Botkanker. Had hij al 7 jaarquote:Op woensdag 5 mei 2021 15:03 schreef ruud.nl het volgende:
Nick Kamen - 59 - doodsoorzaak vooralsnog onbekend
Ontdekt en gepromoot door Madonna.quote:
Ik vond deze plaat eigenlijk veel beter dan de grote hit.quote:Op woensdag 5 mei 2021 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heerlijke plaat hoor, dat I Promised Myself.
RIP
Allebei jeugdsentiment voor mij als bakvisjequote:Op woensdag 5 mei 2021 18:33 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik vond deze plaat eigenlijk veel beter dan de grote hit.
Prachtige foto, thnxquote:Op woensdag 5 mei 2021 18:31 schreef Mylene het volgende:
Een artikel volledig gewijd aan het overlijden van Nick Kamen.
[ afbeelding ]
Madonna protégé and Levi's launderette model Nick Kamen dead at 59 after long battle with bone marrow cancer: Eighties pin up dies at £1m Notting Hill flat as Boy George leads tributes to 'most beautiful and sweetest man'
Essex-born model, real name Ivor Neville Kamen, had been suffering from bone marrow cancer for two years
News of death emerged after tributes from friends including Boy George, who called him 'the sweetest man'
Best known for his Madonna-written 1986 hit Each Time You Break My Heart and 1985 Levis 501 commercial
quote:Op woensdag 5 mei 2021 15:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook vooral bekend geworden met een reclamespot voor Levi's:
59 jaar jong.
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:36 schreef riazop het volgende:
Herman Celis
Lid van new wave formatie 2 Belgen (andere lid Rembert De Smet overleed vier jaar geleden al op 62-jarige leeftijd aan de gevolgen van kanker.)
67 jaar
kanker
Wat een uiterst lullige manier om dood te gaan...quote:Op zondag 16 mei 2021 16:57 schreef MadMaster het volgende:
Ralf Lindner van Raver's Nature is op 50-jarige leeftijd overreden door een vuilniswagen en aan zijn verwondingen overleden...
Drie jaar geleden is niet "pas"...quote:Op maandag 17 mei 2021 11:25 schreef riazop het volgende:
Drie jaar gelden overleed ze al de eerste songfestivalwinnares Lys Assia.
Maar deze clip van haar over ons land is werkelijk uniek
Ik zei het er al bij.quote:
Open er een topic over.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:14 schreef riazop het volgende:
[..]
Ik zei het er al bij.
Maar gezien het feit dat het songfestival in NL is, zij vergeten werd in dit draadje en een clip over Holland opdook....
Ivo Niehe is er niks bij...quote:Op maandag 17 mei 2021 12:14 schreef riazop het volgende:
Ik zei het er al bij.
Maar gezien het feit dat het songfestival in NL is, zij vergeten werd in dit draadje en een clip over Holland opdook....
Niet waar: MUZ / Post hier pas overleden muzikanten #13quote:Op maandag 17 mei 2021 12:14 schreef riazop het volgende:
[..]
Ik zei het er al bij.
https://www.nytimes.com/2(...)terricloth-dead.htmlquote:Jack Terricloth (stage name of Peter Ventantonio; June 11, 1970 – May 13, 2021) was an American musician and guitarist, the lead singer of the cabaret-punk band The World/Inferno Friendship Society and guitarist and vocalist of Sticks and Stones. He died on May 13, 2021 in his Ridgewood, Queens apartment due to hypertensive cardiovascular disease.
Niet in deze reeks. Die loopt pas vanaf 2011 en der Rudi stierf in 2006:quote:
quote:Op maandag 17 mei 2021 14:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet in deze reeks. Die loopt pas vanaf 2011 en der Rudi stierf in 2006:
TV / Rudi Carrell overleden. 7 juli 2006
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |