SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Scrummie
@Drizzt_DoUrden draagt dit model ook.
quote:Op zondag 31 januari 2021 12:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Scrummie
@:Drizzt_DoUrden draagt dit model ook.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barįa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
quote:Op zondag 31 januari 2021 12:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Aha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Scrummie
@:Drizzt_DoUrden draagt dit model ook.
Ik vind dit geen mooie schoen!![]()
Zenuwachtig?quote:Op zondag 31 januari 2021 12:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Niet geslapen vannacht.
Dit gaat goed dit gaat lekker
Ik viel ook pas na 05.00 in slaap.quote:Op zondag 31 januari 2021 12:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Niet geslapen vannacht.
Dit gaat goed dit gaat lekker
Avondklokontduiker!quote:Op zondag 31 januari 2021 12:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik viel ook pas na 05.00 in slaap.
quote:Op zondag 31 januari 2021 18:47 schreef Buitendam het volgende:
Wat zijn er gigantisch veel irritante Ajacieden en Feyenoorders
Ja, van figuren met een hele duidelijke mentale beperking vind ik het niet vervelend.quote:
Deze mening is niet mals maat.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:47 schreef Buitendam het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral die Calimero's als ze een keertje winnen.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:47 schreef Buitendam het volgende:
quote:Op zondag 31 januari 2021 19:51 schreef fetX het volgende:
Laten we het gezellig houden!![]()
Laat ik het goede voorbeeld geven. Gefeliciteerd Ajacieden met de overwinning vandaag.Hier sluit ik me graag bij aan, hoe zuur ik het ook voor AZ vind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoi mannen. Door omstandigheden ben ik de laatste 10dgn niet op VBL geweest maar hopelijk binnenkort wel weer. Liefs voor jullie en het maakt me niet uit voor welke club jullie zijn xx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |