Vorig jaar hadden we dit ook eigenlijk. Wel lekker natuurlijk. 3-0 voor bij rust tegen PSV is echt heel netjes. Hoop dat ze het nu rustig uitspelen.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:19 schreef fetX het volgende:
Wat bizar dit. We zijn zo effectief en spelen helemaal niet zo goed.
Ik gun Dickie dit wel echt van harte.
Perfect voor Linssen deze wedstrijd. En dat ie er eigenlijk nog 1 moeten makenquote:Op zondag 31 januari 2021 15:19 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wij hebben echt een counterploeg.
Geen gekke dingen doen nu inderdaad. PSV gaat er vast nog wel 1 (of 2) maken, maar we gaan zeker nog kansen krijgen op de vierde. Wat een ruimte ligt er zeg.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we dit ook eigenlijk. Wel lekker natuurlijk. 3-0 voor bij rust tegen PSV is echt heel netjes. Hoop dat ze het nu rustig uitspelen.
Precies ik heb ook het een en ander gesnoept vannacht, denk dat ik hallucineer ofzoquote:Op zondag 31 januari 2021 15:20 schreef Erasmus het volgende:
Ik dacht dat ik nog onder invloed was van het blowen van afgelopen nacht.
Mijn typische Feyenoorder-pessimisme is als sneeuw voor de zon verdwenen.
Complimenten voor de keuze van Advocaat, pakt erg goed uit.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Perfect voor Linssen deze wedstrijd. En dat ie er eigenlijk nog 1 moeten maken
Mwah ik zie ons wel de nul houden eigenlijk.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen gekke dingen doen nu inderdaad. PSV gaat er vast nog wel 1 (of 2) maken, maar we gaan zeker nog kansen krijgen op de vierde. Wat een ruimte ligt er zeg.
Vind het vooral een mooie reactie op al het gezeik op Dickie en het team van de afgelopen weken.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies ik heb ook het een en ander gesnoept vannacht, denk dat ik hallucineer ofzo
Niet dat dit enorm veel betekent hoor, we staan er nog steeds niet best voor, maar wel goed voor het zelfvertrouwen (als ze dit goed uitspelen)
Ook wel eens anders geweest, we zijn genoeg potjes heel slordig in de counter geweest.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:23 schreef Toiletgebruiker het volgende:
De momenten dat we eruit komen voetballen we ook prima. In de kleine ruimte gaat het vaak mis.
Hij zei voor de wedstrijd dat hij een saaie wedstrijd verwachtte en probeerde dat nog vol te houdenquote:
Absoluut. Ik had PSV wel sterker in de omschakeling verwacht trouwens.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ook wel eens anders geweest, we zijn genoeg potjes heel slordig in de counter geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |