Hopelijk verliezen de teringjodenquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:29 schreef GGMM het volgende:
Deze TT vind ik niet echt objectief
Suggesties voor een nieuwe TT?
Dat bepaal jij niet.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:29 schreef GGMM het volgende:
Post 14 wordt de TT.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:29 schreef GGMM het volgende:
Hij heeft ook al geel.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:31 schreef Caland het volgende:
Ik heb Haller als captain in mijn scoritoteam
Ik weet niet of ik nu woedend moet zijn
Ja daar ben ik ook minder blij mee.quote:
Gamestop > Haggie's sektequote:Op donderdag 28 januari 2021 22:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Morgen weer rode cijfers op de beurs.
AZ verliest nooit van topclubs.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tegen AZ zal Ajax wel weer excelleren of zo
Goed bezig, dit hebben ze net nodig!quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:35 schreef GGMM het volgende:
Ik zet een kop thee
geluksthee, zodat Ajax scoort
quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:32 schreef GGMM het volgende:
Voor Caland hoop ik dat Haller nog scoort
Ik hoop dat jullie de carona krijgenquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:33 schreef maxi-mus het volgende:
Raar dat Feyenoorder @:caland hoopt dat Ajax scoort.
Dat is aardig.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
JAAAAA minuut 83 maar ik keur hem goed.
Nee joh, het is Nijhuis.quote:
En bedankt, deze overwinning is aan jouw geluksthee te danken!quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:35 schreef GGMM het volgende:
Ik zet een kop thee
geluksthee, zodat Ajax scoort
Ajax had al 20 punten voor moeten staan johquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax heeft het geluk van de kampioen.
Niet gewoon EPSN op je tv hebbenquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:42 schreef Ramboetan het volgende:
Waarom is jullie stream zoveel sneller? Of zitten jullie in het stadion?
Kun je nagaan hoe goed die thee werkt.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:42 schreef GGMM het volgende:
Leuk, ik schenk mijn thee in kom ik terug staat het 2-1
Eensquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:42 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Niet gewoon EPSN op je tv hebben
Op basis van het spel niet.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax had al 20 punten voor moeten staan joh
Ik heb de app om mijn telefoon nerdje.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:42 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Niet gewoon EPSN op je tv hebben
Omdat Ten Hag hem alleen nog maar op LCV of LV wil.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:44 schreef Slobeend het volgende:
Waarom speelt Martinez eigenlijk zo weinig?
Ten Hag ziet hem alleen als verdediger en hij vindt Blind opbouwend beter.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:44 schreef Slobeend het volgende:
Zal het wel met dochter van Ten Hag doen of zo. Komt niet meer in stuk voorquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:44 schreef Slobeend het volgende:
Voetbal kijken opje telefoonquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:44 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik heb de app om mijn telefoon nerdje.
Assist Brobbey.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:44 schreef TheGentleman het volgende:
wat zijn veel commentatoren toch ontzettend simpel.. gaat hij die brobby helemaal afzuigen, "gouden wissel" ook.. ga toch weg man, hij staat daar, hoeft alleen z'n voet tegen die bal aan te zetten. heb t dan liever over de perfecte voorzet. wat een stompzinnig gelul
Wat voor thee heb je gezet?quote:
Tweede keus achter Blind, Tagliafico en Gravenberch.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:44 schreef Slobeend het volgende:
Zondag moet het gebeuren Lenny.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nu is het denk ik wel gespeeld!
Internet loopt achter op een dtv boxquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:44 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat Ten Hag hem alleen nog maar op LCV of LV wil.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ten Hag ziet hem alleen als verdediger en hij vindt Blind opbouwend beter.
Terwijl hij als VM toch meestal prima was?quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal het wel met dochter van Ten Hag doen of zo. Komt niet meer in stuk voor
En ik stream het naar mijn tv via chromecast.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Voetbal kijken opje telefoon
Je kan maar één per team, @Caland had de niet scorende Haller als captain. (daar krijg je dubbele punten voor)quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:46 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk had @:caland brobby ook in zijn stomme spelletje gezet
Heeft hij volgens Ten Hag het loopvermogen niet voor, legde hij laatst uit bij ESPN.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
[..]
Terwijl hij als VM toch meestal prima was?
quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ah een slotoffensief van Ajax
Dat levert nooit iets op.
Ja dit begrijpt niemand.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:46 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
En ik stream het naar mijn tv via chromecast.
Uiteraard. Veel te laat gewisseld.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:47 schreef GGMM het volgende:
Stelling: met Koster op de bank was dit 1-1 gebleven
balletje opzij.. poehpoeh.. en hij was niet eens echt goed op maat. maar genoeg op maat om te werken.quote:
Gedoe. Moet je ofwel voetbal op zo’n klein kutscherm kijken of je beeld naar je tv casten.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:44 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Coco komt een tikkeltje boos over ja.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Post terugzoeken
Dan ben je chagrijnig!
Kiek emquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Post terugzoeken
Dan ben je chagrijnig!
Ja zo kun je alles wel kapot relativeren.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:47 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
balletje opzij.. poehpoeh.. en hij was niet eens echt goed op maat. maar genoeg op maat om te werken.
ik ben een realist. zou ik daarom zo depressief zijn denk je?quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja zo kun je alles wel kapot relativeren.
Ach, de volgende ronde Champions League miljoenen wordt al weer bijna bijgeschreven.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:48 schreef RamboDirk het volgende:
Ajax kan er helemaal niks van, gaan er tegen Lille hard van af.
Een depressie gun je niemand. Voor steun kun je altijd hier terecht, VBL is een warm bad!quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:49 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
ik ben een realist. zou ik daarom zo depressief zijn denk je?
lolquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft hij volgens Ten Hag het loopvermogen niet voor, legde hij laatst uit bij ESPN.
Valt mee, maar loopt blijkbaar een minuut of anderhalf achter.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:47 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Gedoe. Moet je ofwel voetbal op zo’n klein kutscherm kijken of je beeld naar je tv casten.
Ja ik begrijp ook niet zo waarom dit blijkbaar opeens een probleem is.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
lol
Je moet hem 3x voorbij voordat je hem kwijt bent.
Is goed.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:52 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik vind Brobbey een goede speler.
Ten Hag is soms tikkie autistisch. Als ie een plan heeft in zn hoofd moet het ook zo blijven. Beetje Spekenbrink-doctrinequote:Op donderdag 28 januari 2021 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik begrijp ook niet zo waarom dit blijkbaar opeens een probleem is.
Ajax was vorig seizoen vaak wel kwetsbaar in de omschakeling mede door het middenveld.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik begrijp ook niet zo waarom dit blijkbaar opeens een probleem is.
Dat viel vandaag wel mee, vind Alvarez het daar toch wel redelijk doen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax was vorig seizoen vaak wel kwetsbaar in de omschakeling mede door het middenveld.
Ajax - PSV leukste pot van het jaar.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
Nou ja weer een prima weekje, afstand genomen van Vitesse en AZ.
Maar het spel is echt al maanden om te janken behoudens een periode tegen PSV en er zit weinig verbetering in.
Een lastige Europese wedstrijd kan daar wellicht verandering in brengen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
Maar het spel is echt al maanden om te janken behoudens een periode tegen PSV en er zit weinig verbetering in.
Eensquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
Valentijnsdag winnen van Feyenoord.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je dikke moeder op een driewieler
Voor zijn doen best prima en misschien komt dat ook door bewijsdrang nu, maar ik zie er nog steeds geen optie in voor de langere termijn op die positie.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat viel vandaag wel mee, vind Alvarez het daar toch wel redelijk doen.
Ik ga ook niet Ten Hag out ofzo roepen hoor, had wel verwacht dat ze dit wat beter kunnen laten worden.. Behoudens Kudus (wat een belangrijke schakel kan zijn) is iedereen nu ook weer fit. Maar je hebt een breekijzer nodig om van fucking Willem 2 te winnen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens
Maar van dat middenveld valt ook gewoon heel weinig te maken imo
Om nou gelijk Ten Hag aan het kruis te nagelen gaat me wat ver. (dat zou ik nooit impulsief doen)
Volgens mij is de vermoeidheid het grote probleem. Ajax zet tegenwoordig ook minder vooruit druk, waarschijnlijk een bewuste keuze omdat ze het niet meer kunnen belopen momenteel.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
Ze rouleren best veel de laatste tijd, en hebben een vrij brede selectie.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:55 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Volgens mij is de vermoeidheid het grote probleem. Ajax zet tegenwoordig ook minder vooruit druk, waarschijnlijk een bewuste keuze omdat ze het niet meer kunnen belopen momenteel.
Ja, maar dit rare seizoen zie je zoveel ploegen op hun tandvlees lopen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze rouleren best veel de laatste tijd, en hebben een vrij brede selectie.
JAAAAAquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:57 schreef PSVCL het volgende:
Knjb to the rescue
Met je mongolenspits van 25 miljoen .. wat een kutclub is het toch
quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:57 schreef PSVCL het volgende:
Knjb to the rescue
Superwoestquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:57 schreef PSVCL het volgende:
Knjb to the rescue
Woedend.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:57 schreef PSVCL het volgende:
Knjb to the rescue
Eens. Treurig.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:57 schreef PSVCL het volgende:
Knjb to the rescue
Vind ik voor Ajax met hun budget en selectie in deze competitie geen excuus.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:58 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Ja, maar dit rare seizoen zie je zoveel ploegen op hun tandvlees lopen.
Had bijna op hun tandjes lopen gezegd, de tripel doet zijn werk.
mimimiquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens. Treurig.
We zouden de arbitrage dit seizoen maar eens mee hebben.
Waren de kroegen nog maar open om dit leed weg te drinken.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens. Treurig.
mimimimimiquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:57 schreef PSVCL het volgende:
Knjb to the rescue
quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
mimimimimi
(Maar je hebt wel gelijk in dit geval.)
quote:
Wacht, was dit niet Bas Nijhuisquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:02 schreef El-Stinho het volgende:
Het was een duw, maar de scheidsrechter besliste van niet. Dan moet je daar vrede mee hebben, zeker bij Siemen Mulder. Dan moet je naar de KNVB toe, want sinds Roda JC 4-2 NAC Breda kan ik die man nooit meer serieus nemen. Zelden een incompetentere scheidsrechter gezien met ook zo'n walgelijk zelfverzekerde houding, terwijl zijn mimiek anders vertelt.
Willem 2 en Emmen beide sympathiek.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
Maar Willem 2 speelde best aardig, ik zie nog wel kansjes Lenny.
Bas was de VARRR.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wacht, was dit niet Bas Nijhuis
Want anders slaat mn topic nergens op
Ik weet het niet, max. Alles zit tegen dit seizoen. Waarschijnlijk onterechte pingel in de laatste minuut komend weekend ofzo.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
Maar Willem 2 speelde best aardig, ik zie nog wel kansjes Lenny.
NicoGodquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Arme hont herkent zijn baasje straks niet meer.
Gaat tquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:57 schreef PSVCL het volgende:
Knjb to the rescue
Ik ga voor jullie duimen zondag.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik weet het niet, max. Alles zit tegen dit seizoen. Waarschijnlijk onterechte pingel in de laatste minuut komend weekend ofzo.
Bedankt. User @KingRoland gaat ook voor me bidden.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga voor jullie duimen zondag.
Einde vriendschap.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga er niet in reageren, sorry.
Dat zal 'm leren!!!quote:
Zullen we gewoon afspreken dat je stopt met die acts?quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wacht, was dit niet Bas Nijhuis
Want anders slaat mn topic nergens op
Ik probeer gewoon een leuk topic te openenquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:08 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Zullen we gewoon afspreken dat je stopt met die acts?
Dat zou Tong ook zeggen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon een leuk topic te openen
Kwaliteit > kwantiteit.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik verdedig de kuttopics van Tong ook altijd
Als een topic zo kut is zakt het vanzelf weg
Bas Nijhuis is ook maar een mens met gevoelens die naar eer en geweten zijn werk doet, zou jij het leuk vinden als iemand zo'n topic over jou opent?quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon een leuk topic te openen
Volgend seizoen een nieuwe trainer gaarne.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Erik heeft weer een topwedstrijd gezien.
Hoge dunk van jezelf.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens
Gelukkig heb ik ook genoeg kwaliteitstopics
Heb je een voorkeur?quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgend seizoen een nieuwe trainer gaarne.
Daar heb jij je puntquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bas Nijhuis is ook maar een mens met gevoelens die naar eer en geweten zijn werk doet, zou jij het leuk vinden als iemand zo'n topic over jou opent?
Nee ik zie in NL weinig opties en ik kijkt te weinig buitenlands voetbal om daar een sterke mening over te hebben.quote:
Jij vond het een 100% overtreding?quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens
Gelukkig heb ik ook genoeg kwaliteitstopics
Dat mag ook.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij vond het een 100% overtreding?
Ik ben overigens fan van de manier van fluiten van Nijhuis.
Ik denk dat de komende zomer ook het beste moment is na 3,5 jaar en er zal genoeg interesse in hem zijn van clubs. Geen idee alleen wie er dan zou moeten komen, vind ik heel lastig.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee ik zie in NL weinig opties en ik kijkt te weinig buitenlands voetbal om daar een sterke mening over te hebben.
Like gegeven, ookal ben ik slachtoffer van je sneer.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens
Mensen die via een stream kijken zijn pauper
Zo, doe nog eens een ferme uitspraak.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:17 schreef Slobeend het volgende:
Nu ik het zo in herhaling zie, ja dit is een overtreding.
Dit siert jequote:Op donderdag 28 januari 2021 23:17 schreef Slobeend het volgende:
Nu ik het zo in herhaling zie, ja dit is een overtreding.
Denk als je hem van de andere kant zou zien je een duw in de borst van Haller zietquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tja als we mensen al niet meer mogen omduwen haak ik af hoor.
Ik zat tevergeefs te hopen op happers, maar inderdaad; het is een overtreding.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit siert je
max is minder sportief
quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zo, doe nog eens een ferme uitspraak.
Dat siert je makkerquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zat tevergeefs te hopen op happers, maar inderdaad; het is een overtreding.
Promes is niet in vorm vind ik.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zo, doe nog eens een ferme uitspraak.
gras is groenquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:19 schreef GGMM het volgende:
Lenny gaat onderuit in mijn Nijhuis topic
Mazraoui-Antony hapert ook even. Alvarez doet het defensief oprecht goed, maar die zal nooit de oplossing vooruit zien.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Promes is niet in vorm vind ik.
Dat is al genoeg.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:19 schreef GGMM het volgende:
Lenny gaat onderuit in mijn Nijhuis topic
Als de scheids het niets vindt en de VAR ook niet zal het ook wel meevallen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:20 schreef Buitendam het volgende:
Die Nijhuis ziet dit, spoelt het nog eens vier keer terug en denkt: ontzettend volgens de regels.
Ga eens naar buiten. Met een beetje mazzel zet een overijverige agent je tegen de muur.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als de scheids het niets vindt en de VAR ook niet zal het ook wel meevallen.
Ik hoop dat PSV punten verspeelt.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:22 schreef GGMM het volgende:
En nu op naar SUPER SUNDAY
ik heb er zin in(al zal het wel weer tegenvallen)
Uiteindelijk is winnen winnen. Zo blijf je de rest een verstikkende druk van het moeten opleggen en zitten figuren als @PSVCL jankend met hun hoofd tussen de knieën.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:21 schreef GwaiLow het volgende:
Gewoon een prima zege hoor. Niet geweldig, maar een mooi tussendoor wedstrijdje.
Oh ja ik zal morgen even aan de slag.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:22 schreef GGMM het volgende:
En nu op naar SUPER SUNDAY
ik heb er zin in(al zal het wel weer tegenvallen)
Zo dan.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ga eens naar buiten. Met een beetje mazzel zet een overijverige agent je tegen de muur.
Je bent een goed mensquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja ik zal morgen even aan de slag.
@Zipportal @Coco koekoekquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ga eens naar buiten. Met een beetje mazzel zet een overijverige agent je tegen de muur.
Deze kunnen we noteren.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Uiteindelijk is winnen winnen.
Denk aan je hart.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:24 schreef maxi-mus het volgende:
Al denk ik dat één topic wel genoeg is, de nummer 2 tussen de nummer 5 is niet echt topicwaardig.
Als SBS6 Atlético v Chelsea uitzendt, durf ik wel een OP te schrijven.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:24 schreef maxi-mus het volgende:
Al denk ik dat één topic wel genoeg is, de nummer 2 tussen de nummer 5 is niet echt topicwaardig.
Eens.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:24 schreef maxi-mus het volgende:
Is dit regionale spreektaal?quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:24 schreef maxi-mus het volgende:
Dat zou ik erg appreciëren.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als SBS6 Atlético v Chelsea uitzendt, durf ik wel een OP te schrijven.
Moet ik ook even een spelfout van jou aanstippen?quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is dit regionale spreektaal?
Barça, Sevilla, Real Madrid heb ik geen zin om over te schrijven.quote:
Is Sevilla zo dramatisch ja?quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Barça, Sevilla, Real Madrid heb ik geen zin om over te schrijven.
Nee, laat maar. Ik ga maar eens naar bed. Het is wel mooi geweest.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moet ik ook even een spelfout van jou aanstippen?
Welterusten makker, morgen gaat de zon weer op.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, laat maar. Ik ga maar eens naar bed. Het is wel mooi geweest.
Slaap lekker maatquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als ze dan maar wel eens goede middenvelders kopen als de CL bereikt is.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Uiteindelijk is winnen winnen. Zo blijf je de rest een verstikkende druk van het moeten opleggen en zitten figuren als @:PSVCL jankend met hun hoofd tussen de knieën.
Als de tegenstander niet de rode loper uitrolt, is het een hel om naar te kijken (BVB zal dat hen kennende vast wel doen). Valencia speelde gisteren met een half B-elftal; ze zijn dit seizoen al kut, wissel wat door en het wordt nog treuriger. Die zijn meer bezig met Elche-thuis, dus dan krijg je een walk-over. Ook op een typerende wijze. Geen splijtende passes of beweging door het midden. Zo komt de voorhoede nooit in structureel goede posities en wordt het afhankelijk van individuele kwaliteit. Dan haakt De Jong buiten voorzetten simpelweg af.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is Sevilla zo dramatisch ja?
Ik moest wel lachen om dat filmpje met die 27 passen op Ziggy, 25 passen daarvan zijn gewoon kut.
Als de media daar maar eens kritiek oplevert. Dat zou al een stap zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze dan maar wel eens goede middenvelders kopen als de CL bereikt is.
Ik mag hopen dat ze dit intern ook wel zien en dat ze daar niet de media voor nodig hebben.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als de media daar maar eens kritiek oplevert. Dat zou al een stap zijn.
Ik vind Ten Hag een te slimme man om dat niet te zien. Daarom verbaast het me zo.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze dit intern ook wel zien en dat ze daar niet de media voor nodig hebben.
je wordt snel moe lenny beetje opletten op je gezondheid makkerquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hadden er zelfs 10 kunnen zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:40 schreef El-Stinho het volgende:
Niet onrealistisch dat zelfs Vitesse na zondag 7 punten voorstaat op de nummer 4. Dat zou wel fascinerend zijn.
Hij zal het vast wel zien maar Overmars en de scouting moeten ook maar net een geschikte kandidaat vinden. Of de RvC houdt het tegen omdat er per se een NEDERLANDER gekocht moet worden om je mee te identificeren (lol).quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind Ten Hag een te slimme man om dat niet te zien. Daarom verbaast het me zo.
En het gat tussen de nummer 14 en 15 (lol).quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hadden er zelfs 10 kunnen zijn.
Ja we krijgen geen knotsgekke degradatiestrijd. @Tagliano en ik balen hier erg van.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En het gat tussen de nummer 14 en 15 (lol).
Ook erg jammer dat we niet meer zoveel degradatie play-offs hebben nu.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja we krijgen geen knotsgekke degradatiestrijd. @:tagliano en ik balen hier erg van.
Daar ben ik woedend over. Dat zijn echt heerlijke potjes altijd.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook erg jammer dat we niet meer zoveel degradatie play-offs hebben nu.
Ik lees afgelopen uur wel erg vaak dat je woedend bent. Gaat het goed?quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar ben ik woedend over. Dat zijn echt heerlijke potjes altijd.
De leukste wedstrijden van het seizoen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar ben ik woedend over. Dat zijn echt heerlijke potjes altijd.
Ja, ik weet mijn woede altijd prima te kanaliseren.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik lees afgelopen uur wel erg vaak dat je woedend bent. Gaat het goed?
Roda die altijd ontsnapte.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De leukste wedstrijden van het seizoen.
GAE-RKC toen
Peak Aad.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
AadGod die nog bij de cornervlag stond te juichen toen Excelsior scoorde.
Het kan tussen die vier nog wel leuk wordenquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja we krijgen geen knotsgekke degradatiestrijd. @:tagliano en ik balen hier erg van.
Oh vooruit, dat ben ik dan nog wel bereid samen met dartsen te kijkenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:05 schreef maxi-mus het volgende:
Matig programma vandaag.
Wel Evert bij Heracles Heracles tegen Grun dus het geluid gaat aan.
Dartsen, schaatsen, veldrijden, schaken, voetbal. (wil Schalke zo ook even meepakken als Huntelaar gaat spelen) ik kom ogen tekort.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh vooruit, dat ben ik dan nog wel bereid samen met dartsen te kijken
Volg jij schaken?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dartsen, schaatsen, veldrijden, schaken, voetbal. (wil Schalke zo ook even meepakken als Huntelaar gaat spelen) ik kom ogen tekort.
Nog niet zo lang hoor, heb vroeger wel gedamd en schaken kon ik wel. Nu weer wat enthousiast geworden door The Queen's gambit en wat filmpjes aan het kijken enzo. En het wordt altijd wel vrij duidelijk uitgelegd, ook voor mij als leek.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volg jij schaken?
Dit had ik niet achter je gezocht
Desalniettemin een erg leuk feitje
Heb je ook een account op Lichess?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog niet zo lang hoor, heb vroeger wel gedamd en schaken kon ik wel. Nu weer wat enthousiast geworden door The Queen's gambit en wat filmpjes aan het kijken enzo. En het wordt altijd wel vrij duidelijk uitgelegd, ook voor mij als leek.
(en er staat een NEDERLANDER bovenaan)
Nee ik kijk vooral filmpjes nu van dit kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCL5YbN5WLFD8dLIegT5QAbA en lees wat op internet. Ga ik later wel aanmaken denk ik.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb je ook een account op Lichess?
Wel mooi, twee man vrij voor de goal en je kan hem ook nog zelf op doel jagenquote:
Dat geschreeuw ben ik ook wel klaar mee maar ze doen het lang niet slecht. Het is niet compleet onrealistisch dat ze volgende week 5 punten op Feyenoord voor staan.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:47 schreef Tagliano het volgende:
Ik ben Buijsmoe
Zeker in lege stadions
Ja op de prestaties kun je niks afdingen, het is ook niet dat ze een kwalitatief geweldige groep hebben ofzoquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat geschreeuw ben ik ook wel klaar mee maar ze doen het lang niet slecht. Het is niet compleet onrealistisch dat ze volgende week 5 punten op Feyenoord voor staan.
Ik vond die spits ook niks eerst maar die schiet ze er nu ook aardig in.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja op de prestaties kun je niks afdingen, het is ook niet dat ze een kwalitatief geweldige groep hebben ofzo
Maarja ook vakmensen kunnen gewoon een lul zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |