SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
TrioWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
kutbeesten zijn hetquote:
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
“Mrsl ks weer lachen in langlevendeliefdeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
feesboek ria's zijn pas lachenquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:28 schreef Dotteke het volgende:
“Mrsl ks weer lachen in langlevendeliefdeUw ADH vitamine Worst
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vertel?quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
feesboek ria's zijn pas lachenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zal het er ff op zettenquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:28 schreef Dotteke het volgende:
“Mrsl ks weer lachen in langlevendeliefde"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Net afgelopenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Strengere maatregelen voor kinderen?
Zometeen op het nieuwsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zit niet zo heel veel feesboekquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die flauwe feesboek grappenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gelukkig plaatst mistig ze hier speciaal voor jouquote:Uw ADH vitamine Worst
Denk niet dat hij dat voor mij doetquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gelukkig plaatst mistig ze hier speciaal voor jou
Ja gohquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk niet dat hij dat voor mij doet
Uw ADH vitamine Worst
waarom heeft ze haar bh los op die foto?quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gelukkig plaatst mistig ze hier speciaal voor jou
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Skerp,valt me nu pas op.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waarom heeft ze haar bh los op die foto?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Haar bh zit helemaal niet los.quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Wie houdt er nou niet van chocolade?
Iss truitjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zijn vast mensen die het niet lusten hoorquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
Wie houdt er nou niet van chocolade?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat zie ik ook.quote:
![]()
Ik dacht dat Danny een liever FOK! wilde hebben?
Wat zijn sommige crewleden toch bokkenlullen zeg!Dat bevordert de sfeer!
![]()
![]()
Was is loos?quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:44 schreef ToT het volgende:
👍🏻quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit gaat over?quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:44 schreef ToT het volgende:
![]()
Vast welquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zijn vast mensen die het niet lusten hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sommige willen geen puur of melk maar helemaal geen chocolade?quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zijn vast mensen die het niet lusten hoorActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Dankjewel!quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:44 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Tjalala geeft een gebakje met truffels aan MrsL!
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zijn zelfs mensen die geen patat lustenquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sommige willen geen puur of melk maar helemaal geen chocolade?
Haas Koe Penis Stierenkloten!!!!!!!!!!!!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat zou niet mogen mogen 🙃quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zijn zelfs mensen die geen patat lustenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die vreten smerige friet.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zijn zelfs mensen die geen patat lusten
Lul poepert vagina en venusheuvelquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:47 schreef DerRabbit het volgende:
Haas Koe Penis Stierenkloten!!!!!!!!!!!!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mensen die gepatateerde aardappelreepjes etenquote:![]()
Mensen die gefrituurde aardappelreepjes eten![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik hou niet echt van beide.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik kende eens een grietje die geen fruit lustte.
Ik frituur altijd mijn aardappelreepjesquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mensen die gepatateerde aardappelreepjes eten![]()
Mensen die gefrituurde aardappelreepjes eten![]()
Dat is dan ook friet en geen patat!quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik frituur altijd mijn aardappelreepjes
Doornroosje?quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik kende eens een grietje die geen fruit lustte.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wie lust freshfruit nu nietquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik kende eens een grietje die geen fruit lustte.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Ow een Weblogger op de Frontpage die behoorlijk aanvallend z'n punt wil maken.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Daar niet heen gaan maar hierblijven!quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Ow een Weblogger op de Frontpage die behoorlijk aanvallend z'n punt wil maken.![]()
Oke. Blijf er dan beter even weg als je je er aan ergertquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Ow een Weblogger op de Frontpage die behoorlijk aanvallend z'n punt wil maken.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:51 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Daar niet heen gaan maar hierblijven!Die conclusie had ik net ook getrokken tijdens een lange wandeling met Mini-ToT die weer erg rottig wakker werd van WEER een erg verlaat middagdutje.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke. Blijf er dan beter even weg als je je er aan ergert![]()
Van de frontpage afblijven is sowieso een goed advies als je je niet wil ergeren.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke. Blijf er dan beter even weg als je je er aan ergertOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat je niet van zure mandarijnen houdt ok. Maar helemaal geen fruit?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Vervelend dit probleem met mini. Hoop dat je daar snel hulp bij gaat krijgen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Die conclusie had ik net ook getrokken tijdens een lange wandeling met Mini-ToT die weer erg rottig wakker werd van WEER een erg verlaat middagdutje.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is toch zowieso veel fijner even samen met mini zijn. Ondanks dat hij rottig wakker is gewordenquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Die conclusie had ik net ook getrokken tijdens een lange wandeling met Mini-ToT die weer erg rottig wakker werd van WEER een erg verlaat middagdutje.![]()
Ik hou niet van de schil.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat je niet van zure mandarijnen houdt ok. Maar helemaal geen fruit?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben er ook niet gek op hoor. Maar eet het wel.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat je niet van zure mandarijnen houdt ok. Maar helemaal geen fruit?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend dit probleem met mini. Hoop dat je daar snel hulp bij gaat krijgen.Ff met hem naar de supermarkt gelopen omdat ik nog een paar boodschapjes nodig had.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:56 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Dat is toch zowieso veel fijner even samen met mini zijn. Ondanks dat hij rottig wakker is geworden
Toen kwam ik er achter dat ik de mondkapjes nog in de auto had liggen, teruggelopen, mondkapje gepakt en maar weer naar de supermarkt gelopen!![]()
![]()
wie zijn er bokkenlullen?quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:44 schreef ToT het volgende:
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:58 schreef hemarookworst het volgende:
Net een peer gegeten, dat friszoete, echt genotWij hadden peren-, pruimen- en appelbomen in de tuin.
Kan gebeuren, ik had er vanochtend ook 1 vergeten mee te nemen maar had nog een reserve in de auto liggen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Ff met hem naar de supermarkt gelopen omdat ik nog een paar boodschapjes nodig had.
Toen kwam ik er achter dat ik de mondkapjes nog in de auto had liggen, teruggelopen, mondkapje gepakt en maar weer naar de supermarkt gelopen!![]()
Heerlijkquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Wij hadden peren-, pruimen- en appelbomen in de tuin.
Uw ADH vitamine Worst
Wat in je jaszak doenquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Ff met hem naar de supermarkt gelopen omdat ik nog een paar boodschapjes nodig had.
Toen kwam ik er achter dat ik de mondkapjes nog in de auto had liggen, teruggelopen, mondkapje gepakt en maar weer naar de supermarkt gelopen!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een gedicht over Maanvis
Idd, ik mis het wel als ik aan mijn moeder vroeg wat we gaan eten. Soms was het van loop de tuin maar in en zoek maar wat.quote:
Ja normaal heb ik een koolstof sportmasker in m'n jaszak plus een wegwerpmasker, maar die sportmasker doet me pijn aan de oren en die wegwerpmasker had ik al gebruikt en weggedaan en was vergeten een nieuwe terug te doen.quote:
Toch maar een klein voorraadje in de zak doen vanaf nu!![]()
![]()
Wer bisto.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb ze overal in zitten iedere jas en tasquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja normaal heb ik een koolstof sportmasker in m'n jaszak plus een wegwerpmasker, maar die sportmasker doet me pijn aan de oren en die wegwerpmasker had ik al gebruikt en weggedaan en was vergeten een nieuwe terug te doen.
Toch maar een klein voorraadje in de zak doen vanaf nu!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je kan er niet genoeg van hebben.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja normaal heb ik een koolstof sportmasker in m'n jaszak plus een wegwerpmasker, maar die sportmasker doet me pijn aan de oren en die wegwerpmasker had ik al gebruikt en weggedaan en was vergeten een nieuwe terug te doen.
Toch maar een klein voorraadje in de zak doen vanaf nu!![]()
Ik heb er ook meerdere maar je krijgt ze hier ook bij de supermarkt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Dat is wel heel netjes.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb er ook meerdere maar je krijgt ze hier ook bij de supermarkt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb laatst 2 pakken van 100 van mijn zusje gekregenquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:06 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Je kan er niet genoeg van hebben.
Die wil u niet kwijt raken aan coronaquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb laatst 2 pakken van 100 van mijn zusje gekregen![]()
Iddquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:11 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Die wil u niet kwijt raken aan corona
ff de colofon checken danquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel meerderen, maar sowieso eentje die veel op de Frontpage bezig is.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik heb zin om keihard te
borRELLEN!Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
een optiequote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
![]()
![]()
![]()
Onrecht tv is live. Zie politie auto staan. En een hoop gepraatquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom zet hij die foto erbij?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haha,Eldor is opgepakt.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onrecht tv is live. Zie politie auto staan. En een hoop gepraat
Maar ik mis wel de pizza variantquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Echt wel lekkere stink chips![]()
Maak je die toch zelfquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:21 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Maar ik mis wel de pizza variant"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ze beweren dat het traangas in Eindhoven over datum was ,en niet gebruikt mocht worden.Dat hij een stevige blower is laat hij gemakshalve achterwege.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja want verse traangas is wel gezondquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze beweren dat het traangas in Eindhoven over datum was ,en niet gebruikt mocht worden.Dat hij een stevige blower is laat hij gemakshalve achterwege.Uw ADH vitamine Worst
Traangas.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat schiet die agent? Rubberen kogels?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
moet je wel ff linkenquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onrecht tv is live. Zie politie auto staan. En een hoop gepraatTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Truequote:Op donderdag 28 januari 2021 20:22 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Smaakt nooit zo lekker als het orgineel
Er naar toe lopen is ook niet slim.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja want verse traangas is wel gezond“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was er traangas ingezet bij eindhoven?
Sukkelsquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze beweren dat het traangas in Eindhoven over datum was ,en niet gebruikt mocht worden.Dat hij een stevige blower is laat hij gemakshalve achterwege.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
is alweer afgelopen onrecht tvTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik ken geen eldor. Maar ik snap niett dat ze die lui laten lopen was toch maar met twee samen ook buitenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar dat was ook zo.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze beweren dat het traangas in Eindhoven over datum was ,en niet gebruikt mocht worden.Dat hij een stevige blower is laat hij gemakshalve achterwege.
Fijne avondquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:24 schreef Tjalala het volgende:
Goed. Ik ga hier weg. Tot een volgende keer allen!
Tot morgen en slaapwel voor straks
Eldor wilde morgen een demo gaan doen,dat mocht niet van de gemeente.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ken geen eldor. Maar ik snap niett dat ze die lui laten lopen was toch maar met twee samen ook buiten
https://www.facebook.com/(...)osts/178733580675415“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
die voetbalhooligans waren met zijn 40en buitenquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ken geen eldor. Maar ik snap niett dat ze die lui laten lopen was toch maar met twee samen ook buitenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
En het is alweer afgelopenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Da's lang niet nodig geweest dan!quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar dat was ook zo.
[ afbeelding ]Doen we het goed in Nederland!
![]()
![]()
De laatste keer was ergens in 1980? Met krakersrellen?quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's lang niet nodig geweest dan!Doen we het goed in Nederland!
quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De laatste keer was ergens in 1980? Met krakersrellen?!
En met het Maagdenhuis? Zal wel niet dan.Kan het me niet meer zo herinneren, zal wel vredig beëindigd zijn?
![]()
quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ken geen eldor. Maar ik snap niett dat ze die lui laten lopen was toch maar met twee samen ook buiten
De linker is Eldor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Volgens mij niet toen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:30 schreef ToT het volgende:
[..]!
En met het Maagdenhuis? Zal wel niet dan.Kan het me niet meer zo herinneren, zal wel vredig beëindigd zijn?
jaquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's lang niet nodig geweest dan!Doen we het goed in Nederland!
Een gedicht over Maanvis
Welke toen?quote:quote:Het Maagdenhuis werd landelijk bekend toen het in mei 1969 vijf dagen lang (16 t/m 21 mei) werd bezet door studenten die inspraak eisten in het universiteitsbestuur.
Daarna werd het Maagdenhuis nog diverse malen bezet. In 1978 twee keer uit protest tegen wijzigingen in de Wet Modernisering Universitaire Bestuursstructuur; in 1980 uit protest tegen het niet benoemen van twee vrouwelijke hoogleraarskandidaten; in 1986 uit protest tegen wijzigingen in de studiefinanciering; en voorts in 1990, 1993 en 1996.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
wat een knauwende heks zeg in dat filmpje. zou ze ook cooola lusten?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Die man met de baard is de enige wappie die er normaal uit ziet en niet als een drugsgebruiker/alcoholist/kettingrokerTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ow, is ze een Tukker?quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:34 schreef Maanvis het volgende:
wat een knauwende heks zeg in dat filmpje. zou ze ook cooola lusten?![]()
Eldor ging toen de mondkapjesplicht werd ingevoerd provocerend bij winkels langs zonder mondkapje.En dat live streamen.Hij vond het vreemd dat de politie hem daar op aansprak.
Hij is trouwens een veroordeelde drugscrimineel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat soort volk wil je echt met scherp schieten. Het oneens zijn met mondkapjesplicht is 1, maar dit maakt me wel kwaadquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:35 schreef FreshFruit het volgende:
Eldor ging toen de mondkapjesplicht werd ingevoerd provocerend bij winkels langs zonder mondkapje.En dat live streamen.Hij vond het vreemd dat de politie hem daar op aansprak.
Hij is trouwens een veroordeelde drugscrimineel.Uw ADH vitamine Worst
vandaar dat amari trainingsjasje. dat had ie van zijn uitkering nooit kunnen betalenquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:35 schreef FreshFruit het volgende:
Hij is trouwens een veroordeelde drugscrimineel.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Hier bij de Jumbo had je tot voor kort ook af en toe van die oetlullen die zonder masker rondliepen. Dat ze zich niet generen snap ik echt niet!quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:35 schreef FreshFruit het volgende:
Hij is trouwens een veroordeelde drugscrimineel.![]()
![]()
nou ga je gang kijk het filmpje terug en je weet waar ie woontquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat soort volk wil je echt met scherp schieten. Het oneens zijn met mondkapjesplicht is 1, maar dit maakt me wel kwaadTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Hij ging zo ver dat een winkelmeisje ging huilen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat soort volk wil je echt met scherp schieten. Het oneens zijn met mondkapjesplicht is 1, maar dit maakt me wel kwaad“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
van geluk?quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij ging zo ver dat een winkelmeisje ging huilen.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Een andere keer ging hij politie uitlokken,toen hij een duw kreeg van een agent ging hij huilie doen en wilde aangifte doen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat een lul.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij ging zo ver dat een winkelmeisje ging huilen.
![]()
echt zo'n typische slappe huillul, wel uitdelen maar niet kunnen incasserenquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:40 schreef FreshFruit het volgende:
Een andere keer ging hij politie uitlokken,toen hij een duw kreeg van een agent ging hij huilie doen en wilde aangifte doen.Uw ADH vitamine Worst
![]()
Rubberen tegelgeneratie.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
echt zo'n typische slappe huillul, wel uitdelen maar niet kunnen incasseren
Dat verhaal van jou tegenover dat winkelmeisje over alcohol na 20.00.......dat was verzonnen, toch?quote:![]()
![]()
elke goede lul huilt uit zijn ene oogquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
echt zo'n typische slappe huillul, wel uitdelen maar niet kunnen incasserenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik heb nog wel een paar voorbeelden,maar daar zal ik jullie niet mee vervelen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
echt zo'n typische slappe huillul, wel uitdelen maar niet kunnen incasseren“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
goeiequote:Op donderdag 28 januari 2021 20:43 schreef manny het volgende:
Dus je hebt een winkel waarin je jarenlang dingen verkoopt waaraan mensen langzaam een pijnlijke dood sterven.
Dan kinkelen er een paar malloten je ramen in
We crowdfunden geld bij elkaar zodat je zo snel mogelijk weer mensen ziek kan maken. En de Koning komt op bezoek.
Mmm.
Een gedicht over Maanvis
Ik heb ook al teveel van zijn filmpjes gezienquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar voorbeelden,maar daar zal ik jullie niet mee vervelen.
Ze zitten me weer in de wegquote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Hey Shii.quote:
Heb jij aandelen in dit spel?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Whehe!quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb jij aandelen in dit spel?
Neuh, normaal zet ik photoshopjes in een centraal painttopic en ik vind deze gewoon wel relevant voor de huidige situatie!![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Neuh, normaal zet ik photoshopjes in een centraal painttopic en ik vind deze gewoon wel relevant voor de huidige situatie!
Dat krijg je ervan als je teveel tokkie filmpjes kijktquote:
Flodder gekeken?quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je teveel tokkie filmpjes kijkt
Ik heb daar geen last van.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je teveel tokkie filmpjes kijkt
Nee, tatjana helpt me daarbij kalmerenquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, tatjana helpt me daarbij kalmeren
Die 3e film lijkt me ongelooflijk kut.quote:
Was het wat, of kan ik 'm beter niet terug kijken met Ziggo?![]()
Ik vond alleen het eerste deel goed maar dat heb ik met veel films waar er een vervolg op is gemaakt.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Die 3e film lijkt me ongelooflijk kut.
Was het wat, of kan ik 'm beter niet terug kijken met Ziggo?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ja Flodder in Amerika vond ik ook niet wat, maar mevrouw ToT vond hem laatst wel humor.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vond alleen het eerste deel goed maar dat heb ik met veel films waar er een vervolg op is gemaakt.![]()
Hij is ook wel leuk maar haald het niet bij deel 1.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja Flodder in Amerika vond ik ook niet wat, maar mevrouw ToT vond hem laatst wel humor.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Goed nieuws minuutje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IJsvogels ervaren dit jaar een topjaar doordat de voorgaande winters relatief zacht waren. De populatie van het opvallend blauw-oranje gekleurde dier is flink gegroeid, zien de Vogelbescherming en Sovon Vogelonderzoek. Sovon spreekt over "de beste winter voor de ijsvogel in ruim veertig jaar tijd".
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Er zijn ook wel uitzonderingen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:07 schreef ToT het volgende:
Terminator II is wel 1 van de zeer zeldzame verdomd goede sequels.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ja kut, net nu ik mijn super ultra extreme tele-lens verkocht heb!quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:08 schreef mazaru het volgende:
Goed nieuws minuutje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IJsvogels ervaren dit jaar een topjaar doordat de voorgaande winters relatief zacht waren. De populatie van het opvallend blauw-oranje gekleurde dier is flink gegroeid, zien de Vogelbescherming en Sovon Vogelonderzoek. Sovon spreekt over "de beste winter voor de ijsvogel in ruim veertig jaar tijd".
[ afbeelding ]![]()
![]()
True!quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zijn ook wel uitzonderingen.![]()
![]()
Waarom heb je die dan ook verkocht?quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja kut, net nu ik mijn super ultra extreme tele-lens verkocht heb!![]()
Hier vlakbij zit ook een koppeltje. Al jaren. Het is me nog nooit gelukt om er een mooie foto van te maken. De keren dat ik ze wel zag had ik geen fototoestel bij me en zaten ze te ver voor mijn telefooncameraquote:Op donderdag 28 januari 2021 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja kut, net nu ik mijn super ultra extreme tele-lens verkocht heb!Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Toch vaag dat een ijsvogel het goed doet als er geen ijs isAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Policeacedemie 2 vond ik waardeloos. Deel 3 was weer wel erg goed. De rest was kut.quote:
Ze doen hen naam geen eer aanquote:Op donderdag 28 januari 2021 21:11 schreef HiDiHo het volgende:
Toch vaag dat een ijsvogel het goed doet als er geen ijs is
Ik heb in de Filipijnen nog een reeks leuke foto's van eentje gemaakt die op een rots op het strand zat.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:09 schreef shiitake het volgende:
Zo'n mooi vogeltje, het ijsvogeltje.![]()
![]()
Ik moet eigenlijk ook meer gaan doen met mijn camera. Laatste keer dat ik hem gebruikt heb woonde ik nog in Limbabwe
HiDiquote:Op donderdag 28 januari 2021 21:11 schreef HiDiHo het volgende:
Toch vaag dat een ijsvogel het goed doet als er geen ijs is
Sinds de geboorte van Mini-ToT heb ik hem zelden meer gebruikt.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom heb je die dan ook verkocht?![]()
![]()
![]()
Ja prachtig! En supersnel zijn zequote:Op donderdag 28 januari 2021 21:09 schreef shiitake het volgende:
Zo'n mooi vogeltje, het ijsvogeltje.
Wat niet?quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Sinds de geboorte van Mini-ToT heb ik hem zelden meer gebruikt.
Ja oké maar dat is toch geen reden om hem te verkopen. Mini gaat ook ooit het huis uit en lenzen van de grote merken blijven echt nog wel een paar jaar op de nieuwste modellen bodies passen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Sinds de geboorte van Mini-ToT heb ik hem zelden meer gebruikt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zijn Ultra Long Tele Lens natuurlijkquote:
Ik dacht iets anders.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zijn Ultra Long Tele Lens natuurlijk
En zoomen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@ToT Goat the Head gaat 13 feb een concert livestreamen
Check hun facebook, als je facebook gebruiktI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ach ik on er ¤700 voor vangen en da's altijd wel mooi meegenomen. Ik zag dat de nieuwprijs van die dingen enorm aan het kelderen is; ik heb zeker anderhalf keer zo veel betaald als waarvoor ze nu nieuw verkocht worden, en ik had het nog via een webshop gekocht die aan grijze import doet. Een fotowinkel gaf een paar jaar aan nog geen ¤600 er voor over te hebben.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja oké maar dat is toch geen reden om hem te verkopen. Mini gaat ook ooit het huis uit en lenzen van de grote merken blijven echt nog wel een paar jaar op de nieuwste modellen bodies passen.![]()
frappant dat mooie vogeltjes altijd de meeste bescherming kRijgenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:17 schreef Fogel het volgende:
@:tot Goat the Head gaat 13 feb een concert livestreamen
Check hun facebook, als je facebook gebruiktAiiiiight, tof!
Zal ik doen!![]()
![]()
Ja oké dan is het nog wel te doen. Wat kosten die lenzen nu ongeveer nieuwprijs?quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ik on er ¤700 voor vangen en da's altijd wel mooi meegenomen. Ik zag dat de nieuwprijs van die dingen enorm aan het kelderen is; ik heb zeker anderhalf keer zo veel betaald als waarvoor ze nu nieuw verkocht worden, en ik had het nog via een webshop gekocht die aan grijze import doet. Een fotowinkel gaf een paar jaar aan nog geen ¤600 er voor over te hebben.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Geen idee. Deze ziet er een beetje bozig uit.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:17 schreef ToT het volgende:
Tenminste, dit is er toch ook eentje, ondanks de ontbrekende oranje kleur?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Deze (Tamron 150 - 600 G2) gaat nu voor ¤1100,- weg nieuw en het zal vast ergens nog wel goedkoper te krijgen zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja oké dan is het nog wel te doen. Wat kosten die lenzen nu ongeveer nieuwprijs?![]()
Ja, dat is de Nieuw-Zeelandse IJsvogelquote:Op donderdag 28 januari 2021 21:17 schreef ToT het volgende:
Tenminste, dit is er toch ook eentje, ondanks de ontbrekende oranje kleur?
[ afbeelding ]
Oe, je hebt nog Tamron lenzenquote:Op donderdag 28 januari 2021 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze (Tamron 150 - 600 G2) gaat nu voor ¤1100,- weg nieuw en het zal vast ergens nog wel goedkoper te krijgen zijn.![]()
Daar heeft mijn pa er nog een paar vintage lenzen van liggen ergens.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, dat is de Nieuw-Zeelandse IJsvogel
Ik heb er een hele reeks van gemaakt, dit is ff een willekeurige (wat onscherpe) vlugge keuze.
Beestje bleef echt fakking lang zitten daar en vloog er uiteindelijk pas vandoor toen een paar locals te dicht in de buurt kwamen. Ik was er eerst zelfs nog bij vandoor gelopen en besloot toch weer terug te lopen om nog wat extra kiekjes te schieten.Is met een cheap-ass ultrazoom gedaan, geloof ik.
![]()
Ja ik heb nog een Tamron boven liggen die ik al zeker 10 jaar niet meer heb gebruikt!quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oe, je hebt nog Tamron lenzen![]()
Daar heeft mijn pa er nog een paar vintage lenzen van liggen ergens.Verder nog 4 Sigma's waarvan eentje enorm goede foto's maakt maar qua bouw echt zwaar kut is.
Een andere Sigma is echt onvoorstelbaar goed. (Sigma 50mm 1.5 Art)
Maar ik wil echt flink veel van m'n zooi verkopen.![]()
Als je zoveel foto spullen hebt liggen zou ik ook gaan overwegen een deel ervan te verkopen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb nog een Tamron boven liggen die ik al zeker 10 jaar niet meer heb gebruikt!Verder nog 4 Sigma's waarvan eentje enorm goede foto's maakt maar qua bouw echt zwaar kut is.
Een andere Sigma is echt onvoorstelbaar goed. (Sigma 50mm 1.5 Art)
Maar ik wil echt flink veel van m'n zooi verkopen.
Ik heb hier alleen nog een oudere Sony Alfa 100 liggen met wat (nog) oudere Minolta lenzen die ik ooit van mij pa heb gekregen als beginners cameraatje en een Nikon D3500 met een stuk of 6 lenzen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
![]()
Ja nu weet ik het zeker; deze reeks heb ik met een waardeloze ultra-zoom (Nikon 18-300) gemaakt, maar ben toch wel blij met de resultaten!![]()
![]()
Mooie foto.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:28 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ja nu weet ik het zeker; deze reeks heb ik met een waardeloze ultra-zoom (Nikon 18-300) gemaakt, maar ben toch wel blij met de resultaten!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Groter dan de mijne.quote:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-01-2021 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dotteke / 2877 / +139 / +130 / 11958 / 13593
2. murp / 1344 / +0 / +0 / 52 / 57
3. FreshFruit / 1151 / +113 / +94 / 4729 / 5428
4. HiDiHo / 1110 / +0 / +17 / 2803 / 3386
5. Superbadeendje / 755 / +33 / +25 / 2712 / 3346
6. Mrsloveable / 717 / +115 / +45 / 3873 / 4372
7. mario390 / 683 / +9 / +27 / 2398 / 2950
8. Tjalala / 545 / +35 / +20 / 3050 / 3599
9. Maanvis / 519 / +41 / +34 / 2363 / 2806
10. DerRabbit / 447 / +9 / +17 / 2152 / 2451
11. ToT / 384 / +18 / +15 / 2960 / 3217
12. PlymouthFury / 375 / +2 / +8 / 1023 / 1164
13. chufi / 327 / +0 / +0 / 703 / 919
14. shiitake / 281 / +24 / +0 / 755 / 919
15. aloa / 281 / +0 / +0 / 2866 / 3056
16. gebrokenglas / 280 / +4 / +0 / 1529 / 1691
17. m1st1g / 279 / +4 / +18 / 1450 / 1591
18. Jippie / 252 / +0 / +0 / 1167 / 1294
19. hemarookworst / 209 / +1 / +11 / 1567 / 1749
20. mazaru / 208 / +9 / +4 / 1637 / 1766SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ja een deel gebruik ik soms nog wel, maar ik gebruik die ultra-zoom steeds vaker en poets het dan in Photoshop wat bij als het technische oneffenheden heeft.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je zoveel foto spullen hebt liggen zou ik ook gaan overwegen een deel ervan te verkopen.
Ik heb hier alleen nog een oudere Sony Alfa 100 liggen met wat (nog) oudere Minolta lenzen die ik ooit van mij pa heb gekregen als beginners cameraatje en een Nikon D3500 met een stuk of 6 lenzen.
M'n Nikon D810 met die Sigma Art lens geeft fenomenale resultaten, maar dat kreng focust echt baggerslecht in sub-optimale lichtomstandigheden en dat frustreert alleen maar.![]()
Geweldig! Wat nou waardeloos. Is gewoon een prachtige foto.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:28 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ja nu weet ik het zeker; deze reeks heb ik met een waardeloze ultra-zoom (Nikon 18-300) gemaakt, maar ben toch wel blij met de resultaten!Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Met de D300 had ik ook last van slechte foto's als het licht ook maar een beetje slechter werd.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja een deel gebruik ik soms nog wel, maar ik gebruik die ultra-zoom steeds vaker en poets het dan in Photoshop wat bij als het technische oneffenheden heeft.
M'n Nikon D810 met die Sigma Art lens geeft fenomenale resultaten, maar dat kreng focust echt baggerslecht in sub-optimale lichtomstandigheden en dat frustreert alleen maar.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Haha ja nou met een andere lens was de kwaliteit NÓG beter geweest. Dit is echt met een vakantie-lensje gedaan die je gewoon niet zo ver in hoort te zoomen als wat ik met deze foto gedaan heb.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geweldig! Wat nou waardeloos. Is gewoon een prachtige foto.Dan wordt-ie onscherp en krijg je vertekeningen. Maar dat viel in dit geval gelukkig enorm mee!
Heeft ook wel met de belichting te maken.
![]()
Wat had ik een spijt toen ik mijn D300 verkocht zeg!quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met de D300 had ik ook last van slechte foto's als het licht ook maar een beetje slechter werd.
Moest enorm aan m'n D500 wennen, maar ik ben er nu wel verdomd blij mee!![]()
![]()
Ik heb de D300 pas verkocht toen ik aan de D3500 gewend wasquote:Op donderdag 28 januari 2021 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat had ik een spijt toen ik die D300 verkocht zeg!
Moest enorm aan m'n D500 wennen, maar ik ben er nu wel verdomd blij mee!
quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb de D300 pas verkocht toen ik aan de D3500 gewend wasHaha ja nou als dat financieel kan, is dat wel verstandig ja!
![]()
![]()
Heb een paar fotosessies van mensen gemaakt met de D810.
Dat doe ik ook nooit meer!D500 all the way!
![]()
Ja, ik werkte toen full time en woonde in een studentenkot met vrijwel geen onkosten verder. Beetje impuls aankoop toen, maar wel blij mee dat ik het gedaan heb.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]Haha ja nou als dat financieel kan, is dat wel verstandig ja!
zoveel kennis van fotografie,zo weinig kennis van de breedte van FOK!quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:28 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ja nu weet ik het zeker; deze reeks heb ik met een waardeloze ultra-zoom (Nikon 18-300) gemaakt, maar ben toch wel blij met de resultaten!Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ja impulsaankopen heb ik ook veel te veel gedaan!quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, ik werkte toen full time en woonde in een studentenkot met vrijwel geen onkosten verder. Beetje impuls aankoop toen, maar wel blij mee dat ik het gedaan heb.![]()
![]()
![]()
Je kunt hem aanklikken hoor!quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zoveel kennis van fotografie,zo weinig kennis van de breedte van FOK!![]()
![]()
ik zie alleen wat zandkorreltjesquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik zie alleen wat zandkorreltjes
Scrollen, misschien?![]()
![]()
nee hij is pas aanklikbaar als het hele plaatje is geladen en dat duurt 20 seconden omdat ik ondertussen nog iets aan het downloaden benquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Anyway, met dat vakantielensje heb ik sowieso ook wel veel problemen gehad; lichte randen om objecten heen die weer weggephotoshopt moesten worden. Kan op zich deels met een simpele 1-klik correctie, maar perfect werkt dat echt niet.![]()
Pauzeer dat fapmateriaal dan ff.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee hij is pas aanklikbaar als het hele plaatje is geladen en dat duurt 20 seconden omdat ik ondertussen nog iets aan het downloaden ben![]()
meestal als je foto's van mini-bolk plaatst zie ik 40seconden alleen een oog of een plukje haar voordat het plaatje aanklikbaar wordtTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Fotosoep heb ik me nooit heel erg mee bezig gehouden, behalve voor shoots die ik heb gedaan waarvan albums gemaakt werden. Maar nooit echt heel erg voor mezelf.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:40 schreef ToT het volgende:
Anyway, met dat vakantielensje heb ik sowieso ook wel veel problemen gehad; lichte randen om objecten heen die weer weggephotoshopt moesten worden. Kan op zich deels met een simpele 1-klik correctie, maar perfect werkt dat echt niet.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
#HierOokquote:Op donderdag 28 januari 2021 21:40 schreef shiitake het volgende:
Geen problemen hier met die foto hoor. Gewoon zichtbaar zonder scrollen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb er af en toe wel wat mee gefröbeld voor hier op FOK!quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Fotosoep heb ik me nooit heel erg mee bezig gehouden, behalve voor shoots die ik heb gedaan waarvan albums gemaakt werden. Maar nooit echt heel erg voor mezelf.![]()
![]()
Geil.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Fotosoep heb ik me nooit heel erg mee bezig gehouden, behalve voor shoots die ik heb gedaan waarvan albums gemaakt werden. Maar nooit echt heel erg voor mezelf.![]()
Is dat zo?quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb er af en toe wel wat mee gefröbeld voor hier op FOK!
ik heb ook maar een trage internetverbinding
Een gedicht over Maanvis
die foto was er wel meteenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Die is ook wel gaaf bedacht en gemaakt.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:45 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hier de 1e plek in een wedstrijd mee gewonnen waarbij je iets met Guitar Hero moest doen.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Haha thanks!quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die is ook wel gaaf bedacht en gemaakt.![]()
![]()
![]()
Het lastigste was die schminck lichtelijk doorzichtig te laten blijven, zodat je met inzoomen niet iets van de echte huidskleur ziet.
![]()
![]()
Ik heb de voorloper D3100quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb de D300 pas verkocht toen ik aan de D3500 gewend was
Uw ADH vitamine Worst
ik zie alleen een amerikaanse vlag en een schouderquote:Op donderdag 28 januari 2021 21:47 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was een wedstrijd "If mimes ruled the world".Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
deze was er welmeteenquote:Op donderdag 28 januari 2021 21:49 schreef ToT het volgende:
En Danny blijft een toffe peer!
[ afbeelding ]Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Jij bent echt een crea Bea.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:49 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Pauzeer je porno dan ook ff, man! Rukken doe je maar na DTSsen!quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik zie alleen een amerikaanse vlag en een schouder![]()
![]()
Avatars kan ik wel goed maken maar met photoshop raak ik maar niet bedreven.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:49 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Pauzeer je porno dan ook ff, man! Rukken doe je maar na DTSsen!
Zo heb ik nog echt duizenden photoshopjes gemaakt, De meesten zijn hier terug te vinden: ONZ / [PAINT] Onzin Paints! #2quote:
Een meer recente:![]()
![]()
Hmm net geen goed zicht eropquote:Op donderdag 28 januari 2021 21:45 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hier de 1e plek in een wedstrijd mee gewonnen waarbij je iets met Guitar Hero moest doen.
Als je op Youtube naar tutorials zoekt, kun je dit soort shizzle heel snel.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Avatars kan ik wel goed maken maar met photoshop raak ik maar niet bedreven.
Eerst gewoon 1 op 1 doen wat die lui voordoen en later die technieken op andere foto's uitoefenen, al dan niet gecombineerd met dingen die je van andere tutorials geleerd hebt.![]()
![]()
Welke wappie met baard bedoelde jij nou?quote:
Toch niet opa Leo?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die gast die met die colatukker het over ezrol had die opgepakt wasquote:Op donderdag 28 januari 2021 21:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Welke wappie met baard bedoelde jij nou?
Toch niet opa Leo?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Een gedicht over Maanvis
Een gedicht over Maanvis
En ik ga ook ff!quote:![]()
![]()
Ow die,maar die hoor je ook weinig.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die gast die met die colatukker het over ezrol had die opgepakt was
Check haar dan.
Een gedicht over Maanvis
de FAA houdt het tegenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Fijne nacht kerel.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
34 minuten wappiegelul... zo spannend is het meestal niet?quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ow die,maar die hoor je ook weinig.
Check haar dan.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Die tegelzetter die die fiets naar de waterkanonwagen gooide zit ook vastWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, teveel hersenloos gelul zal het wel weer zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ow die,maar die hoor je ook weinig.
Check haar dan.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
D'r is een vliegtuig dat in de weg vliegt daardoor mogen ze niet lancerenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
vliegtuig is weg, hij gaat over max 10minTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Veel anderen ook. Ze zijn er aan de hand van camerabeelden veel aan het oppakken.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:59 schreef Dotteke het volgende:
Die tegelzetter die die fiets naar de waterkanonwagen gooide zit ook vastActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Deze gaat 10km vliegen en dan proberen te landen met z'n vleugeltjes
Een gedicht over Maanvis
Ja geweldig werk wat ze doen. Deze had zichzelf aangegevenquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Veel anderen ook. Ze zijn er aan de hand van camerabeelden veel aan het oppakken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hoe vinden ze die mensen?quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Veel anderen ook. Ze zijn er aan de hand van camerabeelden veel aan het oppakken.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Die gasten krijgen nog wel wat problemen. De verzekering dekt de schade maar gaat die op hun verhalen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja geweldig werk wat ze doen. Deze had zichzelf aangegevenActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik hoop op een beetje vuurwerk
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Die gasten zijn bijna allemaal al vaker met de politie in aanraking geweest neem ik zomaar aan.quote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Nog 40 minuten?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
ja ik vroeg me al af hoe ze ze zo makkelijk herkennenquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die gasten zijn bijna allemaal al vaker met de politie in aanraking geweest neem ik zomaar aan.
Een gedicht over Maanvis
En terecht. Hopelijk schrikt dit af bij die relschoppersquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die gasten krijgen nog wel wat problemen. De verzekering dekt de schade maar gaat die op hun verhalen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
sirene = 10minuten maximaalquote:
maar er was gezeik met een vliegtuig dat overvloog of iig dat de FAA het niet goed vond dat ze gingen lancerenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: