ja chips sorryquote:
Daar zal wel een dikke NDA opzitten lijkt me.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:30 schreef suzi1 het volgende:
kan missyz geen duidelijkheid geven over de borg
Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor, vergissen is menselijk.quote:
Goed idee ja!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:30 schreef suzi1 het volgende:
Ja, nee, maar, dat doet ze voor het groepsbelang!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze moet niets van Patrick hebben, kan hem niet verstaan, vindt hem een rare man... maar gaat wel gezellig met hem zitten puzzelen. Deze dame heeft echt professionele hulp nodig.
[ afbeelding ]
Als ik haar was zou ik Game Theory kiezenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:37 schreef odie22 het volgende:
Waar wilde Daan nu in gaan promoveren ? change management ?
Waarom zijn jullie zo eigenwijs. Er is geen borg. Er was altijd een vergoeding per dag, zolang ze in het huis zaten.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:30 schreef suzi1 het volgende:
ja waar ze het continue over heeft maar doen ho maarquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, nee, maar, dat doet ze voor het groepsbelang!
...
Snapjuh?
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:37 schreef odie22 het volgende:
Promoveren?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:37 schreef odie22 het volgende:
dat kan dit seizoen toch anders zijn ?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie zo eigenwijs. Er is geen borg. Er was altijd een vergoeding per dag, zolang ze in het huis zaten.
Ja dat begint wel op te vallen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:40 schreef zodeju het volgende:
Hoe opvallend....Dan geen woord tegen Patrick zeggen die tegenover haar zit. En haar eigen ploegje komt er bij zitten en hoor Daan haar stem.....Daan die het zo gezellig wilde maken voor het groepsbelang.
How not to zeik.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:37 schreef odie22 het volgende:
Negeren, best een nare trek.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:40 schreef zodeju het volgende:
Hoe opvallend....Dan geen woord tegen Patrick zeggen die tegenover haar zit. En haar eigen ploegje komt er bij zitten en hoor Daan haar stem.....Daan die het zo gezellig wilde maken voor het groepsbelang.
Nu ook weer, Naat vindt een nieuwe puzzel laat het zien aan Daan, de kaartploeg reageert ooh leuk een nieuwe. Naat alleen maar Daan aan blijven kijken en niet reageren op de andere ploeg.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Negeren, best een nare trek.
Maar ik vraag me af of Pat dit mss bewust doet.
Even kijken wat er gebeurt.
Hoezo dat? Hoeft niet meteen iets te zien als ze effe niet bij elkaar zijnquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:43 schreef Joyce-43 het volgende:
maar puzzelen aan die tafel kan toch niet ivm eten
en is er iets tussen THomas en Jill?
Ze laten zich wel heel erg kennen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nu ook weer, Naat vindt een nieuwe puzzel laat het zien aan Daan, de kaartploeg reageert ooh leuk een nieuwe. Naat alleen maar Daan aan blijven kijken en niet reageren op de andere ploeg.![]()
Huh dat was een doos met nieuwe thee toch?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nu ook weer, Naat vindt een nieuwe puzzel laat het zien aan Daan, de kaartploeg reageert ooh leuk een nieuwe. Naat alleen maar Daan aan blijven kijken en niet reageren op de andere ploeg.![]()
maar zeiden ook niets tegen elkaarquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:48 schreef Toweler het volgende:
[..]
Hoezo dat? Hoeft niet meteen iets te zien als ze effe niet bij elkaar zijn
Echt verwonderlijk hoe snel ze dat heeft afgeleerd.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nathalie is geen snapjullie meer geworden
Moet dat dan ik zeg wel vaker niks tegen mensen hoeft er toch niet iets te zijnquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
maar zeiden ook niets tegen elkaar
Ze heeft het inmiddels door ....quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:51 schreef Tourniquet het volgende:
Echt verwonderlijk hoe snel ze dat heeft afgeleerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja, daar moet je je toch lullig bij voelen, maar ze kunnen niet meer terug lijkt wel. En vooral dat Jowi gezellig wel mee doet. Hoe ellendig moet je je dan voelen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:49 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze laten zich wel heel erg kennen.
Want de rechterkant oogt toch echt een stuk gezelliger.
Die twee gaan het zwaar hebben zo.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ze heeft het inmiddels door ....![]()
Nu zeg ik het weer - 29 januari 2021.Ja, maar toch knap om dat zo snel af te leren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat zou zomaar kunnen. Ik dacht een nieuwe puzzel. Maar het maakt niet uit de reacties waren hetzelfde.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Huh dat was een doos met nieuwe thee toch?
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ze heeft het inmiddels door ....![]()
Nu zeg ik het weer - 29 januari 2021.Haar aaibaarheidsfactor is wel met 500 % gestegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
" nu zeg ik het weeeeer"
Hoi ik ben Miep
Nou ze was weer ff vanmorgen met Jowi aan het smoezen en daar was het weer volop aanwezig snap je.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:53 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, maar toch knap om dat zo snel af te leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |