Droog!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:38 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
michel: pat snij jij de ijsberg sla even?
pat: michel, hier heb ik ene berg ijsla voor u
Nee komt door hun eigen gedrag en ze waren te laf om op de nominatiebank te zittenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:31 schreef meneertje1972 het volgende:
Vraagje: ik kijk alleen op tv maar zie nu op telegraaf dat er drie weg zijn. Komt dat omdat die rare belgische grieten de sfeer verzieken? Tenminste zo zie ik het wat ik mee krijg op tv. Klopt dat?
PS: vrijdag zaterdag en zondag kijk ik niet want dan is er niks nieuws.
Nee Michel ook nogquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:42 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Is Jill nu nog de enige Nederlandse? Nou is het nog saaier.
Michel en Jill de enige uit Nederland!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:42 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Jill is al blij met een eierkoek. Love her!!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:39 schreef Soury het volgende:
Zoei klaagt over het Hotel. En Jill heeft er een extra week gezeten. Jill vond het prima. Het verschil
Saai nu ik vind de Belgen ook saai .quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:43 schreef Sangha het volgende:
[..]
Michel en Jill de enige uit Nederland!
Hypocriete bende, geen zin in snapjuhquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:43 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Duurde lang de opening van de cos.
En de titel bevalt me ook niet, snapjuh.
En waar is mijn redbull?
Ik nomineer je de moeder jongen.
En als het je niet bevalt, dan ga je maar.
Zo. Tijd voor echte leven.
Ben geen zeikert... maar opgesloten in een hotel zonder media toegang, bezoek of callgirl, e.d. zou ik ook lang vinden duren.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:39 schreef Soury het volgende:
Zoei klaagt over het Hotel. En Jill heeft er een extra week gezeten. Jill vond het prima. Het verschil
Jill is verfrissend niet veel eisen. Zoey denkt dat ze een Queen is.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:43 schreef cheanny het volgende:
[..]
Jill is al blij met een eierkoek. Love her!!
Ja het is zo wel saaier, stel er komen nieuwe dan kan dat op termijn ook weer wat actie geven, of juist als de Belgen elkaar eruit moeten gaan stemmen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:44 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Saai nu ik vind de Belgen ook saai .
Onder elkaar zijn ze helemaal niet meer te verstaan, ik sla dat gebrabbel dus overquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:44 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Saai nu ik vind de Belgen ook saai .
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben geen zeikert... maar opgesloten in een hotel zonder media toegang, bezoek of callgirl, e.d. zou ik ook lang vinden duren.
Ja een RTL vaalquote:
Je valt in herhaling, snapjuh?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:45 schreef freaky40 het volgende:
Zit me net te bedenken dat het bericht van BB vanmiddag wel een hoog troll gehalte hebben. BB weet dat er een aantal mensen met de gedachten speelde om te vertrekken. Door dit nu open en bloot de vraag te stellen wie wil vertrekken is wel vragen om problemen waardoor de hele productie nu op losse schroeven komt te staan met alle gevolgen van dien. Dus ik neem aan dat ze weten wat ze doen, als in nieuwe inwoners hebben klaar staan onder het mom 'voor jouw een ander in de plaats'.. Anders blijft het natuurlijk wel een erg geflatteerde productie zo.
Volgens mij vroeg je dat straks al en daar kreeg je antwoorden op.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:45 schreef meneertje1972 het volgende:
Weet iemand dit? Ik kijk alleen tv maar lees net dat er 3 nederlanders uit zijn. Is dat door de vergalde sfeer door die vier belgische vrouwen die er alleen maar op uit zijn om 'de' Nederlanders eruit te stemmen en niet te praten met ze en er totaal niet iets leuks en gezelligs van maken?
ja ze trokken het niet langer, ze werden genegeerd, en was overduidelijk dat ze er uit gestemd zouden wordenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:45 schreef meneertje1972 het volgende:
Weet iemand dit? Ik kijk alleen tv maar lees net dat er 3 nederlanders uit zijn. Is dat door de vergalde sfeer door die vier belgische vrouwen die er alleen maar op uit zijn om 'de' Nederlanders eruit te stemmen en niet te praten met ze en er totaal niet iets leuks en gezelligs van maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |