Ik vind het inderdaad ook vreemd. De films worden hier jaarlijks wel herhaald en de serie is ook al een paar keer uitgezonden.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:25 schreef Tourniquet het volgende: [..] Ah oké, dan is het inderdaad bijzonder dat geen van de meiden Sjakie kennen.
Lol Daan tijd. En toen waren er 10 kut kinderen meerquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
tis weer Daan tijd
opruimen .vaatwasser inruimen
wat een heerlijke tijd dit
ff geen scheitende honties
geen kindjush
geen vent
lkkr gewoon alleen maar bemoei en ongevraagd advies
Nathalie is zo'n LP waarop de naald blijft hangen, blijft hangen, blijft hangen, blijft hangen, blijft hangenquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Natte begint voor de 10duizendste keer maar weer over de roddeltweet.![]()
[ afbeelding ]
Aha, het is geen roddelen, maar "reflecteren".quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Natte begint voor de 10duizendste keer maar weer over de roddeltweet.![]()
[ afbeelding ]
toch vind ik haar best leuk, ik wil wel dat ze er uit gaat, maar ze is best leuk en liefquote:
Ojee, laat @Soury het maar niet zienquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:31 schreef odie22 het volgende:
Els zwaait ons vast gedag![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:31 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Die is wel grappig, maar ze blijftquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:31 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
nws..quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:30 schreef Joyce-43 het volgende:
komt de biecht nog of kan ik nieuws kijken
ja het is een spel, er moet toch iemand uit vanavondquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
toch vind ik haar best leuk, ik wil wel dat ze er uit gaat, maar ze is best leuk en lief
Grappig is dat ze baalt en liever de kroeg in gaatquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Daan over dr huishoud geld
7 snavels te voeren
gaat een rug ruim door
en dr Buuf aka Joke 86jr eet soms ook mee
haske leuke buuf
sellie af en toe aanwaaien daar ..een waaintje en adcocaatje
Daan verteld hoe gezellig het is .. buuf jarig kids deden slingers enzuks voor de Buuf
serieusquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:30 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Aha, het is geen roddelen, maar "reflecteren".
Ze heeft ook tegen BB gevraagd waarom ze ervoor kiezen de negativiteit van buiten in het huis te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |