quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
De rest van de dagen boterhammetjes eten
Els kwam vanmiddag wel heel erg positief uit de Gameroom, dus dat zou mij niet verbazen. Patrick is wel zo'n goedzak.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:36 schreef rinardo het volgende:
op twitter
WTF, ik lees hier een tweet waarin gesteld wordt, wat als de verrassing van Els en Patje voor ons is dat: Patje vrijwillig zijn plaats aan Els afstaat. Woozy faceDuizelig gezicht Komaan nu ben ik echt ongerust, ik wil die Antwerpenaar erin niet de #hottubqueen. #BigBrother #BigBrotherbenl #bigbrother
quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:41 schreef D. het volgende:
Jowi is op de kookplaat gaan zitten. Krak!
Die krengen zijn nog duur ookquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:41 schreef D. het volgende:
Ze mogen voor een nieuwe sparen, gaat af van het boodschappengeldquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:42 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ik gunde het iemand anders om te openen, dus,
Die van ons was 800 euro.quote:
*wijst naar Jowiquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:42 schreef greysbones het volgende:
Wie gaat er nu op een kookplaat zitten???
hij leunde erop met vloer is lavaquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:41 schreef D. het volgende:
Mijn eerste gedachte.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mooi, dat gehang op het aanrecht is ook over.
Jill begon met "the floor is lava".quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:42 schreef greysbones het volgende:
Vloer is lavaquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
The cooking plate is Naat's humeurquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Jill begon met "the floor is lava".
Ik gunde het eigelijk jou om te openen maar je was nie snel genoegquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij leunde erop met vloer is lava
Goede nieuwe huisregelquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gezellig clubjequote:Op donderdag 28 januari 2021 20:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Zie je Jill, zo kan het ook
[ afbeelding ]
Top wijf. Niets mis meequote:Op donderdag 28 januari 2021 20:36 schreef Yolk het volgende:
[..]
U bent meer van het type Annabel Nanninga?
ik was nu niet de laatste na mijn weten hoorquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:44 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ik gunde het eigelijk jou om te openen maar je was nie snel genoeg![]()
Jij mag me altijd voorsteken
quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:45 schreef engine het volgende:
Daan heeft wel gelijkVind het ook niks bij Naomi
nee idd dit past echt niet bij naomiquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:45 schreef engine het volgende:
Whaaaatttttquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:46 schreef D. het volgende:
1600 euro
https://www.ikea.com/be/n(...)PGc-LGEaAgNTEALw_wcB
Ik moest lachen.quote:
Het is nog echt Ikea ookquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:46 schreef D. het volgende:
1600 euro
Hij is gewoon te kort.....quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:45 schreef engine het volgende:
Dat moet dan maar uit de groepspotquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:46 schreef D. het volgende:
1600 euro
Ik ben voor.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:47 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Dat moet dan maar uit de groepspot
Nee, ik was de laatste. Dus jij mocht em doenquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik was nu niet de laatste na mijn weten hoor
Wat een heikneuters zijn het toch.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:44 schreef danilel het volgende:
De vloer is lava maar nu is de inductie kookplaat naar de haaien.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Tuurlijk die hebben ze gewoon achter liggen een extra plaat😂quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zal Big brother een nieuwe laten installeren (terwijl bewoners in gameroom zitten)?
1 maand geen boodschappenquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:47 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Dat moet dan maar uit de groepspot
Moet er wel een geld bedrag van de pot af voor een nieuwequote:Op donderdag 28 januari 2021 20:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zal Big brother een nieuwe laten installeren (terwijl bewoners in gameroom zitten)?
Ikea is nog bijna 2 weken dichtquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tuurlijk die hebben ze gewoon achter liggen een extra plaat😂
Ik ook niet maar heb dan ook een echt gasfornuis.. geen plaatquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit thuis nooit op mn gasfornuis
Nee, maar volgens Michel is het gewoon een plaat.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit thuis nooit op mn gasfornuis
Ja dat zit niet zo lekkerquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ook niet maar heb dan ook een echt gasfornuis.. geen plaat
Peter VDV kan die meenemen vanuit Belgiëquote:
Nieuwe plaat + mankosten via de potquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:50 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zou wel een sanctie geven. Ze mollen daar alles.
Volgende week donderdag danquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Peter VDV kan die meenemen vanuit België
scheldend op zn helliemondsquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat een heikneuters zijn het toch.![]()
Op zulke momenten mis je Van(fl)essa..
(Heel eventjes maar)![]()
Het budgetquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:52 schreef Kinga het volgende:
Jowi is wel van de shit vernaggelen he? Kapsels van mensen, kookplaat... what's next..
Er staat toch gene gekske op mijne veurheufd.quote:
Ow ja, het is liveshow.quote:
Perfecte molactiequote:Op donderdag 28 januari 2021 20:53 schreef Joyce-43 het volgende:
Lieve mensen Jowi zat niet op de plaat hij leunde er met zijn handen op want Jill riep vloer is lava en toen ging die stuk
Hij zat er wel op hoorquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:53 schreef Joyce-43 het volgende:
Lieve mensen Jowi zat niet op de plaat hij leunde er met zijn handen op want Jill riep vloer is lava en toen ging die stuk
Jowiquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:42 schreef greysbones het volgende:
Valt me op hoeveel licht er is bij de anderen en Els half in de schaduw zit. Shady Elsquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:55 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Echt zo'n jasje dat al 20 jaar in de kast hangt en bij "speciale" gelegenheden wordt aangetrokken![]()
[ afbeelding ]
Haar 'hippe' truien heeft ze ook al vanaf haar 14e denk ikquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:55 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Echt zo'n jasje dat al 20 jaar in de kast hangt en bij "speciale" gelegenheden wordt aangetrokken![]()
[ afbeelding ]
Dat gothic jurkje staat haar leuk.quote:
en niet eens effe excuses aanbiedenquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:50 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
lekker lachen, tsja, spullen van een ander..
[ afbeelding ]
30 jaar kan ook nog.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:55 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Nu gaat ze écht haar mond niet meer houden.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:57 schreef D. het volgende:
Ah, Els gaat de confrontatie weer eens aan
Bij de kinderboerderij in haar buurt?quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:58 schreef suzi1 het volgende:
els gaat vanaf morgen echt biechten bij de kuikentjes
Ze moet eerst winnen van Patrick, en als ik sociale media mag geloven (inc FOK!) .....quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:58 schreef suzi1 het volgende:
ok mijn excuses aan iedereenquote:
Allemaal stemmen op els. Dat willen we niet missenquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:58 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Nu gaat ze écht haar mond niet meer houden.
Zoals wat ze vorige nominatie al zei, maar deze keer is het écht écht
Vandaar haar trui met Cali (mero is er denk ik al afgewassen door je jaren heen)quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:58 schreef suzi1 het volgende:
Nu moet je een liedje zingen.quote:
Je moet dit wel brengen alsof je iemand bij de redactie kent, anders heeft het geen waarde.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn natte vinger zegt:
70% Patrick
30% Els
nou het schijnt dat er een camera is in de keuken dus ze zullen het wel zienquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:57 schreef MMXMMX het volgende:
Moet hij niet ff naar de DBK om te melden en excuus aan te bieden dat die kookplaat naar de kloten is ?
en 20 keer opdrukken en 50 situpsquote:Op donderdag 28 januari 2021 21:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu moet je een liedje zingen.
Het gaat niet om het melden, maar je verantwoording nemen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:01 schreef 20100 het volgende:
[..]
nou het schijnt dat er een camera is in de keuken dus ze zullen het wel zien
Dat kun je op meerdere manieren opvatten.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Michel zie ik ook nog heel ver komen
je bedoelt dat roze broekpak van Jill?quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:03 schreef Joyce-43 het volgende:
nou Daan had commentaar op Naomi maar dat jasje van Jill staat Haar ook voor geen meter
nee wat daan aan heeftquote:Op donderdag 28 januari 2021 21:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
je bedoelt dat roze broekpak van Jill?
Ik zou als ik BB was ook niet reageren en niks nieuw bestellen totdat ze zelf komen en excuus aanbieden.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:57 schreef MMXMMX het volgende:
Moet hij niet ff naar de DBK om te melden en excuus aan te bieden dat die kookplaat naar de kloten is ?
Dat zou in eerdere BB's niet denkbeeldig zijn geweest.quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:07 schreef odie22 het volgende:
naat doet haar sumokapsel even goed
[ afbeelding ]
Dat hoop ik dus ook echt nietquote:Op donderdag 28 januari 2021 21:06 schreef odie22 het volgende:
ik vind dat els er wel heel ontspannen bij zit , hoop toch niet dat geruchten kloppen dat pat zijn plaats afstaat
quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:07 schreef odie22 het volgende:
naat doet haar sumokapsel even goed
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:07 schreef JACM het volgende:
Els en Nathalie zijn echt twee Furby's af en toe
In ruil voor een deel van de pot tijdens de opdracht deze ochtend?quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:06 schreef odie22 het volgende:
ik vind dat els er wel heel ontspannen bij zit , hoop toch niet dat geruchten kloppen dat pat zijn plaats afstaat
dankzij daan waarschijnlijk nu loopt daan er stom bijquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:07 schreef JACM het volgende:
Els en Nathalie zijn echt twee Furby's af en toe
Wordt tijd dat ze een sliding naar huis maakt!quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:10 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Nog een week Els trek ik niet.
Jowie is geen dame hoorquote:Op donderdag 28 januari 2021 21:10 schreef odie22 het volgende:
de dames zijn zich lekker aan het optutten![]()
[ afbeelding ]
Wat een drukte zeg!quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:10 schreef odie22 het volgende:
de dames zijn zich lekker aan het optutten![]()
[ afbeelding ]
Alsof ze zo'n momentopname zouden aannemen. Wat weten wij ook over de kwaliteit van de kookplaat in het huis? Wij kunnen dat toch helemaal niet voelen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:48 schreef odie22 het volgende:
We hebben ze hier toch vaak genoeg gewaarschuwd dat ze niet op het aanrecht moesten gaan zitten![]()
maar nee, dat bericht laten ze weer niet zien bij de pubquiz
Zou gewoon niet mogen, je vertrekt vrijwillig, maar ruilen zou idioot zijn (of hij krijgt een zak geld mee)quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:09 schreef aswesleep het volgende:
[..]
In ruil voor een deel van de pot tijdens de opdracht deze ochtend?
Heel mannelijk ook nietquote:Op donderdag 28 januari 2021 21:11 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Jowie is geen dame hoor
Of ze haar truitje verkeerd heeft gewassen of dat ze nog in een naveltruitje loopt op haar leeftijd.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:09 schreef suzi1 het volgende:
naomi zou iets moeten zeggen over de kleding van daan
Ik kan zeker geen smileys plaatsen, omdat ik nieuw ben?quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:10 schreef Sangha het volgende:
[..]
Wordt tijd dat ze een sliding naar huis maakt!
Ook wat vegan snacks voor naoompje he!?quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:12 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Hier gaat alvast de frietpot aan voor de lekkere avond snackies![]()
![]()
Naomi is wel de laatste die iets moet zeggen van andermans kleding.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:09 schreef suzi1 het volgende:
naomi zou iets moeten zeggen over de kleding van daan
En gewoon zeggen dat Els mag blijven ook al zijn de stemmen voor Patrick....?? Geen haan die daar naar kraait.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou gewoon niet mogen, je vertrekt vrijwillig, maar ruilen zou idioot zijn (of hij krijgt een zak geld mee)
Ik denk dat het voor ieder weldenkend mens duidelijk is dat je niet op een glasplaat gaat zitten!quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:11 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Alsof ze zo'n momentopname zouden aannemen. Wat weten wij ook over de kwaliteit van de kookplaat in het huis? Wij kunnen dat toch helemaal niet voelen.
Daantjeh...quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Of ze haar truitje verkeerd heeft gewassen of dat ze nog in een naveltruitje loopt op haar leeftijd.Jaja ik weet sportkleding.
snapje nog steeds pissed, maar geluid wordt steeds weggedraait door de feboquote:Op donderdag 28 januari 2021 21:13 schreef Fikkert2 het volgende:
Zo, nog veel gemist?, Snapjuhlie weer opgedroogd ?
kort pittig kapsel dusquote:Op donderdag 28 januari 2021 21:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Als ik die meiden zo met hun haar bezig zie ben ik toch heel blij met mijn bos.
Onder de douche, handdoekdroog maken, borstel erdoor en klaar.
Nee, lang en krullend.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
kort pittig kapsel dus[ afbeelding ]
Jupiler, Maes, stella, Duvel, Leffe?quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:16 schreef D. het volgende:
Ik open een Belgisch biertje, om Patje te steunen
Westvleteren 12quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jupiler, Maes, stella, Duvel, Leffe?
Westmallequote:Op donderdag 28 januari 2021 21:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
eten wij mosselen voor elsquote:Op donderdag 28 januari 2021 21:16 schreef D. het volgende:
Ik open een Belgisch biertje, om Patje te steunen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
kwakquote:Op donderdag 28 januari 2021 21:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Oh, goede keuzequote:
Doe niet tijger als je pussy bent.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
kort pittig kapsel dus[ afbeelding ]
Als je stoer doet moet je stoer blijven.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doe niet tijger als je pussy bent.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kan het helaas niet verstaan .....![]()
[ afbeelding ]
Zoey en Naomi - 28 januari 2021.Heb je al van die tweets dat ze te zien kregen op tvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
St. Bernardus Abtquote:
Sorry,maar geen mooi kleedje.quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Pat nog even vrij worstelen met z'n koffer
maar wel een mooi mensquote:Op donderdag 28 januari 2021 21:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sorry,maar geen mooi kleedje.
Ja idd, ik hoop voor hem dat hij nieuwe krijgt als het op is, Anders krijgt hij een verstopte neus door het afkicken en dan gaat hij helemaal snurken.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:15 schreef BB-King het volgende:
Volgens mij is Thomas verslaafd aan neusspray.
Gaat om wat er in zit.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze moet met mij en mijn vriendin maar eens een dagje mee winkelen in Den Haag.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Want dat is nu nog maar op halve kracht?quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:20 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja idd, ik hoop voor hem dat hij nieuwe krijgt als het op is, Anders krijgt hij een verstopte neus door het afkicken en dan gaat hij helemaal snurken.
Zes duimpjes omhoog zou Jill zeggenquote:Op donderdag 28 januari 2021 21:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze moet met mij en mijn vriendin maar eens een dagje mee winkelen in Den Haag.
Als het goed is kun je daar straks de liveshow volgen.quote:
Daar wel alquote:Op donderdag 28 januari 2021 21:21 schreef engine het volgende:
Streamlock op beide streams en we zijn niet eens live
Jawel .....quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb je al van die tweets dat ze te zien kregen op tv
Nee, maar wel eentje die haar eigen weg volgt in kleding en niet de laatste trend volgt.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lijkt me goed plan.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze moet met mij en mijn vriendin maar eens een dagje mee winkelen in Den Haag.
Dat zeggen ze altijd, zodat de bewoners optijd zijnquote:Op donderdag 28 januari 2021 21:22 schreef D. het volgende:
[..]
Daar wel al
5 minuten geleden zeiden ze nog 5 minuten tot de live
Doorgestoken kaart?
Als je kon Vier ontvangen daar in NL dan had je nu gekeken naar de Verhulstjes . Een TV ploeg dat Gert verhulst (van Samson en Gert) volgtquote:Op donderdag 28 januari 2021 21:20 schreef waxmask het volgende:
door SL verplicht deurwaarders kijken
Geweldigquote:Op donderdag 28 januari 2021 21:23 schreef Fikkert2 het volgende:
Kan die gast niet gewoon zn huur betalen...
Mwoah Gertjuh, ik snap da nie. Snapjuhquote:Op donderdag 28 januari 2021 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als je kon Vier ontvangen daar in NL dan had je nu gekeken naar de Verhulstjes . Een TV ploeg dat Gert verhulst (van Samson en Gert) volgt
Ik vind hem erg zuurquote:Op donderdag 28 januari 2021 21:23 schreef Fikkert2 het volgende:
Die staan ook op YT.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als je kon Vier ontvangen daar in NL dan had je nu gekeken naar de Verhulstjes . Een TV ploeg dat Gert verhulst (van Samson en Gert) volgt
Mmm, de tuin?quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:24 schreef danilel het volgende:
ik zie ik zie wat jij niet ziet en de kleur is groen
heb wel wat Viktors Vlogdowns gezien op YTquote:Op donderdag 28 januari 2021 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vorige week konden we tijdens de live uitzending wel best veel meekijken in het huisquote:Op donderdag 28 januari 2021 21:22 schreef D. het volgende:
[..]
Daar wel al
5 minuten geleden zeiden ze nog 5 minuten tot de live
Doorgestoken kaart?
ik hoor het hem zo zeggenquote:Op donderdag 28 januari 2021 21:24 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Mwoah Gertjuh, ik snap da nie. Snapjuh
quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:23 schreef Fikkert2 het volgende:
Nerveus ook al zal ze zelf van niet zeggenquote:Op donderdag 28 januari 2021 21:28 schreef Keep_on_Track het volgende:
Wat is Els weer rete-druk en aanwezig.
Sowieso belachelijk dat er medebewoners naast de genomineerden op de bank plaatsnemen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:30 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat zielig! Naatje mag niet eens naast Els zitten. Ze houden haar maar buiten beeld vandaag!
Zou Els daarom zou blij zijn geweest vanmiddag? En tijdens de biecht? Patrick wilde al iets vertellen en Els niet. Misschien is dit al benoemd, maar niet alles kunnen lezen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
En gewoon zeggen dat Els mag blijven ook al zijn de stemmen voor Patrick....?? Geen haan die daar naar kraait.![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |