Precies ik zou er een slaatje uitslaan. Maak een entree prijs voor het dorp of de stad. Maak het tevens ook een historische trekpleister. Lekker cashen mensen gidsen.quote:
quote:Op zondag 31 januari 2021 10:15 schreef Plompzakker het volgende:
Zegt wat over de middeleeuwse buurt waar je schijnbaar woont
Corona schijnt wel beter voor je te zijn dan de pestquote:Op zondag 31 januari 2021 10:18 schreef spierbal het volgende:
Waarom haten op de middeleeuwen? Ik had daar oprecht willen leven ipv van deze saaie wereld nu. Ook al voor corona BTW.
Lekker op je paard de wereld verkennen, beetje knokken, afslachten en plunderen.
Nee nu is het leuk. Beetje werken, geld afstaan zelfde riedeltje lang 60 jaar, dan pensioen en binnen 2 jaar hartaanval.
Of nog voor de middeleeuwen, de tijd van de oude Grieken. 10x meer fascinerend dan waar we nu in leven.
centrum van de stadquote:Op zondag 31 januari 2021 10:15 schreef Plompzakker het volgende:
Zegt wat over de middeleeuwse buurt waar je schijnbaar woont
Dit staat toch ook veel vetter dan zo'n mondkapje?quote:Op zondag 31 januari 2021 10:18 schreef spierbal het volgende:
Waarom haten op de middeleeuwen? Ik had daar oprecht willen leven ipv van deze saaie wereld nu. Ook al voor corona BTW.
Lekker op je paard de wereld verkennen, beetje knokken, afslachten en plunderen.
Nee nu is het leuk. Beetje werken, geld afstaan zelfde riedeltje lang 60 jaar, dan pensioen en binnen 2 jaar hartaanval.
Of nog voor de middeleeuwen, de tijd van de oude Grieken. 10x meer fascinerend dan waar we nu in leven.
uitzicht slecht. Allemaal zwarte dakpannen en platte daken en grote appartementen en dan ineens 1 knullig huis met rode dakpannenquote:
Beargumenteerquote:
het huidige tijdperk is het beste tijdperk ooit in de geschiedenis van de mensheid.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:18 schreef spierbal het volgende:
Dat zeiden ze 2000 jaar geleden ookquote:Op zondag 31 januari 2021 10:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
het huidige tijdperk is het beste tijdperk ooit in de geschiedenis van de mensheid.
Dat doe je zelf toch al? In elk topic opnieuw.quote:
2000 jaar geleden klopte het ook voor die mensen, omdat ze 2021 nog niet kenden.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:23 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Dat zeiden ze 2000 jaar geleden ook
Verworpenquote:Op zondag 31 januari 2021 10:25 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Dat doe je zelf toch al? In elk topic opnieuw.
Jeruzalemquote:
Moest opzoeken, dacht dat t een stad wasquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |