SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Scrummie
@Drizzt_DoUrden draagt dit model ook.
quote:Op zondag 31 januari 2021 12:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Scrummie
@:Drizzt_DoUrden draagt dit model ook.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
quote:Op zondag 31 januari 2021 12:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Aha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Scrummie
@:Drizzt_DoUrden draagt dit model ook.
Ik vind dit geen mooie schoen!![]()
Zenuwachtig?quote:Op zondag 31 januari 2021 12:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Niet geslapen vannacht.
Dit gaat goed dit gaat lekker
Ik viel ook pas na 05.00 in slaap.quote:Op zondag 31 januari 2021 12:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Niet geslapen vannacht.
Dit gaat goed dit gaat lekker
Avondklokontduiker!quote:Op zondag 31 januari 2021 12:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik viel ook pas na 05.00 in slaap.
quote:Op zondag 31 januari 2021 18:47 schreef Buitendam het volgende:
Wat zijn er gigantisch veel irritante Ajacieden en Feyenoorders
Ja, van figuren met een hele duidelijke mentale beperking vind ik het niet vervelend.quote:
Deze mening is niet mals maat.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:47 schreef Buitendam het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral die Calimero's als ze een keertje winnen.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:47 schreef Buitendam het volgende:
quote:Op zondag 31 januari 2021 19:51 schreef fetX het volgende:
Laten we het gezellig houden!![]()
Laat ik het goede voorbeeld geven. Gefeliciteerd Ajacieden met de overwinning vandaag.Hier sluit ik me graag bij aan, hoe zuur ik het ook voor AZ vind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoi mannen. Door omstandigheden ben ik de laatste 10dgn niet op VBL geweest maar hopelijk binnenkort wel weer. Liefs voor jullie en het maakt me niet uit voor welke club jullie zijn xx
Hoi lavender, bedankt en mochten de aangehaalde omstandigheden een negatieve reden hebben heel veel sterkte gewenst en wellicht (hopelijk) tot snel.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier sluit ik me graag bij aan, hoe zuur ik het ook voor AZ vind.
En hoi mannen. Door omstandigheden ben ik de laatste 10dgn niet op VBL geweest maar hopelijk binnenkort wel weer. Liefs voor jullie en het maakt me niet uit voor welke club jullie zijn xx
BrabantGodquote:
Meerdere op het falen van Schmidt.quote:Op maandag 1 februari 2021 09:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gister nog een biertje gedronken op het eerste succes van Petrovic?
Eentje ja. Was sowieso goed brak gisteren dus rustig aan.quote:Op maandag 1 februari 2021 09:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gister nog een biertje gedronken op het eerste succes van Petrovic?
Nee ik drink thuis sowieso zelden en sinds de kantines dicht zijn ook vrijwel nooit meer op zondag.quote:Op maandag 1 februari 2021 10:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eentje ja. Was sowieso goed brak gisteren dus rustig aan.
Jij ook op het kampioenschap van Ajax?
Oh, ik drink juist best veel thuis. Omdat we van de roverheid NIETS meer mogen.quote:Op maandag 1 februari 2021 10:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee ik drink thuis sowieso zelden en sinds de kantines dicht zijn ook vrijwel nooit meer op zondag.
Maar wel genoten gister.
Ja, dat penaltymoment bedoel je?quote:Op maandag 1 februari 2021 10:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Had je de samenvatting van Willem II gezien @:maxi-mus ?
Vind je ook dat de VAR weer lag te slapen?
Momenten. Overtreding in eerste helft op Holmen waar hij hem in een greep heeft.quote:
Waardeloos vet zwijnquote:Op maandag 1 februari 2021 10:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Moin.
Koffie en een taartje. Topmaandag.
Vies vet varkenquote:Op maandag 1 februari 2021 10:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Moin.
Waarom proberen ze het sympathieke Willem 2 elke keer zo te naaien?quote:Op maandag 1 februari 2021 10:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Momenten. Overtreding in eerste helft op Holmen waar hij hem in een greep heeft.
Tweede helft waar ze WriedtGod geblesseerd schoppen. Ja, hij heeft al geschoten. Maar toch wel echt een overtreding leek me.
Ik was aan het schelden voor de tv. Dat moge duidelijk zijn.
Walgelijke pad.quote:Op maandag 1 februari 2021 10:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Moin.
We leven in een vrij land vóór 21:00.quote:Op maandag 1 februari 2021 10:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Moet gewoon kunnen vind ik.
ik heb het niet gezien maar het Petrovic effect is al zichtbaarquote:Op maandag 1 februari 2021 10:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Momenten. Overtreding in eerste helft op Holmen waar hij hem in een greep heeft.
Tweede helft waar ze WriedtGod geblesseerd schoppen. Ja, hij heeft al geschoten. Maar toch wel echt een overtreding leek me.
Ik was aan het schelden voor de tv. Dat moge duidelijk zijn.
Wat je vindt...quote:Op maandag 1 februari 2021 10:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Moet gewoon kunnen vind ik.
Kroegen open!quote:Op maandag 1 februari 2021 10:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tik tok opgetieft met die avondklok
En dat terwijl ze gisteren ook al lekker hebben meegewerktquote:Op maandag 1 februari 2021 12:01 schreef maxi-mus het volgende:
AZ maakt mijn maandag in één klap goed.
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:01 schreef maxi-mus het volgende:
AZ maakt mijn maandag in één klap goed.
was een topdagje gisterenquote:Op maandag 1 februari 2021 12:20 schreef fetX het volgende:
[..]
En dat terwijl ze gisteren ook al lekker hebben meegewerkt
Waar zijn ze ziedend om?quote:
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
`Die assistent die ook bij hullie hep gezeten gaat naar Feyenoord, is op non-actief gezet.
quote:Op maandag 1 februari 2021 14:18 schreef GGMM het volgende:
Op basis van het stemgedrag in de Tweede Kamer zit u het meest op één lijn met FvD. U was het op 21 van de 29 beantwoorde stellingen met deze partij eens. Bekijk hieronder het gedetailleerde resultaat per stelling.
Eindstand:
FvD 21
PVV 18
VVD 15
D66 15
ChristenUnie 14
PvdDieren 13
SP 13
PvdA 12
SGP 12
CDA 12
GroenLinks 11
50Plus 11
Denk 10
Ik ben woedend.
Op basis van het stemgedrag in de Tweede Kamer zit u het meest op één lijn met FvD. U was het op 21 van de 29 beantwoorde stellingen met deze partij eens. Bekijk hieronder het gedetailleerde resultaat per stelling.
Eindstand:
FvD 21
PVV 18
VVD 15
D66 15
ChristenUnie 14
PvdDieren 13
SP 13
PvdA 12
SGP 12
CDA 12
GroenLinks 11
50Plus 11
Denk 10
Ik ben woedend.
EINDSTANDquote:Op maandag 1 februari 2021 14:22 schreef GGMM het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)cker-tweede-kamer/#/
Jij bent een nog grotere proleet gelukkigquote:Op maandag 1 februari 2021 14:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
EINDSTAND
PVV 22
FvD 21
PvdDieren 19
SGP 18
Denk 18
SP 15
PvdA 14
50Plus 13
GroenLinks 13
ChristenUnie 12
VVD 9
D66 9
CDA 8
Lol. GeertGod
quote:Op maandag 1 februari 2021 14:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gister al ingevuld, had VVD. Waarvan akte.
Eindstand:
FvD 21
PVV 18
VVD 15
D66 15
ChristenUnie 14
PvdDieren 13
SP 13
PvdA 12
SGP 12
CDA 12
GroenLinks 11
50Plus 11
Denk 10
Ik ben woedend.
Jij bent duidelijk ons linkse geweten.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Eindstand:
PvdA 20
50Plus 19
GroenLinks 19
SP 19
Denk 18
D66 17
VVD 17
ChristenUnie 16
PvdDieren 15
CDA 14
FvD 11
SGP 10
PVV 10
Het ligt allemaal wel dichtbij elkaar.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk ons linkse geweten.
Dat is bij anderen wel anders hier!quote:Op maandag 1 februari 2021 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het ligt allemaal wel dichtbij elkaar.
Gelukkig de drie grootste mongolenpartijen onderaan bij mij.
Dit was een advies van de Volkskrant.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:56 schreef AFCNiels het volgende:
@:GGMM Ontsmet jij je handen nog wel, nu je grote idool dit zelf niet doet?
[ twitter ]
PvdA hierquote:
Ik ben solidair. En heb ook gezond verstand.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk ons linkse geweten.
Die komen nog echt op voor de mensen, dit hebben we wel aan Asscher kunnen zien bij de toeslagenaffaire.quote:
Misschien kun je eens met @KingRoland naar de kerk, dat is blijkbaar echt iets voor jou.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:14 schreef fetX het volgende:
VVD 22
CDA 21
SGP 19
ChristenUnie 19
50Plus 18
D66 18
Denk 15
FvD 14
PVV 13
PvdA 13
GroenLinks 12
SP 12
PvdDieren 12
Veel gristelijk bovenaan. Bah.
Oh dan zal ik wel voor stemmen.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:58 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ken @:ggmm als iemand die tegen racisme is, dus die zal geen FvD stemmen.
Ten tijde van PvdA in de regering vierde het flexcontract zijn hoogtijdagen meen ikquote:Op maandag 1 februari 2021 15:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die komen nog echt op voor de mensen, dit hebben we wel aan Asscher kunnen zien bij de toeslagenaffaire.
Gelukkig hebben ze nu Lilianne Ploumen als lijsttrekker, dat gaat helemaal goed komen.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ten tijde van PvdA in de regering vierde het flexcontract zijn hoogtijdagen meen ik
Geen uitdagers voor Rutte. Walk in the park.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze nu Lilianne Ploumen als lijsttrekker, dat gaat helemaal goed komen.
Ik denk het ook.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen uitdagers voor Rutte. Walk in the park.
Tokkiequote:Op maandag 1 februari 2021 15:37 schreef Scrummie het volgende:
Op basis van het stemgedrag in de Tweede Kamer zit u het meest op één lijn met PVV. U was het op 22 van de 29 beantwoorde stellingen met deze partij eens. Bekijk hieronder het gedetailleerde resultaat per stelling.
Eindstand:
PVV 22
FvD 21
VVD 15
50Plus 15
SP 15
SGP 14
D66 13
PvdDieren 13
CDA 12
ChristenUnie 12
PvdA 12
GroenLinks 11
Denk 10
[ afbeelding ]
Niemand lijkt het ook echt te proberen. Alleen CDA en D66 lijken nu te zeggen van ‘hey VVD heeft er best wel een teringzooi van gemaakt laatste jaren’ maar een hoop mensen willen gewoon Rutte aanhouden als premier omdat ze simpelweg niet iemand anders willen hebbenquote:Op maandag 1 februari 2021 15:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen uitdagers voor Rutte. Walk in the park.
In principe wel. Maar hoe kom je bij PVV uit dan radicale standpunten over allochtonen?quote:Op maandag 1 februari 2021 15:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Liever een tokkie dan een Groenlinks/D66/PVDA stemmer.
Nee, die komen überhaupt niet voorbij in dit testje.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:42 schreef Elan het volgende:
[..]
In principe wel. Maar hoe kom je bij PVV uit dan radicale standpunten over allochtonen?
@Scrummie vindt het wel fijn dat het de laatste jaren warmer wordt in Nederlandquote:Op maandag 1 februari 2021 15:42 schreef Elan het volgende:
[..]
In principe wel. Maar hoe kom je bij PVV uit dan radicale standpunten over allochtonen?
En die hebben er zelf bijgezeten, dan is het lastiger om alles af te kraken.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niemand lijkt het ook echt te proberen. Alleen CDA en D66 lijken nu te zeggen van ‘hey VVD heeft er best wel een teringzooi van gemaakt laatste jaren’ maar een hoop mensen willen gewoon Rutte aanhouden als premier omdat ze simpelweg niet iemand anders willen hebben(wat ik ook wel begrijpelijk vind overigens)
Wat is daar raar aan?quote:Op maandag 1 februari 2021 15:47 schreef maxi-mus het volgende:
Raar dat @:scrummie de stelling 'moeten alle buitenlanders op de trein worden gezet'? geen radicale stelling vindt.
Kwam er nog een stelling voorbij over genderneutrale toiletten.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, die komen überhaupt niet voorbij in dit testje.
Of ik ben inmiddels zo radicaal dat ik niet meer zie wanneer een stelling radicaal is.
En ik ben tegen racisme.
Dat zou vrij radicaal zijn. Nee dusquote:Op maandag 1 februari 2021 15:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kwam er nog een stelling voorbij over genderneutrale toiletten.
CDA zet een kopie van Rutte neer en gaat met die kopie degene aanvallen die ze na willen doen. Die tactiek lijkt me niet te werken. Sowieso blijft het altijd grappig om een kabinet aan te vallen waar je zelf ook in hebt gezeten, maar goed.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niemand lijkt het ook echt te proberen. Alleen CDA en D66 lijken nu te zeggen van ‘hey VVD heeft er best wel een teringzooi van gemaakt laatste jaren’ maar een hoop mensen willen gewoon Rutte aanhouden als premier omdat ze simpelweg niet iemand anders willen hebben(wat ik ook wel begrijpelijk vind overigens)
Welke discussie?quote:Op maandag 1 februari 2021 16:00 schreef GGMM het volgende:
Discussie hierboven niet gelezen
Scrummie heeft ongelijk
Die hierbovenquote:
Dat was geen discussie oelewapper.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die hierboven
Maar jij was het blijkbaar alweer vergetenBlow je nog vaak trouwens?
In ander nieuws: Ik heb de hik
Dat moet ook wel. Anders stem je toch niet op die partijen.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een groot deel van de stemmers van FvD, D66 en Groenlinks zijn fanatiek drugsgebruikers.
Ter info.
D66 en Groenlinks vind ik prima partijen maar ik zit dan ook fanatiek aan de drugs.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat moet ook wel. Anders stem je toch niet op die partijen.
quote:Op maandag 1 februari 2021 16:10 schreef Caland het volgende:
Oh, mijn abo verloopt bijna
@:scrummie verleng jij weer even, oke bedankt.
Nee, schijnbaar doen anderen dat voor hem.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Aldus Caland "Ik neem nooit een abo!".
Heb jij daar een mening over?quote:Op maandag 1 februari 2021 16:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, schijnbaar doen anderen dat voor hem.
Neequote:Op maandag 1 februari 2021 16:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:scrummie als ik niet op Groenlinks stem krijg ik dan een abo van jou?
quote:Op maandag 1 februari 2021 16:13 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben ook erg tevreden over mijn abo.
(nog een maandje, dus je kunt nog even sparen @:scrummie)
Jullie regelen het zelf maar!quote:Op maandag 1 februari 2021 16:13 schreef GGMM het volgende:
Die van mij loopt nog tot maart
@:scrummie ik stuur je dan nog wel even een herinnering
Ja ik vind het eigenlijk best ideaal om gasten als gwailow te blokkeren maar ik ga daar toch niet voor betalen, gekkie.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Aldus Caland "Ik neem nooit een abo!".
Welke test is dit? Ik wil het ook graag doen.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:15 schreef Coco het volgende:
Op basis van het stemgedrag in de Tweede Kamer zit u het meest op één lijn met PVV.
U was het op 21 van de 29 beantwoorde stellingen met deze partij eens.
Bekijk hieronder het gedetailleerde resultaat per stelling.
https://www.volkskrant.nl(...)cker-tweede-kamer/#/quote:Op maandag 1 februari 2021 16:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Welke test is dit? Ik wil het ook graag doen.
Lekker weer advertenties in beeldquote:Op maandag 1 februari 2021 16:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik vind het eigenlijk best ideaal om gasten als gwailow te blokkeren maar ik ga daar toch niet voor betalen, gekkie.
Omdat je een idioot bentquote:Op maandag 1 februari 2021 16:17 schreef Coco het volgende:
Maar ik krijg niet dat lijstje van alle partijen boven elkaar zoals de rest hier.
Onderin dat lijstje horizontaal, als je kopieert en plakt komen ze onder elkaar.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:17 schreef Coco het volgende:
Maar ik krijg niet dat lijstje van alle partijen boven elkaar zoals de rest hier.
Ouderwets net zo vaak overdoen tot er PvdA uitkomt. Ik ben mij er eentje.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:16 schreef Coco het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)cker-tweede-kamer/#/
quote:Op maandag 1 februari 2021 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je een idioot bent
Daarom stem je ook PVV
Ok meneer de 'ik stem FvD'' racist.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je een idioot bent
Daarom stem je ook PVV
Als dat soort basale dingen in het leven al niet lukken zit je gebeiteld bij de PVV.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:17 schreef Coco het volgende:
Dank, het was een balkje die verborgen stond.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Onderin dat lijstje horizontaal, als je kopieert en plakt komen ze onder elkaar.
Je kan uit de stellingen ook wel halen wat de PvdA zou zeggen toch? (en je ziet het ook onderin na elke stelling wijzigen)quote:Op maandag 1 februari 2021 16:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ouderwets net zo vaak overdoen tot er PvdA uitkomt. Ik ben mij er eentje.
Aldus onze antisemiet GGMM, met z'n FvDquote:Op maandag 1 februari 2021 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je een idioot bent
Daarom stem je ook PVV
Heb je daar geen pittige mening over?quote:Op maandag 1 februari 2021 16:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ouderwets net zo vaak overdoen tot er PvdA uitkomt. Ik ben mij er eentje.
Ja ja!quote:Op maandag 1 februari 2021 16:20 schreef Coco het volgende:
Leuk jongens, de onderkant van mijn PC monitor was bedekt door mijn (werk)laptopscherm dus ik zag het balkje niet!
quote:Op maandag 1 februari 2021 16:20 schreef Coco het volgende:
Leuk jongens, de onderkant van mijn PC monitor was bedekt door mijn (werk)laptopscherm dus ik zag het balkje niet!
En het was ingeklapt. Omdat het blijkbaar een spoiler was.
quote:Op maandag 1 februari 2021 14:06 schreef Caland het volgende:
Op basis van het stemgedrag in de Tweede Kamer zit u het meest op één lijn met ChristenUnie. U was het op 18 van de 29 beantwoorde stellingen met deze partij eens. Bekijk hieronder het gedetailleerde resultaat per stelling.
EINDSTAND
ChristenUnie 18
FvD 17
VVD 17
D66 17
Denk 16
CDA 16
PVV 14
SGP 14
50Plus 13
PvdA 12
SP 11
PvdDieren 11
GroenLinks 11
(lol)
prima boys, jullie zijn altijd welkomquote:Op maandag 1 februari 2021 15:14 schreef fetX het volgende:
VVD 22
CDA 21
SGP 19
ChristenUnie 19
50Plus 18
D66 18
Denk 15
FvD 14
PVV 13
PvdA 13
GroenLinks 12
SP 12
PvdDieren 12
Veel gristelijk bovenaan. Bah.
quote:Op maandag 1 februari 2021 16:20 schreef Coco het volgende:
En het was ingeklapt. Omdat het blijkbaar een spoiler was.
link? ik ben benieuwdquote:Op maandag 1 februari 2021 14:18 schreef GGMM het volgende:
Eindstand:
FvD 21
PVV 18
VVD 15
D66 15
ChristenUnie 14
PvdDieren 13
SP 13
PvdA 12
SGP 12
CDA 12
GroenLinks 11
50Plus 11
Denk 10
Ik ben woedend.
Ik vind persoonlijk @GwaiLow (wij roddelen hier niet) één van de leukere acts, best grappig om te zien hoe iemand iedereen op de zenuwen kan werken met enkel positieve posts en open deurenquote:Op maandag 1 februari 2021 16:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik vind het eigenlijk best ideaal om gasten als gwailow te blokkeren maar ik ga daar toch niet voor betalen, gekkie.
Ondeugdquote:Op maandag 1 februari 2021 16:23 schreef Buitendam het volgende:
24 keer eens met GroenLinks en 23 keer met de PvdA.
Dit doet mij deugd.
PvdA oké maar GL oeiquote:Op maandag 1 februari 2021 16:23 schreef Buitendam het volgende:
Dit doet mij deugd.
deugderquote:Op maandag 1 februari 2021 16:23 schreef Buitendam het volgende:
Dit doet mij deugd.
Het was vroeger best een leuk trolletje, maar als dit oprecht een act is vind ik hem ook wel geslaagd.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk @:gwailow (wij roddelen hier niet) één van de leukere acts, best grappig om te zien hoe iemand iedereen op de zenuwen kan werken met enkel positieve posts en open deuren
Gad-ver-dam-me.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:23 schreef Buitendam het volgende:
Dit doet mij deugd.
Ik heb geen enkele moeite met die user. (scroll wel vaak verder)quote:Op maandag 1 februari 2021 16:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk @:gwailow (wij roddelen hier niet) één van de leukere acts, best grappig om te zien hoe iemand iedereen op de zenuwen kan werken met enkel positieve posts en open deuren
Wat vind je van @PSVCL ?quote:Op maandag 1 februari 2021 16:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele moeite met die user. (scroll wel vaak verder)
Nee het was een dom grapje omdat hij deugd zei.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
deuger bedoel je?
Ik roep er even een expert bij
@:wereldgozer
Oh zoquote:Op maandag 1 februari 2021 16:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee het was een dom grapje omdat hij deugd zei.
Plaats dat in je eigen forum.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:25 schreef scrupuleus het volgende:
Boys
EINDSTAND
D66 20
VVD 20
GroenLinks 18
SP 18
ChristenUnie 17
CDA 17
PvdA 17
PvdDieren 16
Denk 15
50Plus 14
SGP 9
FvD 8
PVV 7
Vermoeiende troll die als ik hier de scepter zou zwaaien al weg was.quote:
hoe kan je vvd op 2 en GL op 3 hebbenquote:Op maandag 1 februari 2021 16:25 schreef scrupuleus het volgende:
Boys
EINDSTAND
D66 20
VVD 20
GroenLinks 18
SP 18
ChristenUnie 17
CDA 17
PvdA 17
PvdDieren 16
Denk 15
50Plus 14
SGP 9
FvD 8
PVV 7
Ik mis @klaasweetalles met zijn Harvard-act.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:25 schreef maxi-mus het volgende:
Ik denk trouwens dat het geen act is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |