Ik scrollde iets te snel en dacht echt "wtf doet die jaren 70 badkamer in dat miljoenenhuis van Kuyt????"quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:59 schreef Parthenocissus het volgende:
https://www.funda.nl/koop/hauwert/huis-41237991-hauwert-34/
[ afbeelding ]
Mooie tegels
Wansmaak.quote:Op donderdag 4 maart 2021 00:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zojuistbij shownieuws
De woning van Dirk Kuyt
https://www.funda.nl/koop(...)803-rembrandtweg-16/
6,9 miljoen
Ik vind het erger dat je eerst 46 sneeuw / tuin fotos moet doorklikken voordat je eens naar binnen kan kijkenquote:Op donderdag 4 maart 2021 13:27 schreef Berkery het volgende:
-Schat, ik wil een home gym.
-Ik wil die zooi niet in huis!
-OK
[ afbeelding ]
Je moet wat, nu de sportscholen dicht zijn.
Ik zie daar zo de familie Soprano wonenquote:
Staat al een tijdje te koop gok ik. Herken de foto's van eerder.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:07 schreef Isabeau het volgende:
Hier woont iemand met hobby's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(en ik had aan de hobby's ook nog lezen, wijnen, zwemmen, tennissen, biljarten en voetballen kunnen toevoegen)
Waarschijnlijk is het als je bekend bent wel fijn om het privé te hebben zodat je niet elke minuut wordt aangeklampt door mensen die lollig tegen je willen doen of met je op de foto willen of vanaf een afstandje de hele tijd naar je zitten te loeren.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik snap het idee van een bar of een bioscoop in huis niet eigenlijk. Ik denk dat je daar ook praktisch nooit gebruik van maakt. Voor mij zijn een bar of bioscoop (minder) uitgaansgelegenheden, waar je dus andere mensen ontmoet of tenminste onder andere mensen bent. Waarom dat dan prive hebben?
Toch niet echt een donker hol.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:08 schreef Fietsertje70 het volgende:
Opmerkelijke indeling bij dit huis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
woonkamer van 21m lang en dan alleen maar een klein raampje voor en achter en een lichtstraat...
En ‘interior decorating’. Daar zitten toch ook minstens 5 manjaren in.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:07 schreef Isabeau het volgende:
Hier woont iemand met hobby's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(en ik had aan de hobby's ook nog lezen, wijnen, zwemmen, tennissen, biljarten en voetballen kunnen toevoegen)
Foto's zijn wel altijd overbelicht. Denk dat het in werkelijkheid toch redelijk donker is, maar goed daar heb je verlichting voor.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Toch niet echt een donker hol.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tevens Hockney.
Laatste onderdeel van die bank staat op zolder (foto 20, maar mobiel is aan het begeven, dus hotlinken lukt ff niet).quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:39 schreef BE het volgende:
Alles voor de foto's!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfs een van de leuningen van de bank er af halen omdat die anders voor de deur naar buiten uit steekt...![]()
![]()
Sowieso word ik een beetje naar van de sfeer (of het ontbreken ervan) op die eerste foto.
350,000 voor 89m2In Gouda...
Ja, die vergat ik nog idd, geen idee wat het zijn!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Laatste onderdeel van die bank staat op zolder (foto 20, maar mobiel is aan het begeven, dus hotlinken lukt ff niet).
Maar ziet er als een huizenflip voor een heel specifieke doelgroep uit kuch, noord Afrikaans, kuch.
Wat ik alleen niet snap zijn die donkere "ei-vormige" dingen die je op verschillende plekken op de kruispunten van de tegels ziet. Wat is dat? Tegels zijn overigens duidelijk keramieken tegels met een "mooi" printje. En geen echt marmer.
Is het een flip als het huis uit 2020 is?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Laatste onderdeel van die bank staat op zolder (foto 20, maar mobiel is aan het begeven, dus hotlinken lukt ff niet).
Maar ziet er als een huizenflip voor een heel specifieke doelgroep uit kuch, noord Afrikaans, kuch.
Wat ik alleen niet snap zijn die donkere "ei-vormige" dingen die je op verschillende plekken op de kruispunten van de tegels ziet. Wat is dat? Tegels zijn overigens duidelijk keramieken tegels met een "mooi" printje. En geen echt marmer.
Is het een flip als het huis uit 2020 is?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:02 schreef Lienekien het volgende:
[..].
Ziet dat pand er van de buitenkant uit alsof het in 2020 gebouwd is?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is het een flip als het huis uit 2020 is?
Je ziet op streetview aan de zijkant van het pand de wasserijtekst nog vrij duidelijk maar ook als je aan de voorkant goed kijkt zie je het er nog wel doorheen, van oorsprong zal daar dus idd een wasserij hebben gezeten.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ziet dat pand er van de buitenkant uit alsof het in 2020 gebouwd is?
Ze hebben hier een ouwe garage geflipt naar een rij huizen. Zie google maps. Dat verhaal.over die wasserij zal wellicht toffer klinken dan autogarage.
Ik zou juist heel voorzichtig zijn met wasserijen en wasserettes. In verband met vervuiling.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ziet dat pand er van de buitenkant uit alsof het in 2020 gebouwd is?
Ze hebben hier een ouwe garage geflipt naar een rij huizen. Zie google maps. Dat verhaal.over die wasserij zal wellicht toffer klinken dan autogarage.
Die hebben ze speciaal voor de foto's gekocht. Zo kunnen ze meteen weer retour naar de winkel.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:04 schreef NedKelly het volgende:
Ik weet dat sommige mensen graag hun bekleding beschermen, maar het staat toch wat apart op Funda.
[ afbeelding ]
Oh goeie! Ik vond ze al zo niet passen bij de bank. Niet daar aan gedacht!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:25 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Die hebben ze speciaal voor de foto's gekocht. Zo kunnen ze meteen weer retour naar de winkel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |