Klinkt goed, jammer dat ik die nooit heb gezien.quote:Op zondag 31 januari 2021 14:40 schreef Jockari het volgende:
Wat mis ik de acties van de eerste Belgische BB in 2001 met Spillie, Bart Katrijn, Betty, Jeroen enz... Die hebben hun geld echt moeten verdienen, dag op dag. En de nodige sancties indien niet correct.
quote:Op zondag 31 januari 2021 14:44 schreef Sangha het volgende:
Begon Zoey nou ineens in het Frans te praten?
doet ze vaak, noemde daan ook putain, niet dat ze ongelijk hadquote:Op zondag 31 januari 2021 14:44 schreef Sangha het volgende:
Begon Zoey nou ineens in het Frans te praten?
We weten hoe dat afloopt met zulk stopwoordje.quote:Op zondag 31 januari 2021 14:44 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Zoey heeft het 'snapjuhwaddikbedoel' overgenomen
Ja dat was een woordje, dat zie je vaker in het Vlaams, maar dit was een hele zin!quote:Op zondag 31 januari 2021 14:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
doet ze vaak, noemde daan ook putain, niet dat ze ongelijk had
Dat is waarquote:Op zondag 31 januari 2021 14:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
We weten hoe dat afloopt met zulk stopwoordje.
Echt zeg, en die Julie nu ook al!quote:Op zondag 31 januari 2021 14:44 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Zoey heeft het 'snapjuhwaddikbedoel' overgenomen
Nog niks over gehoord!quote:Op zondag 31 januari 2021 14:46 schreef Lpracing het volgende:
Zijn er eigenlijk al nieuwe huisregels?
Beetje jammer ditquote:
Helaas, het virus is overgesprongen...quote:Op zondag 31 januari 2021 14:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Beetje jammer dit![]()
Dacht ik er eindelijk verlost van te zijn
Daar heb ik idd nog helemaal niets over meegekregenquote:Op zondag 31 januari 2021 14:46 schreef Lpracing het volgende:
Zijn er eigenlijk al nieuwe huisregels?
Vreselijkquote:Op zondag 31 januari 2021 14:48 schreef Sangha het volgende:
[..]
Helaas, het virus is overgesprongen...
Ja, kan hij niet tegenquote:Op zondag 31 januari 2021 14:51 schreef Jockari het volgende:
Thomas geraakt in de verlegenheid door de ode van Jill.
ja die had ik al gevonden idd maar nog niet actief hahaquote:Op zondag 31 januari 2021 14:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
het officiele big brother account op insta heeft iets van 25 volgend, daar staan alle achternamen van de bewoners. Nathalie heeft geen FB Danielle wel.
Klikte net op die stream, maar eerlijk vond het ook erg kinderachtig en ze blijft door zingen.....quote:
kofferspakken was ook een opdrachtquote:Op zondag 31 januari 2021 14:53 schreef Jockari het volgende:
Nick: allez, nu hebben wij deze week maar 1 opdracht gehad...
Dat vind ik dus juist ook zo leuk aan Jillquote:Op zondag 31 januari 2021 14:51 schreef Jockari het volgende:
Thomas geraakt in de verlegenheid door de ode van Jill.
brittwannabe is allemaal nepquote:Op zondag 31 januari 2021 14:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat vind ik dus juist ook zo leuk aan Jill![]()
Wat dat betreft is zij de enige die lekker impulsief is , ik lig vaak in een deuk om haar gekke bekken en gezichtsuitdrukkingen
als ik mijn balzak oprek, dan zie ik haarquote:Op zondag 31 januari 2021 14:55 schreef Joyce-43 het volgende:
ik heb of Sauna of julie en zoey in bed waar zien jullie Jill?
Is alweer afgelopen.quote:Op zondag 31 januari 2021 14:55 schreef Joyce-43 het volgende:
7 min terugspoelenquote:Op zondag 31 januari 2021 14:55 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik praat liever over Jill dan die mensen.quote:Op zondag 31 januari 2021 14:55 schreef Joyce-43 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |