Precies ik zou er een slaatje uitslaan. Maak een entree prijs voor het dorp of de stad. Maak het tevens ook een historische trekpleister. Lekker cashen mensen gidsen.quote:
quote:Op zondag 31 januari 2021 10:15 schreef Plompzakker het volgende:
Zegt wat over de middeleeuwse buurt waar je schijnbaar woont
Corona schijnt wel beter voor je te zijn dan de pestquote:Op zondag 31 januari 2021 10:18 schreef spierbal het volgende:
Waarom haten op de middeleeuwen? Ik had daar oprecht willen leven ipv van deze saaie wereld nu. Ook al voor corona BTW.
Lekker op je paard de wereld verkennen, beetje knokken, afslachten en plunderen.
Nee nu is het leuk. Beetje werken, geld afstaan zelfde riedeltje lang 60 jaar, dan pensioen en binnen 2 jaar hartaanval.
Of nog voor de middeleeuwen, de tijd van de oude Grieken. 10x meer fascinerend dan waar we nu in leven.
centrum van de stadquote:Op zondag 31 januari 2021 10:15 schreef Plompzakker het volgende:
Zegt wat over de middeleeuwse buurt waar je schijnbaar woont
Dit staat toch ook veel vetter dan zo'n mondkapje?quote:Op zondag 31 januari 2021 10:18 schreef spierbal het volgende:
Waarom haten op de middeleeuwen? Ik had daar oprecht willen leven ipv van deze saaie wereld nu. Ook al voor corona BTW.
Lekker op je paard de wereld verkennen, beetje knokken, afslachten en plunderen.
Nee nu is het leuk. Beetje werken, geld afstaan zelfde riedeltje lang 60 jaar, dan pensioen en binnen 2 jaar hartaanval.
Of nog voor de middeleeuwen, de tijd van de oude Grieken. 10x meer fascinerend dan waar we nu in leven.
uitzicht slecht. Allemaal zwarte dakpannen en platte daken en grote appartementen en dan ineens 1 knullig huis met rode dakpannenquote:
Beargumenteerquote:
het huidige tijdperk is het beste tijdperk ooit in de geschiedenis van de mensheid.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:18 schreef spierbal het volgende:
Dat zeiden ze 2000 jaar geleden ookquote:Op zondag 31 januari 2021 10:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
het huidige tijdperk is het beste tijdperk ooit in de geschiedenis van de mensheid.
Dat doe je zelf toch al? In elk topic opnieuw.quote:
2000 jaar geleden klopte het ook voor die mensen, omdat ze 2021 nog niet kenden.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:23 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Dat zeiden ze 2000 jaar geleden ook
Verworpenquote:Op zondag 31 januari 2021 10:25 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Dat doe je zelf toch al? In elk topic opnieuw.
Jeruzalemquote:
Moest opzoeken, dacht dat t een stad wasquote:
Wat dan?quote:
Beton beste tonquote:
Mensen gaan toch geen rode dakpannen willen zien man! afschuwelijk.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:18 schreef Dullahan het volgende:
[..]
Precies ik zou er een slaatje uitslaan. Maak een entree prijs voor het dorp of de stad. Maak het tevens ook een historische trekpleister. Lekker cashen mensen gidsen.
valt meequote:
Hadden ze toen ook al coronagekkies?quote:Op zondag 31 januari 2021 10:20 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Dit staat toch ook veel vetter dan zo'n mondkapje?
[ afbeelding ]
Verklaar je naderquote:
Klinkt als het voorportaal van de helquote:Op zondag 31 januari 2021 10:20 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Allemaal zwarte dakpannen en platte daken en grote appartementen
Dit klinkt heel erg 15 jarig edgelord puist.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:18 schreef spierbal het volgende:
quote:Op zondag 31 januari 2021 10:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Moest opzoeken, dacht dat t een stad was
Dat was niet het leven van de gemiddelde persoon in de middeleeuwen. Daar zou je ook gewoon een beetje op andermans land werken, het grootste deel van je opbrengst afstaan en doodgaan aan een versleten lijf, of een ziekte veroorzaakt door gebrekkige hygiëne.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:18 schreef spierbal het volgende:
Misschien had je wat beter op moeten letten bij de lessen geschiedenis. De Middeleeuwen waren ronduit kut.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:18 schreef spierbal het volgende:
Ik woon nog in zo'n buurt.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:14 schreef Mikeytt het volgende:
Van die buurten die vol zitten met gebouwen met rode dakpannen... je denkt echt spontaan dat je in de Middeleeuwen zit.
Dat denkenquote:Op zondag 31 januari 2021 13:08 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Misschien had je wat beter op moeten letten bij de lessen geschiedenis. De Middeleeuwen waren ronduit kut.
zoiets als larpen maar dan voor het eggiequote:Op zondag 31 januari 2021 13:20 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Dat denken
Niet gewoon lekker op je paardje rondrennen met een bijl in je ene hand en een zwaard in je andere hand, terwijl je een dorp binnenstormt en links en rechts mensen doormidden hakt
Het is maar een griepje!quote:Op zondag 31 januari 2021 10:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hadden ze toen ook al coronagekkies?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |