Droog!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:38 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
michel: pat snij jij de ijsberg sla even?
pat: michel, hier heb ik ene berg ijsla voor u
Nee komt door hun eigen gedrag en ze waren te laf om op de nominatiebank te zittenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:31 schreef meneertje1972 het volgende:
Vraagje: ik kijk alleen op tv maar zie nu op telegraaf dat er drie weg zijn. Komt dat omdat die rare belgische grieten de sfeer verzieken? Tenminste zo zie ik het wat ik mee krijg op tv. Klopt dat?
PS: vrijdag zaterdag en zondag kijk ik niet want dan is er niks nieuws.
Nee Michel ook nogquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:42 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Is Jill nu nog de enige Nederlandse? Nou is het nog saaier.
Michel en Jill de enige uit Nederland!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:42 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Jill is al blij met een eierkoek. Love her!!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:39 schreef Soury het volgende:
Zoei klaagt over het Hotel. En Jill heeft er een extra week gezeten. Jill vond het prima. Het verschil
Saai nu ik vind de Belgen ook saai .quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:43 schreef Sangha het volgende:
[..]
Michel en Jill de enige uit Nederland!
Hypocriete bende, geen zin in snapjuhquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:43 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Duurde lang de opening van de cos.
En de titel bevalt me ook niet, snapjuh.
En waar is mijn redbull?
Ik nomineer je de moeder jongen.
En als het je niet bevalt, dan ga je maar.
Zo. Tijd voor echte leven.
Ben geen zeikert... maar opgesloten in een hotel zonder media toegang, bezoek of callgirl, e.d. zou ik ook lang vinden duren.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:39 schreef Soury het volgende:
Zoei klaagt over het Hotel. En Jill heeft er een extra week gezeten. Jill vond het prima. Het verschil
Jill is verfrissend niet veel eisen. Zoey denkt dat ze een Queen is.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:43 schreef cheanny het volgende:
[..]
Jill is al blij met een eierkoek. Love her!!
Ja het is zo wel saaier, stel er komen nieuwe dan kan dat op termijn ook weer wat actie geven, of juist als de Belgen elkaar eruit moeten gaan stemmen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:44 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Saai nu ik vind de Belgen ook saai .
Onder elkaar zijn ze helemaal niet meer te verstaan, ik sla dat gebrabbel dus overquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:44 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Saai nu ik vind de Belgen ook saai .
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben geen zeikert... maar opgesloten in een hotel zonder media toegang, bezoek of callgirl, e.d. zou ik ook lang vinden duren.
Ja een RTL vaalquote:
Je valt in herhaling, snapjuh?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:45 schreef freaky40 het volgende:
Zit me net te bedenken dat het bericht van BB vanmiddag wel een hoog troll gehalte hebben. BB weet dat er een aantal mensen met de gedachten speelde om te vertrekken. Door dit nu open en bloot de vraag te stellen wie wil vertrekken is wel vragen om problemen waardoor de hele productie nu op losse schroeven komt te staan met alle gevolgen van dien. Dus ik neem aan dat ze weten wat ze doen, als in nieuwe inwoners hebben klaar staan onder het mom 'voor jouw een ander in de plaats'.. Anders blijft het natuurlijk wel een erg geflatteerde productie zo.
Volgens mij vroeg je dat straks al en daar kreeg je antwoorden op.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:45 schreef meneertje1972 het volgende:
Weet iemand dit? Ik kijk alleen tv maar lees net dat er 3 nederlanders uit zijn. Is dat door de vergalde sfeer door die vier belgische vrouwen die er alleen maar op uit zijn om 'de' Nederlanders eruit te stemmen en niet te praten met ze en er totaal niet iets leuks en gezelligs van maken?
ja ze trokken het niet langer, ze werden genegeerd, en was overduidelijk dat ze er uit gestemd zouden wordenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:45 schreef meneertje1972 het volgende:
Weet iemand dit? Ik kijk alleen tv maar lees net dat er 3 nederlanders uit zijn. Is dat door de vergalde sfeer door die vier belgische vrouwen die er alleen maar op uit zijn om 'de' Nederlanders eruit te stemmen en niet te praten met ze en er totaal niet iets leuks en gezelligs van maken?
Lees je wel?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:46 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Je valt in herhaling, snapjuh?
Ga naar topic Streamverslag en lees dat eerst.
Hahaha die was niet voor jouw!!!!quote:
Ja is wel zo ja, anders hadden ze inderdaad nooit die optie open gegooid vanmiddag. Grote kans dus dat ze wel wat mensen klaar hebben staan.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:45 schreef freaky40 het volgende:
Zit me net te bedenken dat het bericht van BB vanmiddag wel een hoog troll gehalte hebben. BB weet dat er een aantal mensen met de gedachten speelde om te vertrekken. Door dit nu open en bloot de vraag te stellen wie wil vertrekken is wel vragen om problemen waardoor de hele productie nu op losse schroeven komt te staan met alle gevolgen van dien. Dus ik neem aan dat ze weten wat ze doen, als in nieuwe inwoners hebben klaar staan onder het mom 'voor jouw een ander in de plaats'.. Anders blijft het natuurlijk wel een erg geflatteerde productie zo.
Hij was voor jouw, Snapjuhquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:45 schreef meneertje1972 het volgende:
Ze mocht het thuisfront bellen, was niet nodig... MamaJill kwam wel kleertjes brengen.. dus Jill was niet zo slecht af... misschien deze week weer, ik hoor de alweer iets van buikpijn...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben geen zeikert... maar opgesloten in een hotel zonder media toegang, bezoek of callgirl, e.d. zou ik ook lang vinden duren.
Het begon allemaal dat team Nederland alle Belgen naar huis wilden. Is teruggekeerd als een boomerang dit.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:45 schreef meneertje1972 het volgende:
Jaren lang ervaring in binnen en buitenland met Big Brother, overal een gevestigde naam en succesvol. Dan kan ik me niet indenken dat ze niet weten wat ze doen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:47 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja is wel zo ja, anders hadden ze inderdaad nooit die optie open gegooid vanmiddag. Grote kans dus dat ze wel wat mensen klaar hebben staan.
Ik vind ze ook doodsaai. Hele dag die dooisaaie spelletjes! En maar denken dat het ze punten oplevert om het over hun sexcapades te hebben. Sorry, not for me! Ik wil wel wat nieuwe bewoners er in die daar door heen gaan prikken!! (nee niet in prikken)quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:45 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja het is zo wel saaier, stel er komen nieuwe dan kan dat op termijn ook weer wat actie geven, of juist als de Belgen elkaar eruit moeten gaan stemmen.
Bende gij nun blauwen?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:46 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Je valt in herhaling, snapjuh?
Ga naar topic Streamverslag en lees dat eerst.
Jowi werd volgens mij niet echt genegeerd, maar met name Daan en Naat hebben hun eigen clan gecreëerd met Els en nu dus verlorenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:46 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja ze trokken het niet langer, ze werden genegeerd, en was overduidelijk dat ze er uit gestemd zouden worden
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:44 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hypocriete bende, geen zin in snapjuh
Rood staat je leukerquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:49 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Nog niet, maar de avond is nog jong
Zij werden niet genegeerd, de een gaf grauw of snauw als iemand wat vroeg en de ander wilde alleen maar praten dat ze in zo'n nare positie zat en eigenlijk weg wilde,,,,,Vanmorgen begon het al, Patrick vraagt of hij erbij mocht zitten met puzzelen, ze zei ja waarom zou dat niet mogen en voor de rest werd hij totaal genegeerd en Naat kom bij haar zitten en ze gaan pratend heen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:46 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja ze trokken het niet langer, ze werden genegeerd, en was overduidelijk dat ze er uit gestemd zouden worden
Jill.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar wie gaat nu de kappersrol op zich nemen?
Daar missen ze niemand aanquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:50 schreef Li0nHeart het volgende:
je valt in herhaling, antwoorden heb je al, lees maar terug.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:45 schreef meneertje1972 het volgende:
Patrick, iedereen kaal.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Er zal vast een andere kapper zijn gecastquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:50 schreef Li0nHeart het volgende:
En dat lag allemaal aan de rest en zeker niet aan henquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:46 schreef rinardo het volgende:
[..]
Zoey in Oranje ....quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:50 schreef cobain1994 het volgende:
Waarheen leidt de weg.....
[ afbeelding ]
Ze zijn zo netjes niet uit de band springenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Onder elkaar zijn ze helemaal niet meer te verstaan, ik sla dat gebrabbel dus over
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er zal vast een andere kapper zijn gecast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utopia Freak @ Dailymotion ;)
Orange is the New Blackquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zoey in Oranje ....
Slim meiske
alles gratiesquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:52 schreef TheVulture het volgende:
Zit er geen boeteclausule op een vrijwillige exit eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Voor de piercing?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:53 schreef puzziepie het volgende:
Liese had een tepelpiercing maar dat is niet zo goed afgelopen
parick kan goed scheren....quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Is dat zo ?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:54 schreef jameshond7 het volgende:
Maar Jowi is dus echt vertrokken omdat die presentator in de liveshow zei dat hij (Jowi) op de wc zat te rukken?
blijkt dat ze hun dagvergoeding niet krijgenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:52 schreef TheVulture het volgende:
Zit er geen boeteclausule op een vrijwillige exit eigenlijk?
Thomas?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Nee het is wat uitgebreider.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:54 schreef jameshond7 het volgende:
Maar Jowi is dus echt vertrokken omdat die presentator in de liveshow zei dat hij (Jowi) op de wc zat te rukken?
Nee, maar omdat hem dat deed realiseren dat men alles ziet. Hij heeft alleen Amerikaanse BB gezien. Daar zijn geen live streams, en geen publiek dat stemt. Er is daar veel 'game'.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:54 schreef jameshond7 het volgende:
Heeft dit soort onzin zin?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:56 schreef Benny het volgende:
De kaarten liggen een beetje anders:
[poll=1544]
Shit ik las in eerste instantie iets andersquote:
Nee ,want Natte wilde zondag nog met de psych pratenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:57 schreef Angelique61 het volgende:
Toch vreemd, waar ik steeds aan moet denken, toen els wegging zei Naat ik zie je snel al lachend, zou ze het al besloten hebben oom weg te gaan?
Daar heeft de kijker niks aan. Dat zijn de mensen die wel het programma makenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:57 schreef magnaal het volgende:
Ik kan me eigenlijk wel voorstellen dat de overgeblevenen vrolijk zijn en spanning weg gaat vloeien. Want ik keek echt niet meer naar die zure smoelen van Daan en Naat..Van Jowi geen last..En dan Daan klagen dat ze niet meer met ze spraken. Zulke chagrijnige types..
Dat jaquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:58 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
dit. dat gezemel steeds erover.
Ja Jill vind ik leukquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:56 schreef Benny het volgende:
De kaarten liggen een beetje anders:
[poll=1544]
Kwijlquote:
Die vind ik moeilijkerquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie vinden we nu de minst populaire bewoner?
[poll=1545]
Jill is leukquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie vinden we nu de minst populaire bewoner?
[poll=1545]
Snel als in zo snel mogelijk na BB misschien?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:57 schreef Angelique61 het volgende:
Toch vreemd, waar ik steeds aan moet denken, toen els wegging zei Naat ik zie je snel al lachend, zou ze het al besloten hebben oom weg te gaan?
en daarbij dat ie weet dat ie niet meer kan winnenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, maar omdat hem dat deed realiseren dat men alles ziet. Hij heeft alleen Amerikaanse BB gezien. Daar zijn geen live streams, en geen publiek dat stemt. Er is daar veel 'game'.
Hij begreep na donderdag dat hoe hij het speelt, niet is wat het nl+be publiek wil zien. Dus is hij opgestapt. Bang voor imagoschade denk ik
Maak een Pollquote:
aanradertquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het gemist heeft, hier staan alle fragmenten : BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
ik vind haar overdrevenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jill is ok, maar zwaar overgewaardeerd hier !
oh ? dat heb ik hem niet 1 keer horen zeggen, hij gaf heel andere redenenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:54 schreef jameshond7 het volgende:
probeert hij Jill terug down te krijgen, ze was nochtans op goede weg om toppie te blijvenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:01 schreef 5thencounter het volgende:
En Jut&Jil weer op bed .. nog 70 dagen te gaan
Hoe in hemelsnaam
Ja voor de mensen die niet uit de cos durven te komenquote:
Dat is echt heel misselijkquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zij werden niet genegeerd, de een gaf grauw of snauw als iemand wat vroeg en de ander wilde alleen maar praten dat ze in zo'n nare positie zat en eigenlijk weg wilde,,,,,Vanmorgen begon het al, Patrick vraagt of hij erbij mocht zitten met puzzelen, ze zei ja waarom zou dat niet mogen en voor de rest werd hij totaal genegeerd en Naat kom bij haar zitten en ze gaan pratend heen.
Hoe duidelijk wil je het hebben.
komt goedquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:01 schreef 5thencounter het volgende:
En Jut&Jil weer op bed .. nog 70 dagen te gaan
Hoe in hemelsnaam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:03 schreef Ebinas het volgende:
Jill zou graag een boodschap van thuis willen.
Opgeven is niets voor haar, dus ze zou nooit opgeven.
Maar gewoon even een boodschapje dat ze weet dat ze op de goede weg zijn
Het zijn twee sukkels , prima gecast .. ze zullen ook wel in The Endgame zijn , daar houden mensen vanquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:02 schreef tasebi het volgende:
[..]
probeert hij Jill terug down te krijgen, ze was nochtans op goede weg om toppie te blijven
Vergeleken met de meiden die er nog zitten vind ik Jill zeker de leukste op dit moment.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zegt ze niet, maar als een soort van oppepper vermoed ik.quote:
Jill vind ik nog wat kinderlijk maar wel heel blij en dankbaar. Je ziet bij bij Jill haar emoties en dat maakt haar kwetsbaar dus heeft ze een gun factor.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik denk dat er voor maandag zeker nog 3 Nederlanders inkomen. Anders is het te makkelijk.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:06 schreef rinardo het volgende:
zo jammer die NL maken geen schijn van kans meer, op voorhand al weggestemd
zo schijnheilig want thomas en jill gaan echt als eerstequote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:07 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw.. de HuppelKutjes komen het sukkeltje "troosten" ?? waarvoor is me een raadsel
Schijnheiligheid is een mooi woord
[ afbeelding ]
Ik denk dat jij wel eens gelijk kunt hebben.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:07 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw.. de HuppelKutjes komen het sukkeltje "troosten" ?? waarvoor is me een raadsel
Schijnheiligheid is een mooi woord
[ afbeelding ]
Thomas is een Belg.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:07 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Wel sneu voor Thomas om de enige overblijver te zijn van Team NL
Nu gaat ie huilie huilie doen over hoe dit is mis kunnen gaan
Dat kan niet tenzij er al een aantal een paar dagen in quarantaine zittenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:07 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik denk dat er voor maandag zeker nog 3 Nederlanders inkomen. Anders is het te makkelijk.
Neuh.. hun debielige spel is precies waar het stemmende publiek voor valtquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
zo schijnheilig want thomas en jill gaan echt als eerste
Dat jaquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuh.. hun debielige spel is precies waar het stemmende publiek voor valt
Is het vreemd dat hij uit zijn doen is? Nee denk het niet. Je trekt naar mensen toe waar je een klik mee hebt.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:07 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Wel sneu voor Thomas om de enige overblijver te zijn van Team NL
Nu gaat ie huilie huilie doen over hoe dit is mis kunnen gaan
hij wilde zich net al laten neutraliseren ( zei hij maar hij bedoelde naturaliseren) naar nederlander...quote:
Freek jij hebt het steeds verkeerd.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:11 schreef freaky40 het volgende:
Stop er maar mee, begin maar overnieuw. Dit heeft geen enkele zin meer met deze deelnemers.
Ik nietquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu gaan jullie beginnen haten op K4
En zo is het altijd iets hier op de COS
Die gaat ook jankend naar huis wanneer Thomas eruit is gestemd.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest Jill iedere week op nominatiestoel zitten dan speelt ze op die manier alle belgen eruit
Kom op.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:10 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Is het vreemd dat hij uit zijn doen is? Nee denk het niet. Je trekt naar mensen toe waar je een klik mee hebt.
Maar als je met die mensen meer en klik hebt?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:10 schreef danilel het volgende:
tja tommieboy, in je eigen woorden; "alles wat ik heb opgebouwd in 1 keer weg", tja kerel dan had je een ander spel moeten spelen en niet alle knikker op de nederlanders moeten zetten
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jongens besef goed dat dit allemaal door Patje komt. Had hij die bom niet gedropt dan zaten ze er nu nog
De tweets hebben uiteindelijk de doodsteek gegeven.
En Julie .. die heeft gelijk tegen K3 gezegd, ik ga jullie helpen. Dit is er aan de hand.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jongens besef goed dat dit allemaal door Patje komt. Had hij die bom niet gedropt dan zaten ze er nu nog
dit dusquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:12 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Kom op.
Er moet 1 belg overblijven en 1 nederlander.
Zijn strategie vanaf dag 1 was om er BE vs NL van te maken, waarbij hij de NL'ers zou joinen en zo alle belgen (lees: zijn tegenstanders ) er 1 voor 1 uit te kegelen.
Heeft echt niets te maken met "een klik hebben met iemand"
Hij huilt om zijn gameplan, niet om de personen.
Dat hebben ze aan zichzelf te danken , Pat staat daar los vanquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom is dat schijnheilig? Nomineren is gewoon onderdeel van het hele gebeuren. Je kan toch moeilijk stoppen met praten tegen iedereen die op je nominatielijstje staat?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
zo schijnheilig want thomas en jill gaan echt als eerste
Er kwam geen volk.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:14 schreef freaky40 het volgende:
Dat restaurant van Patrick is na 1 couvert al failliet zeker?
JE BEGRIJPT HET NIETquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:12 schreef meneertje1972 het volgende:
Ok dus de Belgen hebben de sfeer verziekt, de Nederlanders houden van sfeer en gaan nu dus weg. Die gaan nu dus elke keer 2 Nederlanders op de bank zetten tot er alleen nog maar Belgen in zitten.
Aha ik wist niet dat jij daar werkte ja dan weet jij inderdaad hoe het daar is en werkt.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:12 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Kom op.
Zijn strategie vanaf dag 1 was om er BE vs NL van te maken, waarbij hij de NL'ers zou joinen en zo alle belgen (lees: zijn tegenstanders ) er 1 voor 1 uit te kegelen.
payback keer 100quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
JE BEGRIJPT HET NIET
De Nederlanders zijn er mee begonnen ( Daan, Els, Nathalie, Jowi, Thomas) Hadden een bondje en wilden alle Belgen eruit
Ze hebben gewoon PAYBACK PAY BACK time gegeven.
Ditquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
JE BEGRIJPT HET NIET
De Nederlanders zijn er mee begonnen ( Daan, Els, Nathalie, Jowi, Thomas) Hadden een bondje en wilden alle Belgen eruit
in mijn ogen is hij niet schuldig. Juist een heldquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:13 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]is Patje het nu schuld?
Zou kunnen dat het ook bedoeld was om te sussenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Toen Julie vroeg, mag ik iets zeggen over wat ik gezien heb, heeft de Productie heeft dus tegen Julie gezegd : 'Vertel maar'
haha.. net niet geluktquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:16 schreef Benny het volgende:
[..]
Zou kunnen dat het ook bedoeld was om te sussen
Ja kijk.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:15 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Aha ik wist niet dat jij daar werkte ja dan weet jij inderdaad hoe het daar is en werkt.
Ik ben voor jill maar tochquote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:18 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik heb voor jill maar toch![]()
Ik versta er nu al geen zak meer van.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:12 schreef meneertje1972 het volgende:
Ok dus de Belgen hebben de sfeer verziekt, de Nederlanders houden van sfeer en gaan nu dus weg. Die gaan nu dus elke keer 2 Nederlanders op de bank zetten tot er alleen nog maar Belgen in zitten.
ging m niet om de klik maar om vraagje aan de regie al zei;quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:12 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Maar als je met die mensen meer en klik hebt?
Voor mij ook niet. En ik denk dat dit opstappen nog maar het begin is.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
in mijn ogen is hij niet schuldig. Juist een held
Patjeeequote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
in mijn ogen is hij niet schuldig. Juist een held
Ja toe maar, en maar blijven pamperen die gasten.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Thomas heeft een gitaar gekregen
Ze willen Thomas opvrolijken
Lol pling plng pling de hele tijd ik heb een deja vuquote:
waarom trekt michel dan wel naar de belgen?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:18 schreef bb-fan-1999 het volgende:
het punt is niet dat er geen klik is, maar 2 verschillende nationaliteiten trekken niet naar elkaar toe, dat is gewoon een feit, al gooi je er nu weer 3 Nederlanders in, krijg je toch weer 2 kampen..
Belgen en Nederlanders hebben over het algemeen een andere manier van uiten. De Nederlanders zijn vaak wat directer en Belgen blijven beleefd en pakken het wat mooier in, ook al bedoelen ze hetzelfde. Dan gaat het botsen. Denk dat het lastig blijft maar ook afhankelijk van de personen die er nieuw in zouden komen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:18 schreef bb-fan-1999 het volgende:
het punt is niet dat er geen klik is, maar 2 verschillende nationaliteiten trekken niet naar elkaar toe, dat is gewoon een feit, al gooi je er nu weer 3 Nederlanders in, krijg je toch weer 2 kampen..
Een diepteinterview met Daan, Nathalie en Jowi.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik had graag een extra live uitzending gezien vanavond, kan best wel eens een kijkcijfer kanon worden ...
Dat heb ik niet meegekregen (ben ziek geweest) . Als het zo is dan gaat het inderdaad niet in de klik.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:19 schreef danilel het volgende:
[..]
ging m niet om de klik maar om vraagje aan de regie al zei;
Kom op.
Daar is het al te laat voor. Maandag zal alles wel uitvergroot gaan worden.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik had graag een extra live uitzending gezien vanavond, kan best wel eens een kijkcijfer kanon worden ...
Jij ziet het echt als een Belgie tegen Nederland. Het is een spel knul ongeacht deelnemersquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
JE BEGRIJPT HET NIET
Omdat Sjuhoowhie hem eruit wilde kegelenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:20 schreef danilel het volgende:
[..]
waarom trekt michel dan wel naar de belgen?
IK ZIE DAT NIETquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij ziet het echt als een Belgie tegen Nederland. Het is een spel knul ongeacht deelnemers
enkele uitzonderingen daar gelaten... maar je zag hem ook vaak genoeg praten met Jowi en JIll of Danielle, hij is gewoon erg sociaalquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:20 schreef danilel het volgende:
[..]
waarom trekt michel dan wel naar de belgen?
JE HOEFT NIET TE SCHREEUWENquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
IK ZIE DAT NIET
dE BEWONERS ZAGEN DAT
Hier had idd prima een homeshopping programma voor kunnen en mogen wijkenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Natuurlijk is het de Belgen tegen de Nederlands, dat krijg je hoe dan ook. Alleen is het nu behoorlijk oneerlijk met 2 Nederlanders. Nu is het alleen de Belgen, tegen die 2 Nederlanders. Kan echt niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
IK ZIE DAT NIET
dE BEWONERS ZAGEN DAT
Uit de aars van Big Brotherquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:22 schreef 5thencounter het volgende:
Gitaar? waar komt die ineens vandaan?
GITAAR Muziekquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:23 schreef DKUp het volgende:
Nu moet het een gezellig familieprogramma worden.
Ikke niet hoor, die 2 plak ik gewoon bij de groep. En het hoeft geen afgelopen race te zijn je kan nog de mannen tegenover de vrouwen zetten of gewoon zoals het bedoelt is op je eigen gevoel af gaan, en ieder speelt voor zich....quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Who's there?quote:
Vertel, zat bij de afwas.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:15 schreef freaky40 het volgende:
Pff Michel trapt een paar open deuren in zeg...man man, hoe moet dit verder zo...
Dat deden we altijd alquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ow okquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:21 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dat heb ik niet meegekregen (ben ziek geweest) . Als het zo is dan gaat het inderdaad niet in de klik.
Hahaquote:
Aah klopt jaquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:26 schreef bb-fan-1999 het volgende:
dit is dan "het streepje muziek" zoals BB het omschreef.
Linkje naar jouw stream?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Plots is kijken naar de streams veel malen leuker
Stream 2 zie je de anderenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:26 schreef D. het volgende:
[..]
Linkje naar jouw stream?
Ik zie enkel Thomas
net zo als dumb and dumber, ook grappig en schattigquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:28 schreef engine het volgende:
Jill en Thomas zijn echt leuk samen en bedoel niet eens als koppeltje. Gewoon leuk om te zien hoe ze het samen gezellig maken vaak
Tyf op met die saaie bende. Als ik dit wil zien, kijk ik wel naar de E.O.(evangelische omroep voor jullie Belgen)quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Plots is kijken naar de streams veel malen leuker
Kickboxing?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, mooi is dat
Misschien maar iets anders doen dan vanavond
Lekker nepquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:28 schreef 5thencounter het volgende:
Godkolere , Moodswingggg
Thomas is ineens een gezellige Troubadour bij de open haard...
Die wil je niet kwijt .... ik word een beetje misselijk
[ afbeelding ]
en het mooie is, ze kunnen de uitzending helemaal zelf zien!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:28 schreef UtopiaFreak het volgende:
wordt een topuitzending voor daan en nat.
dreigen met vertrekken, eruit geschopt worden, kampvuur drank en gezelligheid
Jaa leuk tochquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:28 schreef danilel het volgende:
[..]
net zo als dumb and dumber, ook grappig en schattig
Ja koptelefoon opquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:27 schreef 20100 het volgende:
Jezus nu moeten we dagenlang dat jostiband gehengst op die guitaar aanhoren
Ja!!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:29 schreef danilel het volgende:
[..]
en het mooie is, ze kunnen de uitzending helemaal zelf zien!
Walgelijke ventquote:
Speelde ie ook alleen akkoorden en beetje daaromheen pingelen. Denk dat z'n gitaarskills iets beterquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:30 schreef D. het volgende:
Hij is duidelijk beter op zijn keyboard, geef 'm die maar terug
Hij is allesbehalve walgelijkquote:
Nou, nee, dit is niveau les 1quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Speelde ie ook alleen akkoorden en beetje daaromheen pingelen. Denk dat z'n gitaarskills iets beter
lol nee Thomas vind ik leukquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij is allesbehalve walgelijk
Edit: Dacht dat je Thomas bedoelde
Michel is wel leuk met iedereen...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Patje en Michel zijn wel leuk samen .....
Ja geniaal is dat hequote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij woont in een crematorium, heeft een leuk huisje compleet verneukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |