quote:Op zondag 31 januari 2021 15:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij zei voor de wedstrijd dat hij een saaie wedstrijd verwachtte en probeerde dat nog vol te houden
Dan had Sini op links moeten startenquote:Op zondag 31 januari 2021 15:28 schreef Haringkop het volgende:
Geweldige opstelling van Dick, zei ik meteen al
Dan kijk je schijnbaar weinig wedstrijden van PSV. PSV speelt al enige tijd niet meer echt op de omschakeling.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:28 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Absoluut. Ik had PSV wel sterker in de omschakeling verwacht trouwens.
Het is een heerlijke reactie, maar dit is vooral gewoon 200% inzet, want als je ziet hoe slordig we af en toe zijn op het middenveld.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:25 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Vind het vooral een mooie reactie op al het gezeik op Dickie en het team van de afgelopen weken.
Ze kunnen het dus wèl, het lijkt mij dat het probleem tussen de oren zat (een negatieve tendens doet mentaal ook wat met je prestaties natuurlijk).
Ik vond het een complete kutopstellingquote:Op zondag 31 januari 2021 15:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan had Sini op links moeten starten
Is hij niet in dienst?quote:Op zondag 31 januari 2021 15:32 schreef Scrummie het volgende:
Onder wat voor excuus mag Van Persie eigenlijk in het stadion zitten?
Die is nog lang niet klaar voor een hele wedstrijd en heeft de snelheid ook nog niet zei Dickie.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan had Sini op links moeten starten
Opbouw is nog steeds belabberd ja, maar er ligt echt zeeën aan ruimte als we de bal eenmaal voorin krijgen (en Linssen is natuurlijk een prima speler als hij de ruimte krijgt)quote:Op zondag 31 januari 2021 15:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is een heerlijke reactie, maar dit is vooral gewoon 200% inzet, want als je ziet hoe slordig we af en toe zijn op het middenveld.
Spitsentrainer ja.quote:
Ik bedoelde verdedigend. Dat PSV beter zou staan wanneer ze zelf moeten omschakelen.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:31 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Dan kijk je schijnbaar weinig wedstrijden van PSV. PSV speelt al enige tijd niet meer echt op de omschakeling.
En het verschil is dat Diemers (en Toornstra) aan de bal vandaag prima zijn én we zeer effectief zijn.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Opbouw is nog steeds belabberd ja, maar er ligt echt zeeën aan ruimte als we de bal eenmaal voorin krijgen (en Linssen is natuurlijk een prima speler als hij de ruimte krijgt)
Ah zo. Tsjah, PSV staat het hele seizoen al niet goed eigenlijkquote:Op zondag 31 januari 2021 15:33 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik bedoelde verdedigend. Dat PSV beter zou staan wanneer ze zelf moeten omschakelen.
Zeker herkenbaarquote:Op zondag 31 januari 2021 15:41 schreef fetX het volgende:
Waarom ben ik er nog steeds niet gerust op![]()
Omdat Bottegod erin staat.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:41 schreef fetX het volgende:
Feyenoord speeltquote:Op zondag 31 januari 2021 15:41 schreef fetX het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |