SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Juin uit Eigen Tuin!
Dat was haar blik naar iedereen die dat zei.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En niemand die tegen haar zei: meid doe nou niet
quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is wel een knuffeldoos.
Ik vrees het ergste als ze haar 2e injectie heeft ontvangen...
Echt, zo zielloos heb ik het zelden gehoordquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat was haar blik naar iedereen die dat zei.
Ik weet niet welke erger is eigenlijkquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een tijd geleden op werk Sky Radio aan gehad. Elke dag dezelfde nummers, alleen deze was de 1e dag van Maxi Priest en de andere van Mr Big.
Geen Cat Stevens en/of Jimmy Cliff?quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een tijd geleden op werk Sky Radio aan gehad. Elke dag dezelfde nummers, alleen deze was de 1e dag van Maxi Priest en de andere van Mr Big.
Dan zou ik toch net iets blijer zijn bij de Mr Big-dagenquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Sky Radio he, te gewaagdquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen Cat Stevens en/of Jimmy Cliff?
Troost je, ik heb bij Paula ook het halve alfabet erbij gehad.quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:20 schreef MadMaster het volgende:
Als voorprogramma van U2 was Kelis in 2001 geen succes.
Zeker niet toen ze Smells Like Teen Spirit zong op haar manier.
Alsof de avondklok afgekondigd werd, alles vloog door de lucht richting podium...
quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Milkshake is ijskoud, dat gaat niet zo snel...
quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als ze te makkelijk zijn en MM is in de buurt mag ik altijd graag met de spierballetjes rollen, merkt U t al?
Als ze te makkelijk zijn en MM is in de buurt mag ik altijd graag met de spierballetjes rollen, merkt U t al?
Maar ik erken je met alle respect als meerdere op dit gebied, ere wie ere toekomt...quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb nu al trek in 'n milk shake en ook in chocoquote:
Terechte omschrijving.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zoals user friekin_ het zo mooi kon omschrijven: neger met olijke snor
Dit blijft toch wel Ben's meesterwerkquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:27 schreef MadMaster het volgende:
Eens een keer niet de Ben Liebrand versie, ook wel weer eens prettig...
Zou hij al met Orgel Joke de studio zijn ingedoken?quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dit blijft toch wel Ben's meesterwerk
Mijn favorieten waren tijdens een Curry & Van Inkel avond met minimixen van Sophietje in de swingbeat versie, Twee Motten in een Hip House versie en Daar Komt Swiebertje in de High Energy stijl. En er was er nog 1 op de melodie van Ole Guapa, maar die komt even niet bovendrijven...quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dit blijft toch wel Ben's meesterwerk
Zal wel bij Stenders & Van Inkel geweest zijn, volgens mij bestonden swingbeat en Hip House nog niet ten tijde van Curryquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn favorieten waren tijdens een Curry & Van Inkel avond met minimixen van Sophietje in de swingbeat versie, Twee Motten in een Hip House versie en Daar Komt Swiebertje in de High Energy stijl. En er was er nog 1 op de melodie van Ole Guapa, maar die komt even niet bovendrijven...
Zie hierboven, de combi weet ik niet meer zo precies...quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zal wel bij Stenders & Van Inkel geweest zijn, volgens mij bestonden swingbeat en Hip House nog niet ten tijde van Curry
Ik heb vandaag al zo'n 3 liter op.quote:
Die is aan het oefenen voor het eerstvolgende bruiloftfeest...quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:34 schreef just me het volgende:
Ik heb DJ11 al 'n poosje niet gezien
Ik ook niet. Hopelijk niet weer zo druk op zijn werk.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:34 schreef just me het volgende:
Ik heb DJ11 al 'n poosje niet gezien
Dat hoop ik voor hem niet.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hopelijk niet weer zo druk op zijn werk.
Ik luister even tussendoor en Rieky wordt er als trendsetter zelfs nog genoemd...quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat hoop ik voor hem niet.
Maar juist dan, kan de gedachten verzetten met muziek wel lekker zijn.
Riekyquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik luister even tussendoor en Rieky wordt er als trendsetter zelfs nog genoemd...
Je moet die minimixen hierboven even luisteren.quote:
Ga ik zeker doen, heerlijkquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet die minimixen hierboven even luisteren.
Hilarisch en zeer knap gedaan.
Met Stenders inderdaad...
quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Origineel van Status Quo is beter
quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:41 schreef livelink het volgende:
De kracht van de suggestie: ik heb net een kopje thee gezet.
Ik wilde net een milkshake gaan kopen maar de patatboer was al geslotenquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:41 schreef livelink het volgende:
De kracht van de suggestie: ik heb net een kopje thee gezet.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:42 schreef just me het volgende:
[..]
Ik wilde net een milkshake gaan kopen maar de patatboer was al gesloten
[..]
[..]
quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Manfred Mann - Doo wah diddy
quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Lily the Pink, de broer van Paul McCartney
Hoe weet jij dit nou weer?quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Lily the Pink, de broer van Paul McCartney
Basiskennisquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit nou weer?
Peter Michael McCartney inderdaad.
je hebt nog 10 minutenquote:
Heeft die met Big Mouth gezongen dan?quote:
Zal niet dezelfde zijn toch? Op de ene foto lijkt ze bruin.quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Zal niet dezelfde zijn toch? Op de ene foto lijkt ze bruin.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben al buiten geweest net...
Even Walking Back To Happiness - Helen Shapiro...
Michael Jackson avant la lettrequote:Op donderdag 28 januari 2021 20:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Zal niet dezelfde zijn toch? Op de ene foto lijkt ze bruin.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Michael Jackson avant la lettre
samen met een straatje omquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben al buiten geweest net...
Even Walking Back To Happiness - Helen Shapiro...
quote:
500 miles loop ik anders ook niet in een avondje.quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Proclaimers - I'm gonna be 500 miles
quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:57 schreef livelink het volgende:
Heeft je mannetje een stappenteller, Melting?
Verdomme ,nu moet ik Rowan Moore weer googlen..quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Verdomme ,nu moet ik Rowan Moore weer googlen..
Zong Rowan ook al met Little Eve?quote:
Had ze een grote mond dan?quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zong Rowan ook al met Little Eve?
Staat er wel bovenquote:
Ik zou nog blijer zijn als het zaterdag is, eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 06:41 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen livelink.
Ik ben blij dat het vrijdag is.
Ik niet. Maar het zou niet erg zijn als het een paar uurtje verder op de dag is.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 06:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou nog blijer zijn als het zaterdag is, eigenlijk.
Ja, ik wilde mezelf ook al verbeteren. Ik zou hopen dat het al vrijdagavond is.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 06:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik niet. Maar het zou niet erg zijn als het een paar uurtje verder op de dag is.
Daar doe ik het voor.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 06:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik wilde mezelf ook al verbeteren. Ik zou hopen dat het al vrijdagavond is.
quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:19 schreef just me het volgende:
[..]goedemorgen meneer die blij is dat het bijna weekend is
me tooquote:Op vrijdag 29 januari 2021 06:41 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen livelink.
Ik ben blij dat het vrijdag is.
Lijkt op kaneel rolletjes van IKEAquote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Scones zijn lekker, maar wat dat op die foto is weet ik niet
Het maakt ook niet uit wat het is. Zo te zien doen ze het prima als ontbijt.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Scones zijn lekker, maar wat dat op die foto is weet ik niet
Als er nog wat over is...quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het maakt ook niet uit wat het is. Zo te zien doen ze het prima als ontbijt.
Ik neem er wel eentje
Heb jij er al zoveel op dan?quote:
Koffiequote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Heb jij er al zoveel op dan?![]()
Dan zit er vast drank doorheen
Ik gok eerder op rum want ik zie rozijntjesquote:
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik gok eerder op rum want ik zie rozijntjes
Sorry, ben net pas klaar met werk, dus kon niet meeluisteren.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:44 schreef MadMaster het volgende:
Ik pleur het hele buffet in de vuilnisbak, het staat hier onaangetast weg te rotten...
Never mind, de band is ook al vertrokken.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Sorry, ben net pas klaar met werk, dus kon niet meeluisteren.
En ga zo nog een wandeling maken. Moet van mezelf nu dageiljks.
Dank je. 1,5 uur gewandeld. Het is mijn voornemen om nu elke dag een uur te wandelen. Ik heb het nodig.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Never mind, de band is ook al vertrokken.
Wandel ze!
Hoe drama?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had Reibekuchen gemaakt om het nieuwe keukenmachientje te testen. Aardappel raspen ging goed, ui raspen werd een drama.
Stukken die tussen vulbuis en rasp klem kwamen te zitten en krijg die er maar eens uit.. verder werd de ui meer uitgeperst dan geraspt. Na het voor de zoveelste keer alles uit elkaar halen en proberen een klemgeraakt stuk los te krijgen heb ik het opgegevenquote:
Ik vind ui raspen met een machine inderdaad altijd een drama. Mijn man doet het wel. Hij heeft er zo'n hakmolentje voor. Het resultaat is redelijk, maar ik snij het liever zelf.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Stukken die tussen vulbuis en rasp klem kwamen te zitten en krijg die er maar eens uit.. verder werd de ui meer uitgeperst dan geraspt. Na het voor de zoveelste keer alles uit elkaar halen en proberen een klemgeraakt stuk los te krijgen heb ik het opgegeven
Slecht excuus om heel de nacht door te kunnen borrelen met z'n 2-en.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:58 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter ging vanavond nog langs een vriendin en is nu te laat voor de avondklok om nog naar huis te komen. Tijd vergeten. Dus ze blijft daar maar slapen vannacht
Hoeveel romances zullen er op deze manier 'spontaan' ontstaan?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:58 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter ging vanavond nog langs een vriendin en is nu te laat voor de avondklok om nog naar huis te komen. Tijd vergeten. Dus ze blijft daar maar slapen vannacht
Dat was mijn gedachte ookquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Slecht excuus om heel de nacht door te kunnen borrelen met z'n 2-en.
Het is wel een mooi excuus. Had ik al verteld dat mijn dochter opnieuw door haar bed was gezakt? Na de eerste keer was haar bed total-loss en kon ze het oude bed van een huisgenoot krijgen. De moeder van die jongen was dat bed speciaal komen brengen. Een dag later was ze ook door dat bed gezakt. Maar dat hebben ze weer goed gekregen. Waarschijnlijk had ze het niet zo goed in elkaar gezet. Ik verdenk de huisgenoot ervan dat hij ook medeplichtig was aan de eerste keer door het bed zakken. Ik vond het opvallend hoe hij zijn best deed om haar een ander bed te bezorgen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoeveel romances zullen er op deze manier 'spontaan' ontstaan?
Don't blame it on the sunshine,
Don't blame it on the moonlight,
Don't blame it on the good times,
Blame it on the avondklok!
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is wel een mooi excuus. Had ik al verteld dat mijn dochter opnieuw door haar bed was gezakt? Na de eerste keer was haar bed total-loss en kon ze het oude bed van een huisgenoot krijgen. De moeder van die jongen was dat bed speciaal komen brengen. Een dag later was ze ook door dat bed gezakt. Maar dat hebben ze weer goed gekregen. Waarschijnlijk had ze het niet zo goed in elkaar gezet. Ik verdenk de huisgenoot ervan dat hij ook medeplichtig was aan de eerste keer door het bed zakken. Ik vond het opvallend hoe hij zijn best deed om haar een ander bed te bezorgen.
Ik heb hem alleen nog maar op foto's en facetime-filmpjes gezien, dus ik durf het niet te zeggen.quote:
Ik kan me 1 doorzak avontuur herinneren.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is wel een mooi excuus. Had ik al verteld dat mijn dochter opnieuw door haar bed was gezakt? Na de eerste keer was haar bed total-loss en kon ze het oude bed van een huisgenoot krijgen. De moeder van die jongen was dat bed speciaal komen brengen. Een dag later was ze ook door dat bed gezakt. Maar dat hebben ze weer goed gekregen. Waarschijnlijk had ze het niet zo goed in elkaar gezet. Ik verdenk de huisgenoot ervan dat hij ook medeplichtig was aan de eerste keer door het bed zakken. Ik vond het opvallend hoe hij zijn best deed om haar een ander bed te bezorgen.
Ik zit even tv te kijken.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:17 schreef MadMaster het volgende:
Is er nog behoefte aan muziek of kan ik de bitterballen in de vriezer laten?
Van mij mag het wel.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:17 schreef MadMaster het volgende:
Is er nog behoefte aan muziek of kan ik de bitterballen in de vriezer laten?
Ik zou zonder moeten zeggen, maar ik zeg met bitterballen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met of zonder bitterballen?
En wat wil je horen?
Mooi, ik hou ook wel van wat energie rond dit tijdstip...quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou zonder moeten zeggen, maar ik zeg met bitterballen.
Een beetje energiek mag wel. Ik kak een beetje in.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, ik hou ook wel van wat energie rond dit tijdstip...
Hier alvast wat bruin fruit:
[ afbeelding ]
Ik hoor uquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:28 schreef MadMaster het volgende:
De streamserver staat en aan en daar komt binnen enkele seconden muziek vanaf...
Omdat het vrijdagavond is en ik zin heb in Popcornquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vragen staat vrij, hoewel ik wel een bepaalde richting op wilde gaan...
Hmmm, ik denk dat dat wel kan.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:38 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Omdat het vrijdagavond is en ik zin heb in Popcorn
Netjes hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, ik denk dat dat wel kan.
Muzikaal dan...
Jij moet er nog van aankomenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:42 schreef Rafeiro het volgende:
Ik tune over een half uurtje in, ben nog even VI kijken, pik wel een bitterballetje
Naast I Feel Love heb ik ook een grote voorliefde voor deze Popcorn tune, die al uit de jaren 60 afkomstig is...quote:
Nog of al?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Eens kijken of jullie de volgende nog kennen...
Is dat wat nu speelt?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Eens kijken of jullie de volgende nog kennen...
Ja toen was ik 5quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat je nu hoort.
Komt uit 2001...
Nee, sorry. Ik heb niet het idee dat ik het voor het eerst hoor, maar verder rinkelt er geen belletje. Als ik zou gokken zou ik zeggen dat het iets Duits was.quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, sorry. Ik heb niet het idee dat ik het voor het eerst hoor, maar verder rinkelt er geen belletje. Als ik zou gokken zou ik zeggen dat het iets Duits was.
quote:In Rostov aan de Don werd in 1998 het trio PPK opgericht door Aleksandr Poljakov, Sergej Pimenov en Roman Korzjov, maar na enkele dagen verliet Korzjev het trio om solo verder te gaan.
In 2001 braken ze internationaal door met het nummer ResuRection, een nummer gebaseerd op een melodie uit de film Siberiade uit 1979. In het nummer werden geluidsopnamen van kosmonauten gemixt.
Twee jaar later ging het duo uit elkaar.
Als je nu Kinderen voor Kinderen, K3 of de Smurfen draaide...quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was al bang voor een dergelijk antwoord...
Dat heb ik pas voor livelink nog gedraaid, in de mix...quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:00 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Als je nu Kinderen voor Kinderen, K3 of de Smurfen draaide...
Ja, was leuk.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heb ik pas voor livelink nog gedraaid, in de mix...
Opslaan als bookmark en gaan...quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:12 schreef Rafeiro het volgende:
Ben ook ingetuned, moest even het nieuwe adres in winamp gooien.
Ik zet hem altijd onderin mijn playlist van alle muziek in de library , maar was blijkbaar niet opgeslagen. Vind dat ook wel handige manier.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Opslaan als bookmark en gaan...
@:livelink, heb jij Winamp?
Neequote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Opslaan als bookmark en gaan...
@:livelink, heb jij Winamp?
Als je het installeert, dan kan ik je een rechtstreekse link naar R49 geven die je opslaat als bookmark en dan hoef je niet meer te klooien via de website...quote:
En equalizer, media library etc. etc.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je het installeert, dan kan ik je een rechtstreekse link naar R49 geven die je opslaat als bookmark en dan hoef je niet meer te klooien via de website...
Zie je de uitvoerenden en titels ook nog, als je wilt...
Met heel veel versies...quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:22 schreef Rafeiro het volgende:
Wel echt een van de betere trance platen ooit dit.
Ik ga het downloaden.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je het installeert, dan kan ik je een rechtstreekse link naar R49 geven die je opslaat als bookmark en dan hoef je niet meer te klooien via de website...
Zie je de uitvoerenden en titels ook nog, als je wilt...
Geef maar een gil als je het geïnstalleerd hebt.quote:
Thriller van Michael J.?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:27 schreef Rafeiro het volgende:
Zo had iemand in de TMF tijd ooit een keer een hele toffe video edit gemaakt van Thriller.l was wel wat harder, maar zo gaaf.
Eens kijken of dat zo is?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:55 schreef BasEnAad het volgende:
Lijkt wel een beetje op: 'don't want no short dick man!!!'
Wel n lekker nummer hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:00 schreef MadMaster het volgende:
Dit heb ik echt al eeuwen niet meer gedraaid...
Snap ik. Ik vind het al heel wat dat je het durfde te draaien als zij het hoorde.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Ik mocht dit van mijn moeder nooit hard draaien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |