En Jill heel droog '8 april'quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:27 schreef D. het volgende:
Thomas gaat een John Lennon doen, en blijft in bed tot er wereldvrede is
Dan had Jill eruit moeten zien als Nathalie, had beter gepast qua Yokoquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:27 schreef D. het volgende:
Thomas gaat een John Lennon doen, en blijft in bed tot er wereldvrede is
Fake newsquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:29 schreef Keep_on_Track het volgende:
Jill, hij wil een enorme knuffel van je...
Hoe hij het zei verstond ze amuse. Ze zijn zo lief met elkaarquote:
Diepgaande analyse van Jill dusquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:30 schreef Ebinas het volgende:
Jill weet niet aan wie dit ligt.
Ze weet niet wie de touwtjes in handen heeft.
Het is volgens haar begonnen bij de twee nieuwen.
Daarvoor was het niet zo erg
Lekker makkelijk om die de schuld te gevenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:30 schreef Ebinas het volgende:
Jill weet niet aan wie dit ligt.
Ze weet niet wie de touwtjes in handen heeft.
Het is volgens haar begonnen bij de twee nieuwen.
Daarvoor was het niet zo erg
Iets als een biecht momentquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:31 schreef Keep_on_Track het volgende:
Kijken of iemand de ballen heeft om de hele groep bij elkaar te roepen, dingen uit te spreken en bespreekbaar te maken, laat het maar eens ff knallen......lucht mogelijk ff op.
In alle eenvoudigheid heeft Jill wel een heel goed punt en een juiste instelling...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:32 schreef Juan_Roman het volgende:
Voor Jill zijn er 2 dingen belangrijk:
Dat haar opa trots is en dat de kippen nog leven.
Eensquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:33 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
In alle eenvoudigheid heeft Jill wel een heel goed punt en een juiste instelling...
Gaat dit over Natte dan?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:33 schreef Kinga het volgende:
Jill en Thomas zijn het gezeik van Nathalie ook spuugzat
Ze zijn er prima, hoor. Je moet je alleen wel onder de mensen mengen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:34 schreef Aggie46 het volgende:
Dit zijn nou de fijne gesprekken: Thomas en Jill.
[ afbeelding ]
I'll will...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:34 schreef cvketeltje89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop echt dat dit onzin is. Zou wel verboden moeten worden in dat geval. Endemol, doe hier iets aan aub.
Als dit zo is, haakt 75% af.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:34 schreef cvketeltje89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop echt dat dit onzin is. Zou wel verboden moeten worden in dat geval. Endemol, doe hier iets aan aub.
Maar een beetje lullig dat het aan de nieuwe zou liggen.....quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:33 schreef Kinga het volgende:
Jill en Thomas zijn het gezeik van Nathalie ook spuugzat
Ze hebben het ook over de nieuwenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:35 schreef TheLongCon het volgende:
[..]
WIe anders is alleen maar negatief? Daan misschien..
Jowi is nu ook niet bepaald een prettletter op het momentquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:35 schreef TheLongCon het volgende:
[..]
WIe anders is alleen maar negatief? Daan misschien..
Ik weet het nietquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:35 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ze wordt niet bij naam genoemd, maar volgens mij wel?
Als dit zo is stop ik.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:34 schreef cvketeltje89 het volgende:
[ afbeelding ]
Juist de simpele manier hoe ze dingen ziet is heel verfrissend. Wou dat Naat uit die negatieve spiraal zou komen, dingen los kon laten en gewoon kon genieten van de (korte) tijd die ze daar nog heeft. Alles te veel overdenken! Zo vermoeiend toch! Vooral voor jezelf. Ze ziet ook overal spoken!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:33 schreef Keep_on_Track het volgende:
In alle eenvoudigheid heeft Jill wel een heel goed punt en een juiste instelling...
Twee drie weken BBhuis doet wat met je hoogmoed..quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:34 schreef cvketeltje89 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze quote ga ik even bewaren voor als Jill straks als winnaar uit de strijd komt. Wat een winnaarsmentaliteitquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:35 schreef Aggie46 het volgende:
Jill: waarom zijn die mensen zo negatief? Als iemand ziek is, dan heb je het recht om negatief te zijn. Of als je een kind verliest.
BB lees AUB even mee !!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:34 schreef Joyce-43 het volgende:
tijd voor een opdracht om de mensen expres in contact te brengen...... ja 24 uur vastbinden
liese met nathalie
Julie met daan
zoey met jill
Michel met thomas
Nick met Patrick
Naomi met jowi
In geen 6000 jaar..quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:36 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
6,000 mensen hebben aan deze Big Brother productie gewerkt zegt Jill
ja sorry 1xtje maar mijn quote is wel duidelijk hahhaquote:
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het weer over haar gaat.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:43 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Naat met een tic verstoorde dus een leuk gesprek.
Wel slim van die 2 om over te schakelen naar niks
wie? denk dat ik andere stream heb hahaquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:44 schreef suzi1 het volgende:
denken die 2 dat wij dat simpele engels niet verstaan ofzo
jowi en zowiquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wie? denk dat ik andere stream heb haha
Volgens mij hebben Jill en Thomas geen namen genoemd. (maar ik kwam net pas online)quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het weer over haar gaat.
Dat lijkt mij eerder ja.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:45 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ze bedoelt denk ik 6000 inschrijvingen ?
dat het weer over Naat gaat nu dat die er is bedoeld zequote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:46 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben Jill en Thomas geen namen genoemd. (maar ik kwam net pas online)
zeker hele mooie foto van derquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:50 schreef Sangha het volgende:
Jill lijkt hier wel een fotomodel:
[ afbeelding ]
Maar hoe zonder make-up?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:50 schreef Sangha het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jill: alle drie eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:52 schreef Keep_on_Track het volgende:
Met die vrouw of die man, of die Belg.....
Zeg, dat mag in een spoilerquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:52 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Maar hoe zonder make-up?
[ afbeelding ]
Mooi❤quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:50 schreef Sangha het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:52 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Maar hoe zonder make-up?
[ afbeelding ]
Ik vind Nick prima, in het begin zei hij niet zoveel maar hij is wel positief en heeft goed door wat er gaande is in het huisquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:51 schreef Poezewoes het volgende:
Nick is zo glad als een paling in de snot in een emmer, hij glibber7overal door heen, wordt niet genomineerd!
Nee, je begrijpt me verkeerd, Naat is er bij komen zitten en is niet echt aan het klagen over bewoners omdat Jill en Thomas het over gewone luchtige dingen hebben.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:46 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben Jill en Thomas geen namen genoemd. (maar ik kwam net pas online)
Dummiekutten? ook erg leuk om naar te kijken...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:56 schreef D. het volgende:
Naar kaartende mensen kijken is niet leuk, tijd voor een ander spelletje
Mja, is het ook niet neequote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dummiekutten? ook erg leuk om naar te kijken...
Ze trekken iig wel de Geile Kaart ..of Mr Macho er in gaat trappen.. nog 70 dagenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ook als je (de helft van) de kaarten niet meekrijgt?
Weet niet of jouw naam in beeld de bedoeling is?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:58 schreef Aggie46 het volgende:
Met koptelefoon op hoor ik af en toe een naam.
Jowi is Zoey aan het instrueren wie wat doet/niet goed doet.
Met Michels binnenkomst ging het verkeerd.(Jowi>
Ik had liever een tv pokertafel gehad met camera's onder een glasplaat enzoquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ook als je (de helft van) de kaarten niet meekrijgt?
No problemquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:00 schreef D. het volgende:
[..]
Weet niet of jouw naam in beeld de bedoeling is?
Dan had ik het ook interessanter gevondenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ik had liever een tv pokertafel gehad met camera's onder een glasplaat enzo
oh en daarom gaat hij wegquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:00 schreef Angelflush het volgende:
Jowie is jaloers op Michel want die heeft de looks en de brains en ligt beter in iedere groep
Zelfs die staat onder een andere naam.quote:
Vanaf dag 1 dat Michel binnen kwam.....Jowi dacht de touwtjes in handen te hebben. Geen rivaal voor de mannen en veel affectie van de vrouwen met nageltjes doen en haartjes knippen....quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:00 schreef Angelflush het volgende:
Jowie is jaloers op Michel want die heeft de looks en de brains en ligt beter in iedere groep
Zeker, kan mijn mams nog wat van lerenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:03 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Zelfs die staat onder een andere naam.
Deze dame van tig jaren kan er toch mee overweg
Hij heeft het door, zou daar wat aan moeten doen!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:07 schreef Gerrie_55 het volgende:
Patrick zegt nu 4vrouwen hebben de macht in huis
Net kwam ze binnen bij Jowi en Zoey. Ook daar stokte het gesprek onmiddellijkquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:43 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Naat met een tic verstoorde dus een leuk gesprek.
Wel slim van die 2 om over te schakelen naar niks
De vier mannen zouden een blok kunnen vormen, ze kunnen ook allen goed met elkaar, zie het jeu de boulen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:08 schreef Yolk het volgende:
[..]
Hij heeft het door, zou daar wat aan moeten doen!
Was dat maar zoquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:09 schreef Hunter het volgende:
Jowie third strike voor fluisteren. Verlaat het huis onmiddelijk.!
ja met iedereen buiten die4 omquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:08 schreef Yolk het volgende:
[..]
Hij heeft het door, zou daar wat aan moeten doen!
ze heeft er een neus voor die Naat waar geluld wordquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Net kwam ze binnen bij Jowi en Zoey. Ook daar stokte het gesprek onmiddellijk
Ze hebben alleen macht als je ze die ruimte geeftquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:07 schreef Gerrie_55 het volgende:
Patrick zegt nu 4vrouwen hebben de macht in huis
Dus is niet meer te winnen
Hoe bedoel je. Heb effe geen livestream kunnen volgen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:12 schreef Ebinas het volgende:
Wat een andere Pat dan gister namiddag zeg
Hoe laat word ik opgehaald!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:12 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik nomineer:
Mezelf, Sangha, Aggie46, Yolk, D., engine, Joyce-43, suzi1, Ebinas, Blackprinces,
om plaats te nemen in het huis ter vervanging van de huidige bewoners
Ik doe mee! Ben wel een snurkerquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:12 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik nomineer:
Mezelf, Sangha, Aggie46, Yolk, D., engine, Joyce-43, suzi1, Ebinas, Blackprinces,
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:12 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik nomineer:
Eggnie. Ben veuls te druk met andere dingen. Ik heb vandaag vrij genomen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:12 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik nomineer:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Gister als restauranthouder was hij uren lang een stuiterbalquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hoe bedoel je. Heb effe geen livestream kunnen volgen.
Bwa...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Gister als restauranthouder was hij uren lang een stuiterbal
Ik heb oprecht van hem genoten🌹quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Gister als restauranthouder was hij uren lang een stuiterbal
hier een bakkie en dan op naar het huisquote:
Ja precies dit, iedereen weet toch wel hoe het zit en wat de gevolgen (kunnen) zijn. En dan met de minste tegenstand al huilie doen, bah!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:15 schreef Lrod01 het volgende:
In snap dat gezeik echt niet he. Je stapt in een realitysoap, een tv programma. Er moet tv gemaakt worden. Drama en struggles scoren nou eenmaal altijd goed bij de kijker. Je weet toch waar je aan begint als je jezelf hiervoor opgeeft?
Hoe langer ik naar hem kijk en luister, komt hij op mij toch sympathieker over. En is zeker afgevallen.quote:
Wat niet bezig gehouden worden.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hier een bakkie en dan op naar het huis
diertjes van de verse kandidatenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Kan niet hoor dan moet ik op de hond gaan passen hahaha
Nee, ik ben de kok. Dat is mijn strategie alquote:
Ok dan! Wanneer gaan wequote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:12 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik nomineer:
Mezelf, Sangha, Aggie46, Yolk, D., engine, Joyce-43, suzi1, Ebinas, Blackprinces
Owwwww kwam dat maar weerquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
diertjes van de verse kandidaten
mogen bij moi
special deal![]()
1 voorwaarde
* maak fucking kapot goeise streams
veel terror
veel lachen
nachten doorhalen
En gaat naar de eindronde, mensen houden van zg kansloze zielige simpele sukkels... Underdogs heten die gassies.. winnen altijdquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:17 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hoe langer ik naar hem kijk en luister, komt hij op mij toch sympathieker over. En is zeker afgevallen.
Die laatste kat in de boom.. Dan gaat hij los..quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:17 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hoe langer ik naar hem kijk en luister, komt hij op mij toch sympathieker over. En is zeker afgevallen.
weet nog steeds niet hoe ik afbeeldingen toevoeg, link is nu wel geluktquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:18 schreef rinardo het volgende:
Els reageert op Facebook https://ibb.co/Hr0PXbG
Maar niemand hier zit in BB dus OT weerquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:19 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Nee, ik ben de kok. Dat is mijn strategie al
psychologisch experimentquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:18 schreef rinardo het volgende:
Hey Sangha, vind jij die VADR ook zo'n neppe? Echt he, die is echt niet zichzelluf in deze forum. In ons gezicht doet hij altijd lief en zegt dat hij met jou het huis in wil. Maar als jij er niet bij bent, dan draait die meteen om he, dan is het Sangha dit, Sangha dat en zus enzo... echt he, ik ben daar zo klaar mee snapje? Ik ga straks nog met engine praten, want ik weet dat hij dat ook zo voelt weetje? Als jullie dan VADR weg stemmen, dan kom ik in zijn plaats snapje? Want met jou zou ik echt wel de finale in willen alsjeweetwatikbedoel.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:12 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik nomineer:
Mezelf, Sangha, Aggie46, Yolk, D., engine, Joyce-43, suzi1, Ebinas, Blackprinces
Koks blijven vaak wat langer in het huis dus ja!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:19 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Nee, ik ben de kok. Dat is mijn strategie al![]()
Zoek jij lekker je eigen strategie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hey Sangha, vind jij die VADR ook zo'n neppe? Echt he, die is echt niet zichzelluf in deze forum. In ons gezicht doet hij altijd lief en zegt dat hij met jou het huis in wil. Maar als jij er niet bij bent, dan draait die meteen om he, dan is het Sangha dit, Sangha dat en zus enzo... echt he, ik ben daar zo klaar mee snapje? Ik ga straks nog met engine praten, want ik weet dat hij dat ook zo voelt weetje? Als jullie dan VADR weg stemmen, dan kom ik in zijn plaats snapje? Want met jou zou ik echt wel de finale in willen alsjeweetwatikbedoel.
Ik speel gewoon het spel snapje?
Theo is het daar niet mee eensquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:21 schreef Sangha het volgende:
Koks blijven vaak wat langer in het huis dus ja!![]()
Els! Kom hier gesellug mee kletsenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:18 schreef rinardo het volgende:
Dat is zijn tactiekquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:22 schreef Yolk het volgende:
Nick is roomser dan de paus, beetje op afgeknapt deze week.
Ja of standje jank.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:24 schreef Flow3r het volgende:
Dat gezicht ook van die Daan, staat altijd ontevreden
hidiho's kanaal..quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:24 schreef Sangha het volgende:
[..]
Wat staat daar, kan het net niet lezen!
Wat een best onzinnige uitspraak isquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze moeten de volgende BB geen Nederland-België meer doen, dat werkt niet. Aldus Jill
Ik vin dat het WK Voetbal voortaan ook met enkel Nederland moet worden gespeeld.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze moeten de volgende BB geen Nederland-België meer doen, dat werkt niet. Aldus Jill
Tok tok tokquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Niek groentjes hakken
2 schalen bbq vlees staan klaar
ut wrd een dolle boel.
sjowi is trost op zichzelf
opgelucht .getok tegen Daan zeikstraal
Daan ; if joe done joe don
denk dat iedereen wel voelt wat er aan de hand is
dr wrd ook niet meer gesproken
tis weard
ze gaan allemaal op mij
en nattelie stemmen sure
but ei dont give a shit
en als ze dat ..tok tok
tok
Geweldige quote weer van Jill. Zij is zo simpel, dat ik zelfs hoop dat ze in de finale zit. Geweldige meid, in haar eerlijheid en simpelheid.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:25 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Jill: "Nederland, België, gaat gewoon niet"
Nou, niet als Nederland verliest nee, dat klopt.
Heeft ze helemaal gelijk in. De mentaliteit van beide is zoveel anders. Kun je niet vergelijken.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Wil ie naar binnen dan?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:28 schreef GayGuy het volgende:
Thomas ligt gewoon voor de dagboekkamer te slapen
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:28 schreef GayGuy het volgende:
Zou het er iets mee te maken kunnen hebben dat Michel goed kan opschieten met Liese?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:26 schreef Aggie46 het volgende:
Daan: Er wordt ook tegen niemand niet gesproken (dubbel ontkenning dus en dat voor een lerares).Maar i donot care, geen shit.
Daar gaan we weer.
Michel is de pispaal bij Daan, weird.
[ afbeelding ]
inderdaad helemaal verschillend, dat werkt nietquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:28 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Heeft ze helemaal gelijk in. De mentaliteit van beide is zoveel anders. Kun je niet vergelijken.
Bij de Bus2 werkte het wel.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:28 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Heeft ze helemaal gelijk in. De mentaliteit van beide is zoveel anders. Kun je niet vergelijken.
Is een eikel, want eet van de 2 walletjes. en ik ben vlaming. Thomas hoeft voor mij niet meer.quote:
YOU! SHALL NOT! PASSSSSSS!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:28 schreef GayGuy het volgende:
Nee, dat geloof ik nietquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou het er iets mee te maken kunnen hebben dat Michel goed kan opschieten met Liese?
Ik denk dat het ballenspel met Patrick op hem heeft ingewerkt.quote:
Ik zie liever 2 walletjes dan geforceerd het walletje uit je eigen landquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is een eikel, want eet van de 2 walletjes. en ik ben vlaming. Thomas hoeft voor mij niet meer.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is een eikel, want eet van de 2 walletjes. en ik ben vlaming. Thomas hoeft voor mij niet meer.
nu al ruzie hahahquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:19 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Nee, ik ben de kok. Dat is mijn strategie al![]()
Zoek jij lekker je eigen strategie
ze gift dr geen shit omquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:32 schreef Angelflush het volgende:
Hoorde ik toch net Daan tegen Jowie zeggen dat de dames als Nick ober is niet eens haat haar hebben gevraagd of ze dan bij haar mogen zitten.... god vraag me af waarom... mw negatieve
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |