SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Juin uit Eigen Tuin!
Dat was haar blik naar iedereen die dat zei.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En niemand die tegen haar zei: meid doe nou niet
quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is wel een knuffeldoos.
Ik vrees het ergste als ze haar 2e injectie heeft ontvangen...
Echt, zo zielloos heb ik het zelden gehoordquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat was haar blik naar iedereen die dat zei.
Ik weet niet welke erger is eigenlijkquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een tijd geleden op werk Sky Radio aan gehad. Elke dag dezelfde nummers, alleen deze was de 1e dag van Maxi Priest en de andere van Mr Big.
Geen Cat Stevens en/of Jimmy Cliff?quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een tijd geleden op werk Sky Radio aan gehad. Elke dag dezelfde nummers, alleen deze was de 1e dag van Maxi Priest en de andere van Mr Big.
Dan zou ik toch net iets blijer zijn bij de Mr Big-dagenquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Sky Radio he, te gewaagdquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen Cat Stevens en/of Jimmy Cliff?
Troost je, ik heb bij Paula ook het halve alfabet erbij gehad.quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:20 schreef MadMaster het volgende:
Als voorprogramma van U2 was Kelis in 2001 geen succes.
Zeker niet toen ze Smells Like Teen Spirit zong op haar manier.
Alsof de avondklok afgekondigd werd, alles vloog door de lucht richting podium...
quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Milkshake is ijskoud, dat gaat niet zo snel...
quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als ze te makkelijk zijn en MM is in de buurt mag ik altijd graag met de spierballetjes rollen, merkt U t al?
Als ze te makkelijk zijn en MM is in de buurt mag ik altijd graag met de spierballetjes rollen, merkt U t al?
Maar ik erken je met alle respect als meerdere op dit gebied, ere wie ere toekomt...quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |