Ik snap je reactie en zo denk ik er ook normaal over als je de laatste 3 wedstrijden niet had verloren.quote:
Hier ook. Je hebt het woensdag allemaal al aardig verknald. Willen we nog derde worden moet je wel winnen vandaag. Maar ik kan er nog geen verhoogde hartslag van krijgen..quote:Op zondag 31 januari 2021 12:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben nog nooit zo kalm geweest voor Feyenoord-PSV
Ach wij spelen met een middenveld Rosario - Sangare - mauro - Thomasquote:
Nou, dat wordt een leuke pot danquote:Op zondag 31 januari 2021 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach wij spelen met een middenveld Rosario - Sangare - mauro - Thomas
De lamme tegen de blinde.
En Sjon de Wolf zit hier gewoon bij he.quote:Op zondag 31 januari 2021 14:04 schreef Tomatenboer het volgende:
Jezus, de tyfus wat een kutopstelling weer.
Dan wil je ook niet winnen hoor.
Zal niet fit zijn?quote:Op zondag 31 januari 2021 14:27 schreef Caland het volgende:
Geen flauw idee wie vandaag een goal zou moeten maken.
Ik had Sinigod in de spits gegooid
Linssen moet er nog 10 maken.quote:Op zondag 31 januari 2021 14:27 schreef Caland het volgende:
Geen flauw idee wie vandaag een goal zou moeten maken.
Ik had Sinigod in de spits gegooid
Mist nog de absolute snelheid van voor zijn blessure die Haps wel bezitquote:
Gelukkig dan die Mvogo er geen kut van.quote:Op zondag 31 januari 2021 14:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vreselijk slecht ingeschoten.
Yup..hij deed maar wat. Fout van de keeperquote:Op zondag 31 januari 2021 14:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vreselijk slecht ingeschoten.
Diemers schiet een 100% kans gecreëerd door Geertruida bijna mis.quote:Op zondag 31 januari 2021 14:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook goed. Eindelijk eens vroege voorsprong. Nu ook nog vasthouden.
quote:
quote:Op zondag 31 januari 2021 14:45 schreef Pleun2011 het volgende:
Berghuis zo traag als dikke stront..jammer
quote:
Pleun is vast leuk op feestjes.quote:Op zondag 31 januari 2021 14:48 schreef Pleun2011 het volgende:
De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat PSV beter is
Feyenoord fan ben je niet voor je lol... Of je hartquote:Op zondag 31 januari 2021 14:51 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Fey supporter zijn is nou alles behalve een feestje
Een 2-0 zou perfect zijn. Krijgen we nog meer ruimte. Sini in de 2e helft weet daar wel raad mee.quote:Op zondag 31 januari 2021 14:52 schreef Caland het volgende:
Ligt best wat ruimte op de counter vandaag
Gewoon feiten benoemen, als er reden voor is steek ik Feyenoorders graag een veer in hun reet hoorquote:Op zondag 31 januari 2021 14:50 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Pleun is vast leuk op feestjes.
quote:Op zondag 31 januari 2021 14:58 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Maken ze vandaag het spel dan?quote:Op zondag 31 januari 2021 15:02 schreef RvLaak het volgende:
RRijnmond daarnet: "Feyenoord, echt een ploeg voor psychologen"... Een waarheid als een koe
Groot verschil of je met 40 meter in de rug speelt of met 20.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Meer vanwege het enorme kwaliteitsverschil (oa) tussen van de week en nu
Dat moet wel ja, voetballend lukt het niet omdat we veel kwaliteit ontberen.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
STRIJD
INZET
PASSIE
OVER MIJN LIJK MENTALITEIT
Laatste keer dat dat gebeurde werden we kampioen.quote:
Racist?quote:Op zondag 31 januari 2021 15:10 schreef fetX het volgende:
Wissel Haps maar. Die voegt echt niets toe.
Kan wel Dumfries een beetje neutraliseren.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:10 schreef fetX het volgende:
Wissel Haps maar. Die voegt echt niets toe.
Dat zien we, enige speler die steeds vrij is aan de rechterkant.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:11 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Kan wel Dumfries een beetje neutraliseren.
Linssen miste nog een megakans. Maar ben het met je eens hoor. Vreemd dat we PSV-thuis dit wel vaak hebbenquote:Op zondag 31 januari 2021 15:07 schreef fetX het volgende:
Ik vind ons dus helemaal niet goed spelen eigenlijk. Wel erg efficiënt.
Ja bizar. Het is helemaal niet goed. Heel slordig zelfs. Fer en Haps zijn beroerd vanmiddag.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Linssen miste nog een megakans. Maar ben het met je eens hoor. Vreemd dat we PSV-thuis dit wel vaak hebben
De VAR vindt het geen buitenspelquote:Op zondag 31 januari 2021 15:13 schreef Max23 het volgende:
Dat is buitenspel
Rond die het een keer af...
Wss hoek van de camera die het zo deed lijken. Ik dacht ook buitenspelquote:Op zondag 31 januari 2021 15:14 schreef Merkie het volgende:
Was toch buitenspel of hadden ze op verkeerde moment stilgezet?
Moet ik inmiddels ook wel toegeven ja, maar blijft een waardeloze spelerquote:
[indekmodus]quote:Op zondag 31 januari 2021 15:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We hebben dit seizoen sowieso nog niet met twee goals verschil voorgestaan bij rust, wat een weelde dit
Tja wel drie megakansen gehad en dan een lekker schot van Berghuis. PSV staat gewoon beroerd in de omschakeling.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat is dit joh. Niks te vertellen eigenlijk maar wel 3-0 voor. Niet dat ik het niet prima vind
Ik vanochtend ook nietquote:Op zondag 31 januari 2021 15:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Diemers en Linssen op het scorebord tegen PSV.
Ik had dit 4 weken geleden niet geloofd
Dat is ook weer waar. En PSV is niet eigenlijk ook niet megagevaarlijk geweest ondanks het overwicht.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja wel drie megakansen gehad en dan een lekker schot van Berghuis. PSV staat gewoon beroerd in de omschakeling.
Vorig jaar hadden we dit ook eigenlijk. Wel lekker natuurlijk. 3-0 voor bij rust tegen PSV is echt heel netjes. Hoop dat ze het nu rustig uitspelen.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:19 schreef fetX het volgende:
Wat bizar dit. We zijn zo effectief en spelen helemaal niet zo goed.
Ik gun Dickie dit wel echt van harte.
Perfect voor Linssen deze wedstrijd. En dat ie er eigenlijk nog 1 moeten makenquote:Op zondag 31 januari 2021 15:19 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wij hebben echt een counterploeg.
Geen gekke dingen doen nu inderdaad. PSV gaat er vast nog wel 1 (of 2) maken, maar we gaan zeker nog kansen krijgen op de vierde. Wat een ruimte ligt er zeg.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we dit ook eigenlijk. Wel lekker natuurlijk. 3-0 voor bij rust tegen PSV is echt heel netjes. Hoop dat ze het nu rustig uitspelen.
Precies ik heb ook het een en ander gesnoept vannacht, denk dat ik hallucineer ofzoquote:Op zondag 31 januari 2021 15:20 schreef Erasmus het volgende:
Ik dacht dat ik nog onder invloed was van het blowen van afgelopen nacht.
Mijn typische Feyenoorder-pessimisme is als sneeuw voor de zon verdwenen.
Complimenten voor de keuze van Advocaat, pakt erg goed uit.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Perfect voor Linssen deze wedstrijd. En dat ie er eigenlijk nog 1 moeten maken
Mwah ik zie ons wel de nul houden eigenlijk.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen gekke dingen doen nu inderdaad. PSV gaat er vast nog wel 1 (of 2) maken, maar we gaan zeker nog kansen krijgen op de vierde. Wat een ruimte ligt er zeg.
Vind het vooral een mooie reactie op al het gezeik op Dickie en het team van de afgelopen weken.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies ik heb ook het een en ander gesnoept vannacht, denk dat ik hallucineer ofzo
Niet dat dit enorm veel betekent hoor, we staan er nog steeds niet best voor, maar wel goed voor het zelfvertrouwen (als ze dit goed uitspelen)
Ook wel eens anders geweest, we zijn genoeg potjes heel slordig in de counter geweest.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:23 schreef Toiletgebruiker het volgende:
De momenten dat we eruit komen voetballen we ook prima. In de kleine ruimte gaat het vaak mis.
Hij zei voor de wedstrijd dat hij een saaie wedstrijd verwachtte en probeerde dat nog vol te houdenquote:
Absoluut. Ik had PSV wel sterker in de omschakeling verwacht trouwens.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ook wel eens anders geweest, we zijn genoeg potjes heel slordig in de counter geweest.
quote:Op zondag 31 januari 2021 15:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij zei voor de wedstrijd dat hij een saaie wedstrijd verwachtte en probeerde dat nog vol te houden
Dan had Sini op links moeten startenquote:Op zondag 31 januari 2021 15:28 schreef Haringkop het volgende:
Geweldige opstelling van Dick, zei ik meteen al
Dan kijk je schijnbaar weinig wedstrijden van PSV. PSV speelt al enige tijd niet meer echt op de omschakeling.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:28 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Absoluut. Ik had PSV wel sterker in de omschakeling verwacht trouwens.
Het is een heerlijke reactie, maar dit is vooral gewoon 200% inzet, want als je ziet hoe slordig we af en toe zijn op het middenveld.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:25 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Vind het vooral een mooie reactie op al het gezeik op Dickie en het team van de afgelopen weken.
Ze kunnen het dus wèl, het lijkt mij dat het probleem tussen de oren zat (een negatieve tendens doet mentaal ook wat met je prestaties natuurlijk).
Ik vond het een complete kutopstellingquote:Op zondag 31 januari 2021 15:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan had Sini op links moeten starten
Is hij niet in dienst?quote:Op zondag 31 januari 2021 15:32 schreef Scrummie het volgende:
Onder wat voor excuus mag Van Persie eigenlijk in het stadion zitten?
Die is nog lang niet klaar voor een hele wedstrijd en heeft de snelheid ook nog niet zei Dickie.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan had Sini op links moeten starten
Opbouw is nog steeds belabberd ja, maar er ligt echt zeeën aan ruimte als we de bal eenmaal voorin krijgen (en Linssen is natuurlijk een prima speler als hij de ruimte krijgt)quote:Op zondag 31 januari 2021 15:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is een heerlijke reactie, maar dit is vooral gewoon 200% inzet, want als je ziet hoe slordig we af en toe zijn op het middenveld.
Spitsentrainer ja.quote:
Ik bedoelde verdedigend. Dat PSV beter zou staan wanneer ze zelf moeten omschakelen.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:31 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Dan kijk je schijnbaar weinig wedstrijden van PSV. PSV speelt al enige tijd niet meer echt op de omschakeling.
En het verschil is dat Diemers (en Toornstra) aan de bal vandaag prima zijn én we zeer effectief zijn.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Opbouw is nog steeds belabberd ja, maar er ligt echt zeeën aan ruimte als we de bal eenmaal voorin krijgen (en Linssen is natuurlijk een prima speler als hij de ruimte krijgt)
Ah zo. Tsjah, PSV staat het hele seizoen al niet goed eigenlijkquote:Op zondag 31 januari 2021 15:33 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik bedoelde verdedigend. Dat PSV beter zou staan wanneer ze zelf moeten omschakelen.
Zeker herkenbaarquote:Op zondag 31 januari 2021 15:41 schreef fetX het volgende:
Waarom ben ik er nog steeds niet gerust op![]()
Omdat Bottegod erin staat.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:41 schreef fetX het volgende:
Feyenoord speeltquote:Op zondag 31 januari 2021 15:41 schreef fetX het volgende:
Eens. PSV verdiende ook wel een goal.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geen verrassing. Het was echt wachten hierop
3-0 was sowieso een bizarre tussenstand maar niemand hier die dat ontkende. Hopen dat we nu er weer iets meer uit gaan proberen te komenquote:
PSV gaat dat goede spel natuurlijk ook geen helft volhouden en we gaan echt nog wel kansen krijgen op de 4e.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
3-0 was sowieso een bizarre tussenstand maar niemand hier die dat ontkende. Hopen dat we nu er weer iets meer uit gaan proberen te komen
Qua spelbeeld zou je 3-3 niet eens onverdiend kunnen noemen, na de 1e helftquote:Op zondag 31 januari 2021 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
3-0 was sowieso een bizarre tussenstand maar niemand hier die dat ontkende. Hopen dat we nu er weer iets meer uit gaan proberen te komen
Nou, dat ook weer niet.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Qua spelbeeld zou je 3-3 niet eens onverdiend kunnen noemen, na de 1e helft
Als we de gemiddelde effectiviteit van dit seizoen hadden gehad hadden we nu niet eens voorgestaanquote:Op zondag 31 januari 2021 15:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Qua spelbeeld zou je 3-3 niet eens onverdiend kunnen noemen, na de 1e helft
Ik zie het dan ook wel voor me dat Ajax zometeen expres van AZ gaat verliezen om Feyenoord te sarrenquote:Op zondag 31 januari 2021 15:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Het zou me niks verbazen als Feyenoord expres gaat verliezen om Ajax te sarren.
Dat hebben ze de eerste helft ook gedaan en het lijkt te werken hè. PSV creëert niets.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een totaal beroerde tweede helft. Had toch gehoopt dat ze iets minder gingen afwachten, zo speel je PSV wel in de kaart hoor
En enorm veel gelukquote:Op zondag 31 januari 2021 15:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig hebben we een goede keeper.
Nee johquote:Op zondag 31 januari 2021 15:57 schreef fetX het volgende:
Het is echt wachten op de 3-2 zo. Dit gaat helemaal niet goed.
Ik ben er nog niet gerust op. We komen echt nog amper van onze eigen helft.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat hebben ze de eerste helft ook gedaan en het lijkt te werken hè. PSV creëert niets.
Bij 3-1 voor... Echt typisch Feyenoord weerquote:Op zondag 31 januari 2021 16:00 schreef Pleun2011 het volgende:
20 minuutjes met het zweet tussen de bilnaad
PSV creëert echt veel kansen hoor, alleen bijna allemaal in de kleine ruimte.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat hebben ze de eerste helft ook gedaan en het lijkt te werken hè. PSV creëert niets.
Even afkloppen maar PSV begint uitgeraasd te ogen. Zullen zo wel gaan wisselen.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:57 schreef fetX het volgende:
Het is echt wachten op de 3-2 zo. Dit gaat helemaal niet goed.
Die kan er echt helemaal niets van inderdaad.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:03 schreef Haringkop het volgende:
Die Sangare heeft ondertussen elke Feyenoorder geraakt. Wat een onbeholpen voetballer is dat zeg.
Maar het staat bij PSV positioneel zo slecht dat ik - ondanks de mogelijkheden voor PSV - eerder de 4-1 zie vallen dan de 3-2.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:00 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet gerust op. We komen echt nog amper van onze eigen helft.
EEN GROOT BEESTquote:Op zondag 31 januari 2021 16:03 schreef Haringkop het volgende:
Die Sangare heeft ondertussen elke Feyenoorder geraakt. Wat een onbeholpen voetballer is dat zeg.
Had idd z'n 2e geel wel mogen krijgenquote:Op zondag 31 januari 2021 16:03 schreef Haringkop het volgende:
"Mogelijkheden"quote:Op zondag 31 januari 2021 16:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
PSV creëert echt veel kansen hoor, alleen bijna allemaal in de kleine ruimte.
Maar Dick moet nu echt Sini erin gaan zetten.
Waarom? Die levert niet de verdedigende arbeid die we nodig hebben.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
PSV creëert echt veel kansen hoor, alleen bijna allemaal in de kleine ruimte.
Maar Dick moet nu echt Sini erin gaan zetten.
Rijnmond is erg vermakelijkquote:Op zondag 31 januari 2021 16:06 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat een vreselijk doodse commentator trouwens
Mee eens. Gewoon een slechte tweede helft.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:09 schreef fetX het volgende:
We spelen de counters nu ook gewoon heel slecht uit hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |