Idd. Jowi vind ik ook jammer. Nat en Daan tjah, die voegen niets toe buiten negativiteit. Goed dat die 2 gaan.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:45 schreef GayGuy het volgende: De enige van deze 3 die ik ga missen, is Jowi. Hij toont wel ballen, door nu achter zijn besluit te staan, en als hij het gevoel heeft zichzelfvte verliezen, is dit voor hem het beste besluit. Daan is gewoon een emo, en Natte ali is gewoon boos geboren
Weet niet waar je het over hebt gast.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:47 schreef D. het volgende:
[..]
Valt me een beetje tegen dat jij met jouw connecties ons niet eerder hebt ingelicht
Over nog aan kunnen melden kan ik nu ook ff snel niets vinden.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had gisteren al een poging gedaan te googlen naar na hoveel dagen er als laatste een nieuwe bewoner een BB-huis in kwam, maar niet kunnen vinden
GEEN BORGSOM.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:47 schreef Denemarken het volgende:
Bijzonder dat dit allemaal zo makkelijk gaat... 3 bewoners tegelijk naar huis. Is nog nooit voorgekomen bij welke Big Brother dan ook volgensmij.
Hebben ze geen borgsom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:47 schreef D. het volgende:
[..]
Valt me een beetje tegen dat jij met jouw connecties ons niet eerder hebt ingelicht
Ze mochten kiezenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:47 schreef Denemarken het volgende:
Bijzonder dat dit allemaal zo makkelijk gaat... 3 bewoners tegelijk naar huis. Is nog nooit voorgekomen bij welke Big Brother dan ook volgensmij.
Hebben ze geen borgsom?
die paar duizend is minder belangrijk dat het redden van de showquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:47 schreef Denemarken het volgende:
Hebben ze geen borgsom?
De rest hier welquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weet niet waar je het over hebt gast.
Jawel ze hebben allemaal hun ziel als borg ingelegd. Deze drie krijgen nu niet hun ziel terug.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:47 schreef Denemarken het volgende:
Hebben ze geen borgsom?
Regie bied zelf aan wie weg wil mag vertrekken... dus gratisquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:47 schreef Denemarken het volgende:
Hebben ze geen borgsom?
Er is volgens mij geen borgsomquote:
Kan me haast niet voorstellen dat ze niet op zijn minst een boete moeten betalen bij vrijwillig vertrek oid.. anders zou je toch nog wel kunnen denken 'ik kijk t nog een dagje aan'?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:47 schreef Denemarken het volgende:
Hebben ze geen borgsom?
Veel te laatquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:48 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Wat een kaap.
Ik had net een goeie TT klaar voor mijn topic: "Welkom bij Big Brother België"
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:48 schreef JACM het volgende:
Ook een exit bij Videolandzie nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dat had ik ook wel verwacht iddquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weet niet waar je het over hebt gast.
Ze hebben het maar zwaarquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:45 schreef JACM het volgende:
Wel heftig. Kookplaat is kapot en gelijk 3 mensen die het huis uit willen
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Maar ben ik nu gek. ...
Komt dat maandag al op tv?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:50 schreef 5thencounter het volgende:
Gaat Maandag een geweldige tv show worden .. top cijfers na een weekend als dit
ja maar hij mocht niet zeggen van wie hij het wist he snapjehhquote:
BBnazorgquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:50 schreef waxmask het volgende:
daan gaat niet kijken hahaaha gaat een therapeut weer een dikke boterham aan hebben
Hij is 12/15 jaar commando geweest. Denk dat opgeven niet in zijn woordenboek staat.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Michel gaat gewoon weer over tot de orde van de dag: de BBQ voorbereiden.
Bazenactie.
Bij wie?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:51 schreef Amputalent het volgende:
Het komt een beetje over als op staande voet ontslagen
Deze BB is ten dode opgeschreven. Het is saai omdat er mensen uitgaan die nog wel wat ok waren om aan te glurenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:50 schreef TheLongCon het volgende:
Wat een slechte verliezers bahbah. Constant zeggen dat er een slechte sfeer in het huis is terwijl zij de reden zijn...
Ze zullen wel moeten , het is al in out in the open nu .. en "Live Show" betekent dat de billen bloot moetenquote:
Haar therapeut vloekt nu al.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:50 schreef waxmask het volgende:
daan gaat niet kijken hahaaha gaat een therapeut weer een dikke boterham aan hebben
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze BB is ten dode opgeschreven. Het is saai omdat er mensen uitgaan die nog wel wat ok waren om aan te gluren
Alle drie.quote:
Ja het is grappig maar ik bedoel er niet Jowie meequote:
Die is pissed. Zeker door de reactie.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Michel gaat gewoon weer over tot de orde van de dag: de BBQ voorbereiden.
Bazenactie.
Ja Daan en Natte ook, BB zei dat mensen konden kiezen, of meedoen of gaan!quote:
Jesus christ!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:54 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja Daan en natte ook, BB zei dat mensen konden kiezen, of meedoen of gaan!
Negativiteit het huis uitquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:54 schreef UtopiaFreak het volgende:
vanwaar deze haast, staan er dan toch mensen klaar?
avondklokquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:54 schreef UtopiaFreak het volgende:
vanwaar deze haast, staan er dan toch mensen klaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |