Heuy Seb!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:42 schreef Sebbeszweet het volgende:
Familie van Pieter van Vollenhoven met die oren
Wij komen voor de krenten, niet voor nobuddies die een partijtje komen knoeien.quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wij komen voor de krenten, niet voor nobuddies die een partijtje komen knoeien.
Hoe laat is Badr?
Gewoon op 'full-screen' zetten. Ben je daar ook vanaf.quote:
Ik vind het wel amusant.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Gewoon op 'full-screen' zetten. Ben je daar ook vanaf.
Uhm, volgens mij is die 720p. Nog meer dan prima!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Illegale stream hier op 4K, loopt als zonnetje!
De handbal dames hebben meer sex appeal.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Die vrouwen zijn allebei niet echt leuk kijkvlees hè. Jeetje, wat een teleurstelling.
Ja, Glory.quote:
Ouwe viespeukerijquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Die vrouwen zijn allebei niet echt leuk kijkvlees hè. Jeetje, wat een teleurstelling.
Sodeknetter, is dat ook op nu toevallig? Even fapje zettenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
De handbal dames hebben meer sex appeal.
Kleuterpubers die stoer denken te zijn. Internetridders.quote:
Hesdy gewonnen?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:47 schreef raptorix het volgende:
Die stream van mij is zo goed, dat Rico al klaar is.
Ik ben ook voor inclusiviteit, ik zou graag meer damesboksen zien, daarnaast zou het Glory sieren als ze ook G-divisie zouden maken voor mensen met een beperking, daat is ook leuk voor Badr, wint ie misschien een keer.quote:
Je superieur voelen op een illegale livestream op het internet, de perfecte zaterdagavondquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:49 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Kleuterpubers die stoer denken te zijn. Internetridders.
Ik moest even gniffelen toen ik jouw UI zag i.c.m. jouw reactie.quote:
Handdoek in de ring nog voor de eerste ronde.quote:
Koekoekquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben ook voor inclusiviteit, ik zou graag meer damesboksen zien, daarnaast zou het Glory sieren als ze ook G-divisie zouden maken voor mensen met een beperking, daat is ook leuk voor Badr, wint ie misschien een keer.
Goed op dreef jijquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben ook voor inclusiviteit, ik zou graag meer damesboksen zien, daarnaast zou het Glory sieren als ze ook G-divisie zouden maken voor mensen met een beperking, daat is ook leuk voor Badr, wint ie misschien een keer.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat zou ik serieus willen zien!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik las niet goed en dacht "dames in een g-string" te lezen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Netjes.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben vandaag 105 dagen gestopt met Alcohol
Nee. 21:30 ongeveer.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Pas om 2300uur toch? Ofzoiets?
Jij bent wel behoorlijk kritischquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik ben voor Pereira. Die knockdown binnen 3 sec in het voorfilmpje was het leukste stukje tv tot nu toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |