Ik keek op het zakje, en daar zat niks op. Maar als het op de doosjes zit dan komt het goed.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:22 schreef Candaasje het volgende:
Zit geloof ik een sticker op de doosjes, als je die nog hebt.
(En anders moet je even gillen, ik heb alle bestellingdingussen nog in m'n mail staan)
Wij ookquote:
Ja duh, je bent nog vollop aan het herstellen muts!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik keek op het zakje, en daar zat niks op. Maar als het op de doosjes zit dan komt het goed.
Ik ga even rustig aan doen. Voor mijn gevoel drukke dag gehad
Ik maakte nog even een spiegel schoon voor Lonaa kwam. Want ik zag vingerafdrukken. Dat is dus glassex en een keukenrolpapiertje. Mijn fitbit heeft sinds iets meer dan een week weer activity minutes geregistreerd; hartslag lag op 124.
Tikkie burgerlijk wel Myr....quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:28 schreef Myraela het volgende:
Online winkelmandje gevuld, en weer weggeklikt omdat het allemaal wel kan wachten. Wat ben ik toch een verstandige jonge vrouw geworden.
Jeuj!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wij ook![]()
Succes en vooral veel plezier.
Hopelijk komt een van de katten van Jochem nog even in beeld
Beter dan Mono pudding!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat waren de puddingvormpjes die ik in m'n mandje had zitten anders ook wel.
Ik heb voor mijn gevoel ook een drukke dag gehad en ben moe en ik heb wel nog 2 nieren dus ik vind het vrij logischquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik keek op het zakje, en daar zat niks op. Maar als het op de doosjes zit dan komt het goed.
Ik ga even rustig aan doen. Voor mijn gevoel drukke dag gehad
Ik maakte nog even een spiegel schoon voor Lonaa kwam. Want ik zag vingerafdrukken. Dat is dus glassex en een keukenrolpapiertje. Mijn fitbit heeft sinds iets meer dan een week weer activity minutes geregistreerd; hartslag lag op 124.
*zwaait* Dan maar worstebroodjes Micky, dan maar bergen worstebroodjesquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:45 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Allergieën helaas!
@:fietsie haaaai
Zelf maken dan?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:56 schreef Mickytjuh het volgende:
Alleen de Aldi heeft worstenbroodjes die ik mag
Leuk om te proberen.zijn ze lekker, is het mooi meegenomen, niet lekker en hje gaat naar de aldiquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:59 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja, maar dat heb ik dus nog nooit gedaan.
Maar ikheb nu wel eindelijk een goede oven dus ik kan het nu eens gaan proberen.
Er is een HeelHollandBakt recept vanquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:59 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja, maar dat heb ik dus nog nooit gedaan.
Maar ikheb nu wel eindelijk een goede oven dus ik kan het nu eens gaan proberen.
Ja precies!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Leuk om te proberen.zijn ze lekker, is het mooi meegenomen, niet lekker en hje gaat naar de aldi
Ik ga mijn collega vragen om zijn recept en pas het dan zo aan dat ik het mag.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er is een HeelHollandBakt recept van
Als je het vlees verkeerd kruid kan het toch goed tegenvallen ben ik bangquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:07 schreef Myraela het volgende:
Worstenbroodjes kunnen echt niet -niet- lekker worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |