op zondag 31 januari 2021 15:36 schreef danilel het volgende:
[..]
gister kwam ze binnen gelopen en zei ze ;'ohh lekker knoflook"
rauw stinkt het, maar als het gebakken wordt kan het wel lekker ruikenquote:Op zondag 31 januari 2021 15:36 schreef danilel het volgende:
[..]
zeker, Fok is niet meer wat het geweest is...ik ga zoeken naar een ander forumquote:Op zondag 31 januari 2021 15:35 schreef rinardo het volgende:
Ik vind verse knoflook ook lekker ruiken.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:36 schreef danilel het volgende:
[..]
nowlive nog actief? mits je kort pittig kapsel hebt ben je daar van harte welkomquote:Op zondag 31 januari 2021 15:37 schreef magnaal het volgende:
[..]
zeker, Fok is niet meer wat het geweest is...ik ga zoeken naar een ander forum
Zeker, maar dan moeilijker te verstaan. Maar net zo inhoudelijk en iets minder sympathiek. Wel knapper, daar zal ik eerlijk in zijn.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:31 schreef suzi1 het volgende:
hoelang zit je hier al op geenstijl?quote:Op zondag 31 januari 2021 15:41 schreef suzi1 het volgende:
mss gaan hun wel carnaval vieren als het programma dan nog bestaat
Linda gaat zeker carnaval vieren, samen met laurensquote:Op zondag 31 januari 2021 15:41 schreef suzi1 het volgende:
mss gaan hun wel carnaval vieren als het programma dan nog bestaat
weet ik niet?quote:Op zondag 31 januari 2021 15:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
hoelang zit je hier al op geenstijl?
Neemt ze Julie lekker meequote:Op zondag 31 januari 2021 15:43 schreef suzi1 het volgende:
kan ze niet weer gewoon figurant zijn, die zoew
ja samen met laurens en lindaquote:Op zondag 31 januari 2021 15:43 schreef suzi1 het volgende:
kan ze niet weer gewoon figurant zijn, die zoew
Met de andere dames ook niet.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:43 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Jill en Liese is gewoon geen combi. Liese is veel volwassener en praat op ander niveau. Ik zie daar geen klik of vriendschap tussen ontstaan.
quote:Op zondag 31 januari 2021 15:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee keek even naar Linda en Laurens
quote:Op zondag 31 januari 2021 15:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
nowlive nog actief? mits je kort pittig kapsel hebt ben je daar van harte welkom
quote:Op zondag 31 januari 2021 15:46 schreef magnaal het volgende:
[..]Die zitten nu hier, heb ik het idee...
tja maar dan zijn ze de volgende nominatie de lul, is gewoon uitstel van executiequote:Op zondag 31 januari 2021 15:47 schreef Verida het volgende:
Het hoeft toch niet zo moeilijk te zijn, gewoon Jill en Thomas een vrijstelling geven voor de komende nominatie
Ja, ze stond erop dat BB haar excuses zou aanbieden en het gesprek die ze vandaag zou hebben moest wel goed uitpakken van haar anders ging ze.....quote:Op zondag 31 januari 2021 15:45 schreef Elounda het volgende:
Ik weet niet of BB zo nog kans heeft, al ben ik wel blij dat Daan en Nathalie zijn opgehoepeld.
Die sneer van Nathalie ook: “als ze me zo’n keuze geven nou prima dan ga ik toch”
Wat een verbeelding had dat kind.
Ja echt: hoepel dan maar op! Was een meesterlijke zet van BBquote:Op zondag 31 januari 2021 15:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, ze stond erop dat BB haar excuses zou aanbieden en het gesprek die ze vandaag zou hebben moest wel goed uitpakken van haar anders ging ze.....
Nou zo vlug had ze ook niet verwacht,,,![]()
BB is de baas.
Waarom, omdat ze zielig zijn??quote:Op zondag 31 januari 2021 15:47 schreef Verida het volgende:
Het hoeft toch niet zo moeilijk te zijn, gewoon Jill en Thomas een vrijstelling geven voor de komende nominatie
Mario ik vind er niks aan. Mooi koppie maar lege huls.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:49 schreef mario390 het volgende:
an Liese laat ik niks komen
zij is enorm believd selfs bij nederlandse meiden
zij is dat tegendel van nattemutz
zorgt vor goede groepsveer,mooie karakter
dat zegt maar ook haar doel
verpflegkundiger
Ja he echt.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:49 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ja echt: hoepel dan maar op! Was een meesterlijke zet van BB
Jill speelt de zieligheidskaart en zet haar onzekerheid in als geheim wapen. Ik weet niet of dat haar is aangepraat door de psycholoog, maar het is volgens mij een doodlopende weg. Ingrid probeerde dat in BB5, maar ze kon daarmee de sympathie van de kijker toch niet vasthouden.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:47 schreef danilel het volgende:
Sorry, ik vind Jill steeds minder, ik blijf lekker bij Naomi
jij verstaat hem? lijkt wel alsof tazmanian devil typtquote:Op zondag 31 januari 2021 15:50 schreef Elounda het volgende:
[..]
Mario ik vind er niks aan. Mooi koppie maar lege huls.
Maar ieder z’n smaak.
Hij komt uit Oostenrijk, ik lees hem als Prins Bernhard, dan lukt het primaquote:Op zondag 31 januari 2021 15:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
jij verstaat hem? lijkt wel alsof tazmanian devil typt
ze is niet heilig hoor, integendeel zelfs, achterbaks vind ik haar en hautainquote:Op zondag 31 januari 2021 15:49 schreef mario390 het volgende:
verpflegkundiger
Thomas is toch een Belg.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Nee, omdat er dan een Belg uit moet.
Ik was op haar afgekapt , maar toch heb ik ergens ook een zwak voor haarquote:Op zondag 31 januari 2021 15:47 schreef danilel het volgende:
Sorry, ik vind Jill steeds minder, ik blijf lekker bij Naomi
je werd ook meer van houden denk ik,om dat je en meid bentquote:Op zondag 31 januari 2021 15:50 schreef Elounda het volgende:
[..]
Maar ieder z’n smaak.
https://translate.google.com/?hl=nlquote:Op zondag 31 januari 2021 15:49 schreef mario390 het volgende:
verpflegkundiger
Koppie is ook niets aanquote:Op zondag 31 januari 2021 15:50 schreef Elounda het volgende:
[..]
Maar ieder z’n smaak.
Nee hoor, dat heeft er niet zo veel mee te maken.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
je werd ook meer van houden denk ik,om dat je en meid bent
anders was dat ook niet zo normal
ACHTERBAKS IS MAAR LIESE HELEMAL NIET;quote:Op zondag 31 januari 2021 15:52 schreef Verida het volgende:
[..]
ze is niet heilig hoor, integendeel zelfs, achterbaks vind ik haar en hautain
quote:Op zondag 31 januari 2021 15:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
ACHTERBAKS IS MAAR LIESE HELEMAL NIET;
Lijkt wel een prijs....quote:Op zondag 31 januari 2021 15:56 schreef D. het volgende:
Stond dat glazen 'pilaartje' altijd al in huis?
Het valt me sinds gisteren pas op
Riep ik dag 1 al, ze heeft een mannenhoofdquote:Op zondag 31 januari 2021 15:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
ik denk dat het een kelly is maar dat zelfs souf het nog niet weet
kan het wat rustiger alsjeblieft, je hoeft niet zo te gillen als iemand iets negatiefs over jouw favoriet zegtquote:Op zondag 31 januari 2021 15:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
MAAR TEGEN NATTEMUTZ MOEST ZIJ DE KRALLEN
UITPAKKEN
EN WIEE IS GESCHEITERT
NATTEKUT om dat zij helemal niet weest wat bedoelt
24 uren on stream
is zij naar huis huilen gegangen
ga me op de potschi bijtenquote:Op zondag 31 januari 2021 15:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
https://translate.google.com/?hl=nl
Je zet haar op een voetstuk .quote:Op zondag 31 januari 2021 15:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
UITPAKKEN
EN WIEE IS GESCHEITERT
24 uren on stream
Helemaal oprecht komt ze ook niet op me over.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
UITPAKKEN
EN WIEE IS GESCHEITERT
24 uren on stream
Hallo dat is niet goed hoor, je zo op te winden over iemand die je helemaal niet kent!quote:Op zondag 31 januari 2021 15:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
UITPAKKEN
EN WIEE IS GESCHEITERT
24 uren on stream
Ik schreeuw steeds naar mijn scherm, maar kennelijk horen ze mij daar nietquote:Op zondag 31 januari 2021 15:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
zeg dat tegen patje die in zijn mic loopt te hijgen
Dat komt omdat Mario zit te schreeuwen (gentjuuuuuuuuuh)quote:Op zondag 31 januari 2021 16:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik schreeuw steeds naar mijn scherm, maar kennelijk horen ze mij daar niet
quote:Op zondag 31 januari 2021 16:00 schreef Ireth het volgende:
Woonkamer zonder geluid en Patje met geluid. Mijn dochter vroeg of ik op pornhub zat....
Woonkamer zonder geluid en Patje met geluid. Mijn dochter vroeg of ik op pornhub zat....
ja maar zij will toch ook binnen blijven daarquote:Op zondag 31 januari 2021 15:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je zet haar op een voetstuk .
Liese heeft net zo goed streken en acties die niet kloppen .
Als je dan een keer op Pornhub zit en je dochter roept, dan zeg je gewoon dat je weer naar Patje kijktquote:Op zondag 31 januari 2021 16:00 schreef Ireth het volgende:
heb ik toch 1 maand de kut op stream gekijkt,quote:Op zondag 31 januari 2021 15:59 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Hallo dat is niet goed hoor, je zo op te winden over iemand die je helemaal niet kent!
En daar heb je gelijk in, dat heeft Nathalie niet gedaan, niet gevochten, maar weggegaan omdat ze weleens verkeerd neergezet zou kunnen worden of genomineerd zou worden. Punt. Amen.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar zij will toch ook binnen blijven daar
moet je vechten
Als ge in België woont is het sowieso internationaal.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:03 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Veel van Thomas zijn vrienden zijn internationaal.
Is ie wereldreiziger?
Heb ik wat gemistquote:Op zondag 31 januari 2021 16:03 schreef Joyce-43 het volgende:
BB op twitter geeft als antwoord op een ander dat je je nog steeds kan opgeven
Iedereen daar wil blijven duss?quote:Op zondag 31 januari 2021 16:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar zij will toch ook binnen blijven daar
moet je vechten
quote:Op zondag 31 januari 2021 16:02 schreef D. het volgende:
[..]
Je mag het zeggen hoor, maar heeft niet veel zin
Van mij mag Liese snel naar huis
Als het nog actief is, biedt het perspectiefquote:Op zondag 31 januari 2021 16:03 schreef Joyce-43 het volgende:
BB op twitter geeft als antwoord op een ander dat je je nog steeds kan opgeven
Ik noem Nick altijd “Blanket”quote:
Ik wilde net vragen of er hier ook mensen haar als favoriet hebben, want hoor er niemand overquote:Op zondag 31 januari 2021 16:06 schreef Ebinas het volgende:
Tja is nou ook niet echt een hoofdrolspeler geworden
[ afbeelding ]
K4 moet iig uit elkaar , want ze worden vervelend.quote:
Muizige vrouw. Aanhangsel van Liese. Draagt niks bij.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:06 schreef Ebinas het volgende:
Tja is nou ook niet echt een hoofdrolspeler geworden
[ afbeelding ]
dann moet zij erder de vertrag lezen waar ze eigentlich metdoetquote:Op zondag 31 januari 2021 16:03 schreef Elounda het volgende:
[..]
En daar heb je gelijk in, dat heeft Nathalie niet gedaan, niet gevochten, maar weggegaan omdat ze weleens verkeerd neergezet zou kunnen worden of genomineerd zou worden. Punt. Amen.
Voor mij niet, heeft niets laten zien wat dat haar zou makenquote:Op zondag 31 januari 2021 16:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen of er hier ook mensen haar als favoriet hebben, want hoor er niemand over
Blanket is ook een user die hier post. Zou voor mij te verwarrend zijnquote:
ja ik zit het net te lezen op twitterquote:
haha, dat zat ik me ook al te bedenken, je had ook kunnen antwoorden of ze het geluid herkendequote:Op zondag 31 januari 2021 16:07 schreef Ireth het volgende:
Vraag me trouwens af waarom mijn (puber)dochter weet hoe pornhub klinkt![]()
* Ireth is ff goed gesprek voeren....
quote:Op zondag 31 januari 2021 16:07 schreef Ireth het volgende:
ik denk online games Flyff heb ik hem horen noemen, mijn zoon speelt dat ook, en heeft ook veel internationale vriendenquote:Op zondag 31 januari 2021 16:03 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Veel van Thomas zijn vrienden zijn internationaal.
is ie wereldreiziger?
Natte is wegquote:Op zondag 31 januari 2021 16:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann moet zij erder de vertrag lezen waar ze eigentlich metdoet
en niet dann janken hoe zij op tv neergezet werd
In gedachten bedoelde ikquote:Op zondag 31 januari 2021 16:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Blanket is ook een user die hier post. Zou voor mij te verwarrend zijn
Joey?quote:Op zondag 31 januari 2021 16:11 schreef Ebinas het volgende:
Joey gaat zo de wc doen.
Liese vraagt hoe en waarmee.
Joey noemt wat middelen gevolgd door "deep cleaning "
quote:Op zondag 31 januari 2021 16:07 schreef Ireth het volgende:
Heel grof maar kan het niet laten......omdat ze je misschien wel vaker betrapt heeft. (geintje hoor)quote:Op zondag 31 januari 2021 16:07 schreef Ireth het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |