20 euro, ik heb vaak goed bij Toto, de laatste keer respectievelijk 20 en 34 keer mijn inzet zo uit mijn hoofdquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:58 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Ja daarom, maar heb 10 euro ingezet. Is ook meer voor de lol.
En terecht, het is kickboksen, dus lekker over kickboksen hebben en niks anders.quote:
Ik denk dat er wel heel veel verkocht isquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:24 schreef heywoodu het volgende:
Dit wordt 'm niet, dan maar op een andere manier kijken. Jammer dat we over een tijdje niet meer naar Glory kunnen kijken door dit soort dingen.
Denk ik ook, maar het regent ook echt klachten over de kwaliteit van die hele service en het betalen en alles. Het moeten betalen is het probleem niet, het bizarre amateurisme erachter waardoor dingen het gewoon niet goed doen is het probleem.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:26 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel heel veel verkocht is
De scheids zei datquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En terecht, het is kickboksen, dus lekker over kickboksen hebben en niks anders.
True, maar ze zijn net met ppv begonnenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Denk ik ook, maar het regent ook echt klachten over de kwaliteit van die hele service en het betalen en alles. Het moeten betalen is het probleem niet, het bizarre amateurisme erachter waardoor dingen het gewoon niet goed doen is het probleem.
Hoiquote:
Leuk dat ze die mail na het betalen sturenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:36 schreef Sangha het volgende:
Hier is betalen en inloggen prima gegaan. In de mail van Glory en op de site werd ook aangegeven er op tijd bij te zijn omdat het wel eens erg druk kon worden. Dat het op het laatst waarschijnlijk lastig zou worden.
Nee was de mail voor het betalen, die ik een paar dagen geleden kreeg omdat ik een account heb.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Leuk dat ze die mail na het betalen sturen
Nee stond al op de website. Om die reden al gisteravond gekochtquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Leuk dat ze die mail na het betalen sturen
Ik word daar niet echt warm vanquote:
Hey maatquote:
Like gezetquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:41 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Nee, kijk liever naar verf die opdroogt in de winter.
Ja gratis livestream toch?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:24 schreef heywoodu het volgende:
Dit wordt 'm niet, dan maar op een andere manier kijken. Jammer dat we over een tijdje niet meer naar Glory kunnen kijken door dit soort dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |