Vandaag gaat het erom spannen. Vorige week zondag hadden we 4891 positieve tests. Bijna de gehele week zit je zo'n 1000 positieve tests per dag minder, dus wie weetquote:Op zondag 31 januari 2021 09:39 schreef Gunner het volgende:
Goedemorgen allemaal. Deze week onder de 4000 duiken?
dit soort bende gewoon niet meer zoeken/lezen ?quote:Op zondag 31 januari 2021 10:51 schreef eragon2890 het volgende:
Okay misschien moet ik toch minder artikelen lezen idd maar mijn God wat een pessimisme weer...
https://www.wired.co.uk/article/summer-plans-coronavirus-experts
https://www.forbes.com/si(...)r-bullet-for-the-us/
Dat stukje over bars... brr.
Ik weet dat ik misschien idd wat afstand moet nemen, maar waarom lijkt het er toch op dat onze experts en de belgen zoveel optimistischer zijn dan de rest?
Zou fantastisch zijn als we een 20% daling kunnen realiseren deze week. Dat zou volgens mij een van de grotere dalingen zijn van de afgelopen tijd.quote:Op zondag 31 januari 2021 11:02 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Vandaag gaat het erom spannen. Vorige week zondag hadden we 4891 positieve tests. Bijna de gehele week zit je zo'n 1000 positieve tests per dag minder, dus wie weet
Juist, en dat was toch ook de doelstelling?quote:Op zondag 31 januari 2021 10:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als er een heleboel mensen besmet raken die niet ernstig ziek worden, dan zie ik het probleem niet.
Zie twee berichten daarboven.quote:Op zondag 31 januari 2021 11:11 schreef VacaLoca het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)-beperkt-belang.html
Goed artikel wel van de NOS. Heeft mijn mening wat bijgesteld. Ook maar snel aan slag met AZ en Janssen dus.
Dit klopt niet helemaal. Vanaf 1 juni (toen de grootste versoepelingen kwamen) ging het vrij rap weer omhoog. Enige verschil is dat we zó laag de zomer in gingen dat het in absolute aantallen weinig bijzonders leek.quote:Op zondag 31 januari 2021 00:09 schreef DonDruiper het volgende:
Afgelopen zomer alweer vergeten? Daar was Corona zo'n beetje zo goed als verdwenen.. zonder vaccins.
ik ben benieuwd, nu is het testen ook beter op orde dus kunnen we het veel beter monitoren.quote:Op zondag 31 januari 2021 11:14 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dit klopt niet helemaal. Vanaf 1 juni (toen de grootste versoepelingen kwamen) ging het vrij rap weer omhoog. Enige verschil is dat we zó laag de zomer in gingen dat het in absolute aantallen weinig bijzonders leek.
Als we nu dezelfde R krijgen als ik de zomer kan alles binnen een maand weer dicht.
Maar wat meer is leuk, ik heb om niet gek te worden gewoon dat uitzicht nodig wat er al die tijd is en wat onze experts ook steeds zeggen dat we uiteindelijk weer gewoon onze oude vrijheid terug krijgen zonder beperkingen.quote:Op zondag 31 januari 2021 11:04 schreef Predator40 het volgende:
[..]
dit soort bende gewoon niet meer zoeken/lezen ?
wacht gewoon af hoe het gaat lopen, deze zomer mogen en kunnen we sws wat meer en word er volop gevaccineerd, en de eerste grote indoor events zijn ook alweer gepland.
De eerste signalen uit Israël zijn erg hoopvol en we hebben er toch geen invloed op verder.
het duurt allemaal erg lang maar ik denk dat we in mei/juni wel wat meer weten.
Tot nu toe liggen we op koers van een daling van ruim 18%.quote:Op zondag 31 januari 2021 11:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zou fantastisch zijn als we een 20% daling kunnen realiseren deze week. Dat zou volgens mij een van de grotere dalingen zijn van de afgelopen tijd.
Ja, true, je krijgt er meer recommended of ze staan hoger in lijst omdat meer clicks...quote:Op zondag 31 januari 2021 10:53 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Algoritmes.
Maar stop eens even met dat paniekerige gedoe de hele tijd.
mondkapjes deze zomer weg.quote:Op zondag 31 januari 2021 11:18 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Maar wat meer is leuk, ik heb om niet gek te worden gewoon dat uitzicht nodig wat er al die tijd is en wat onze experts ook steeds zeggen dat we uiteindelijk weer gewoon onze oude vrijheid terug krijgen zonder beperkingen.
Van vorige zomer wordt ik echt niet gelukkig, die 1.5m en mondkapjes moeten weg. Dan ben ik blij. Tot due tijd haat ik alles, en dat houd ik best nog ff vol, maar dan moet ik wel weten dat er een einde aan komt.
je zit gevangen in het negatieve fuikquote:Op zondag 31 januari 2021 11:19 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Ja, true, je krijgt er meer recommended of ze staan hoger in lijst omdat meer clicks...
Denk wel dat het testen nog veel laagdrempeliger moet wil dat echt een game-changer zijn.quote:Op zondag 31 januari 2021 11:18 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik ben benieuwd, nu is het testen ook beter op orde dus kunnen we het veel beter monitoren.
blaastesten komen eraan volgende week, op heel veel locatiesquote:Op zondag 31 januari 2021 11:23 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Denk wel dat het testen nog veel laagdrempeliger moet wil dat echt een game-changer zijn.
quote:Op zondag 31 januari 2021 11:22 schreef Predator40 het volgende:
[..]
je zit gevangen in het negatieve fuik
Haha , ik moet zo werken, (kortere dagen dus meer om te compemseren met dat contract), maar als ik een Vogel zie tel ik hem 😂 tjirp!quote:Op zondag 31 januari 2021 11:21 schreef D_A het volgende:
Eragon, loop even een rondje in het zonnetje. Zet een muziekje aan, doe mee aan de vogel-tuin-telling, al die nieuwsberichten helpen niet mee zo
Kun je zonder afspraak binnen lopen? Hoe ver moet je rijden voor een testlocatie?quote:Op zondag 31 januari 2021 11:24 schreef Predator40 het volgende:
[..]
blaastesten komen eraan volgende week, op heel veel locaties
dat is aardig laagdrempelig, ook voor kinderen
Die aflevering was geweldig 😂quote:
Ja, ze gaan uit van juli, maar dat vind ik wel heel optimistisch. September ben ik al blij...quote:Op zondag 31 januari 2021 11:21 schreef Predator40 het volgende:
[..]
mondkapjes deze zomer weg.
1.5m advies in september weg ( anders kunnen die grote events helemaal niet )
je mag blij zijn met 30cm ruimte met een uitverkocht A state of Trance
Da's een bevalling in een notendop.quote:Op zondag 31 januari 2021 11:18 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Maar wat meer is leuk, ik heb om niet gek te worden gewoon dat uitzicht nodig wat er al die tijd is en wat onze experts ook steeds zeggen dat we uiteindelijk weer gewoon onze oude vrijheid terug krijgen zonder beperkingen.
Van vorige zomer wordt ik echt niet gelukkig, die 1.5m en mondkapjes moeten weg. Dan ben ik blij. Tot due tijd haat ik alles, en dat houd ik best nog ff vol, maar dan moet ik wel weten dat er een einde aan komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |