Ik zag ze er wel hout inflikkerenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dat vind ik een ernstig minpunt.
-2 puntenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dat vind ik een ernstig minpunt.
Kijk op wie Patrick zo lijkt op Mickey Rourkequote:
Nou ga er maar voor zitten, want Variant 1 is niet hip meer, je telt pas weer meer met de Japanse variant , of de laatste versie South Carolina Amerika... jaja elk land is naarstig op zoek naar hun eigen unieke versie...En de phamaceuten maar klaarkomenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:55 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Nee zit al in gedwongen lockdown , 2 weken quarantaine gezeten en nu positief getest op Corona flink ziek geweest ik ben het moe.
Hij speelt iig minstens zo goed!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:59 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Kijk op wie Patrick zo lijkt op Mickey Rourke
ze mogen ook t keukentje in de voorraadkamer gebruiken.. toevallig staat daar ook 1quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zie ze toch echt pannen gebruiken....
Dat kapotte fornuis doet wonderen!
Ben je stoned ofzo. Mickey Rourke is zo lelijk dat hij knap wordtquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:59 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Met haar secondanten links en rechts ; )quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Queen Liese op de plaats waar ze hoort: aan het hoofd van de tafel.![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Hij heeft ook wel wat van Opaatjequote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:59 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel wat van Opaatje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel wat van Opaatje
Oh nee die gast niet hier, leeft hij nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Doh okayquote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Duh... gewoon dank je wel is genoeg hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |