Alleen voor de grond zou ik het kopen. Bulldozer er overheen en opnieuw beginnen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:02 schreef zyx1981 het volgende:
Is deze hier al eens langs geweest? Staat al lang op Funda, en is na een week afwezigheid weer online gezet, dan denken mensen dat het 'nieuw aanbod' is.
https://www.funda.nl/koop(...)238411-hoofdweg-103/
De voorgevel is best mooi:
[ afbeelding ]
En in de woonkamer is iemand al flink gaan kussen om - met behoud van plafonds - er 1 grote ruimte van te maken:
[ afbeelding ]
Maar behalve de reguliere verbouwing die nog afgemaakt moet worden, lekt het dak van de schuur ook:
[ afbeelding ]
En 1 van de vloeren in de schuur ligt niet meer helemaal recht:
[ afbeelding ]
Ja jottum. 11000m2 grond op de grens van Groningen en Dld (is dat nog aardbevinggebied?) In de middle of nowhere. Met daarop een vergaan rijksmonument. Lijkt mij inderdaad 2ton well spentquote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:32 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Alleen voor de grond zou ik het kopen. Bulldozer er overheen en opnieuw beginnen.
Dat is geen aardbevingsgebied en is inderdaad dicht bij de grens. Er woont bijna niemand in Nieuw Beerta en er zitten 1 of 2 vage nachtclubs. Pand is betrekkelijk dicht bij station Bad Nieuweschans en de snelweg A7, het afgelegene is daarom betrekkelijk en voor iemand die in het noorden werkt prima te doen zegmaar.quote:Op zondag 28 februari 2021 00:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja jottum. 11000m2 grond op de grens van Groningen en Dld (is dat nog aardbevinggebied?) In de middle of nowhere. Met daarop een vergaan rijksmonument. Lijkt mij inderdaad 2ton well spent.
Die bulldozer zou je iig. al een flinke claim en mogelijk gevangenisstraf kosten.
Het is een fraai pand en het opknappen waard. Ik hoop dat een echte liefhebber het gaat kopen.quote:Op zondag 28 februari 2021 07:16 schreef marcel.de het volgende:
[..]
Dat is geen aardbevingsgebied en is inderdaad dicht bij de grens. Er woont bijna niemand in Nieuw Beerta en er zitten 1 of 2 vage nachtclubs. Pand is betrekkelijk dicht bij station Bad Nieuweschans en de snelweg A7, het afgelegene is daarom betrekkelijk en voor iemand die in het noorden werkt prima te doen zegmaar.
Maar wel enorm veel werk. Er staan daar meer van die panden van de vroegere Herenboeren in t Oldambt.
Laten vervallen mag volgens de wet niet. Er kan verpligt worden om onderhoud uit te voeren.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:43 schreef qajariaq het volgende:
Volgens mij staat die hoek vol met dergelijke panden. Moeilijk om dusdanig op te knappen dat je de energierekening kunt betalen en er ook knap kan wonen. Vaak zie je ook een in gebruik zijnde boerderij met het woonhuis in min of meer vervallen staat en er een nieuw huis naast staan. dat zal ook niet voor niets zijn.
Oh mensen wat een mooi pandquote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:02 schreef zyx1981 het volgende:
Is deze hier al eens langs geweest? Staat al lang op Funda, en is na een week afwezigheid weer online gezet, dan denken mensen dat het 'nieuw aanbod' is.
https://www.funda.nl/koop(...)238411-hoofdweg-103/
De voorgevel is best mooi:
[ afbeelding ]
En in de woonkamer is iemand al flink gaan kussen om - met behoud van plafonds - er 1 grote ruimte van te maken:
[ afbeelding ]
Maar behalve de reguliere verbouwing die nog afgemaakt moet worden, lekt het dak van de schuur ook:
[ afbeelding ]
En 1 van de vloeren in de schuur ligt niet meer helemaal recht:
[ afbeelding ]
Als ik de hierboven gedeelde link goed las zijn de plafonds onderdeel van wat dit een rijksmonument maakt, dus moeten die behouden worden. Hetzelfde geldt voor de houten vloer. Dat lijkt me dan ook meteen de catch, er is best veel wat verplicht behouden moet worden.quote:Op maandag 1 maart 2021 10:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Oh mensen wat een mooi pandwat is de catch hier, behalve dat het vervallen is? Is dit aardbevingsgebied? blijkbaar niet.
Het is wel een rijksmonument, dus al die VTwonen types kunnen niet volledig los gaan. Hoop dat dat mooie plafond blijft behouden. Je zou die stallen achteraan toch beter helemaal plat kunnen gooien.
Ik vermoed dat de badkamers en het natuursteen op bepaalde vloeren restanten zijn van de smaak van de vorige bewoners en dit heeft destijds veel geld gekost.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:10 schreef Vonkenboer het volgende:
Lijkt er op dat er iemand creatief met plak folie is geweest hier; of zouden het toch gewoon tegels zijn ?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Badkamer twee heeft dan wel dezelfde afgrijselijke kleur kranen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder is het huis behoorlijk steriel ingericht vind ik; die badkamers zijn echt zo anders..
In het altijd gezellige Overdinkel.
Oh, hilarischquote:Op maandag 1 maart 2021 12:10 schreef Vonkenboer het volgende:
Lijkt er op dat er iemand creatief met plak folie is geweest hier; of zouden het toch gewoon tegels zijn ?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Badkamer twee heeft dan wel dezelfde afgrijselijke kleur kranen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder is het huis behoorlijk steriel ingericht vind ik; die badkamers zijn echt zo anders..
In het altijd gezellige Overdinkel.
Maak je dat op uit de vieze vs schoongemaakte paadjes?quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:24 schreef Merel1808 het volgende:
Hopelijk krijgt de nieuwe bewoner van dit huis een betere relatie met de buren dan de huidige bewoners
[ afbeelding ]
Ik vind dat voetbalveldje wel briljant bedacht zodat je er geen hekken om hoeft te zetten en ook niet continu achter ballen aan hoeft te gaan die buiten het veld gaanquote:Op donderdag 4 maart 2021 00:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zojuistbij shownieuws
De woning van Dirk Kuyt
https://www.funda.nl/koop(...)803-rembrandtweg-16/
6,9 miljoen
Die hadden we thuis in het groen. Dat is echt zo'n tegel die er prachtig uit ziet als je één tegel in je handen hebt. En bij elkaar gewoon vreselijk.quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:59 schreef Parthenocissus het volgende:
https://www.funda.nl/koop/hauwert/huis-41237991-hauwert-34/
[ afbeelding ]
Mooie tegels
Ik snap het idee van een bar of een bioscoop in huis niet eigenlijk. Ik denk dat je daar ook praktisch nooit gebruik van maakt. Voor mij zijn een bar of bioscoop (minder) uitgaansgelegenheden, waar je dus andere mensen ontmoet of tenminste onder andere mensen bent. Waarom dat dan prive hebben?quote:Op donderdag 4 maart 2021 01:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dat voetbalveldje wel briljant bedacht zodat je er geen hekken om hoeft te zetten en ook niet continu achter ballen aan hoeft te gaan die buiten het veld gaan
[ afbeelding ]
Zijn bioscoopje is wel wat triestig daarentegen:
[ afbeelding ]
Nou ja, de rest van het huis lijkt enorm ingericht te zijn op wekelijks het hele voetbalteam over de vloer en misschien dat mensen dan ook een filmpje willen kijken. Maar dit is wel de meest treurige versie van een thuisbioscoopje ooit. Dan zit ik liever op de bank in de veel gezelliger woonkamer met een 'kleiner scherm'.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:42 schreef LXIV het volgende:
Ik snap het idee van een bar of een bioscoop in huis niet eigenlijk. Ik denk dat je daar ook praktisch nooit gebruik van maakt. Voor mij zijn een bar of bioscoop (minder) uitgaansgelegenheden, waar je dus andere mensen ontmoet of tenminste onder andere mensen bent. Waarom dat dan prive hebben?
Ik scrollde iets te snel en dacht echt "wtf doet die jaren 70 badkamer in dat miljoenenhuis van Kuyt????"quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:59 schreef Parthenocissus het volgende:
https://www.funda.nl/koop/hauwert/huis-41237991-hauwert-34/
[ afbeelding ]
Mooie tegels
Wansmaak.quote:Op donderdag 4 maart 2021 00:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zojuistbij shownieuws
De woning van Dirk Kuyt
https://www.funda.nl/koop(...)803-rembrandtweg-16/
6,9 miljoen
Ik vind het erger dat je eerst 46 sneeuw / tuin fotos moet doorklikken voordat je eens naar binnen kan kijkenquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:27 schreef Berkery het volgende:
-Schat, ik wil een home gym.
-Ik wil die zooi niet in huis!
-OK
[ afbeelding ]
Je moet wat, nu de sportscholen dicht zijn.
Ik zie daar zo de familie Soprano wonenquote:
Staat al een tijdje te koop gok ik. Herken de foto's van eerder.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:07 schreef Isabeau het volgende:
Hier woont iemand met hobby's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(en ik had aan de hobby's ook nog lezen, wijnen, zwemmen, tennissen, biljarten en voetballen kunnen toevoegen)
Waarschijnlijk is het als je bekend bent wel fijn om het privé te hebben zodat je niet elke minuut wordt aangeklampt door mensen die lollig tegen je willen doen of met je op de foto willen of vanaf een afstandje de hele tijd naar je zitten te loeren.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik snap het idee van een bar of een bioscoop in huis niet eigenlijk. Ik denk dat je daar ook praktisch nooit gebruik van maakt. Voor mij zijn een bar of bioscoop (minder) uitgaansgelegenheden, waar je dus andere mensen ontmoet of tenminste onder andere mensen bent. Waarom dat dan prive hebben?
Toch niet echt een donker hol.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:08 schreef Fietsertje70 het volgende:
Opmerkelijke indeling bij dit huis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
woonkamer van 21m lang en dan alleen maar een klein raampje voor en achter en een lichtstraat...
En ‘interior decorating’. Daar zitten toch ook minstens 5 manjaren in.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:07 schreef Isabeau het volgende:
Hier woont iemand met hobby's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(en ik had aan de hobby's ook nog lezen, wijnen, zwemmen, tennissen, biljarten en voetballen kunnen toevoegen)
Foto's zijn wel altijd overbelicht. Denk dat het in werkelijkheid toch redelijk donker is, maar goed daar heb je verlichting voor.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Toch niet echt een donker hol.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tevens Hockney.
Laatste onderdeel van die bank staat op zolder (foto 20, maar mobiel is aan het begeven, dus hotlinken lukt ff niet).quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:39 schreef BE het volgende:
Alles voor de foto's!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfs een van de leuningen van de bank er af halen omdat die anders voor de deur naar buiten uit steekt...![]()
![]()
Sowieso word ik een beetje naar van de sfeer (of het ontbreken ervan) op die eerste foto.
350,000 voor 89m2In Gouda...
Ja, die vergat ik nog idd, geen idee wat het zijn!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Laatste onderdeel van die bank staat op zolder (foto 20, maar mobiel is aan het begeven, dus hotlinken lukt ff niet).
Maar ziet er als een huizenflip voor een heel specifieke doelgroep uit kuch, noord Afrikaans, kuch.
Wat ik alleen niet snap zijn die donkere "ei-vormige" dingen die je op verschillende plekken op de kruispunten van de tegels ziet. Wat is dat? Tegels zijn overigens duidelijk keramieken tegels met een "mooi" printje. En geen echt marmer.
Is het een flip als het huis uit 2020 is?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Laatste onderdeel van die bank staat op zolder (foto 20, maar mobiel is aan het begeven, dus hotlinken lukt ff niet).
Maar ziet er als een huizenflip voor een heel specifieke doelgroep uit kuch, noord Afrikaans, kuch.
Wat ik alleen niet snap zijn die donkere "ei-vormige" dingen die je op verschillende plekken op de kruispunten van de tegels ziet. Wat is dat? Tegels zijn overigens duidelijk keramieken tegels met een "mooi" printje. En geen echt marmer.
Is het een flip als het huis uit 2020 is?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:02 schreef Lienekien het volgende:
[..].
Ziet dat pand er van de buitenkant uit alsof het in 2020 gebouwd is?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is het een flip als het huis uit 2020 is?
Je ziet op streetview aan de zijkant van het pand de wasserijtekst nog vrij duidelijk maar ook als je aan de voorkant goed kijkt zie je het er nog wel doorheen, van oorsprong zal daar dus idd een wasserij hebben gezeten.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ziet dat pand er van de buitenkant uit alsof het in 2020 gebouwd is?
Ze hebben hier een ouwe garage geflipt naar een rij huizen. Zie google maps. Dat verhaal.over die wasserij zal wellicht toffer klinken dan autogarage.
Ik zou juist heel voorzichtig zijn met wasserijen en wasserettes. In verband met vervuiling.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ziet dat pand er van de buitenkant uit alsof het in 2020 gebouwd is?
Ze hebben hier een ouwe garage geflipt naar een rij huizen. Zie google maps. Dat verhaal.over die wasserij zal wellicht toffer klinken dan autogarage.
Die hebben ze speciaal voor de foto's gekocht. Zo kunnen ze meteen weer retour naar de winkel.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:04 schreef NedKelly het volgende:
Ik weet dat sommige mensen graag hun bekleding beschermen, maar het staat toch wat apart op Funda.
[ afbeelding ]
Oh goeie! Ik vond ze al zo niet passen bij de bank. Niet daar aan gedacht!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:25 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Die hebben ze speciaal voor de foto's gekocht. Zo kunnen ze meteen weer retour naar de winkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |