ja chips sorryquote:
Daar zal wel een dikke NDA opzitten lijkt me.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:30 schreef suzi1 het volgende:
kan missyz geen duidelijkheid geven over de borg
Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor, vergissen is menselijk.quote:
Goed idee ja!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:30 schreef suzi1 het volgende:
Ja, nee, maar, dat doet ze voor het groepsbelang!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze moet niets van Patrick hebben, kan hem niet verstaan, vindt hem een rare man... maar gaat wel gezellig met hem zitten puzzelen. Deze dame heeft echt professionele hulp nodig.
[ afbeelding ]
Als ik haar was zou ik Game Theory kiezenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:37 schreef odie22 het volgende:
Waar wilde Daan nu in gaan promoveren ? change management ?
Waarom zijn jullie zo eigenwijs. Er is geen borg. Er was altijd een vergoeding per dag, zolang ze in het huis zaten.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:30 schreef suzi1 het volgende:
ja waar ze het continue over heeft maar doen ho maarquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, nee, maar, dat doet ze voor het groepsbelang!
...
Snapjuh?
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:37 schreef odie22 het volgende:
Promoveren?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:37 schreef odie22 het volgende:
dat kan dit seizoen toch anders zijn ?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie zo eigenwijs. Er is geen borg. Er was altijd een vergoeding per dag, zolang ze in het huis zaten.
Ja dat begint wel op te vallen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:40 schreef zodeju het volgende:
Hoe opvallend....Dan geen woord tegen Patrick zeggen die tegenover haar zit. En haar eigen ploegje komt er bij zitten en hoor Daan haar stem.....Daan die het zo gezellig wilde maken voor het groepsbelang.
How not to zeik.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:37 schreef odie22 het volgende:
Negeren, best een nare trek.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:40 schreef zodeju het volgende:
Hoe opvallend....Dan geen woord tegen Patrick zeggen die tegenover haar zit. En haar eigen ploegje komt er bij zitten en hoor Daan haar stem.....Daan die het zo gezellig wilde maken voor het groepsbelang.
Nu ook weer, Naat vindt een nieuwe puzzel laat het zien aan Daan, de kaartploeg reageert ooh leuk een nieuwe. Naat alleen maar Daan aan blijven kijken en niet reageren op de andere ploeg.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Negeren, best een nare trek.
Maar ik vraag me af of Pat dit mss bewust doet.
Even kijken wat er gebeurt.
Hoezo dat? Hoeft niet meteen iets te zien als ze effe niet bij elkaar zijnquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:43 schreef Joyce-43 het volgende:
maar puzzelen aan die tafel kan toch niet ivm eten
en is er iets tussen THomas en Jill?
Ze laten zich wel heel erg kennen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nu ook weer, Naat vindt een nieuwe puzzel laat het zien aan Daan, de kaartploeg reageert ooh leuk een nieuwe. Naat alleen maar Daan aan blijven kijken en niet reageren op de andere ploeg.![]()
Huh dat was een doos met nieuwe thee toch?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nu ook weer, Naat vindt een nieuwe puzzel laat het zien aan Daan, de kaartploeg reageert ooh leuk een nieuwe. Naat alleen maar Daan aan blijven kijken en niet reageren op de andere ploeg.![]()
maar zeiden ook niets tegen elkaarquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:48 schreef Toweler het volgende:
[..]
Hoezo dat? Hoeft niet meteen iets te zien als ze effe niet bij elkaar zijn
Echt verwonderlijk hoe snel ze dat heeft afgeleerd.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nathalie is geen snapjullie meer geworden
Moet dat dan ik zeg wel vaker niks tegen mensen hoeft er toch niet iets te zijnquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
maar zeiden ook niets tegen elkaar
Ze heeft het inmiddels door ....quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:51 schreef Tourniquet het volgende:
Echt verwonderlijk hoe snel ze dat heeft afgeleerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja, daar moet je je toch lullig bij voelen, maar ze kunnen niet meer terug lijkt wel. En vooral dat Jowi gezellig wel mee doet. Hoe ellendig moet je je dan voelen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:49 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze laten zich wel heel erg kennen.
Want de rechterkant oogt toch echt een stuk gezelliger.
Die twee gaan het zwaar hebben zo.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ze heeft het inmiddels door ....![]()
Nu zeg ik het weer - 29 januari 2021.Ja, maar toch knap om dat zo snel af te leren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat zou zomaar kunnen. Ik dacht een nieuwe puzzel. Maar het maakt niet uit de reacties waren hetzelfde.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Huh dat was een doos met nieuwe thee toch?
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ze heeft het inmiddels door ....![]()
Nu zeg ik het weer - 29 januari 2021.Haar aaibaarheidsfactor is wel met 500 % gestegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
" nu zeg ik het weeeeer"
Hoi ik ben Miep
Nou ze was weer ff vanmorgen met Jowi aan het smoezen en daar was het weer volop aanwezig snap je.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:53 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, maar toch knap om dat zo snel af te leren.
Lijkt me echt welquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, daar moet je je toch lullig bij voelen, maar ze kunnen niet meer terug lijkt wel. En vooral dat Jowi gezellig wel mee doet. Hoe ellendig moet je je dan voelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jij zegt het, ik dacht het.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:02 schreef danilel het volgende:
ik heb de indruk dat jowi en naat veel meer hebben mogen zien over hoe de buitenwereld over ze denkt
ik denk echt dat hij meer info over zichzelf in de buitenwereld heeft gekregenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:03 schreef Juan_Roman het volgende:
Vreemd toch dat Jowi eergisteren nog volop gametalk aan het doen was, en een dag laten wilt vertrekken.
Toen zat Theo en nog in, nu die er niet meer in zit kan dat toch veranderen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:03 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Nick zei tegen Theo dat het vanaf het begin zijn droomfinale zou zijn om tegen Theo te staan.
Nick zegt tegen Jowi dat het vanaf het begin zijn droomfinale zou zijn om tegen Jowi te staan.
Hij wist aardig goed weer te geven hoe hij gezien wordt (door velen dan, zal lang niet bij iedereen zo zijn)quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:03 schreef danilel het volgende:
[..]
ik denk echt dat hij meer info over zichzelf in de buitenwereld heeft gekregen
preciesquote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:04 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hij wist aardig goed weer te geven hoe hij gezien wordt (door velen dan, zal lang niet bij iedereen zo zijn)
Zou goed kunnen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:03 schreef danilel het volgende:
[..]
ik denk echt dat hij meer info over zichzelf in de buitenwereld heeft gekregen
dus datquote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:02 schreef danilel het volgende:
ik heb de indruk dat jowi en naat veel meer hebben mogen zien over hoe de buitenwereld over ze denkt
Hij geeft de productie de tijd om wat privileges te verzinnen om hem erin te houdenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:06 schreef Ebinas het volgende:
waarom maandag pas en niet vandaag?
Is daar een reden voor?
Je maakt mij niet wijs dat ze in de Amerikaanse BB diepgaande gesprekken hebben.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:57 schreef Tourniquet het volgende:
Gesprekje tussen Nick en Jowi in de slaapkamer.
Het nieuws dat Jowi weg wil is zwaar gevallen bij Nick zegt hij.
Jowi vertelt dat hij gekozen is omdat hij groot fan is van BB. Maar hij heeft alleen de internationale versies gezien. Deze versie is heel anders dan hij had gedacht.
Wel wonderlijk dat na jaren en jaren en jaren van RLS's in ik weet niet hoeveel landen, men nog niet doorheeft hoeveel er gestuurd wordt.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dus dat
denk ook dat Febo ..op ene bepaalde manier een soort belofte heeft gemaakt
mbt beelden die naar buiten mochten
dat de spelers..kandidaten feedb mogen geven over dingen
wat ze niet oke vnden
net als die duim omhoog .mbt foozeh
in het kader afgelopen tweeps....heb ik de indruk dat de afd zuurkutties daarover hebben gemekkert
Nahhhh dat zou echt erg zijn.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:07 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Hij geeft de productie de tijd om wat privileges te verzinnen om hem erin te houden
Hier kan ik mij ook echt niets bij voorstellen. Als je Big Brother googled op YouTube dan krijg je enkel tokkies te zien. Niet echt het type volkje met diepgang.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:08 schreef Hunter het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat ze in de Amerikaanse BB diepgaande gesprekken hebben.
Als mensen in 1 land oppervlakkig zijn dan zijn ze het in de USA welquote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:08 schreef Hunter het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat ze in de Amerikaanse BB diepgaande gesprekken hebben.
Ik begrijp het niet. Hij wil de game spelen zoals in Amerika. Maar heeft er bezwaar tegen als de Belgen dat ook doen en begint dan te miepen over hoogstaande gesprekken.
Die zie ik nog niet gaan.quote:
Wel, als dat zo is, dan is de tactiek: sympathiek zijn. En ik begrijp dat hij daar wat moeite mee heeft?!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:07 schreef danilel het volgende:
hij wil winnen door een spel te spelen en niet door leuk gevonden te worden, hij merkt nu dat de kijker/stemmer de mensen die ze sympathiek vinden in het huis willen laten blijven
Volgens mij speelden de belgen vanaf het begin precies het spel wat Jowi zou willen....op gevoel, gewoon zichzelf etc.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:11 schreef danilel het volgende:
de nederlanders hebben het voor zichzelf verpest om er vanaf dag 1 met gestrekt been in te gaan terwijl de belgen lekker relaxt van het huis aan het genieten waren en elkaar beter leerden kennen.
Toen voor de belgen uitkwam dat de nl al bezig waren met bondjes gingen de ogen van de belgen open en hebben ze de nl een koekje van eigen deeg gegeven. Dat hadden de nl niet zien aankomen en zo hebben ze zich in hun eigen voet geschoten.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wel wonderlijk dat na jaren en jaren en jaren van RLS's in ik weet niet hoeveel landen, men nog niet doorheeft hoeveel er gestuurd wordt.
Trouwens niet eens alleen bij RLS's, bij heel veel programma's
ind.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wel wonderlijk dat na jaren en jaren en jaren van RLS's in ik weet niet hoeveel landen, men nog niet doorheeft hoeveel er gestuurd wordt.
Trouwens niet eens alleen bij RLS's, bij heel veel programma's
Nee ik zie haar ook niet vertrekken hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Die zie ik nog niet gaan.
Naat wil en zegt vaak dingen die op dat moment bij een ander spelen, op de een of andere manier maakt ze het zo dat dat dan ook bij haar speelt.
Ik snap het!quote:
precies, als de nl dat zo ook gedaan hadden was het nu een heel andere bb gewordenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:12 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
Volgens mij speelden de belgen vanaf het begin precies het spel wat Jowi zou willen....op gevoel, gewoon zichzelf etc.
Engiequote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:13 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ik zie haar ook niet vertrekken hoor
[..]
Ik snap het!
Hi puzzie
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:11 schreef brasta het volgende:
Nederlanders zijn ook heel oppervlakkig
vemoeiend dat gezwamquote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:11 schreef brasta het volgende:
Gezond verstand en basiskennis zijn ook amper aanwezig bij Nederlanders
denk niet dat er nieuwe kijkers zijn, er vallen alleen maar kijkers afquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:53 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Nieuwe kijkers gaan nooit snappen waarom we snapje snapje noemen snapje, wat verwarrend allemaal zo
het is saai maar wel de eerste rls die op imploderen staatquote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:15 schreef Ebinas het volgende:
Op velen fronten blijft het toch een merkwaardige BB
Schiet er van in de lach, je hebt een punt. Maar of dat nu de bedoeling is geweestquote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
het is saai maar wel de eerste rls die op imploderen staat
Ik heb dat nachtgesprek gevolgd, maar dat was echt wel een mooi openhartig gesprek zonder geroddel. Ging niet over de andere bewoners.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:14 schreef juul. het volgende:
Jowie heeft S'nachts zulke goede gesprekken gehad met Naat, roddelen bedoel je
hij is strategisch begonnen, dat is verkeerd afgelopen, nu wil hij op gevoel maar daar is het nu te laat voor nu het in 2 groepen is gesplitst.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:14 schreef Hunter het volgende:
Jowi kan niet op gevoel, maar gaat dan strategisch en is dan de bad guy. Dat is zijn uitleg.
Bij wie zit ze?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:18 schreef Angelflush het volgende:
Wat een takke wijf is het toch. Febo hoeft niet positief te doen maar ze moeten eerst maar gaan nadenken wat ze de koningin allemaal hebben aangegaan.
Arrogante t....
Heb zo de indruk dat ze bezig is zichzelf de toneelhaak toe te bedelen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:17 schreef zodeju het volgende:
Oh, Naat wil niet doen wat BB zegt....ze hebben wel hun excuus aangeboden maar ze hoeven niet in me naad te zitten.![]()
![]()
dus .. Febo had eerst ff moeten vragenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:18 schreef Angelflush het volgende:
Wat een takke wijf is het toch. Febo hoeft niet positief te doen maar ze moeten eerst maar gaan nadenken wat ze de koningin allemaal hebben aangegaan.
Arrogante t....
vraag me ook af hoe een diep gesprek met jowi gaat, kan me er niks bij voorstellenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:18 schreef Keep_on_Track het volgende:
Wacht even. Je kunt geen liegen en beriegen doen voor een paar centen.
Maar: strategisch spelen is dan toch liegen en bedriegen? Want dan ga je bondjes aan, dan ga je tactieken loslaten, dan ga je mist opwerpen, verkeerde info geven weet ik al niet wat.
Volgens mij spreken ze zichzelf tegen.
Die poogt als een slang op alle fronten te manipulerenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dus .. Febo had eerst ff moeten vragen
welke twitter berichtjes er op het screen mochten..
omdat
viel geschrei und wenig wolquote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
vraag me ook af hoe een diep gesprek met jowi gaat, kan me er niks bij voorstellen
Hij kan niet eens een zin volledig uitsprekenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
vraag me ook af hoe een diep gesprek met jowi gaat, kan me er niks bij voorstellen
Ja en dan zegt ie dus niets ...draait ie er om heen ... blablablaquote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:22 schreef Hunter het volgende:
[..]
Hij kan niet een zin volledig uitspreken
Ik ook.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:23 schreef Hunter het volgende:
Nick verwacht dat er nog mensen gaan breken.
Die is in het begin publiekslieveling geweest.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:23 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Nick: "Sterke spelers, zoals Thomas"
Dat kan ik dan weer wel plaatsenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:29 schreef Hunter het volgende:
Nick er zijn mensen die afgestraft worden omdat ze het spel gespeeld hebben
Hij kan niet zijn zoals nick is. Hij wilde spelen zoals nick maar kan dat niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:29 schreef Benny het volgende:
Zelfs na alles te hebben aangehoord begrijp ik niet zo goed waarom Jowi weg wil
Maar....zolang de rest dat niet opmerkt omdat hij dat allemaal heel smooth doet.....speelt hij het wel ok!quote:
Emotiesquote:
You won.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie zo eigenwijs. Er is geen borg. Er was altijd een vergoeding per dag, zolang ze in het huis zaten.
Wel, eruit gooien dan die emo-dames. Tactisch heel makkelijk te regelen...hoeft hij niks voor te doen, want dat doen de anderen al binnenkort. Zonder dat hijzelf schade hoeft te lijden...quote:
Nu je het schrijft, zou me niet eens verbazenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:31 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Nick krijgt de geheime opdracht om diepgaande gesprekken te voeren met Jowi
Ik heb hele andere nachtgesprekken gezien van die tweequote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik heb dat nachtgesprek gevolgd, maar dat was echt wel een mooi openhartig gesprek zonder geroddel. Ging niet over de andere bewoners.
de Nederlanders hebben dat wel al opgemerkt (denk maar aan wat Els altijd zei over Nick)quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:30 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
Maar....zolang de rest dat niet opmerkt omdat hij dat allemaal heel smooth doet.....speelt hij het wel ok!
zal de laatste BB worden in de lage landen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:15 schreef Ebinas het volgende:
Op velen fronten blijft het toch een merkwaardige BB
Ik heb er één gezien, dus kan niet spreken over eventueel andere gesprekken.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:32 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik heb hele andere nachtgesprekken gezien van die twee
Ja maar Els dacht zowat van iedereen wel wat, behalve heel laat wat Theo met medeweten van Naat haar geflikt hebben dat moesten ze haar zeggen. Weet alleen niet of ze weet dat Naat het wist.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:32 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
de Nederlanders hebben dat wel al opgemerkt (denk maar aan wat Els altijd zei over Nick)
haar lippen zo opspuiten zodat ze niet meer kan pratenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:35 schreef Hunter het volgende:
Nathalie wil een gratis filler-deal omdat ze nu bekend is
Dohquote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:39 schreef mario390 het volgende:
hoezo is liese
niet meer huis meesteres?
omdat er elke week een nieuwe word gekozen, het is nu Naomiquote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:39 schreef mario390 het volgende:
hoezo is liese
niet meer huis meesteres?
het is toch zaterdag,maandag beginnt en nieuwe weekquote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:40 schreef rinardo het volgende:
[..]
omdat er elke week een nieuwe word gekozen, het is nu Naomi
dan mogen ze heel de week gras vreten en communistische leuzen scanderenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:40 schreef rinardo het volgende:
[..]
omdat er elke week een nieuwe word gekozen, het is nu Naomi
Hoe kom je er toch bij om te denken dat Danielle in de finale zit.??quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:42 schreef 20100 het volgende:
Ik snap wel dat Jowi weg gaat.
Iedereen weet dat de finale tussen Daan en Nick zal gaan en Nick uiteindelijk gaat winnen.
Beetje stom om dan nog zoveel weken jouw tijd te verspelen.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man is niet verboden
kut,kut,kut
nattekut,nattemutz,niksnutz
Even rustig adem halenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man is niet verboden
kut,kut,kut
nattekut,nattemutz,niksnutz
als ie weer thuis is ...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:48 schreef mario390 het volgende:
jowi gaat straks
LONG BLACK COCK BANG
doen
man3quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:48 schreef mario390 het volgende:
jowi gaat straks
LONG BLACK COCK BANG
doen
Donderdag eruit gok ikquote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:50 schreef Windhapper het volgende:
Die Julie heb ik echt niks mee. Die zie ik nu al vanaf het begin links of rechts naast Liese zitten. Doet niks, praat met niemand anders. Las hier dat Patrick een miscast was maar dat meisje heeft echt nog niks toegevoegd.
Rot op met je Brasilquote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
in brasil dronken jong doorgedraaid
meidsje geslagen, crew doet niks
Waarom verbaast me dat niet?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
Kan anders verwoord worden, maar ja... BB Brasil is totaal niet relevant voor dit topic.quote:
Ik ook niet, by far de saaiste kandidaat van dit seizoen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:50 schreef Windhapper het volgende:
Die Julie heb ik echt niks mee. Die zie ik nu al vanaf het begin links of rechts naast Liese zitten. Doet niks, praat met niemand anders. Las hier dat Patrick een miscast was maar dat meisje heeft echt nog niks toegevoegd.
Reclameruimte op de kin?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:55 schreef Keep_on_Track het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zoekt een sponsor.Kom maar door!
Dat lijkt inderdaad zijn interpretatie te zijn. Maar hij realiseert zich niet dat er gestemd wordt op sympathieke mensen, en dat heeft niks met congeniality te maken. En kennelijk is hij toch niet zo'n grote fan. Had hij alleen maar de Nederlandse wikipedia bb-pagina gelezen, dan had hij geweten hoe het er aan toe gaat in Nederlandquote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:52 schreef cheanny het volgende:
Hallo, lees al tijdje mee hier en wil toch even zeggen hoe ik het zie. Uiteraard is dit alleen mijn interpretatie.
Jowi is een groot fan van Big Brother en heeft van verschillende landen meegekeken en heeft zo een strategie uitgestippeld. Kennelijk word in de andere landen direct meer tactisch gespeeld. Hij had niet verwacht dat deze strategie in de NL-BE niet zou werken. Hij was er van geschrokken dat dit werd afgestraft door de bewoners en het publiek. Hij zou zijn strategie kunnen wijzigen en net als een aantal anderen een Miss Congeniality contest er van kunnen maken (Look how cute, innocent and pretty i am: All for the likes on Insta and the public!!) maar dan zou hij niet trots zijn op zichzelf. Zijn intentie was niet om iemand te kwetsen maar gewoon het “spel” te spelen zoals hij dat had gezien bij de internationale Big Brothers.
Jammer wel, ga hem toch missen!!
Ik had er ook (veel) meer van verwachtquote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:50 schreef Windhapper het volgende:
Ik zie het afstraffen niet zo. Wat zou hij daarvan hebben kunnen oppikken?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:52 schreef cheanny het volgende:
Hallo, lees al tijdje mee hier en wil toch even zeggen hoe ik het zie. Uiteraard is dit alleen mijn interpretatie.
Jowi is een groot fan van Big Brother en heeft van verschillende landen meegekeken en heeft zo een strategie uitgestippeld. Kennelijk word in de andere landen direct meer tactisch gespeeld. Hij had niet verwacht dat deze strategie in de NL-BE niet zou werken. Hij was er van geschrokken dat dit werd afgestraft door de bewoners en het publiek. Hij zou zijn strategie kunnen wijzigen en net als een aantal anderen een Miss Congeniality contest er van kunnen maken (Look how cute, innocent and pretty i am: All for the likes on Insta and the public!!) maar dan zou hij niet trots zijn op zichzelf. Zijn intentie was niet om iemand te kwetsen maar gewoon het “spel” te spelen zoals hij dat had gezien bij de internationale Big Brothers.
Jammer wel, ga hem toch missen!!
Moeten we nog het hele weekend dit geklets aanhorenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:58 schreef D. het volgende:
De planning voor Jowi's vertrek is nog steeds maandag (pas)?
Big Brother riep Nick naar de DBK waardoor er een einde kwam aan de urenlange Jowi / Nick streamquote:
Nouja, is weer eens wat anders dan nominatiesquote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:59 schreef Hunter het volgende:
[..]
Moeten we nog het hele weekend dit geklets aanhoren
Ah, gemist dusquote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:59 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Big Brother riep Nick naar de DBK waardoor er een einde kwam aan de urenlange Jowi / Nick stream
Het is niet alsof er wat anders/beters isquote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:59 schreef Hunter het volgende:
[..]
Moeten we nog het hele weekend dit geklets aanhoren
Ah dan kan ik weer wegquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:01 schreef Flory het volgende:
Naat begint nog maar eens over de tweet
Oei !!!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
En weg.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:03 schreef Hunter het volgende:
Jowi en Naat spreken kwaad over "achter"
Ze heeft natuurlijk wel een puntquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:03 schreef Hunter het volgende:
Jowi en Naat spreken kwaad over "achter"
Ha, en dit is al vanaf dag 1, er gebeuren daar dingen die niemand anders snapt snapjuh, ik luister helemaal niet meer naar de stream waar natjuh rond sloft, lekker naar huisquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:01 schreef Kinga het volgende:
Oh dear lord. Continue diezelfde lulverhalen... Jowi en Naat EXIT AUB
Klopt, hij heeft het echt verkeerd ingeschat!! En de invloeden van buitenaf vielen hem zwaar. Dus ook de nieuwere bewoners met de informatie die ze mee namen. Hij kan het spel niet meer naar zijn zin draaien na vertrek van Els dus zwaait hij maar af. Naar mijn mening wel zwak. Speel het spel ook uit en loop met opgeheven hoofd uit het huis!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:56 schreef Hunter het volgende:
Dat lijkt inderdaad zijn interpretatie te zijn. Maar hij realiseert zich niet dat er gestemd wordt op sympathieke mensen, en dat heeft niks met congeniality te maken. En kennelijk is hij toch niet zo'n grote fan. Had hij alleen maar de Nederlandse wikipedia bb-pagina gelezen, dan had hij geweten hoe het er aan toe gaat in Nederland
Maar ook dat ze zegt dat ze Theo verkeerd op tv hebben neergezet. Uhuh, achteraf je schamen voor je acties en verkondigen dat je een rol speelde. Sure, Jan. Kan je ook nog altijd doen he Natje!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:04 schreef Juan_Roman het volgende:
De 300 uur geroddel van Nathalie komen verkeerd over op tv. Denkt ze.
Oke.
Ze moest eens weten hoe positief ze haar nog hebben neergezet in de afleveringen.
Geen zelfreflectie.
Op zich wel slimquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:05 schreef Hunter het volgende:
Er wordt nu gekaart met puzzle-stukjes als fisches
Misschien kan BB wat fiches aanleverenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:05 schreef Hunter het volgende:
Er wordt nu gekaart met puzzle-stukjes als fisches
is elke week andersquote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
het is toch zaterdag,maandag beginnt en nieuwe week
weten de bb idioten dat en week 7 dagen heeft?
daan in de finale whaaaaaaa die is nu al overspannen die trekt dat niet huilebalkquote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe kom je er toch bij om te denken dat Danielle in de finale zit.??
was haar ook al eens gezegd dat er amper iets over die RB werd geschreven.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:06 schreef Blackprinces het volgende:
En ik vond het geweldig hoor die tweets over haar.
Maar als ze dan van achter hoort dat er ook positieve waren is het wel fucked up.
Niet hem persoonlijk misschien maar wel de mensen waar hij het "spel" mee speelt.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:58 schreef Keep_on_Track het volgende:
Ik denk niet dat hij aan de hand van de mensen die zijn verdwenen kan afleiden dat het publiek hém of zijn speelwijze afkeurt...
stop aub met brazil hier, niemand volgt dat, of maak er een forum voor, ik denk telkens dat het hier isquote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
Hij heeft de Amerikaanse gekeken kennelijk. Die is totaal anders. Daar stemt het publiek ook niet. Dat is een game show geworden.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:56 schreef Hunter het volgende:
[..]
Dat lijkt inderdaad zijn interpretatie te zijn. Maar hij realiseert zich niet dat er gestemd wordt op sympathieke mensen, en dat heeft niks met congeniality te maken. En kennelijk is hij toch niet zo'n grote fan. Had hij alleen maar de Nederlandse wikipedia bb-pagina gelezen, dan had hij geweten hoe het er aan toe gaat in Nederland
Precies!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:05 schreef cheanny het volgende:
[..]
Klopt, hij heeft het echt verkeerd ingeschat!! En de invloeden van buitenaf vielen hem zwaar. Dus ook de nieuwere bewoners met de informatie die ze mee namen. Hij kan het spel niet meer naar zijn zin draaien na vertrek van Els dus zwaait hij maar af. Naar mijn mening wel zwak. Speel het spel ook uit en loop met opgeheven hoofd uit het huis!
Daar stemt het publiek niet?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij heeft de Amerikaanse gekeken kennelijk. Die is totaal anders. Daar stemt het publiek ook niet. Dat is een game show geworden.
Afdekken mic ookquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:09 schreef Kinga het volgende:
Misschien zit ik helemaal fout, maar zou Jowi misschien ook waarschuwingen hebben gekregen wat de druppel was? Voor net engels lullen en het vernielen van de kookplaat misschien?
Dat zou beste eens kunnen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Big Brother gaat eens drastisch moeten ingrijpen...
Heeft ie ookquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:09 schreef Kinga het volgende:
Misschien zit ik helemaal fout, maar zou Jowi misschien ook waarschuwingen hebben gekregen wat de druppel was? Voor net engels lullen en het vernielen van de kookplaat misschien?
Maar dan is er niemand meer die nog een beetje naar haar luistert...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Daan gaat echt niet meer weg. Als Jowi en Naat vertrekken, waant zij zich in de finale. Zij kan onmogelijk verliezen van Jill en Michel denkt ze.
Hahahaha, ik dacht laat ik eens luisteren, binnen 3 seconde zei ze hetquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:17 schreef odie22 het volgende:
zeer bijzonder dat ze geen snapjuh meer zegt , als dat je stopwoordje is, dan is dat niet in 1 x weg , nepwijf
Volledig mis. Fucking hypocriet is iedereen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:19 schreef D. het volgende:
'Er is niet mis met mij' zegt Nathalie
Zaten we er hier allemaal naast
Dat gezeik van haar ben ik echt zat, spuugzat.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:19 schreef zodeju het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is het zo bij Naat, als Naat zeg je bent een sukkel en ik zeg van dat ben ik niet zit ik fout.
Dan heeft het geen zin voor Naat om het te zeggen alleen als je instemt met haar dan gaat ze de disussie aan.![]()
ja ik was iets te voorbarigquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:20 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hahahaha, ik dacht laat ik eens luisteren, binnen 3 seconde zei ze het
met ne negatieve thomas erbij denk ik niet hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:22 schreef Ebinas het volgende:
Echt o
[..]
Echt op tijd, even wat vrolijkheid er in
Nee idd, ik was nog niet uitgetikt of toen begon thomasquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:23 schreef tasebi het volgende:
[..]
met ne negatieve thomas erbij denk ik niet hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |